Jump to content
FAS Goran
fiatbravoo

Fiat Nuova Bravo 1.6 MJet 105 / 1.9 MJet 8v - beli dim pri jutarnjem paljenju

Recommended Posts

Baci pogled na ovu temu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/45781-fiat-stilo-19-jtd-mjet-bijeli-dim-voda-iz-auspuha-ne-prima-gas/

 

Usput, proveri nivo tečnosti za hlađenje, ako stoji gde treba opusti se i ne gledaj dimove na hladnom vremenu, naravno da će da dimi pri paljenju. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pročitaj onu temu. :thumbup:

Dimi on i posle tih 5-6 sekundi, kao što dimi i leti, ali su temperature spolja drugačije, odnosno temperature izduvnih gasova takođe, pa se drugačije vidi ili ne vidi uopšte. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel moze pomoc? Fiat bravo 2008,1.6,105ks mjt. Auto ide dobro,u leru miran,jedino sto malo zadimi pri paljenju, posle duzeg stajanja(5,6..sati)belo-sivi-plavi dim par sekundi. Samo pri prvom paljenju,kad ugasim auto i odma opet upalim nista,nema dima sve ok. Na dijagnostici ovako: trazena masa zraka-1199mg/ubrizgavanje, izmerena nasa zraka-296mg/ubrizgavanje.kada dodajemo gas u leru,trazena masa zraka se ne menja,dok izmerena raste.Majstor kaze protokomer ne valja,skinemo stavimo ispravan od alfe 159 majstor kaze to je to odgovara,opet isto na dijagnosticu.. sta vi mislite??

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesam,rekli mi da je turbina..kazu ima lufta, pa verovatno pusti malo kap ulja kad se ohladi i nema dovoljan pritisak.

Sad ne znam da li to ima veze sa vrednostima protokomera, koje je pokazala dijagnostika?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema veze maf sa turbinom.Pa probaj treci moguce da taj od 1.9 ne odgovara na 1.6

Share this post


Link to post
Share on other sites

samo gde to da proverim,a da mogu da vratim protokomer ako nije do njega? Mislim u koji servis da idem?

Da kazem samo ovo. Ne sumljam ja u "GORANA"i njihovo znanje ili strucnost,samo me malo buni ta turbina koja sigurno nije savrsena,mada u voznji ne pravi nikakve probleme,lepo ide auto,dimi u granicama normale kada se potopi nista strasno. I rekli su mi,da mozda nije do turbine,to sto malo zadimi pri prvom paljenju,ali da je svejedno radim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odes do neki odpad uzmes da ga probas ako je do njega platis ako ne trazis dalje...ili vidi pozajmi od nekog sa foruma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti možeš da imaš dva nezavisna problema, ne znam zašto povezuješ da je ili jedno ili drugo. Vrlo lako može da bude i da protokomer ne valja, kao i da imaš problem sa turbinom.

Inače, kada protokomer ne valja auto ili ne ide kako treba (ide kako treba kad skineš džek sa protokomera), ili prijavljuje check engine iako ide ok, tj. ne primećuješ nikakvu razliku. 

Ne postoji varijanta da je protokomer u problemu, a da auto niti prijavljuje problem, niti imaš problem sa tim kako auto vuče na raznim obrtajima. Nemaš potrebe da isprobavaš sa drugim, proba je tako što ga otkačiš, i ako auto ide ok posle toga, onda znaš da je protokomer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desava se jednom u 7 dana da u gradskoj voznji krene beli dim, pogotovo u guzvi, i uzasno smrdi. Auto kao da nema snage, na bordu izbaci potrosnju 25l, lose vuce, trokira, trza... (to tranje nekih 10ak min), i posle toga sve normalno. Nakacm na diagnostiku, nema greske,dizne perfektne, vodu ne trosi, ulje takodje, ma sve top. Na otvorenom nema problema,samo gradska vozna(kreni stani). 

 

Da li je neko imao takvih problema, simptoma?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa verovatno ti tada radi regeneraciju, ako ti se to cesto desava vadi dpf :) 

Ps. ako mozes da mi posaljes broj DPF-a bio bih ti jako zahvalan :D

Edited by Danilo1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Diagnoza kaze da je nekih 30-40% zaprljan, i nece da pokrene regeneraciju. Gde pise taj br DPF-a? Primetio sam da mi se tako ponosa posle prvog jutarnjeg paljenja, dok se jos nije ni zagrejao, ali nema pravila, desise da ne bude bas puno tog dima ali se smrad oseti. Jel moze da bude nesto oko Bos pumpe?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada ugasis auto nakon tog pojacanog dima oslusni da li ti pucketa auspuh, ako da onda je to najverovatnije regeneracija DPF-a.

Meni se desilo za ove 2 ipo godine samo 2, ili 3 puta da je izraženo dimio belo na ulici u vožnji tokom regeneracije, ali tada je bilo bukvalno kao dimna zavesa iza mene.

Kada je ujutru minus veliki takođe dimi belo dok se ne zagreje, mada mi je Goran rekao da se to verovatno rešava čišćenjem EGR-a.

 

edit: 

 

Desava se jednom u 7 dana da u gradskoj voznji krene beli dim, pogotovo u guzvi, i uzasno smrdi. Auto kao da nema snage, na bordu izbaci potrosnju 25l, lose vuce, trokira, trza... (to tranje nekih 10ak min)

Ovo je tacno kako se regeneracija DPF-a odrazava i na mom Bravu, verovatno voziš samo gradsku vožnju a to mu baš baš smeta.. Kada primetiš regeneraciju (a to je najlakše po trenutnoj potrošnji) vozi samo za brzinu niže i problem rešen. 

Edited by shomispc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam nikakva pucketanja na ausouhu, kada krene taj dim, ja ugasim i upalim auto, posle 1-2 minuta opet krene da trokira(loše radi na letu, loše vuce, jedva da dimi) Problem imam vec god dana i dan danas na dijagnozi sve super, nema greške..., samo što digne potrošnju, dimi, I lošije radi-vuče dok se to desava

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nemoj da gasis auto kad to krene! Pusti da se regeneracija odradi do kraja i nece dimiti toliko. Nije ni cudo sto se javlja nakon paljenja kada se nabije garez koja ne uspe da izadje jer ti prekines regeneraciju..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze...vidi kako bih ti rekao...
TI mislis da dpf nije problem jer ti kad dodjes sa dijagnostikom on je vec odradio ciscenje i ti ga uhvatis na 30-40% zapusenost, a zapusenost zna da varira na dnevnom nivou. Probaj ga uhvatiti dijagnostikom u tom momentu kada pobrljavi da vidis na koliko % je tada ili malo pre toga

Tebe zesce zeza regeneracija, a mozda si i ti doprineo tome tim gasenjem motora prilikom obavljanja toga, kao sto vec rece kolega shomi

 

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, kizaaa said:
Nemam nikakva pucketanja na ausouhu, kada krene taj dim, ja ugasim i upalim auto, posle 1-2 minuta opet krene da trokira(loše radi na letu, loše vuce, jedva da dimi) Problem imam vec god dana i dan danas na dijagnozi sve super, nema greške..., samo što digne potrošnju, dimi, I lošije radi-vuče dok se to desava

Problem je u tom gasenju tokom regeneracije. Kao sto je vec receno, samo u brzinu nize i nakon par minuta sve ce biti ok.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regulator pritiska na bos pumpi zeza,probao polovan I problema nije bilo, čak je možda i bolje radio u lepu-bolje vuče. Eto čisto da kažem da nije Dpf kao što pojedini kazu, pošto nemam problema samo sa tim dimom, nego auto trokira i loše prima gas,digne potrošnju, trza pri kretanju.... . Sad sam kod drugara ispratio diagnostikom u toku vožnje, pritisak u raij-lu iz nekog razloga padne ispod neke donje granice i onda počnu neki od simptoma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...