Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu

Recommended Posts

Samo ne znam kad će na red doći sankcionisanje odgovornih za kratere na putevima, koji stoje po par meseci, negde čak i par godina. To je Evropski, izgleda.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da zavisi na koga naletis na tehnickom. Citam u nekim komentarima peugeot 308 , 2015god., vracen zbog podizaca stakla koji ne radi, neki focus zbog razlicite boje retrovizora.... branici moraju da se sijaju, a neko prolazi uz proveru kocnica i upravljanja , trapa kao i do sada. Ako naplaseni kontrolor gleda onaj spisak i trazi sve, e ondak ce biti mnogo manje vozila na ulici...Videcemo da li ce se ovo pretvoriti u estetski pregled vozila? :rtfm:

Inace, ovaj sto je zapalio svoju daciu sandero, nije imao retrovizor i cini mi se da rekose rikverc svetla da nisu radila..:rant:

Edited by lomisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno govoreći, za retrovizor ga ne bih ni ja pustio.
Staklo retrovizora za taj Sandero košta 400 din. Em je džabe, em bih popizdeo da me tako neko čukne zato što me nije lepo video.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, totti said:

Iskreno govoreći, za retrovizor ga ne bih ni ja pustio.
Staklo retrovizora za taj Sandero košta 400 din. Em je džabe, em bih popizdeo da me tako neko čukne zato što me nije lepo video.

Ja se u potpunosti slazem sa ovim, ali pazi sad

 

Ukradu mi auto i oko 10h ja prijavim kradju, auto slupan sutradan u 1 ujutru,

preko veze u gradskom dodjem do saznanja i lokacije gde se nalazi oko 9h pre podne (~24h nakon kradje)

izmedju 11-12h tog jutra (26h nakon kradje) izadju na uvidjaj i evo skoro 4 godine sam se tuzakao oko stete koja je napraveljena tim autom

...naravno dinar nisam naplatio,a i auto mi nisu vratili jer nisam hteo da platim pauka za potpuno unisten automobil

 

Na autu,koji sam pre dva sata registrovao (drugi automobil od kako je ova sprdnja stupila na snagu) odvale mi stranicu na parkingu i polome retrovizor 

pozovem onaj isti sup, oni krenu da se smeju

u fazonu pa kako mi da ga nadjemo... reko znam ja

i kad sam vam rekao ko mi je kola ukrao vi ste rekli "on to ne krade, on krade jugice" i pojeo vuk magarca

 

Dakle sve sto je do drzave zaboravi odma, a vi aj budite 101% ispravni

 

Kako sam samo ja snosio posledice one kradje isto tako sam juce kupio i montirao retrovizor (jer plastika nije bila skroz kompletna) kako bi bio tehniucki ispravan (zbog 1x2cm plastike)

 

Eto covek je zapalio auto, a meni je od cetrdesetak minuta teh pregleda bar pola bilo u glavi "Sta ja sa svojih 27. god jos cekam da se ovde desi, pa da pobegnem..."

 

Bilo kako bilo, na tehnickom gde sam se prosle nedelje provukao sa vektrom, danas sam prosao sa prilicnim ulubljenjem te stranice,a i bez dve sijalice koje su crkle bukvalno danas (kratko svetlo i jedna pozicija pozadi)

 

Ljudi bez reci pustili auto, jos u fazonu pa ovi tvoji najispravniji od kad je uvedena ova zajebancija.Nekako su delovali ko da im je bilo krivo za ono zezanje sa visinom :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko može da mi objasni papazjaniju sa kukama? Zašto se insistira na skidanju kuka skroz na tehničkom, ne samo nastavka koji viri van vozila? Šta ako imam potrebu za kukom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ta kuka, a i krovni nosaci mi nisu jasni, kako to oni mogu da uticu pa da auto ne moze da prodje tehnicki?
Nego skidaj za tehnicki pa vracaj posle ponovo, kakav debilizam
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kuka i motika :) Na mojoj pise velikim slovima utisnutim BMW i serijski broj dela, tako da cu da dodjem sa sve nakacenom kukom i bas cu da vidim sto me nece pustiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam bio na tehnickom kad je dosao lik sa merivom i euro kukom,gde je bila skinuta ona lula,samo je ploca bila pozadi. I nisu hteli da ga puste, trazli su mu ili plocicu sa serijskim brojem ili neku potvrdu da je tako uvezao auto. Tako da mislim da ko ima plocicu,atest ili potvrdu gde pise da je auto tako uvezen da ce prolaziti tehnicki. Mada opet sve zavisi od tehnickih pregleda gde ko kako tumaci...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A nikom nije palo na pamet da je ovo možda osveta za proteste zbog cena goriva? Ne želim da započinjem političke teme ali meni je ovo nekako čudno da baš posle gušenja ovih protesta izađe zakon koji će se načestitati mile nove godine svim vozačima u Srbiji, i da nema nikakvih instrukcija za tehničke preglede.

Verovatno će se smiriti malo kasnije, kada iskale svoj bes  i pokažu da imperija ume i tek kako da uzvrati udarac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro, ipak su blokade ubole prst u oko kad su se dešavali kolapsi

,kad su mediji osuli paljbu po organizatorima blokada jer su tada i neke strane delegacije dolazile u Srbiju. 

Meni cela ova situacija liči na scenario iz "Tri karte za Holivud" - dolazak preCednika, građanska neposlušnost, i na kraju "Too milicijo! Ud'ri milicijo!" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

I zbog rupe u blatobranu na ponovni tehnički pregled

 

pregled 2018.jpg

 

Novi pravilnik ponovo na meti nezadovoljnih vozača. Ne toleriše se ni neispravnost brisača, ali ni dubinska korozija

 

Da je novi pravilnik o tehničkom pregledu vozila na meti mnogih vlasnika automobila svedoče i brojni komentari na vest da je u Požegi jedan građanin zapalio svoju ''dačiju'' jer zbog navodnog sitnog kvara nije prošla kontrolu.

''Podržimo svi ovog čoveka i zapalimo svoje automobile'', ''Po ovom zakonu o tehničkom pregledu neće proći ni najnoviji Audi koji upravo silazi sa proizvodne trake'', ''Kao i uvek, sirotinja strada'', ''Polako. Tek je počelo. Iživljavanja kontrolora na tehničkim pregledima su neviđena (ne može žuta lampica kao migavac, mora žuta maska i bela sijalica! Ne mogu aluminijumske felne, moraju čelične!)'', ''Svako od njih izmišlja svoja pravila''… - ovo su samo neki od komentara čitalaca revoltiranih pravilima koja se primenjuju od 5. jula.

 

Nameću se pitanja da li je novi pravilnik baš tako rigorozan i da li se zbog najobičnije rupice, korozije ili marginalnog kvara od vlasnika automobila traži da ponovo dođu na kanal. Kontrola vozila sada je pooštrena, detaljnija i traje duže (pola sata). Planirano je da pregled ne bude samo formalnost, već ozbiljna provera automobila. Time će se stati naput i mnogim fingiranjima, tvrde u policiji. Vozilo na tehničkom pregledu mora da bude čisto i neće dobiti ''zeleno svetlo'' ako je, na primer, naprslina na vetrobranskom staklu veća od 10 centimetara. Međutim, zbog rupe na blatobranu vozač će morati svog četvorotočkaša da doveze na novi tehnički pregled. Ne tolerišu se ni neispravnost brisača ni dubinska korozija. Broj motora mora da bude čitljiv, a prepravka na vozilu mora da bude prijavljena i da ima odobrenje proizvođača.

Po novom pravilniku, kontrolori moraju da naprave pet fotografija - prednje, zadnje, leve i desne strane vozila i putomera. Takođe, na svakoj fotografiji moraju da budu datum, vreme i čitljive registarske oznake, dok se na jednoj od njih mora videti i kontrolor. Ove fotografije radnici ubacuju u sistem kao dokaz da je vozilo kontrolisano. Novina u pravilniku jeste da će se identifikovati broj šasije, broj motora i kubikaža. Neće se tolerisati neispravni uređaji za zaustavljanje, za upravljanje, dubinska korozija, oštećeni pneumatici, neispravni svetlosnosignalni uređaji... što je, manje-više, i do sada važilo. Meri se i emisija izduvnih gasova.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...