Jump to content
FAS Goran
neshaoct

F1: Renault / Alpin

Recommended Posts

Rikardo prvi put u žutom i prvi put u Renou

 

188780-rikardo.jpg

 

Nova sezona u Renou može da počne. Danijel Rikardo, složićete se, izgleda dobro u žutom. Danijel Rikardo i Niko Hilkenberg očigledno su se dobro proveli u ponedeljak u fabrici Renoa, a mi imamo priliku da prvi put vidimo Rikarda u novoj opremi. Rikardo je prvi put posetio fabriku svog novog tima, a za sledeću sedmicu zakazano je i predstavljanje novog bolida za sezonu 2019. Na stazi će Rikardo za Reno debitovati na predsezonskim testiranjima krajem februara u Barseloni, dok će prvu trku voziti u Australiji 17. marta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault predstavio novi F1 bolid za 2019.

 

renault rs19 11.jpg

 

Na današnjem predstavljanju u bazi tima u Enstoneu, Renault je predstavio svoj novi bolid R.S.19. Ujedno su zvanično prikazali i ''novo'' ime tima iz kojeg su izbacili ''Sport'', pa se sada zovu Renault F1 Team. Predstavljanju su prisustvovali vozači Nico Hulkenberg i Daniel Ricciardo, celokupno rukovodstvo ekipe i svi radnici fabrike u Enstoneu.

 

renault rs 19 1.jpg

 

Cyril Abiteboul (managing director Renault F1 tima, tj. glavni lik u ekipi :D) je ponosno izjavio:

''Na ovome smo radili protekle tri godine i to je nešto čime se posebno ponosimo. Kada prođete fabrikom osetite tu energiju i pozitivnost. Uložili smo puno sredstava u modernizaciju fabrike, pa ćemo s tim alatima još jače i brže napredovati. Uložili smo u fabriku u Enstoneu a ove godine ćemo i u Viry. Tu ćemo napraviti posebno unapređenje kako bi pogonsku jedinicu doveli na još veći nivo. Ovaj bolid je plod dobre organizacije i planiranja i mi smo izuzetno ponosni njime. Osećamo se da smo spremni da napravimo korak napred'', zaključio je Abiteboul.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rikardo: Dosađivaću inženjerima Renoa

 

renault f1.jpg

 

Francuska ekipa Renault će u 2019. godini imati daleko ozbiljniji vozački par jer je umesto Karlosa Sainca u garažu doveden Danijel Rikardo. Australijanac stiže iz Red Bula, a drugi vozač tima će biti Niko Hulkenberg. Posle višegodišnje saradnje sa Red Bulom Danijel Rikardo poručuje da će u novom timu pošteno dosađivati inženjerima kako bi novi Renoov bolid bio što bolji.

 

''Mislim da ću u tim doneti to što ću nervirati inženjere i dizajnere i zbog mene će imati mnogo više posla. Biće nekih takvih stvari, a testovi su najbolje mesto za to. Ne znam tačno šta ću tražiti, ali možda ćemo to znati već prvog dana testiranja. Vreme će reći šta mogu da donesem. Sa vozačke tačke gledišta biću jasniji. Nije tajna da sam u Red Bulu imao fantastičnu šasiju i za neke stvari na ovogodišnjem automobilu mogu da kažem 'Ok, dobro je ovde ali osećam da ćemo imati neke slabosti i treba da se fokusiramo oko toga'', poručio je Danijel Rikardo. Australijanac je rešio da pređe iz Red Bula u Reno što su mnogi videli kao veoma čudnu odluku, jer je i sam Red Bul prošle sezone često obilazio upravo Renoove vozače za ceo krug na trkama.

 

''San je bio da ih vratim pobedama. Ruku na srce, osećam da je ovo dobar potez. Bila je stresna odluka, ali čim sam pozvao i rekao svoju odluku odmah sam osetio olakšanje. Tako se osećam i danas'', kaže Rikardo koji je objasnio i zašto je napustio Red Bul. Mnogi smatraju da je on austrijsku ekipu napustio zbog toga što je Red Bul favorizovao Maksa Ferstapena, ali Australijanac objašnjava da je pravi razlog ono što se dešavalo na Velikoj nagradi Azerbejdžana.

Na toj trci su Ferstapen i Rikardo imali velike duele, a Rikardo je udario Ferstapena kada je Holanđanin napravio dvostruki defanzivni pokret koji je zabranjen. ''Mislim da je to samo jedan delić. Zaista nisam osećao da sam pogrešio iako sam ja udario njega. Svi su videli dvostruki pokret. Pre toga je bilo dosta kontakta i mnogi misle da je to predugo trajalo. Nije mi prijalo kako su se cela ta priča završila. Što se tiče odnosa sa medijima, verujem da je brend morao da misli o imenu, verujem da ne pomaže ako se borimo jedan protiv drugog. Osetio sam da smo obojica jednako krivi. Možda sam ja tvrdoglavi trkač, ali osećam da nismo jednaki u incidentu, tako je najlakše reći. To mi je smetalo'', kaže Rikardo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verstapen je šetao levo, desno nije bilo šanse da ga ne udari. Verstapen je mladji i zato ga Red Bull forsira,ako Honda u sledeće 2-3 godine napravi dobar motor nije isključeno da će biti šampion

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hilkenberg najbrži poslednjeg dana prvih testiranja u Barseloni

 

189363-hulkenberg.jpg

 

U Barseloni je završen i poslednji dan prvih predsezonskih testova u Formuli 1. Niko Hilkenberg imao je najbolje vreme, a sjajnu vožnju prikazao je i Aleksander Albon. Prepodnevni izlazak na stazu obeležio je Aleksander Albon u svom Toro Rosu koji je u vremenu 1:17.637 izvozao najbrži krug. Albon je ukuono izvozao 44 kruga. Danijel Rikardo je u Renou imao drugo vreme (1:17.785), a izvozao je deset krugova manje. Aktuelni šampio i prvi vozač Mercedesa Luis Hamilton duže se zadržao na stazi od prve dvojice, a imao je treće vreme u prepodnevnom izlasku na stazu (1:17.977). Među deset najbržih su se prepodne našli Šarl Lekler u Ferariju, Antonio Đovinaci u Alfa Romeu, Roman Grožan u Hasu, Pjer Gasli u svom Red Bulu, Lando Noris u Meklarenu, Lens Strol u Rejsing Pointu i Robert Kubica u Vilijamsu.

Poslepodne je dominirao Niko Hilkenberg u svom Renou (1:17.393), a ponovo je sjajan bio Albon (1:17.637). Rikardo je i posle podne imao isto vreme najbržeg kruga, dok je Valteri Botas bio brži od Hamiltona za 20 hiljaditinki. Među deset su se poslepodne našli Lekler, Đovinaci, Grožan, Kevin Magnusen, Gasli, Strol, Džordž Rasel i Kubica. Vozači će imati nekoliko dana da se odmore pre sledećih testova koji će biti obavljeni naredne nedelje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rikardo: Imam pozitivan uticaj na Renault

 

Tests_Barcelona_Ricciardo.jpg

 

Pet sezona i sedam pobeda zabeležio je Danijel Rikardo u bolidu Red Bula, da bi početkom ove sezone pojačao Reno. No, ne ide sve po planu. Bolid ne ''sluša'' kako bi trebalo, uprkos ambicijama da napadnu sam vrh ove sezone Rikardo je nakon pet trka tek 12, a najbolji plasman mu je sedmo mesto. Ipak, ne gubi optimizam.

''Još uvek vidim sve ono što sam video kad sam potpisao. Razvija se, napreduje. Motivacije ne manjka. Uživam ovde'', rekao je za ''Motosport''. ''Biće potrebno malo više vremena, dajem sve od sebe i radim sve što bi trebalo. Sve što sam predložio je razmotreno, tim želi da napreduje... Nije sve moja zasluga, ali moj uticaj je pozitivan. I uživam u tome, zaista. Voleo bih da i rezultati budu bolji i nadam se dobrom vikendu'', rekao je Rikardo, koji je bodove u ovoj sezoni osvajao samo u Kini, dok je tri od poslednje četiri trke morao da završi ranije. ''Proces je koji traje. Moramo da budemo strpljivi'', istakao je Rikardo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rikarda zbog transfera u Reno tuži menadžer

 

Danijel-Rikardo 2019.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, vozač Renoa Danijel Rikardo potencijalno će morati da plati više od deset miliona funti zbog tužbe koju je protiv njega podneo bivši menadžer Glen Bivis. Bivis je u svojoj tužbi pred Visokim sudom u Londonu naveo da mu Rikardo nije platio proviziju koja mu je sledovala od ugovora koji je potpisao sa Renoom. Australijanac je na kraju prošle sezone prešao u redove francuskog tima iz Red Bula.

 

''Branićemo se u potpunosti'', naveo je Rikardov advokat Džeremi Kortni-Stemp, koji je istakao i da tužba nema osnova. U dokumentima koje je priložio Bivisov advokat, a u koje je uvid imao BBC, on traži nadoknadu od više od deset miliona funti, što je suma o kojoj su se navodno dogovorile dve strane. Rikardova plata, uz bonuse, u njegovom dvogodišnjem ugovoru se nalaze u sudskim dokumentima, ali je to redigovano i nije javno dostupno. Međutim, sami detalji tužbe nagoveštavaju da je plata 30-godišnjeg Australijanca veća od 20 miliona funti. Bivis u svojoj tužbi navodi da je imao dogovor sa Rikardom po kojem mu sleduje provizija od 20 odsto kompletnog ugovora koji je potpisan. Navodi se da je upravo on započeo razgovore sa izvršnim direktorom Renoa Sirilom Abitebula u Rikardovo ime sredinom 2017. godine, a nastavio ih tokom prošle sezone pre postizanja dogovora 2. avgusta. Bivši Rikardov menadžer takođe tvrdi da mu je australijski automobilista 15. decembra rekao da želi da raskine ugovor, ali je dogovoreno da ipak nastave saradnju. Tako je Bivis nastavio da radi sa Rikardom do 31. marta, ali da mu je ugovor u stvari istekao više od dve nedelje ranije, a da u tužbi stoji da tužena strana tvrdi da on nema prava na proviziju ili bilo kakvu nadoknadu od ugovora sa Renoom.

 

Rikardov advokat još nije zvanično podneo odgovor na tu tužbu, ali ima rok do kraja jula da to učini. ''Danijelov stav je veoma jasan - ne postoji osnov za tužbu i mi planiramo da se branimo. Za sada je viđena samo njihova tužba, a naš odgovor niste ni mogli jer još nije podnet. Ali, uradićemo to i u potpunosti negirati Bivisove tvrdnje'', naveo je Kortni-Stemp. U saopštenju Renoa navodi se da je pomenuta tužba privatna stvar njihovog vozača i da zbog toga ne žele da je komentarišu. Ovogodišnji šampionat Formule 1 se nastavlja predstojećeg vikenda Velikom nagradom Nemačke, uz direktan prenos na Sport Klubu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hilkenberg: Ne želim očajnički da ostajem u F1

 

nico renault f1.jpg

 

Vozač Renoa Niko Hilkenberg smatra da postoje realne šanse da i naredne sezone vozi u Formuli 1, ali je istakao i da ne planira da pristane na bilo kakvu ponudu. Reno je odlučio da za narednu sezonu angažuje Estebana Okona i od tada se spekuliše gde bi Hilkenberg mogao da nastavi karijeru. Kao jedna od opcija spominjao se Has, ali je američki tim brzo saopštio da neće dovoditi nove vozače.

 

''Biće zanimljivo u narednom periodu, ali verujem da ima šanse da ostanem u Formul 1. Ne mogu sada da govorim o detaljima, potrebno je vremena da se neke stvari iskristališu'', kazao je Hilkenberg. Upitan da li je razmišljao da vozi u nekom drugom šampionatu, odgovorio je: ''Nisam. Trenutno sam fokusiran na Formulu 1. Mada ne želim očajnički da ostanem tu i prihvatim bilo šta. Sve mora da ima nekog smisla.'' Naredna trka šampionata Formule 1 na programu je 22. septembra, a voziće se u Singapuru.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault napušta Formulu 1 posle sezone 2019.?

 

renault f1 bolid.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, promena rukovodstva u automobilskom gigantu Renou mogla bi da dovede do prestanka učešća ove kompanije u Formuli 1, već nakon 2019. godine. To navodi jedan nemački sajt, koji još kaže da kompanija na taj način želi da ostvari ozbiljnu uštedu i značajno smanji troškove. U sve je umešana i francuska vlada koja ima 15 odsto udela u Renou, a novu šeficu kompanije, Klotildu Delbo, lično je imenovao predsednik države Emanuel Makron. Nije tajna da je Delbo protivnik projekta F1.

Inače, sportski sektor Renoa već je imenovao posadu za 2020. godinu u kojoj su Danijel Rikjardo i Esteban Okon, ali je istakao i šampionske planove u novoj eri koja počinje 2021. godine. Međutim, imenovanje Klotilde stiglo je pre samo nekoliko nedelja, tako da joj neće teško da u jednom trenutku samo ''isključi šaltere'' na kojem piše - projekat F1. Činjenica da je Renault F1 tim baziran u Enstounu u Velikoj Britaniji, a ne u svojoj zemlji, takođe je veliki minus jer to donosi dodatne troškove posle Bregzita.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako ce napustati posle naredne sezone je vreme jer em sto im ne ide em sto su ako se nevaram izgubili Meklaren od 2021, tako da ce razvoj motora iskljucivo za svoj bolid nije toliko isplativo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve miriše na to,od ove nove turbo ere nikako da se sastave.Tek su sada dobili neku snagu sa motorom i to posle koliko godina.Čisto sumnjam da će uspeti da naprave neki veći pomak sa šasijom.Još sada i Meklaren ode 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fetel opcija za Renault ako Rikardo ostane

 

186191-renault f1.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, šef Renoa Siril Abitebul rekao je da ne negira da bi njegov tim mogao da angažuje Sebastijana Fetela od naredne sezone, ali da mu je prioritet da zadrži Danijela Rikarda. Australijancu ugovor ističe na kraju sezone, a poslednjih nedelja dovodi se u vezu s Ferarijem u slučaju da četvrostruki svetski šampion napusti italijanski tim. I Reno i Rikardo se nadaju boljim rezultatima ove sezone nego što je slučaj bio prethodne godine, kao i da će to biti dovoljno da se saradnja nastavi.

 

''Ne bih želeo da kažem ne, pošto je on sjajan vozač i veliki šampion. Radili smo zajedno na razvoju motora, osvajali smo titule zajedno'', rekao je Abitebul na pitanje da li je Nemac opcija za Reno ili ne. ''Ali, više bih želeo da radim sa budućim vozačima, nego bivšim. Teško je to objasniti, pa ne bih da ispadne da to mislim o Sebastijanu. Imamo i svoju akademiju, možda ćemo imati neke dobre polaznike za 2021. ili 2022. godinu. Moramo da imamo to na umu, stvorili smo tu akademiju 2016. sa ciljem da jedan od vozača stigne do Formule 1 2021. Ona stiže, tu je Kristijan Lundegor, on je opcija, čeka ga sezona u Formuli 2, ali i nas ova sa Danijelom''.

 

Abitebul je istakao da je jasno da će Rikardovu budućnost odrediti Renoova forma, iako će odlaganje početka sezone sigurno dovesti do odlaganja u donošenju odluka. ''Moramo da zadržimo Rikarda zasnovano na dobroj osnovi, onome što delimo. Projekat je ono što je važno. Odgovaram na ovo pitanje bez praktičnog odgovora, ali moramo da sačekamo i vidimo kako će proteći prve trke. Da li smo napravili korak napred? Da li smo povratili malo samopouzdanja u odnosu na prošlu godinu? Da li se i dalje dobro navikava na tim? Ako osećamo da imamo dugoročan projekat, zašto da ne?'', istakao je šef francuskog tima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abitebul: Ne možemo večno da se krijemo bez rezultata

 

renault f1 bolid.jpg

 

Izvršni direktor Renoovog F1 tima, Siril Abitebul je izrazio čuđenje u vezi sa učestalim pitanjima na temu mogućeg odlaska njegovog tima iz najbržeg karavana.

''Svih deset timova je u teškoj situaciji, ali je ime Renoa očigledno najprivlačnije za takva pitanja. Čini se da mi nešto češće od drugih odgovaramo na tu temu. Ne znam zašto, ali je tako'', rekao je Abitebul i nastavio:

 

''U Formuli 1 smo već 42 godine. I priznajem, nedostajalo nam je konstantnosti, dolazilo je i do promena u rukovodstvu tima. Ali, takva je stvarnost. U naše dve baze imamo 1.200 zaposlenih koji nisu radili stvari vezane samo za ovu, već i za narednu takmičarsku sezonu. Automobilska industrija ima problema. A da li imamo mnogo većih problema od Dajmlera? Nisam siguran. Samo što će vaša pitanja biti manja ako postanemo bolji na stazama. Na kraju, ne možemo se večno kriti iza nedostatka rezultata. Očekivanja treba da budu realistična i razumna. No, nećemo moći da pronađemo izgovore ako nas i do 2022. godine ne bude na podijumima. Nismo planirali da dominiramo u karavanu, ali je objektivno postavljena borba za podijum'', rekao je Abitebul.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rikardo: I dalje verujem da mogu do titule

 

185588-Danijel-Rikardo.jpg

 

Danijel Rikardo rekao je da očekuje da veliki broj grešaka i incidenata kada dođe vreme za prvu trku posle pauze zbog pandemije koronavirusa. Ovogodišnji šampionat Formule 1 je trebalo da počne Velikom nagradom Australije sredinom marta, ali je ta trka otkazana pred sam prvi trening. Po sadašnjem planu trka u Austriji otvoriće sezonu u julu, a trenutni plan je da ona broji između 15 i 18 trka.

 

''Biće haotično, nadam se na kontrolisan način. Ne mislim da će bolidi biti svuda po stazi, već da ćemo svi biti ''zarđali'', pa će to biti kombinacija emocija, uzbuđenja, želje'', istakao je Rikardo za BBC. Ako sezona krene po planu na stazi ''Red Bull ring'', do tada će proći četiri meseca otkako su vozači poslednji put bili u svojim bolidima za predsezonska testiranja. ''Svi će biti spremni. Neki momci će biti sjajni zbog tolikog nivoa adrenalina, a neki neće. Biće hrabrih preticanja, nekih u kojima će neko imati želju da se dokaže. Biće svega, siguran sam'', istakao je Australijanac.

 

Rikardo je istakao da veruje da će iskusniji vozači biti u prednosti kada dođe vreme za početak sezone, a na pitanje da li će njegovom telu biti potrebno da se navikne, Rikardo je rekao: ''Da mi je ovo prva ili druga sezona, da nisam još potpuno adaptiran, rekao bih da je odgovor da. Ali, predsezonska testiranja su obično dobra polazna osnova. U prvih nekoliko sezona prvog dana bi usledio kompletan šok za telo, a kako su godine prolazile, taj šok je bivao sve manji. Debitanti i onima kojima je ovo druga sezona će imati više problema''.

 

Nametnutu pauzu Rikardo provodi u rodnom Pertu, ali ne zapostavlja treninge. ''Imao sam sreću u celoj ovoj situaciji. Generalno je Australija dobro prošla, a to što sam mogao da budem kod kuće i provedem vreme na farmi mi je dobro došlo. Imam veliki prostor, slobodu, nisam morao da budem zatvoren u stanu, a ja sam izuzetno aktivan. Da sam negde drugde mučio bih se, a ovako nešto nisam iskusio otkako sam otišao iz Australije 2007. godine'', otkriva vozač Renoa.

 

Na kraju ove sezone Rikardu ističe ugovor sa Renoom, a interesovanje za njega su pokazali, između ostalih, Mercedes i Ferrari. ''Moj osnovni cilj celog ovog putovanja nije bio da samo stignem do Formule 1, već da je napustim kao svetski šampion. Da li sam bio uzbuđen što sam uspeo da dođem do Formule 1? Apsolutno. Da li mi se sviđa? Da, ali nisam još stigao do nivoa koji želim. Da li i dalje uživam? Apsolutno. Da se sve završi danas, da li bih bio razočaran? Većim delom bih bio jer istinski verujem da sam dovoljno dobar da bih postao šampion, osećam to. I to mi je krajnji cilj. Onog dana kada prestanem da verujem da to mogu biće dan kada ću se verovatno povući, ali definitivno i dalje verujem da to može da se desi'', naglasio je Rikardo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je Alonso opcija za Renault u 2021. godini?

 

199885-alonso dakar2020.jpg

 

Odlazak Sebastijana Fetela iz Ferarija je pokrenuo vrtešku u timovima Formule 1 za narednu sezonu. Danijel Rikardo je iz Renoa otišao u Meklaren, a Karlos Sains iz Meklarena u Ferari. U 2021. godini Renault trenutno zna samo jedno, da će Francuz Esteban Okon sigurno biti u tom timu. Međutim odlaskom Danijela Rikarda ostaje upraženjeno mesto vozača broj dva. Od vozača koji trenutno imaju ugovore baš i nema nekog koga bi francuska ekipa mogla da angažuje.

 

Zato je verovatnije da će Renault tražiti nekog van grida, a tu oni koji žele opet da vide Fernanda Alonsa u Formuli 1 gaje nade da bi to zaista i moglo da se desi. Španac je napustio Formulu 1 posle 2018. godine, ali nikada zvanično nije zatvorio vrata ''najbržem cirkusu''. Bio je minule sezone Meklarenov ambasador i savetnik, pokušavao je da dođe do titule na trci 500 milja Indijanapolisa, a sada postoji upražnjeno mesto u Renou, timu sa kojim je osvojio dve titule šampiona i sa kojim je prekinuo dominaciju Mihaela Šumahera. Alonso je ranije rekao da manje više zna da šta će raditi u 2021. godini i da ne može da kaže ništa više od toga. ''Uvek sam govorio da u 2021. godini sa novim pravilima postoji mogućnost da bih se vratio u Formulu 1 jer će bolidi biti izjednačeniji i gladan sam da opet probam'', rekao je ranije Alonso. U međuvremenu zbog pandemije koronavirusa nova pravila su odložena za 2022. godinu, pa to možda zakomplikuje ideju iskusnog Španca.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebi bilo loše da se vrati.Od rezultata nema ništa do 2022 i tada pitanje kako će se Reno snaći.Motor i nekako ali šasija nikako im neide 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba da se vrati, jer Alonso i Renol su kombinacija koja funkcionise :D Ni Renol se nikad nije pokazao dobro sa drugim vozacem, ni Alonso nije imao uspeha sa drugim timovima koji krenu nizbrdo kad dodje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz Renoa uveravaju da ne žele Alonsa

 

183017-alonso.jpg

 

Posle vrteške u Formuli 1 i odlaska Sebastijana Fetela iz Ferarija, upražnjeno mesto je ostalo u Renou. Iz francuskog tima uveravaju da na njega neće sesti Fernando Alonso. Posle odlaska Fetela, Karlos Sains je prešao iz Meklarena u Ferari, a Danijel Rikardo iz Renoa u Meklaren. Francuski tim je ostao bez jednog vozača za narednu sezonu i i dalje se samo spekuliše ko će sesti u drugi bolid u 2021. godini. Mnogi bi u njemu voleli da vide Fernanda Alonsa koji je baš sa Renoom osvojio dve titule prvaka sveta i tako prekinuo dominaciju Mihaela Šumahera.

 

Prvi čovek tima Siril Abitebul je samo odrično odgovorio na pitanje da li je Alonso vozač kakvog traže, a zatim je pričao o Valteriju Botasu i Sebastijanu Fetelu koji bi takođe mogli da budu kandidati. ''Botas je doneo mnogo poteškoća Hamiltonu, ali i dalje ima mnogo toga da da i želi da pokaže. Što se tiče Fetela, ako on ima motivaciju onda smo zainteresovani. Neću da idem u ekonomiju, mi smo zainteresovani da investiramo u instrastrukturu. Fetel je slobodan i ako želi da nastavi da vozi mi takođe možemo da budemo zainteresovani'', kazao je šef Siril Abitebul.

 

U timu Renoa je već mladi Esteban Okon koji se vraća u Formulu 1 ove sezone. ''Nećemo da ga pritiskamo, računamo na njega u budućnosti. Mora da dokaže da zaslužuje poziciju narednih sezona. Imamo mladih vozača kojima verujemo, a timu treba iskusan vozač koji može da nosi naš projekat i hoćemo nekog posvećenog''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...