Jump to content
FAS Goran
neshaoct

F1: Renault / Alpin

Recommended Posts

renault%20f1.jpg

 

Francuska automobilska marka je trenutno u Formuli 1 zastupljena kao dobavljač motora za dva tima; Red Bull i Toro Rosso, ali to bi uskoro moglo da se promeni, tvrdi nemačka štampa.
Auto Motor und Sport, naime, tvrdi da su u Renaultu izuzetno nezadovoljni marketinškim rezultatima svojih ulaganja u Formulu 1. Osim što su, kao dobavljač motora, u drugom planu u timovima koje pokreću, zbog problema sa pogonskim sistemom često su na meti kritika i to od strane partnera (na kraju je proglašen glavnim krivcem za bledu sezonu šampionske austrijske Red Bull ekipe). Pomenuti magazin tvrdi da u Renaultu razmatraju izlazak iz senke u kojoj se nalaze od 2010. godine. To nameravaju da učine kupovinom jedne od nižerangiranih ekipa, koju bi zatim pretvorili u Renaultov fabrički tim. Na listi su, tvrde u Auto Motor und Sportu, Lotus, Toro Rosso, Force India i Sauber.
 
 
 
Edited by neshaoct
update

Share this post


Link to post
Share on other sites

do pre dve godine renault motori su bili najbolji u sampionatu,al mercedes ih je prestigao i sad su motori mercedesa ubedljivo najbolji

Renaul bi mogao ladno da kupi katheram i da nastupa kao fabricki tim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault planira da kupi Lotus i vrati se u F1

 

131917-Lotus.jpg

 
Kako prenosi Sport klub, Renault pregovara sa Lotusom o kupovini 65 odsto udela u toj ekipi, a plan je da se sledeće godine vrati u F1, objavio je ovaj proizvođač automobila. Renault je saopštio da je poslao Lotusu pismo o namerama, kao prvi korak ka povratku u elitno automobilsko takmičenje. Renault, za sada, samo snabdeva motorima ekipe Toro Roso i Red Bul. Španac Feranando Alonso osvojio je u Renou 2005. i 2006. godine šampionske titule.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lotus: Verujemo da će nas Renault kupiti

 

131917-Lotus.jpg

 
Kako prenosi Sport klub, u Lotusu se spremaju kao da će ih kupiti Renault za narednu sezonu. Nije u pitanju samo snabdevanje motora, nego celokupna kupovina tima. Ukoliko se to ne dogodi, motori će biti Mercedesovi, a tražiće se alternativni sponzor. ''Renault nam je dao pozitivne znake, rekli su da će dati sve od sebe da se ugovor potpiše što pre. Ne verujemo da bi nas zavaravali oko tako velike stvari'', rekao je izvršni direktor Lotusa Metju Karter. Vozači Lotusa sledeće sezone biće Džojlon Palmer i Pastor Maldonado, koji god motori da budu.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault opet u F1

 

141651-renault%20f1.jpg

 
Kako piše Sport klub, četvorostruki šampion Formule 1, kompanija Renault, vraća se u najbrži cirkus na svetu u konkurenciji konstruktora. Francuski gigant, koji je sa vozačem Fernandom Alonsom vladao F1 2005. i 2006. osvajao šampiona, vraća se posle šestogodišnji pauze. Renault je u međuvremenu bio partner Red Bulu koji je dominirao od 2010-2013. godine, ali su prošle godine počeli sukobi zbog nemoći protiv Mercedesa, što je kulminiralo raskidom saradnje proteklog leta, godinu dana pre isteka ugovora. Francuzi će mesto u F1 dobiti preuzimanjem Lotusa, od koga će preuzeti vozače Pastora Maldonada iz Venecuele i Džoljona Palmera, rukija iz Velike Britanije. Šef tima bi trebalo da bude Frederik Vazer, Francuz koji je bio na čelu ART tima u GP2 seriji.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvanično: Renault preuzeo Lotus

 

131917-Lotus.jpg

 
Kako prenosi Sport klub, francuski proizvođač automobila Renault zvanično je preuzeo ekipu Lotus i vratio se u Formulu 1.
Renault se u F1 vraća nakon 2009. godine od kada je bio prisutan samo kao dobavljač motora, s kojim je Red Bull dominirao od 2010-2013. godine. Francuzi su bili šampioni kao konstruktori 1994. i 1995. sa Mihaelom Šumaherom, te 2005. i 2006. sa Fernandom Alonsom. Vozači Renoa u sledećoj sezoni biće Pastor Maldonado i Džoljon Palmer, debitant koji je ove godine test vozač Lotusa. Novi ugovor sa Formulom 1 ''vezaće'' Reno za ''najbrži cirkus na svetu'' do 2024. godine. Šef tima bi trebalo da bude Frederik Vazer, koji je do sada bio na čelu ART tima u GP2 kategoriji.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault platio samo 1 funtu za Lotus

 

lotus%20f1%2011.jpg

 
Renault je platio samo 1 funtu za preuzimanje Lotus Formula 1 tima. To sugeriše da su prethodni vlasnici jedva čekali da pronađu nekoga ko će platiti zaostale dugove da bi se finalizovao ugovor. Genii Capital i njegova filijala Gravity Motorsport, zadržali su 10 odsto vlasništva restruktuirane organizacije. Ovaj aranžman je bio prilično složen. Genii je najpre otkupio 6.744.444 deonice od White Rock Alliance Ltd-a, dodavši ih svom fondu od 60.700.000 akcija. Kada je ostvario puno vlasništvo kapitala, prodao je 90 odsto Grigny Ltd-u (UK), kompaniji koja je prethodno posedovala F1 tim u Benetton/Renault eri, zadržavši 10 odsto. Grigny je Renaultova ekspozitura, jer je njegov vlasnik zapravo Renaul Developpement Industriel et Commercial, ili skraćeno RDIC. Postoji od 1977., a između decembra 1979. i marta 2000., bio je poznat kao Beneton (UK) Ltd, prethodeći učešće poznate modne kuće u F1. Kada je Renault pripojio Benetton F1 tim, nastavio je da ga poseduje pod imenom Grigny, sve dok tim nije otišao u ruke kompanije Genii. U V8 eri, Renault je koristio Grigny za iznajmljivanje KERS sistema privatnim timovima, zaradivši nekih 7 miliona funti 2013. od toga.


Stvari su se promenile 2014., kada je jedinica za rekuperaciju energije postala sastavni deo pogonskog sistema, a Grigny je zaradio samo 432.000 funti iz ''usluga inženjeringa i tehničkke podrške'' Renault Sportu F1.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prost novi šef Renaulta?

 

renault%20e.jpg

 
Bivši svetski šampion u Formuli 1 Francuz Alain Prost (60) po svemu sudeći biće novi šef Renaulta koji se ove godine vraća u svetski šampionat Formule 1. ''Prost je idealan izbor za novog šefa nešeg tima. Međutim, to više nije isključiva odgovornost jednog čoveka. Pogledajte Mercedes u kome je odgovornost podeljena između Tota Wolffa, Paddyja Lowea i Niki Laude. Moderni F1 tim je strukturiran na takav način i verujem da će to biti i slučaj s Renaultom'', izjavio je Renault Sport F1 menadžer Cyril Abiteboul. Početkom decembra prošle godine francuski proizvođač automobila završio je preuzimanje ekipe Lotus i od ove godine će se ponovo takmičiti u Formuli 1. Vozači Renaulta u sledećoj sezoni biće Pastor Maldonado i Jolyon Palmer, debitant koji je prošle godine bio test vozač Lotusa. Renault je osvojio dve titule svetskog šampiona s Fernandom Alonsom (2005, 2006), kao i dve konstruktorske titule (2005, 2006). Alain Prost je četiri puta bio svetski šampion u Formuli 1 (1985, 1986, 1989, 1993), a u karijeri je ostvario 51 Grand Prix pobedu.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maldonado napušta Lotus?

 

mal.jpg

 
Kako prenosi popularni sajt Crash.net, mogli bismo da vidimo jednu neočekivanu vozačku rokadu u F1. Naime, mesto Pastora Maldonada u Renou (Lotusu) je ozbiljno ugroženo zbog toga što kasne uplate njegovog glavnog sponzora. On se nije proslavio prošle sezone, pa je mesto Venecuelanca u timu uglavno zavisilo od uplate sponzora, a poslednja je bila u septembru, što se nikako ne sviđa čelnicima tima. Po prvim izveštajima, ukoliko bude otpušten, zameniće ga Kevin Magnusen, bivši vozač Meklarena.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Magnusen menja Maldonada u Renaultu?

 

renault%20l.jpg

 
Mladi vozač Kevin Magnusen na putu je povratka u ''najbrži cirkus''. 23-godišnji Danac najozbiljniji je kandidat da zameni kontroverznog Kolumbijca Pastora Maldonada u bolidu Lotus-Renoa. Izvor tvrdi da je došlo do problema na relaciji između francuskog tima i Maldonadovog sponzora PDVSA, koji će najverovatnije kulminirati raskidom ugovora. Ovakav rasplet događaja otvara vrata za Magnusena, za koga se očekuje da stavi paraf na ugovor tokom sledeće nedelje. Lotus-Reno je zakazao zvaničnu pormociju za 3. februar u Parizu. Za sada je sigurno da će se u prestonici Francuske, u svojstvu vozača, pojaviti bivši prvak GP2 serije Britanac Džojlon Palmer. Magnusen je debitovao u karavanu Formule 1 2014. godine u ekipi Meklarena. Naredne sezone povučen je na poziciju test vozača, kako bi otvorio prostor za dvostrukog šampiona Fernanda Alonsa.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

bas mi zao Maldonada ipak ce umesto njega u Renou da vozi Kevin Magnusen,ipak je imao jace veze i sponzore,iako je iza Maldonada bila njegova drzava Venecuela

Share this post


Link to post
Share on other sites

Palmer: Probaću da iskoristim šansu

 

palmer.jpg

 
Džolion Palmer će uz Kevina Magnusena voziti Reno od sledeće sezone, a njegov cilj je da opravda poverenje. ''Sjajan je tim, sjajna fabrika. Jasno je da ćemo na početku imati teškoća, prošla godina je bila veoma teška, ali tako se uči, tako se postaje bolji''. Palmer se prisetio puta do najbržeg karavana na svetu: ''Ne volim baš da pričam o tome, ali uradio sam sve sam, bez drugih, bez sponzora. Nadam se samo da ću sada opravdati poverenje Renoa, jer je ovo velika stvar'', zaključio je Palmer.
 
Magnusen: Radiću sve što treba
Kevin Magnusen je dobio mesto u Renou i rekao je da je spreman da uradi sve što treba za tim. ''Bio sam u Enstonu, pričao sam sa upravom i video prostorije, sve je kako treba. Jasno je da krećemo od nule, ali spreman sam na naporan rad i šta god treba da bih pomogao timu''. Danac nije hteo da ulazi u detalje zašto je tako naglo zamenio Pastora Maldonada: ''Ne bih o tome, samo sam srećan što mi se ukazala prilika. Svi znate da u ovoj seriji nije sve do vozača i to je sve što mogu da kažem. Pitajte me nešto o bolidu'', zaključio je bivši vozač Meklarena.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

konacno prestavljenje prave boje Reno F1 tima,siguran sam da ce biti brzi,al nemaju,bar po meni neku dobru postavu vozaca,mozda ce Magnusen nesto da uradi

 

c73aebce2302b832c1138c61447480325179ae80f943f22fe47b1a711db57cd4_400.jpgcca87846cf294f50c7859b33057a3da021440a5dc3df49f0067cece36e45441e_400.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renoov motor ''mnogo agresivniji'' sledeće godine

 

ocon.jpg

 

Kako prenosi Sport klub, jedan od direktora F1 tima Renoa, Siril Abitebul je rekao da će motor za sledeću sezonu biti ''mnogo agresivniji''. Reno se nije proslavio ove sezone, ali napravljen je veliki petogodišnji plan. Takođe, doveden je, po mnogima, jedan od najboljih vozača današnjice, Niko Hilkenberg. ''Nismo hteli ništa staro, odlučili smo se za novi i agresivni koncept. Želimo da napravimo velike korake u naredne tri, četiri godine, ne male, nego velike. Imamo neke ideje, ali ništa od toga još nije testirano na stazi'', rekao je Siril. On je rekao i to da je krajnji cilj da Reno ima najbolji motor na gridu i da do 2021. osvoji titulu, kao što je i ranije navedeno.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hilkenberg: Ne vidim sebe kao lidera

 

156403-hulkenberg.jpg

 

Kako prenosi Sport klub, Niko Hilkenberg je rekao da ne vidi sebe kao novog lidera tima Renoa i da mu ta uloga ''nije tako važna''. Hilkenberg je debitovao u F1 karavanu za Vilijams 2010. a sada je došao da se pridruži ambicioznom projektu Renoa iz Sahara Fors Indije. ''Iskreno, to mi nije toliko važno. Mediji preteruju sa time, ko je lider, a ko vozač. Šta to uopšte znači biti lider tima? Ja mislim da je mnogo važnije da pomognete timu i da date sve od sebe na svakoj trci'', rekao je nemački vozač. Hilkenbergu će klupski drug biti Džojlon Palmer, britanski vozač, koji se nije proslavio, ali je pokazao dovoljno da ostane u timu i ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault u Londonu predstavio novi bolid

 

renault%20f1%201.jpg

 

Posle Vilijamsa i Saubera, koji su izgled svojih novih bolida predstavili objavljivanjem fotografija, Reno je prezentovao model RS17 u Londonu putem prenosa preko interneta. Novi bolid francuskog tima je tradicionalno žuto-crn, ali je upečatljivo da je manje žute boje nego što je slučaj prošle godine. Izgled zadnjeg krila i prednjeg dela bolida sličan je onom koji je već viđen na preostala dva bolida koji su do sada predstavljeni. Model RS17 u sebi će imati novi RE17 motor, koji će se znatno razlikovati od prošlogodišnjeg, pošto su se u Renou odlučili na radikalne promene. Prošla sezona bila je povratnička za francuskog proizvođača u Formuli 1, pošto je preuzeo Lotus na kraju prethodne godine. U Renou za cilj imaju bolje rezultate u odnosu na prošlu sezonu, koju je tim završio na devetoj poziciji među konstruktorima, sa samo osam osvojenih bodova. Boje Renoa u predstojećoj sezoni braniće Džolion Palmer i Niko Hilkenberg, koji je stigao iz Fors Indije. Funkciju trećeg i rezervnog vozača obavljaće Sergej Sirotkin.

Ovogodišnji šampionat Formule 1 startuje Velikom nagradom Australije 26. marta.

 

Alan Prost savetnik u Renou

Četvorostruki šampion Formule 1 Alan Prost imenovan je za posebnom savetnika u timu Renoa za 2017. godinu. Od Prosta se očekuje da svojim ogromnim iskustvom što kao vozača, tako i šefa tima, pomognem francuskoj ekipi da se vrati u borbu za pobede. Prost je vozio za Reno početkom svoje karijere i osvojio titulu 1993. godine. On je poslednjih godina bio amdasador Renoa, a suosnivač je Formula E tima sa Žan-Polom Dioom. Prost je imao i svoj tim u F1 1997-2001, a kao glavni cilj u Renou ističe potrebnu da ekipa što pre počne da pobeđuje. ''Nisam prvi put u Renou, ali će uglavnom biti iza scene. Ponekad je dobro biti u takvoj situaciji, donositi važne odluke i praviti strategiju za budućnost'', rekao je Prost. On će prisustvovati prvim testovima tima u Barseloni koji počinju 27. februara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alonso počeo pregovore sa Renaultom?

 

140799-alonso.jpg

 

Kako prenose određeni mediji Španac i francuski tim započeli su prve nezvanične pregovore o mogućoj saadnji. Fernando Alonso bio je u žiži javnosti tokom VN Bahreina pošto je saopšteno da će Španac za mesec dana učestvovati na trci 500 milja Indijanapolosa. Pored toga obe strane potvrdile su da neće pregovarati o nastavku saradnje sve do leta. ''Posle leta razmisliću i doneću odluku šta želim da radim u budućnosti. Defentivno je da želim da pobedim. Mislim da sam još na frhuncu svoje karijere tako da samo postoji jedan cilj u 2018. a to je titula'', kazao je Alonso. Jedna od mogućih destinacija svakako jeste i Renault sa kojim je Španac osvojio dve titule još 2005. i 2006. godine. Kako prenose mediji prvi pregovori već su se desili u Bahreinu. ''Francuska ekipa već je pokazala interesovanje za Alonsa sa kojim je obavila i početne razgovore. Oni žele njega kako bi ga naredne godine uparili sa Nicom Hulkenbergom'', pisao je nemački Auto Bild koji je dodao da su Alonsov menadžer Luis Garcia Abad i Cyril Abiteboul već bili za istim stolom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Palmer: Umoran sam od ''nesrećnih slučajeva''

 

palmer_pace.jpg?w=748

 

Vozač Renoa Džojlon Palmer priznao je da je na ''ivici strpljenja'' zbog serije trka u kojim ga njegov Reno izdaje. Palmer nije osvojio nijedan poen u prvoj polovini sezone, dok je njegov kolega Niko Hilkenberg uspeo da sakupi 26. Što je možda još bolnije, tri puta je završio na 11. mestu. U medijima su se pojavile priče da bi Palmera mogao da zameni Karlos Sains, ali je to brzo utišano. Ali, zato su odmah usledile glasine da bi Robert Kubica mogao da se vrati u F1 karavan... ''Mislim da smo iskoristili sva opravdanja za nesrećne slučajeve. Nisam sujeveran, ali stvarno bi bilo vreme da me one više sile pogledaju. Naravno, najgore je što u Silverstonu nisam mogao ni da počnem trku. Nisam mogao da verujem. Verujem da će u Budimpešti sve krenuti nabolje'', optimističan je Palmer.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault prikazao svoj novi RS18

 

renault rs18 1.jpg

 

Francuski tim predstavio je svoj treći bolid od ponovnog povratka u najbrži cirkus.

 

renault rs18 11.jpg

 

Novi auto je jasna evolucija prošlogodišnjeg bolida, gde je zadržan isti koncept razvoja. Odmah je vidljivo unapređenje na vešanju bolida kao i više aerodinamičkih delova. Takođe, kao i svi bolidi ove sezone i RS18 sadrži Halo sistem zaštite kabine vozača.

 

renault rs18 111.jpg

 

''Prošla godina bila je uspešna na više polja. To je bila druga godina rekreiranja tima, gde smo pokušali da dovedemo nove ljude, investitore, sponzore kao i talente. Uspeli smo da sa devetog mesta u 2016. prošlu godine završimo na šestom a često puta smo na nekim trkama bili četvrti najbrži tim na stazi. Zbog toga ove godine očekujemo mnogo, ali imamo dva talentovana i ambicijozna vozača. Nico je dokazao da nam je baš ono što nam je godinama bilo potrebno kao i da nam je Carlos doneo pravo osveženje.'' kazao je šef tima Cyril Abiteboul.

Tehnički direktor francuskog tima izjavio je da su oni imali izuzetno napronu zimu. Pošto je ove godine po novom pravilniku dozvoljeno samo 3 agregata po vozaču, Renault je kao i svi ostali proizvođači morao da poboljša pouzdanost svog agregata. Prošlogodišnji motor Renaulta je tokom sezone pokazao određene slabosti ali je uspeo da i na neki načim opravda očekivanja. Zbog toga je odeljak iz Vira Šatijona sproveo najduži i najproduktivniji test agregata u labaritoriji, kako bi dostigao sve potrebne ciljeve na planu pouzdanosti kako bi njihovi vozači izbegli potencijalne kazne. ''Mi smo 2017. završili sa veoma jakim podešavanjima na motoru i šasiji, tako da je nama sada glavni cilj da materijalizujemo našu poslednju specifikaciju motora i napravimo određeni napredak na polju pouzdanosti.'' kazao je šef odeljenja za motore Remi Taffin. ''Mi smo prošli kroz najduži i najproduktivniji test agregata u labaritoriji, koji je prošao bez ikakvih problema. Mi želimo da proizvedemo performanse koje će pre svega biti pouzdane, kako bi mogli da što bolje radimo na bolidu. To je naš glavni cilj i ove godine nam svakako neće biti lako, jer sada imamo jedan motor manje u rotaciji. Znali smo da ćemo od 2018. imati tri agregata pa smo tako odavno krenuli sa ovi programom. Testiranja za ovu sezonu smo počeli još 2016. jer smo tada puno sati proveli u laboratoriji.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sains: U Renou sam kao fudbaler na pozajmici, čudno je

 

karlos sains.jpg

 

Španski vozač Karlos Sains junior, koji u Formuli 1 nastupa za Reno, izjavio je da se oseća više kao fudbaler, jer ga je Red Bul ''pozajmio'' francuskoj ekipi. Sains junior je prošle godine vozio za Toro Roso, ali je Red Bul odlučio da ga iz svog tima prosledi u Reno, u čijem je bolidu odvozao četiri trke na kraju sezone. U Renou je ostao i ove sezone, što je ukupno njegova četvrta u okviru Formule 1. U najbržem cirkusu na svetu obično se mlađi vozači ustupaju manjim timovima, ali pošto Sains iza sebe već ima sasvim pristojno iskustvo, njemu je zato i takva situacija čudnija. ''Nisam čuo da postoji mnogo vozača, koji su na pozajmici, to je više fudbalski termin. Situacija je pomalo čudna, trenutno sam poseban slučaj. Ne želim da dozvolim da se priviknem na to. Treba da nastavim ono što sam radio u Toro Rosu, da vozim najbolje što mogu kad izađem na stazu, a ostalo će samo doći. Ko bi mi rekao prošle sezone da ću ove biti u Renou? Niko. Situacija je delikatna'', rekao je Sains. Prema dogovoru Red Bula i Renoa, austrijska kompanija bi mogla Španca da vrati u svoj prvi tim u Formuli 1, ali ako Danijel Rikardo ostane u ekipi, Sains će imati ''otvorene ruke'' da potpiše ugovor sa francuskim proizvođačem pod svojim uslovima. Karlos Sains junior je prvu trku nove sezone u F1 u Australiji završio na 10. mestu, a to mu je donelo jedan bod.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrarijeva najnovija unapređenja na motoru zabrinula Renault

 

f1 ferrari motor.jpg

 

Jedan od tehničkih direktora francuske ekipe kazao je da su oni bili iznenađeni Ferrarijevim napretkom na polju agregata. Nije tajna da je italijanski tim u toku prvog dela sezone napravio veliki pomak napred na polju razvoja svoje pogonske jedinice, pa tako sada motor iz Maranela važi za jednog od najboljih na gridu. Zbog toga i njihovi klijenti Sauber i Haas su takođe profitirali na polju performansi, pa tako američki tim diše za vratom fabričkom timu Renaulta. ''Oni su defintivno napravili veliki pomak u Kanadi, pa vam tako mogu reći da smo svi mi bili iznenađeni. Oni su i pre toga bili dosta jaki, ali od tada su baš jači. Vidno su napredovali na polju performansi. Zbog toga smo zabrinuti. Njihovi klijentu su takođe postali bolji, pa je borba na sredini grida sve jača. Mi ćemo nastaviti da donosimo unapređenja, ali očekuje nas teška borba'', kazao je Nick Chester, tehnički direktor Renulta za razvoj šasije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smena na kormilu Renault F1

 

186191-renault f1.jpg

 

Thierry Koskas će od 1. januara 2019. godine zamenti Jeromea Stolla na poziciji predsednika Renault F1 tima. U kratkom saopštenju iz kojega se dosta toga može pročitati, Renault navodi da je Koskasov zadatak da: ''Tim dovede do maksimalnog nivoa discipline, i obezbedi da Formula 1 doprinose imidžu marke u skladu sa ulaganjima''. Koskas će, kao predsednik Renault Sport Racing podnositi izveštaje direktno predsedniku kompanije Carlosu Ghosnu.

 

Iz ovog saopštenja može se nazreti da rukovodstvo Renaulta očekuje mnogo više od svog tima u koji ulaže ogromna sredstva. Od povratka 2016. godine u F1 kao fabrički tim, Renault se nije previše proslavio, osim osrednjim rezultatima. U plasmanu konstruktora, ove godine na poslednjoj trci u Abu Dabiju moraće da brani četvrto mesto od tima Haas, da Force India nije menjala vlasnika i ostala bez mnogo već osvojenih poena, verovatno ne bi bio ni u toj poziciji. Prema planu kompanije, tim bi trebao da počne da pobeđuje od 2020. godine, a trenutno Renaultova pogonska grupa ima evidentan manjak snage i pouzdanosti u odnosu na Mercedes i Ferrari, a po svemu sudeći, Honda je dostigla, a možda već i prestigla francuske pogonske jedinice. Cyril Abiteboul, direktor Renault Sporta već se hvali novim motorom za 2019. godinu, a aerodinamički sektor tima je pojačan Marcinom Budkowskim, čiji transfer iz nadzornog dela FIA i Renault je izazvao dosta protesta, obzirom da je na svojoj prethodnoj poziciji bio duboko upoznat sa tehničkim rešenjima i tajnama svih timova.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...