Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu

Recommended Posts

On 7/21/2018 at 12:33 PM, Bingodalton said:

Oni krenuli da rade, ne znaju ni sta rade. Problematiku nisu ni zagrebali. Ne znaju nista o saobracaju i automobilima.

Sjebo si se Vladimire, kupuj novi set :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/21/2018 at 12:54 PM, rkoma1986 said:
Sjebo si se Vladimire, kupuj novi set

Debili.

Montiracu zimske za tehnicki, one su po meri, a dozvoljeni ih je voziti i leti. :)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/21/2018 at 12:33 PM, Bingodalton said:

 

A gume?
Meni su za broj sire, nece me valjda ebati?!

Alfa 147 sa 225/45 R17 vraćena zato što nije bila fabrička dimenzija 215.

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, Axic said:

Alfa 147 sa 225/45 R17 vraćena zato što nije bila fabrička dimenzija 215.

Koji je to tehnički pregled?

Po kom dokumentu određuju dimenzije gume? Guglaju ili šta? 

Baš sam malo pre pričao sa ortakom, on vozi Gnoj 4. Na njega idu i 195/15, i 225/17, a na R32 idu i neke 18" felne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/21/2018 at 3:36 PM, Bingodalton said:
Montiracu zimske za tehnicki, one su po meri, a dozvoljeni ih je voziti i leti.

E sad jbg, svako priča svašta. Ja u ovo lično ne verujem, pošto smo na nekoliko njih uradili tehnički sa zimskim gumama.

Screenshot_20180721-160228.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po mom skromnom mišljenu, ništa nije definisano pa se dešavaju takve stvari, da vraćaju zbog zimskih guma, znakova itd, itd. Izgleda da su nadležni prepustili tehničkim pregledima da odokativnom metodom određuju šta može šta ne. Niko se ne oglašava da kaže zvanično šta se pušta a šta ne.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istina da preko moras odredjenu dimenziju da imas. Atestirane spojlere i slicno. U Engleskoj kako citam po forumima.

Ali valjda moze neka tolerancija od X%.

Bas cu otici do tehnickog gde radim registraciju da cujem sta kazu.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolje ga vodi odmah kod njega. Ne bi me čudilo da su sad umreženi i da mora na istom tehničkom da se javi kad otkloni eventualni nedostatak.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma pola od ovog su gluposti. Imam tehnicki pored zgrade, komsija drzi. Slikaju auto, proveravaju vin plocicu, broj motora....gume -twi mora da odgovara, a zakonom su zimske gume dozvoljene i leti, auto mora da je cist, da rade brisaci, retrovizore da ima, svetlosnu signalizaciju...Uvezu auto, slikaju,valjci, malo kanal i posle cekaju da prodje pola sata. Sutra u emisiji Sat bice deo emisije i o ovim novim tehnickim pregledima.Naravno oni truleksi, krsevi bez branika, itd nece proci.Problem su i neatestirane folije, xenoni, opruge, jos ima rupa i nedefinisanih stvari oko fabrickih spojlera i sl.

Edited by lomisa

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/21/2018 at 6:53 PM, totti said:

 Ne bi me čudilo da su sad umreženi i da mora na istom tehničkom da se javi kad otkloni eventualni nedostatak.

Mislim da su umreženi, pre neki dan mi je drugar rekao da ako na jednom tehničkom odbiju zbog nečega, ne može nigde proći. Zvao da pitam za ksenone, kaže negde cimaju negde ne. Iz priče njegove zaključujem da je sve stvar dobre volje radnika tehničkog. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nece tebi niko da naplati tehnicki i da te drka pola sata i na kraju kaze eee imas xenon nista.. idi skidaj, vracaj standard. To su ocigledne neke stvari. Meni su lepo rekli ne ulazi uopste sa spustenim autom i cao (na dva teh pregleda).

 

Sad se vec ponavljam al ajde

 

distance i felne/gume nisu komentarisali

fabricki spojler/lip na gepeku nista

kocnice sa drugog modela takodje

znak ni prenji ni zadnji nemam i uopste oznake i to nije niko spomenuo

problem sam imao samo sa visinom vozila jer se sad i to meri (meni je mereno)

 

Plastike,retrovizori,signalizacija... sve mora da bude bez ostecenja,ne bez ogrebotine ali bez loma i zakrpa

 

Xenon i led cao

a trulekse koji nisu do sad ni isli na tehnicki necu ni da komentarisem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo u Blicu clanak o zabludi oko rezervnog tocka. Neka vozila ga fabricki nemaju, a neki tehnicki traze, iako po zakonu nije obavezan ako imas set za krpljenje.

Al dok se mi cimamo oko tehbickog, Drobnjak ce pitati preCednika da povecaju putarine za 10%.

Ova drzava je neverovatna!
Treba napraviti pravi protest i paralisati je totalno dok ne pocnu da rade u ime i dobrobit naroda, a ne sebe

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, dellas said:

Ja imam ac schnitzer spojler na krovu, bas me zanima sta ce da mi kazu kako to odstupam od "propisa". 

da ides u nemacku da registrujes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino dobro iz svega ovoga je što će konačno da sklone snajperiste sa xenonima. Oni najviše i ugrožavaju saobraćaj, neuporedivo više od onih što im se auta raspadaju.

Da se razumemo manje od 1% ljudi ima korektno ugrađene xenone, ko nije bio snajperista je kolateralna šteta, jbg.

Edited by lajsna

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/21/2018 at 10:51 PM, DraganUS said:

Kako su ih stavili tako ce opet kad prosju tehnicki. Bar je lako ksenone akinuti i vratiti kasnije

Jeste, ali će kasnije i organi reda da postupaju kao sa folijama za stakla

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, lajsna said:

Da se razumemo manje od 1% ljudi ima korektno ugrađene xenone, ko nije bio snajperista je kolateralna šteta, jbg.

Naravno da su sad na tehnickim veci katolici od pape - ali ovo oko kontrole osvetljenja apsolutno podrzavam, iako sam do skoro na prethodnom autu imao 4300K. Glumeo budalu, svojevremeno dao 170 EUR za set (i to na akciji, inace bili 220 EUR), da bi uzeo nesto kvalitetno sa cim cu dobro videti, ali i necu smetati drugima. Ne znam ni sam koliko sam sati potrosio na stelovanje po PS (ako bih nesto cackao pa morao da skidam farove), trudio se da motorici za nivelaciju budu ispravni ako je auto opterecen, da ne bih smetao ljudima u susret... Rezultat je da na prste mogu da nabrojim kada mi je neko blicao za 8-9 godina voznje istih (i to uglavnom ako bih mu naisao sa nekog prevoja, gde bi mu svaki far zasmetao).

A kazem glumeo budalu, jer masa ljudi uzme neki jeftini ksenon set, krne to u farove, cesto i u one najobicnije rebraste, ne nasteluje farove, neispravna nivelacija... Rezultat je da to seva, zaslepljuje i svetla ima svuda, samo ne tamo gde treba. Zadnjih par godina bukvalno ne moze da se vozi nocu, po gradu i nekako, ali na otvorenom je to blagi uzas... Tako da kao sto rekoh, apsolutno podrzavam rebranje po ovom pitanju. Isto vazi i za one sa obicnim sijalicama, koji bljeste kao signalizacija pored avionske piste.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa evo ti primer mog komšije... ajd' što je stari rebrasti far (prva buljava kupe), nego što su pride sijalice toliko otišle da jedna svetli bordo, a druga ljubičasto. On tako najopuštenije vozi.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...