Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu

Recommended Posts

Ja sam mozda preskocio neki čas, gde je pisalo bilo sta zvanično o tehničkim pregledima, sta ne prolazi, sta prolazi. Ako stručki šljam (mislim na ove gitovan branik i slicne) na tehničkom pregledu čita pravila iz Kurira (tako deluje) onda isti treba zatvoriti i celu ekipu pohapsiti.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije bitno gde sam radio jer auto su "pustili" da prodje iako je na gewindama i te ljude znam skoro 10god...

 Ko sto rekoh na drugom tehnickom su mi rekli da uopste ne ulazim u dvoriste jer je spusten (tih 10mm od fabrike,al eto spusten)

 

Neke stvari su budalastina, neke zaista nisu

sustina je u tome da je sve ali sve kod nas napravljeno da se ojadi narod, a ne da se poveca bezbednost na putu

Stvar je u placanju koekakvih atesta i taksi, samo nemam pojma kako i od cega kad mi po svemu se priblizavamo evropi sem po zivotnom standardu

 

Kapiram ja da svaba radi atest i ima papir za zamenjene opruge, za veci tocak, za ovo ono

al se oni prave da ne kapiraju da mi radimo za 250e ono sto svaba radi za 2500

 

@marko.jovanovicnemam pojma sta i kako za gasove

"nije bas to to,ali nije frka jer nam je za gasove i katalizatore samo usmeno receno"  i nema vracanja zbog toga

meni je neko maznuo napred znak, to nije bilo problem :D

pozadi je skinut,a ostale oznage "fabricki" nema

 

imam maaalo ulbljenje na gepeku i lajsni na petim vratima i to nisu komentarisali

 

Plastike sve 100% cele i bez ostecenja

Auto (lim) 99% bez ostecenja

nista xenon i ledovi

0 bodova spusten auto

..to je eto nesto sto sam ja juce cuo i video svojim ocima

Mozda ima jos nesto kao sto je ona masa vozila,al ne mogu da se setim

ipak sam u soku :lol:

 

 

 

Nego idem ja sad u sup da se rasporavljam sto nece da mi menjaju tablice 

imam ĐT, saobracajna vazi do sledece godine,ali posto sam ja radio sad prenos vlasnistva i saobracajnu u svakom slucaju menjam

kazu da to nema veze i da sad registrujem sa ovim tablicama, a nova saobracajna ce vaziti ko stara

pa cu sledece godine opet sve da platim...


...ne zelim uopste da se nerviram

ima ljudi koji `leba nemaju,a kazu da zive dobro 

jedva sastavljaju kraj sa krajem i neki tamo od pre deset godina im je kriv sto se sad uvode norme i kazne od kojih smo tri svetlosne godine daleko

tako da ako mora +2 soma i sledece godine 

snacice se Stefi ;)

 

Punumo budzet

saaamo jako :lol:   

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Država je realno na dobrom putu da uradi ono što je i zacrtala. I uspeće u tome. Podmladiće se vozni park, ubraće se porezi od kupovine novih i polovnih automobila itd.

Na žalost, niko više ( državni aparat) ne misli na ljude koji jedva sklapaju kraj sa krajem u ovoj bednoj državi. I svaki dodatni namet i izdatak su im veliki kao kuća, a automobil im je neophodan.

Kako se osećaju ti ljudi čiji je auto ispravan, dali novac da se sredi a onda im neki pavijan kaže da ima git na karoseriji i da se vrati.

Lično bih voleo da sam prisustvovao tom činu, haos bi im napravio.

Više mi idu na onu stvar, vlasnici tehničkih pregleda, koji pokušavaju na sve načine da dignu cene istih. Obrazloženja su debilna, mora da se zaposli još ljudi, pa ne mogu da pregledaju dovoljan broj automobila da bi im bilo rentabilno po sadašnjim cenama, jer 30 min je ograničavajuć faktor itd. A realno, ja nit vidim redove, barem kod mene u kraju. Niti pregled traje nešto drastično duže, ali eto.

 

Sve u svemu, sad se digla velika prašina oko cele priče, za par meseci će polako sve doći na svoje, pa će se tek tad videti pravo stanje stvari.

 

Treba auto buti ispravan, tu nema rasprave, ali granica gde počinje bezobrazluk i bahatost mira biti jasna.

 

PS.

Sad će polovnjaci kojima ništa nije dirano i sve na njima je kao iz fabrike biti na ceni. A ovi spušteni, spojleri, zatamnjeni, umotani u folije, xenoni.......biće veselo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se samo nadam da će da se smire do sledeće godine kad meni registracija dođe na red, inače...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa evo, ovih dana gledam kod mene u kraju na parkingu. Krpe ljudi limariju sami, farbaju, gituju. Šta će. Ajde komšo ovo da pomogneš itd.
A računica je jasna, ko vozi starije automobile i treba u limariju da uloži + npr reatest plina+registracija+neki kvar+jedan par novih guma....... Ne isplati se.
Za iste novce, ili da se doda par stotina evra, uzme se registrovan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, bane1321 said:

Al će da poraste prodaja 3d stikera!!! 

A te  nove će  raditi isti oni koji su prethodno umesto znaka Fiat stavljali Abarth(fake). :sick:

Svaki treći skine Fiat i stavi Abarth ne bi li se isticao u masi istih kad ono međutim. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/20/2018 at 9:19 AM, djomla said:

Ja sam mozda preskocio neki čas, gde je pisalo bilo sta zvanično o tehničkim pregledima, sta ne prolazi, sta prolazi. Ako stručki šljam (mislim na ove gitovan branik i slicne) na tehničkom pregledu čita pravila iz Kurira (tako deluje) onda isti treba zatvoriti i celu ekipu pohapsiti.

Niko ne može da ti zabrani da izgituješ krpež, bitno je samo da se posle ofarba, da se ne vozi sa gitom kao završnim slojem.

Pa nije to nuklearna fizika, ja sam krpio moj auto kad sam bio student i to na placu na travi, nikakvi uslovi, šmirgla do golog metala, git, osnovna, završna, čudna mi čuda,  pa je držao po 2 godine bez da izbije ponovo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se za to, više sam naveo kao primer stručnosti, negde se pominje da vraćaju zbog izlizanog znaka, ili ako fali znak. To već ide u domen tragikomičnog.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve sto je izmenjeno na tehnickom ja bi pozdravio i podrzao da je pozadina toga povecanje bezbednosti, a ne punjenje budzeta koji svi znamo kako se trosi...

Ako ti atesti sto ce da se traze, za xenone, ledove, spustanje i ostalo budu imali veze sa mozgom i pristojnu cenu (sto verujem da nece) sve ovo bi trebalo da bude dobro po nas, ali ko sto vec rekoh posto je sustina u otimanju para, ova prica 100% pada u vodu. Da je atest i ta papirologija 10% od te neke modifikacije (sto i nije zanemarljiva cifra) prvi bi otrcao da atestiram i glava da me ne boli, al da na svaku modifikaciju dam pola prosecne plate u srb malo mi mnogo...

 

Kad smo kod tragikomicnog...

Istekla reg, ja uradio prenos. Dakle, menjam saobracajnu jer se menja vlasnik. Stara saobracajna vazi do 2019. god i sad sam ja trebao da uradim ponovo novu saobracajnu na moje ime sa slovom Đ na tablicama, koja bi vazila do tad, a uz sledecu registraciju menjanje tablica i ponovo novu saobracajnu :D Vlada "nestasica tablica" tako da sam jedva nekako danas uspeo i te tablice da promenim da zaobidjem zajebanciju sledece godine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za spuštanje ok, ali ja mislim da ne postoji ni jedna (normalna) država gde je moguće odraditi atest za xenon, tako da se ne nadaj ni da će biti kod nas moguće, bez obzira na cenu. Govorim o "prostim" modifikacijama.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kud on zna da li mi je auto spusten ili ne, ima propisanu visinu za svaki auto sa svakim motorom i opremom? To je smesno, od toga nema nista. A sto se tice izduvnih gasova, kako su prolazili oni bez dpf-a egr-a i sl?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj slucaj od danas. Bio sam da radim atest za gas,znaci nova ugradnja u AMS Jgodina. Posle skoro cetiri sata cekanja da otvore moj predmet,konacno me prozvali da izvrse proveru vozila. Slikali su sa svih strana auto,slikali bocu,punjac,onda napred filter rasprsivac,unutra slikao pojaseve,gume,u sustini napravio 20ak slika.Popunio papire i poslao me na tehnicki. Posto tehnicki koji je u sklopu AMS-a,radi do 15:30h a u medjuvremenu ispunio kvotu od 10 pregleda za dan,rekose mi da dodjem u ponedeljak. Tu sam se malo iznervirao,jer sam i ovako izgubio celi dan na njihovoj ne azurnosti a pisto i nisam iz Ja nisam hteo da dolazim ponovo nego sam otisao na drugi teunicki pregled u gradu. Kada sam stigao na tehnicki,parkirali su auto na ulazu,slikali ga sa sve cetri strane,onda jedna slika sa radnikom,onda slika kako ga uteruje unutra,slika kilometrazu.

 

Onda je merio izduvne gasove,naterao ga na valjke i zapisao dimenzije guma i to je to. Niti je silazio u kanal da gleda trap,niti je proverava signalizaciju,nista. Samo popunio zapisnik za nekih 15min a ostalih 15 smo cekali da istekne ovih famoznih pola sata. Tako da po meni su samo produzili vreme a nista bitno nisu gledali... A inace dok sam cekao atest,svacega sam se nagledao,jednog su vratili zbog kuke iako ima euro kuku koju je skinuo nisu hteli da ga puste jer mora da je skine komplet. Vratili su jedan bmw e30 nabudzen zbog alu felni,sirokih guma,spusten svasta treba da radi da bi ga vratio na fabricko,ajde to i razumem. Jednu corsu su vratili zbog lampice abs sto svetli. A vrhunac svega je kad su sa tehnickog u sklopu AMS vratili golfa 3 jer mu ne radi kilometar sat. Jedan senik su drndali jer nema zadnju rucicu za prozor,pa su to nesto budzili,skidali,ne znam sya je bilo na kraju.

 

U sustini izivljavanje i maltretiranje gradjana ove napacene zemlje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i iskustvo mog tasta.

 

Jugic, one glavne stvari ispravne, ali mora da ga ofarba, neki atest koji ima samo elektronski da donese na papiru ("ne mogu oni da nadju" a ima upisano u saobracajnoj), i mora da namesti lajsne! :D LOL! Lajsne!

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, dellas said:

. A sto se tice izduvnih gasova, kako su prolazili oni bez dpf-a egr-a i sl?

Naredne 3 godine samo usmeno upozorenje, posle toga će meriti i gledati sve oko dpf-a, egr-a, katalizatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kad neko odlepi, biće svašta.

Ima ljudi da uzmu četku i na licu mesta da farbaju njima u inat.

 

Pa sad će masa kad kupuje polovnjaka da gleda dal ima katalizator, EGR itd. Pa čak i da imaju ti famozni polovnjaci što su prešli samo 180000km, pitanje je dal vrše funkciju itd.

 

Definitivno se malo prodaje novih automobila u srbiji, treba to pogurati. Sad će banke da napadnu sa "povoljnim " kreditima. Samo polako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi i to za izduvne mogu da razumem, i to za atest za gas naravno i neke druge stvari...ali kako ce on da mi odredi koja felna je za moj auto?? Dodjem sa npr bbs 10j i on kaze mnogo, a dodjem sa fabrickom 10j i on kaze ok je?? Visina isto, koja je to dozvoljena visina? Dodjem ja sa npr kw gewindama i dodje batica sa propisalim amortizerima i ja ne mogu, a on ok? ABS lampica sija, pa sta?? Pola automobila nema fabricki ABS i tehnicki su ispravni, zasto je ovaj koji u opremi ima ABS koji ne radi neispravan? I ako su izmislili sve da uzmu pare , a jesu, nek postave nekog sa gramom mozga da donese novi pravilnik! Gade mi se... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Axic said:

A te  nove će  raditi isti oni koji su prethodno umesto znaka Fiat stavljali Abarth(fake). :sick:

Svaki treći skine Fiat i stavi Abarth ne bi li se isticao u masi istih kad ono međutim. :lol:

 

Jbg, bilo davno i tada je bio redak Stilo sa Abarth znacima :lol:

 

Bas me zanima sta ce meni da kazu za auto. 18", spusten 25mm, zatamnjena stakla i LED. Ima da mi presedne dok objasnim da "to tako treba".

 

Inace, kad smo kod toga, vec su me saobracajci pitali i za tamna stakla i farove jel' imam atest :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@igor0511 pazi ti za parking senzore što planiraš da staviš na Deltu, možda te vrate jer nisu fabrički. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felne, distancere meni nisu ni konstatovali na tehnickom, a za visinu sam vec rekao...nekao sam se provukao jer saobracajna kad se ocita pise vectra sport.

Sto se gasova tice i to sam vec napisao, nista mirekli nisu, samo kao vrati na standard za sledecu godinu. Tu sam bas morao da pitam sta to...pa kao dpf i katalizator. Ok katalizator je skinut to stoji, a dpf moj auto nema fabricki (stoji lepo u specifikaciji) mada ih je bilo i starijih sa.

 

Kako i sta ce da bude dalje nemam pojma, al da mi je visina prvi put merena na tehnickom to jeste i tu nema sta

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Drndaju ljude i za fabricke spojlere, konkretno onaj iznad petih vrata, danas jednog vratili sa tehnickog, rekli mu da skine da bi prosao.
Ja imam fabrički na gepeku. I šta sad, treba da vijam uverenje da je tako išlo '92

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam ac schnitzer spojler na krovu, bas me zanima sta ce da mi kazu kako to odstupam od "propisa". 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A gume?
Meni su za broj sire, nece me valjda ebati?! Visina je ista.

Sta ako neko ima Eibach opruge za koje postoji atest?
Oni krenuli da rade, ne znaju ni sta rade. Problematiku nisu ni zagrebali. Ne znaju nista o saobracaju i automobilima.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...