Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu

Recommended Posts

Šanse za to 1:1000000000

Danas su već dostupni i bolji delovi i bolji lepkovi...

Ipak je,mislim,do kontrolora...

Čovek kod koga ja radim tehnički barem 20 godina,je ultra mega giga strog,vraćao me je bar 10 puta do sada,što zbog zadnjih kočnica ,što zbog limarije na GM,kaže da je novi zakon,poprilično bez veze i da on pušta estetiku.

Tako da je do kontrolora!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

 

Sad će nekom možda da zvuči i da s*erem preterano, ali ima logike emoji4.png

 

.......... e vala u pravu si 1000% :rofl: , salu na stranu ja i dalje tvrdim da ako nekoga imas na tehnickom prolazis sve , ali sve .......... imaju ljudi uglove za slikanje i sve ostalo. 

ovo je bre zemlja srbija , poplase pola a drugu polovinu zabole ona stvar za tehnicki .............. :thumbup:.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja danas registrovah bez problema, samo mi momci rekose sto ti je lep auto :)

Od spornih stvari: fali mi pokpopac na braniku za fabricku kuku, imam ac shnitzer kacet, sija greska za suvozacev pojas i imam distancere. Niko nista od toga nije ni pogledao.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, bucke1 said:

Evo svežih informacija. Obzirom da se bliži registracija,odem do tehničkog da se raspitam šta eventualno ne zadovoljava propise. Rekoše sledeće : gume (točkovi) isključivo fabrički propisane dimenzije; led dnevna svetla samo fabrička,ostalo mora da se skine;auspuh fabrički;bočni vetrobrani se smatraju prepravkom,takodje moraju da se skinu;prva pomoć u roku važenja. Atesti za plin,folije na staklima obavezni..

Kolega, u potpunosti podržavam i sve im napredno j...m

Tu se neke stvari razlikuju od jednih do drugih. Ja recimo prodjoh s malo vecim gumama (a pitao sam ih pre tehničkog da li može), a moj kolega je prošao sa močnim vetrobranima. Za dnevna svetla mi rekoše da može da se dobije atest, samo to košta. Bez atesta ne može. Ostalo je tako kako si napisao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@totti

u pravu si.

______

 

Trebalo bi imati ateste za sve dodatne stvari koje stavljamo na automobile. Ali u jednoj normalnoj zemlji to se radi tako da je to obaveza prodavca/uvoznika, pa on plati jednom atest.

Ali to u Srbiji nije dovoljno, isplativije je da hiljade ljudi plati ateste. To je onda uspešnija privreda, kao nikada u istoriji... Ali ni to ne znaju da orade kako treba, jer je veoma komplikovano, a često i nemoguće odraditi atest...

Najgore je da je tako i u drugim oblastima naših života. Samo jedan primer: svi smo postali donori organa u slučaju smrti. Ako hoćete da izjavite da to ne želite, ne možete jer imaju rok od godinu dana da donesu podakt (ili kako se već zove) koji će to regulisati...

Što jedan reče: mi smo kivi država, do banana države imamo još decenijama da radimo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni bi bilo logično da na tehničkom pregledu bude moguće i da se uradi atest za pojedine prepravke! I tu bih sveo papirologiju na minimum: potvrdu o atestu proizvoda, potvrdu o ugradnji i neku simboličnu taksu od recimo 1000 rad (kad već tehnički plaćamo). Kakve bre potvrde proizvođača auta i druge gluposti! Ako ti auto više nije u garanciji, kakve bre veze ima proizvođač sa tobom? Ako je u garanciji, još prostije, ako deo nije u skladu sa specifikacijama proizvođača - gubiš garanciju, pa se ti zezaj!

Share this post


Link to post
Share on other sites

bane to moze u nekoj normalnoj zemlji a u ovoj lopovskoj tesko , ovde je...be lud zbunjenog .......... :thumbup:

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa oni žive od ovakvih gluposti.Ne postoji tehnička podpora u Srbiji na tu tamu zato traže dozvolu od proizvođača,naši mašinci su drugačije bili vezani za industiju...
Drugo,neće naši mašinci ni da se akaju sa time,a ljudima koji rade baš ozbiljne projekte baš trebaju...ovo je izgleda kompromis

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/19/2018 at 1:09 PM, bane1321 said:

Meni bi bilo logično da na tehničkom pregledu bude moguće i da se uradi atest za pojedine prepravke! I tu bih sveo papirologiju na minimum: potvrdu o atestu proizvoda, potvrdu o ugradnji i neku simboličnu taksu od recimo 1000 rad (kad već tehnički plaćamo). Kakve bre potvrde proizvođača auta i druge gluposti! Ako ti auto više nije u garanciji, kakve bre veze ima proizvođač sa tobom? Ako je u garanciji, još prostije, ako deo nije u skladu sa specifikacijama proizvođača - gubiš garanciju, pa se ti zezaj!

To bi značilo da bi na tehničkim pregledima trebali da rade licencirani mašinski inženjeri što će malo sutra da se ostvari.

Ja sam za red ali tražiti  nov atest za recimo fabričku kuku jer Žika sa tehničkog ne zna da razlikuje original od neoriginala je debilno.

Edited by The Punisher

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj prijatelj odvezao MG na tehnički. Dakle šou. Vratili ga da skine zadnji lonac, zatim, folije koje su dople sa autom su isto skinute, ali nije dao da se skine spojler, koji je isto fabrički. Pa je sa gazdom tehničkog tražio po netu taj model. Nađu ali neki imaju spojler neki ne! Nekako ga ostaviše na kraju.
Inače, skidanje folija je bila prava noćna mora.Delujemi da su u engleskoj stavljanje. Moralo je sa fenom još imaju neka dva sloja... havarija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fabrička kuka je ubeležana pri ispitivanju vozila,fabrički ksenoni i fabrički zatamnjena stakla takođe.

Problem je kod baš starih automobila.Ali onda postoji u fabričkoj deklaraciji,preko broja karoserije

6 hours ago, The Punisher said:
To bi značilo da bi na tehničkim pregledima trebali da rade licencirani mašinski inženjeri što će malo sutra da se ostvari.

Ja sam za red ali tražiti  nov atest za recimo fabričku kuku jer Žika sa tehničkog ne zna da razlikuje original od neoriginala je debilno.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ne postoji. Koliko sam automobila vozio ranije koji su bili bez kuke a kuka kupljena original naknadno i ugrađena, niko nikad ništa nije pitao. Sad ako auto nije uvezen sa kukom treba da plati 200-300 evra da bi dobio kuku koja košta 50 evra. Svaki auto ima rupe za kuku.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, The Punisher said:

To bi značilo da bi na tehničkim pregledima trebali da rade licencirani mašinski inženjeri što će malo sutra da se ostvari.

Ja sam za red ali tražiti  nov atest za recimo fabričku kuku jer Žika sa tehničkog ne zna da razlikuje original od neoriginala je debilno.

Vala, ako naplaćuju 3000rsd za pola sata, znači da je satnica 6000, znači da je dnevnica 48000, a toliko ni licencirani mašinski inženjeri ne zarađuju! Kad znaju da naplate, nek nabave licence! Ako mi moramo ateste da skuplja od, mogu i oni licence!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre će to biti obrnuto, tj. da onaj koji želi da prodaje opremu za automobile (kuka, spojler, branik...), plati šta treba i dobije atest za to. Mi, kao kupci, treba samo da brinemo da kupimo kod nekih od tih prodavaca...i automatski smo kupili ono što ima sve papire. Pošto je za dosta tih stvari neophodno i da budu ugrađeni kako treba, onda bi ti isti prodavci trebali da imaju svoje servise u kojima vrše ugradnju svojih artikala (baš svoje servise, ili da sarađuju sa nekim).

 

Ali, kad bi taj neko to sve poplaćao, onda bi sve to uticalo na cenu artikla i...i onda bi slabo ko kupovao.

Možda je rešenje (da se istovremeno obezbede atesti i niža cena) da se uzima (uvozi) samo ono što već ima strane sertifikate, tj. da SRB priznaje sertifikate koje je neki od tih proizvoda dobio po državama EU, tako da uvoznik te opreme ne bi imao trošak da ovde to ponovo atestira, već ''samo'' da obezbedi ugradnju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to sam i ja pisao... Odeš na tehnički, imaš naknadno ugrađen deo, daš im papire od proizvođača dela, papire od servisa koji ih je ugradio, platiš neku simboličnu taksu (do 1000rsd) i čika na tehničkom to potvrdi! A ne ko sada da ili nemaš mogućnost dobijanja atesta ili da on košta i vremena i novca i živaca!

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, bane1321 said:

...daš im papire od proizvođača dela, papire od servisa koji ih je ugradio, platiš neku simboličnu taksu (do 1000rsd) i čika na tehničkom to potvrdi!

Ma, ni tih 1.000 da nema...ništa. B)

Kao što kažeš, daš im papire da si kupio što bi se reklo od ''ovlašćenog prodavca'', i da ti je ugrađeno od njega (ili onoga sa kojim ovlašćeni prodavac sarađuje), i ne daješ više ništa...ni tih 1.000 :D:D 

Ne može on (čika na tehničkom) da zna bolje od tamo nekog koji je već proveravao taj branik, ili spojler, ili šta već...i dao papir.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se sećam da je tako ranije i bilo,otprilike,da su uvoznici sertifikovali i atestirali svoju robu ili se koristio međunarodni papir ...
Gde je u međuvremenu zapelo...
Sećate one zbrke sa Zastava auto prikolicama?Ja i dan danas ne mogu da shvatim da su ih zbog takvih stvari secali!
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta tu ima da se shvati.
Mi smo, generalno (iako ne volim da generalizujem) bolesni kleptomani i korupcijaši.
Društvo je tako, krivo nasađeno i popravka je teška i dugotrajna, ako i postoji mogućnost za to.
Svi bi da ušićare malo, pa makar i 'ebeni šraf da metnu u džep.
Umreću a neću dočekati da vidim čojstvo i poštenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam utisak da su te osobine u ovoj epohi zabranjene. I korišćene mozga. Mi ima da slušamo i da radimo!

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da podelim sa vama odgovor od Uprave saobracajne policije na temu uverenja u prepravljanju VAN vozila.

 

Quote

"Poštovani,

Povodom Vašeg pitanja koje se tiče vršenja tehničkog pregleda vozila, obaveštavamo Vas da je Uprava saobraćajne policije uputila dopis svim privrednim društvima ovlašćenm za vršenje tehničkog pregleda vozila u kome smo ih obavestili da za tzv. van vozila koja su u Republici Srbiji prvi put registrovana pre 19. aprila 2014. godine kao putnička vozila, nije potrebno zahtevati uverenje o ispitivanju vozila."

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi..ako nekoga zanima..ja sam prošao tehnički bez problema. Da se razumemo..auto je u potpunosti ispravan..sem spoljašnjosti. Ima ulubljenja. Jedino što je tada moralo da bude u celosti je prednja soferka. Ako nekoga zanima..mogu da pošaljem u privatnoj poruci.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...