Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu

Recommended Posts

Učestalo paljenje automobila pokazuje autodestruktivnost koju posedujemo i koja nesumnjivo pogoduje apsolutno svakoj vlasti. Umesto da se suprotstavi rešenju koje mu ne odgovara, naš narod udara po sebi...

 

Još jedan auto izgoreo zbog tehničkog

 

182980-fiat bravo.jpg

 

Treća po redu paljevina automobila iz protesta zbog strogih propisa ispravnosti vozila na tehničkom pregledu. Kamenorescu Saši Jankoviću iz Požege i Đurđu Milanoviću iz okoline Jagodine, koji su zapalili svoja kola upravo se pridružio i Mihajlo Stamenković iz sela Stajkovca blizu Vlasotinca! Nova stroga pravila tehničkog pregleda dovele su do očaja mnoge vozače, od kojih su mnogi na jedvite jade uspeli da registruju svoja vozila, zbog brojnih i nedovoljno jasnih propisa ispravnosti vozila. Poneki vozači su morali da do daljeg parkiraju svoje automobile jer oni nisu mogli da prođu proveru ispravnosti, dok su dvojica vlasnika nedavno čak i zapalila svoje automobile iz protesta. Mihajlo je takođe bio revoltiran pošto njegov Fiat Bravo nije prošao tehnički pregled. Napunio je zato auto senom, polio benzinom i zapalio, a šta je sve rekao o razlozima za svoj postupak, pogledajte u video snimku.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Edited by neshaoct
dodao sadržaj sa linka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma kakvi, plin odavno mora da bude atestiran za registraciju, a ono je bilo neko muvanje. Džaba novi propisi, Srbija je to.
Ma kakvo muvanje, nisu ljudi videli da ima plin samo.... :D a u sabracajnoj im nista ne pise...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene nece da puste na tehnicki jer na Punto mk1 koji je nekad bio VAN, zameraju da imam zadnja bocna stakla zatamljena. Kad im Kazem da su to fabricki zatamljena stakla I da imaju homologaciju, kazu to je sve super ali to je kad je bio teretna verzija, a posto sada nije, idi stavi obicna stakla. Odredjeni tehnicki pregledi su me cimali da zovem jednu, drugu, trecu instituciju I samo se vrtim u krug. Plase se inspekcije, ne zna ju bas najbolje sta sme sta ne sne, a ovi sto pisu propise takodje nemaju bele veze I nisu pokrili sve slucajeve.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li mogu da vam opisem koliko je ovo nesposobna zemlja? Jedna osoba nazovimo je Pera Peric je preticala na punoj, angazovala advokata koji je razvlacio do zastarenja iako imaju dokaze, a nakon zastarenja su naplatili odstetu 50k odnosno usluge advokata. Ja samo kazem svaka im cast tako i treba kad su nesposobni, a na drugoj strani te na svakom koraku ####.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se dobro secam na Puntu mk1, VAN imaju one glupe tackice na zadnjim prozorima… Secam se da je ortak probao da ih skine, grebe, pali kako bi stavio folije, ali nije uspeo!

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, bane1321 said:

Ako se dobro secam na Puntu mk1, VAN imaju one glupe tackice na zadnjim prozorima… Secam se da je ortak probao da ih skine, grebe, pali kako bi stavio folije, ali nije uspeo!

Jeste, u pravu si, tackice su u pitanju. Uglavnom mi kazu da to V vazi za terenutnu verziju a ne vazi putnicku, jer putnicka nema fabricki zatamljena... Inace, pronasao sam mozda deseti tehnicki po redu koji uvazava ovakva stakla ali mi trazi kopiju atesta sa masinkog fakulteta da imaju kao dokaz o prepravci sa teretnog na putnicko. To kosta 1800 din. Da li to treba ili ne treba ne znam, ali mi je za sada to najjeftinija varijanta, ako bih poredio sa zezanjem oko stakala. Ne znam da li je nekom od vas to trazeno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trazili su meni, tacnije predlozili su mi da izvadim to, kada sam radio tehnicki, nedelju dana pre novog zakona, rekli su mi za to, da mogu da izvadim i da cu ja tehnicki da prodjem i bez toga ali da izvucem to zbog mene jer ako policija zatrazi taj papir a ja nemam mogu da mi pisu kaznu, rekli su mi da je to kao atest za plin, moras da ga imas u kola, samo ja sam to izvadio preko supa, ne znam tacno da ti kazem sta i kako da trazis, sa tehnickog su mi izasli maximalno u susret, objasnili su mi sve cak su mi dali i broj predmeta bas za moj auto da ovima u sup bude lakse da nadju, sve u svemu za sup mi je trebala saobracajna i vlasnik da podnese zahtev, Potvrda da je teretno prepravljeno u putnicko, tako se zove

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoćeš sigurno,bio sam u "poseti" na tehničkom pregledu,da mi rastumače stanje mog auta,da znam šta da popravljam i cimaće te 100%.Svašta sam video i čuo.Ako ne oni,onda će policija...

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Djuk85 said:

Znaci da cu i ja imati problema verovatno...

Ja sam par dana pred početak ovih ”sjajnih” tehničkih obavio to za van stakla.

Otišao sam na jedan tehnički, pa na drugi i oba su me odbili zbog tih stakala. Ja kažem da je auto bio van i odmah pri uvozu (pre 10 god.) prepravljen na putnički. Što i piše u saobraćajnoj.

(To se tada radilo tako da odeš na tehnički i oni konstatuju da je van, onda sam od SUP-a uzeo neki papir, prepravio na putnički i opet otišao na tehnički i oni kažu sad je putnički... i to je bilo to.)

Sad sam otišao na Mašinski fax u N. Sadu i video da će biti cimanje, pa reko odo u AMSS. Tamo sam poplaćao kojekakve takse (oko 10.000 dinara) i oni ga islikali i to je bilo to. Dobio sam atest za stakla. Nisu merili prozirnost, što rade kod folija.

Onda sam odma uradio tehnički kod njih i prošao ga.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

10000din....sibica jeftinija :D
Planiram jos jednu registraciju za njega, ako me odbiju (mada verovatno nece videti kao i drugaru za plin... ) onda cu skratiti za tu jednu registraciju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Strasno je to sta nam rade ovi strucnjaci su su smislili ovaj novi zakon... To mislim da nigde nema na planeti da se toliko gledaju neke periferne i rekao bih estetske stvari koje nemaju veze sa bezbednoscu vozila. Saobracajne neserece se ne desavaju zbog carbon folija ili folija na staklu, nego zbog pohate i nasilne voznje pomahnitulih tatinih sinova ili nadrogiranih i pijanih budala. Onaj ko ima los auto taj solira u voznji, onaj ko ima bolji auto taj divlja.

Ja danas vadim duplikat uverenja na masinskom fakultetu a uporedo sa tim jurim po otpadima zadnje pojaseve i zadnju policu sa nosacima da sve to iskompletiram. Poceli su da gledaju i te zadnje pojasave.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta je tehnički ispravno, a šta neispravno vozilo?

 

pregled rts.jpg

 

Već skoro mesec dana je prošlo od uvođenja novih tehničkih pregleda, a javnost i dalje traži odgovore na konkretno pitanje: šta je tehnički ispravan, a šta tehnički neispravan automobil?

Građani su i dalje u dilemi šta su njihova prava i mogućnosti. MUP je zato ponovo protumačio pravila i dao precizna uputstva. Stojan Spasić iz Saobraćajne policije MUP-a Srbije u razgovoru za RTS kaže da je bilo dosta nedoumica kada je reč o tehničkim pregledima, ali da je najbitnije da je vozilo mehanički ispravno, te da je estetika u drugom planu.

 

 

Tako vozilo koje ima manja mehanička ulegnuća, koje je višebojno, ima manje naprsline na šoferšajbni ili svetlosnoj grupi, površinsku koroziju ili različite ratkapne može da prođe tehnički pregled. Ono što nije dozvoljeno i zbog čega vozilo neće biti prihvaćeno jesu različite veličine pneumatika na istim osovinama, mehanička oštećenja, rupe nastale od korozije ili ukoliko vozilo nema propisanu opremu. Takođe, ukoliko su stakla zatamljivana naknadno a ne fabrički vlasnici moraju da imaju potvrdu iz Agencije za bezbednost saobraćaja da je zatamljivanje urađeno prema propisanim standardima. Vozačima se preporučuje da na vreme odu na tehnički pregled, što mogu učiniti 30 dana pre isteka registracije. ''Na taj način izbeći će nervozu i neće strepeti da li će im vozilo proći tehnički pregled a vozilo biti registrovano na vreme'', rekao je Spasić. Ono na čemu će se insistirati i što više neće moći da se dešava je da vozilo bude registrovano a da uopšte nije bilo na tehničkom pregledu. Time će se, kako je rekao za RTS Stojan Spasić, izbeći nesreće a značajno povećati bezbednost u saobraćaju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 14.8.2018. at 9:17 PM, Djuk85 said:

Ma kakvo muvanje, nisu ljudi videli da ima plin samo.... :D a u sabracajnoj im nista ne pise...

Ne znam kako mogu da ne vide, mora se videti čim otvoriš haubu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam informaciju da jedan isti covek napravio ovu zajebanciju oko tehnickih pregleda i zajebanciju pre par godina oko autoskola. I tad je hteo da uvede ovo za tenicki ali ministarstvo saobracaja se jako protivilo tome. Ocigledno su ovaj put ti isti ljudi popustili, ili su sklonjeni jer nisu bili podobni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...