Jump to content
FAS Euroauto Goran
neshaoct

F1: Renault / Alpin

Recommended Posts

Alonso: Vraćam se kako bih zabavio ljude svojim rezultatima

 

Posle dve godine Fernando Alonso se vraća u Formulu 1. Iako kaže da se vraća da bi pobeđivao jasno mu je da će ipak biti u borbi za sredinu tabele, s obzirom na to da je primena novih pravila odložena za 2022. godinu. ''Odlično sam i fizički i mentalno. Proveo sam celu prošlu godinu pripremajući se, znajući šta da očekujem. Fizički sam spreman, vraćam se u Formulu 1 kako bih zabavio ljude svojim velikim rezultatima. Hoću da pobedim, ali reći da ću se vratiti i pobeđivati na trkama i osvojiti titulu je san. Videćemo i hajde da držimo fige'', rekao je Fernando Alonso u razgovoru za italijanski Sky.

 

Alonso će se na stazi opet naći sa zemljakom Karlosom Sainsom koji će od 2021. godine voziti za Ferari. Alonso veruje da je italijanski tim ispravio sve greške koje su postojale na bolidu ovog tima u 2020. godini i da će zato Sains biti u dobroj poziciji. ''Srećan sam zbog njega, ali nisam iznenađen što je završio tu gde je završio. Videli smo njegov rast kroz godine. On i Lekler su važan par, videćemo kako će bolid rasti i videćemo da li će se boriti za pobedu. Ferrari je uvek bio tu, desilo se da u 2020. nisu bili u vrhu, ali osatlih godina su se uvek borili za važne ciljeve. Očekujem jak Ferari, ako ne ove onda sledeće godine. Ferari mora da napravi iskorak zbog potencijala i istorije. Ne mislim da smo u istoj poziciji kao i oni, ako je tako onda ne znam za koji tim bi to bile loše vesti'', dodao je dvostruki svetski šampion.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alonso: Nisam baš toliko star

 

alonso f1 renault.jpg

 

Fernando Alonso se ove godine vratio u Formulu 1. Dvostruki šampion sveta iz 2005. i 2006. godine vozi za Alpin. Iz najbržeg karavana je izašao 2018. godine posle teške sezone sa Meklarenom, ali je ponuda za povratak bila primamljiva. Iskusni Španac je svestan da su mu šanse za borbu za najviši plasman dosta male.

 

''Svi mi želimo da pobedimo, ali na kraju sezone šampion je samo jedan. To je veoma težak cilj. U Formuli 1 i u sportu nije sve matematika, da bi mogli da planirate stvari. Važno je da uživate u tome što radite i naravno da se trudite da beležite što bolje rezultate'', kaže Alonso. Prvu trku u sezoni za Veliku nagradu Bahreina nije završio. ''Učimo i tim i ja. Imam iskustvo, ali je sa druge strane za mene sve ovo novo. Nadam se da ćemo rasti zajedno i da ćemo u budućnosti beležiti sve bolja i bolja ostvarenja'', kaže Alonso.

 

Sa 39 godina Alonso je posle Kimija Raikonena, koji ima 41. godinu, najstariji vozač u Formuli 1. ''Imam godina, ali nisam baš toliko star. Pa svetski šampion, koji godinama dominira u našem sportu ima 36 godina. Nije baš da sam od svih starijih 20 ili više godina'', istakao je Alonso. Naredna trka u šampionatu vozi se u Imoli, uz direktan prenos na kanalima Sport kluba.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brivio: Najveća razlika između MotoGP i F1 je radio

 

213671-brivio alpin f1.jpg

 

Nakon što je sa Đoanom Mirom osvojio titulu u MotoGP šampionatu 2020. godine, Davide Brivio je iz Suzukija došao u Fomulu 1. Sada je šef ekipe Alpin gde sarađuje sa Fenrandom Alonsom i Estebanom Okonom, a kaže da mu je najveća razlika to što sa svojim vozačima može da komunicira tokom trke. Iskusni Brivio je u svetu motociklizma bio od 1990. godine kada je radio u Superbajku. Kasnije je bio u MotoGP šampionatu od 2001. godine gde je sarađivao sa velikim imenima poput Valentina Rosija i Horhea Lorenca, a posle titule sa Đoanom Mirom oprobao se i u Formuli 1. Za sada ima malo iskustvo od samo dve trke, ali već uviđa koja mu je razlika najprimetnija.

 

''Možda je smešna stvar, ali najveća razlika je radio. Konstantno ste u kontaktu za vozačem, inženjer trke im govori da rade ovo ili ono, da malo sačekaju, šta god. U MotoGP kada trka počne vozač je sam. Samo sednete i gledate trku na televiziji i to je sve što možete. Ovde ste stalno u kontatku, maltene ste u bolidu, i mnogo ste veći deo onoga što se dešava na stazi'', rekao je Davide Brivio. Takođe kaže da mu trke protiču veoma brzo iako su i više nego duplo duže nego u MotoGP. ''To sam osetio u prvoj trci u Bahreinu. Na početku bih rekao sat i 40, sat i 45 ili šta god i da će biti dugo. Ali prošlo je veoma brzo jer si toliko zauzet, slušaš, proveravaš, analiziraš. Veoma je zanimljivo i veliko je iskustvo'', kazao je Brivio.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osiguran opstanak: Esteban Okon potpisao do 2024.

 

okon.jpg

 

Francuz Esteban Okon produžio je ugovor sa Alpin Formula 1 timom do kraja 2024. godine. Okon (24) deo ekipe postao je pred sezonu 2020. kada je ona nosila ime Renault. Prikazane vožnje u međuvremenu ubedile su čelnike da mu ponude novu saradnju. ''Čvrsto verujemo u Estebana i njegovu sposobnost da podigne naš tim na novi nivo. On je naše blago, u svakom smislu je uključen u celokupan projekat. Radujemo se novim izazovima'', istakao je Loren Rosi, prvi čovek Alpina. Zadovljstvo nije skrivao ni vozač: ''Presrećan sam što ću ostati u ovom timu i u narednim godinama. Sjajan je osećaj. Napredujemo iz dana u dan, uveren sam da će tako i ostati'', poručio je Francuz.

 

U dosadašnjem delu sezone Okon je osvojio ukupno 12 poena. Najbolji plasman imao je u Portugaliji gde je završio sedmi, uz tri deveta mesta u Italiji, Monte Karlu i Azerbejdžanu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alonso ostaje u Alpinu i u 2022: Biće ravnopravno za sve

 

alonso 2017.jpg

 

Fernando Alonso ostaće u Alpinu i u sledećoj sezoni Formule 1, saopštio je taj tim. Prošlog leta je potpisan ugovor na jednu plus jednu godinu, a sada je potvrđeno da Španac ostaje. Na povratku u Formulu 1, Alonso je zasad osvojio 38 bodova i bio je četvrti na Hungaroringu.

 

''Osećao sam se kod kuće od trenutka kad sam se vratio, svi su me dočekali raširenih ruku. Zadovoljstvo je ponovo sarađivati sa nekim od najbistrijih umova u našem sportu. Bila je ovo nezgodna sezona za sve, ali pokazali smo napredak kao tim, rezultat u Mađarskoj ilustracija je tog napretka'', rekao je Alonso i dodao: ''Nastojimo da stvorimo još pozitivnih uspomena do kraja sezone, ali još važnije je da to činimo od naredne godine, kada dolaze promene pravila u Formuli 1. Oduvek sam bio pobornik toga da svi imaju ravnopravne uslove, a promene će to omogućiti. Radujem se što ću ove i naredne godine voziti sa Estebanom (Okonom) za Alpin''.

 

Izvršni direktor Alpina Loran Rosi uveren je da će sledeće sezone imati jedan od najjačih timova u F1. ''Obojica imaju sirovi talenat i brzinu, a istovremeno i savršen timski duh, koji nam je i doneo pobedu u Mađarskoj (Okon je bio prvi'', kaže Rosi. Alonso ima 40 godina, dvostruki je svetski šampion, a vozio je i za Minardi, Reno, Meklaren i Ferari.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alonso želi da ostane u F1 čak i ako Alpine ne bude bio dovoljno konkurentan

 

alonso_podijum_katar.jpg.22b379918b7c244c63d83b38072f96e6.jpg (1100×700)

 

Gost podkasta Beyond the Grid ovoga puta bio je čuveni Španac.

 

Fernando Alonso se ove sezone odlučio da se vrati u najbrži cirkus a sa francuskim timom ima potpisan ugovor na još i narednu godinu. Ipak, uveliko se priča da bi on tu mogao da ostane i u 2023. kada bi već napunio 41. godinu što kako on kaže nikako mu ne smeta.

 

alonso_katar_p3.jpg.341abc5ea929f093fec2b613a8a3cd4f.jpg (1100×733)

 

Španac je javno kazao da uveliko juri svoju treću titulu u Formuli 1 a zbog velike promene tehničkih pravila nada se da bi ovaj pohod mogao biti realn već naredne sezone.

“Stvarno se nadam svom trećem šampionatu i uradiću sve što je potrebno kako bi se to i ostvarilo. To bi mi puno značilo kada bi završio svoju karijeru. Nismo toliko očajan da dođem do svog cilja, ali to bi mi promenilo pogled na celu moju karijeru ili bi uticalio na način kako posmatram ovaj sport. Ja sam konkurentna osoba i učiniću sve šta mogu.” kazao je Alonso za ovaj podkast. “Nije važno da li imate 19. ili 42. ili 43. godine, već način na koji živite ovaj sport i kako ste njemu posvećeni. To će biti najverovatnije najveća stvar ako osvojim treći šampionat. To je poruka za sve buduće generacije koje dolaze.”

Na pitanje da li će ostati u šampionatu ukoliko se desi da i naredna sezone ne bude konkurenta, Alonso je odgovorio: “O da, biću tu, čak i ako bolid nije dobar. Da, moj plan je da ostanem ovde još dve ili tri sezone.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

VIDEO: Abiteboul održao obećanje, stigla Ricciardova tetovaža

 

Abiteboul_tetovaza.jpg.4a9e5ab67902e1f5d57e1d6425d9de87.jpg (1100×700)

 

Posle godinu dana čekanja bivši šef Renulta morao je da održi datu reč sa VN Ajfela.

 

Prošle sezone Daniel Ricciardo je otkrio da se kladio sa svojim šefom Cyrilom Abiteboulom da ukoliko on dođe do podijuma tada prvi čovek Renaulta mora da uradi tetovažu. To treće mesto se i deslo na VN Ajfela a kasnije se ponovilo na  VN Emilije Romanje. Sada, ni jedan ni drugi ne voze za ovu francusku postavu ali je ovo obećanje moralo da se održi.

“Napokon ćemo ovo odraditi.” kazao je Ricciardo u momentima kada je vodio svog bivšeg šefa u studio za tetoviranje.

Pogledajte video kako je ovo izgledalo …

 

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alan Prost napustio Alpinu

 

renault e alan prost.jpg

 

Razišli su se Alpina i nekadašnji svetski šampion Alan Prost, što je deo sveobuhvatne rekonstrukcije menadžmenta britansko-francuske ekipe. Velikan Formule 1 Alan Prost bio je savetnik ekipe koja je naslednik legendarnog Renoa. Međutim, kako je ugovor istekao početkom 2022. odluka rukovodstva bila je da ga ne produži. Takođe ekipu je napustio i izvršni direktor, nezvanično prvi čovek ekipe Marcin Budkovski, tako da je sada praktično jedini u menadžmentu ostao šef izvršnih operacija Loren Rosi. Šuška se da bi na mesto Budkovskog mogao da dođe bivši direktor Aston Martina Otmar Šafnauer. Što se tiče Prosta on je na mesto savetnika došao po liniji dugogodišnje saradnje sa čuvenom francuskom automoto kućom Renault koja u raznim aranžmanima datira još od 1981. On se kompaniji u punom kapacitetu uključio 2015. a od 2019. je na mestu savetnika tima u Formuli 1. Vozačku postavu Alpine za narednu sezonu Formule 1 čine Fernando Alonso i Esteban Okon.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...