Jump to content
FAS Goran
neshaoct

F1: Renault / Alpin

Recommended Posts

Gasly potpisao dvogodišnji ugovor sa Alpinom?

 

Pierre_Gasly_Alphatauri_VN_Japana_Garaza.jpg.webp

 

Sledeće godine u francuskom timu imaćemo francusku postavu.


Tokom vikenda u Japanu zvanično je potvrđeno da će Pierre Gasly napustiti AlphaTauri i preći u Alpine. Naime, ovaj tim je dugo vremena tražio zamenu za Fernanda Alonsa, pa je posle neuspeha sa Oscarom Piastrijem na kraju rešenje pronašao u ovom Francuzu. Pritom, za ovaj transfer tim iz Enstona morao je da uplati obeštećenje Red Bullu. Sa druge strane njega je u timu iz Faence zamenio Nyck de Vries.

Kako prenosi sajt sportune.20minutes.fr Pierre Gasly je potpisao dvogodišnji ugovor sa Alpinom s opcijom produženja za 2025. Pritom, on bi trebao ima istu platu kao Fernando Alonso, odnosno 15 miliona evra za 2023. dok će mu plata u 2024. zavisti od broja trka. Tako će on postati jedan od vozača sa većim primanjima na gridu.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovde su gore kombinacije nego kod nas. Red Bull je hteo da otkači Gaslia jer vozi očajno a da dovede De Vrisa još ako im je Alpin platila... Plata je tek naučna fantastika ,vožnje Alonsa ove godine teško će im bilo koji vozač ponoviti. Što duži ugovor to bolje još će i onog malog Duana izgubiti kao i Pjastrija

Edited by dach@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gasli je jedino Francuz u Francuskoj ekipi.Jedina svetla tacka im je Alonso,koji je od sledece godine u Aston Martinu,koji je ove godine loš.Trebao je Alonso ponovo da dodje u Mclaren,il čak da zameni zemljaka u Ferariju

Share this post


Link to post
Share on other sites

SkySports: Alpine je morala da plati 10 miliona dolara za Gaslyja?

 

Pierre_Gasly_AlphaTauri_VN_Japana_Garaza_1.jpg.webp

 

Francuski tim bio je prinuđen da uplati obeštećenje za usluge ovog Francuza.


Pošto je Alpine izgubila Fernanda Alonsa pa i Oscara Piastrija, tim iz Enstona je svoje oko bacio na Pierrea Gaslyja. Problem je bio taj što je on ima važeći ugovor sa Red Bullom, odnosno AlphaTaurijem i za narednu sezonu. Inače, Helmut Marko nije želeo da stoji na putu svom vozaču i pokazao da ima volje da ga pusti da pređe u francuski tim ali uz propisno obeštećenje.

Kako saznaje SkySports Alpine je morao da na račun Red Bull uplati 10 miliona dolara kako bi ovaj tim oslobodio Francuza iz svog ugovora i omogućio mu da pređe u Enston. Na ovaj način Red Bull želeo je da naplati svoja ulaganja koje su imali prema Pierreu Gaslyju tokom perioda kada je on vozio za njih u mlađim kategorijama.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alonso: Nosim samo lepa sećanja iz ove dve sezone sa Alpinom

 

alonso_abu_dhabi_gp_2022_r.jpg.webp

 

Španac zbog tehničkog problema nije završio svoju poslednju trku sa Alpinom, ali je tim ipak došao do četvrte pozicije u šampionatu konstruktora.


“Malo je tužno kada moram da se obraćam medijima dok trka još traje. Ovo je samo jedan u nizu problema koje smo imali ove sezone sa mojim bolidom. Nadam se da u sledeće sezone imati više sreće. Ipak, završićemo na četvrtom mestu u šampionatu konstruktora i to je bio glavni cilj ovog vikenda. Sezona je bila dobra. Ovaj tim mi je mnogo dao u karijeri i delim dosta stvari sa ljudima u Enstonu. Svakako nosim lepa sećanja sa sobom i neću se sećati ovih odustajanja. Jedva čekam novi izazov i verujem da nam svima treba svež pristup i motivisan sam da vozim za Aston Martin”, izjavio je Alonso.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gasly veoma emotivan posle svog prvog testa sa Alpinom

 

Pierre_Gasly_Alpine_A522_Test_Abu_Dabi_Garaza.jpg.webp

 

Francuski vozač imao je prve kilometre sa novim timom.


Pierre Gasly je još pre nekoliko meseci uspeo da dogovori uslove sa Alpinom, pošto je ranije dobio dozvolu od Red Bulla da napusti AlphaTauri. Tako je Francuz imao prilike da se oproba sa francuskim timom i to sa novim bolidom samo dva dana posle trke u Abu Dabiju na zvaničnom testu.

 

Pierre_Gasly_Alpine_A522_Test_Abu_Dabi.jpg.webp

 

“Bilo je veoma dobro.” kazao je Gasly za Formula 1.com. “Moram da kažem da je bilo ekstremno glatko prepodne. Bilo je definitno emotivno. U mojoj glavi već sam se fokusirao na 2023. sezonu i već radimo na narednoj godini. Sve je ovo bilo veoma specijalno.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ocon: Ja sam radio 98% posla u Alpini dok je Alonso odrađivao preostalih 2%

 

Esteban_Ocon_Fernando_Alonso_Alpine_Intervju.jpg.webp

 

Ovaj Francuz govorio je o svojoj vezi sa bivšim timskim kolegom.


Fernando Alonso rešio je da na kraju ove sezone napusti Alpine i ode u Aston Martin a u protekle dve godine u timu iz Enstona sarađivao je sa Estebanom Oconom. Naime, njihova veza bila je odlična tokom 2021. kada je Španac prikazao odličnu defanzivnu vožnju u Mađarskoj i tako uspeo da iza sebe zadrži Lewisa Hamiltona, posle čega je Esteban Ocon odneo prvu pobedu. Izgleda da su kasnije tenzije rasle u garaži Alpina a jedna od kulminacija viđena je na ovogodišnjoj VN Brazila kada su ova dva aktera imala kontakt i razmenili ružne komentare.

Fernando Alonso je prilikom ovog incidenta kazao da je jedva čeka da se završi ova sezona dok je Estebana Ocona sakarstično nazvao “naš prijatelj”. Ni Francuz mu nije ostao dužan rekavši da nije bilo potrebe za ovakvim komentarima od strane dvostrukog šampiona koji po njemu nije obavljao svoje timske obaveze.

“Naravno da sam razočaran onim što je rekao u medijima i to nije učinio nenamerano.” kazao je Ocon u intrevjuu za Ouest France. “Mi nismo imali nikakvu diskusiju povodom toga. I dalje ću imati poštovanje prema njemu. Dobro je što ide u Aston Martin i što će nam se putevi razdvojiti. Iskreno, ja sam radio 98% posla u Alpini dok je Alonso odrađivao preostalih 2%. Ja sam radio sve u simulatoru i sve marketinške obaveze.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj tako, ipak Ocon ima jednu pobedu... Koju mu je obezbedio Alonso :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpine uveren da će poboljšati svoje performanse za 2023.

 

Alpine_A522_Garaza.jpg.webp

 

Francuski tim planira da uradi značajnije promene za narednu godinu.


Otmar Szafnauer priznao je da oni na nekim poljima i dalje kaskaju za konkurencijom, ali da su svi ti problemi već identifikovani. Naime, Alpine je 2022. završio na četvrtom mestu u šampionatu konstruktora a svi u timu imaju nameru da se uskoro bore za titulu. Takođe, Enston je na kraju sezone napustio iskusni Fernando Alonso a došao je mlađi Pierre Gasly.

“Postoje neke oblasti u kojima smo zakazali u odnosu za ostalim timovima.” kazao je šef Alpina za Formula1.co.uk a jedna od njih je bila simlacija trkačke strategije za koju izgleda da nisu imali prave alate. “Na ovom polju nam dosta toga nedostaje.”

A552 je ove godine kao i svi bolidi imao problema sa poskakivanjem, pa je tako po Szafnauerovim rečima tim to mogao da zaustavi ali bi sa druge strane izgubili puno na performansama na šta nisu bili spremni. Ipak, on je uveren da će bolid za narednu sezonu biti poboljšan i dosta brži.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ocon: Naš bolid za 2023. je brz u simulatoru

 

Esteban_Ocon_Alpine_Garaza.jpg.webp

 

Francuski tim naredne sezone imaće novu vozačku postavu.


I ako su tokom proteklih godina Esteban Ocon i Pierre Gasly vodili veliku bitku na stazi, od 2023. to će činiti malo drugačije, jer će deliti Alpinovu garažu. Tako će ova kompanija po prvi put u svojoj istoriji imati francusku vozačku postavu, pa tako svi očekuju da će se oni lepo slagati i napraviti što bolji rezultat.

“Kada budemo dobili bolid, onda će bolji vozač pobediti na stazi.” kazao je Esteban Ocon za GP Racing.

Za razlku od pridošlog Gaslyja, Ocon već duže vreme ušestvuje u razvoju novog bolida ali sa druge strane ne očekuje da će puno vremena trebati novom timskom kolegi da se privikne na okruženje. Tako je Francuz sa dužim stažom u timu već isprobao novi automobil u simulatoru.

“Sve je veoma pozitivno i mogu reći da je bolid neverovatno brz.” dodao je Ocon. “Dobro, to su za sada samo simulacije, ali osećaj je dobar.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpine potvrdio datum prezentacije bolida

 

alpine_logo_motor.jpg.webp

 

Francuski tim je četvrti po redu koji je objavio kada će javnost upoznati sa novim automobilom.


Alpine je potvrdio da će svoj novi A523 prikazati 16. februara a ova prezentacija održaće se u Londonu. Inače u timu iz Estona ima jedna velika promena jer je Alpine napustio Fernando Alonso a umesto njega stigao je Pierre Gasly.

Pre njih prezentacije bolida potvrdili su Aston Martin, AlphaTauri i Ferrari a zimski test zakazan je 23. februar na stazi Sakir u Bahreinu.

 

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpinu ne smeta to što nema klijentskih timova za dobavljanje agregata

 

Renault_E_Tech_Alpine_2022.jpg.webp

 

Francuski tim veruje da je ovo jedna od velikih prednosti za njih.


Tehnički direktor tima Matt Harman izjavio je da to što oni ovoga puta nemaju klijenta kao što je to ranije bio Red Bull svakako velika pogodnost za njh. Inače ova dva brenda su ranije dosta sarađivala, gde su pre hibridne ere beležili odlične uspehe ali po dolasku V6 agregata njihvo partnerstvo se raspalo ponajviše zbog činjenice da agregati iz Vira-Šatijona nisu uspevali da pariraju Mercedesu i Ferrariju. Posle Red Bulla, Renault je na kratko sarađivao sa McLarenom od 2021. oni snabdevaju samo svoj fabrički tim koji danas nosi ime Alpine.

“Mislim da je ovo masivna prednost za nas, jer nemamo situacije koje bi nam odvlačile pažnju.” kazao je Matt Harman za RacingNews365.com. “Radili smo kao fabrički tim kao i da smo dostavljali naše agregate drugima i tu smo uvek imali više posla, jer takve stvari zahtevaju od nas određene kompromise kako bi bili sigurni da naš proizvod dobro radi u drugoj šasiji. Sada, to više nemamo. To je dobro jer naši razgovori se vode o primarnim principima, odnosno kako da dizajniramo motor, koja će biti njegova arhitektura i kako se on organski uklapa. Više nemamo razgovore o tim kompromisima.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prednost je sto imaju najmanje kilometara sa motorom . Mercedes četiri tima 8 motora na jednom treningu mogu da testiraju

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dach@

Nevezano za ovu sezonu, kasnije videh i ovu vest:

 

Andretti Cadillac najverovatnije će svoje motore dobijati od Alpina

 

Mohammed_Ben_Sulayem_Michael_Andretti_Grid.jpg.webp

 

Amerikanci se na ozbiljan način pripremaju za mogući ulazak u šampionat.


FOM je na zahtev svog predsednika Mohammeda Ben Sulayema pokrenula postupak za prijem novog tima, da bi samo nekoliko dana kasnije Andretti objavio da je sklopio partnerstvo sa kompanijom General Motors koja će promovisati svoj brend Cadillac. Ipak, pre samo godinu dana Michael Andretti sklopio je načelni dogovor sa Alpinom odnosno Renaultom za snabdevanje pogonskim jedinicama i najverovatnije to se neće menjati.

Michael Albano, jedan od portparola General Motorsa potvrdio je da oni planiraju da koriste Alpinine agregate ako se budu našli na gridu.

“Najverovatnije će se to i desiti. Trenutno radimo na dogovoru.” kazao je Albano.

Zbog toga, najIzvesniji je scenario da će se agregati iz Vira-Šatijona preimenovati i koristiće ime Cadillac a tim nositi naziv Andretti Cadillac. Nešto slično već funkcioniše kod Aston Martina i Mercedesa a takođe u bliskoj prošlosti imamo slučaj kada je Red Bull Renaultov brend već bio zamenio sponzorskim imenom TAG Heuer.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szafnauer otkrio šta je sve morao da uradi kako bi Gaslyja doveo u Alpine

 

Otmar_Szafnauer_Alpine_1.jpg.webp

 

Šef francuskog tima objasnio je svoju umešanost u ovaj proces.


Samo nekoliko dana posle letnje pauze Fernando Alonso objavio je da napušta Alpine i prelazi u Aston Martin. Od tada tim iz Enstona je počeo da traži zamenu pa posle neuspešnog promovisanja Oscara Piastraja krenuo je u razmatranja drugih rešenja a jedno od njih je svakako bio i Pierre Gasly. Problem je taj što je Francuz imao važeći ugovor sa AlphaTaurijem.

“Ja sam pozvao Franza Tosta i pitao: ‚’Da li možeš da ga otpustiš?’ I Franz je rekao da ne. Onda sam mu ja rekao da je to sjajno. Drago mi je što si to rekao. Jer poslednja stvar koju sam želeo da čujem od njega je ‘Da, ne mogu da više da čekam da se otarasim ovog momka.’ On je rekao ne, potreban mi je, on je sjajan vozač, ne želim da ga izgubim.” kazao je Otmar Szafnauer za Motorsport-total.com.

“Onda ja sam mu kazao ‘Hvala, ali uz svo poštovanje da li mogu da pozovem Helmuta Marka?’ jer sam verovao da on će imati drugačiji pogled na stvar. I tada sam okrenuo Helmuta i kada sam postigao određen napredak u pregovorima javio sam Lauretu Rossiju (direktoru Alpina) ‘Vidi, ovo sam uradio, došao sam do ovde. Sada moram da idem u SAD i pričam sa Bryanom Hertom oko puštanja Coltona Herte. I to je ono što sam uradio. Imao sam ručak sa Bryanom i Coltonom ali je njegovo puštanje bilo uslovno jer je Red Bull tražio zamenu sa kojom bi bio srećan. Da toga nije bilo oni ga ne bi pustili.” dodao je šef Alpina.

Na kraju Colton Herta se nije našao u šampionatu Formule 1 ali je sa druge strane pronađeno rešenje u vidu Nycka de Vriesa koji se prikazao odlične performanse sa Williamsom na VN Italije kada je zamenio bolesnog Alexandera Albona.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

On je bas blesav da ga kudi pa normalno da će da hvali svog vozača. Ako niste sami videli da čovek nema skoro nikakav tempo onda vam nema pomoći

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...