Jump to content
FAS Goran
neshaoct

F1: Renault / Alpin

Recommended Posts

Alonso: Vraćam se kako bih zabavio ljude svojim rezultatima

 

Posle dve godine Fernando Alonso se vraća u Formulu 1. Iako kaže da se vraća da bi pobeđivao jasno mu je da će ipak biti u borbi za sredinu tabele, s obzirom na to da je primena novih pravila odložena za 2022. godinu. ''Odlično sam i fizički i mentalno. Proveo sam celu prošlu godinu pripremajući se, znajući šta da očekujem. Fizički sam spreman, vraćam se u Formulu 1 kako bih zabavio ljude svojim velikim rezultatima. Hoću da pobedim, ali reći da ću se vratiti i pobeđivati na trkama i osvojiti titulu je san. Videćemo i hajde da držimo fige'', rekao je Fernando Alonso u razgovoru za italijanski Sky.

 

Alonso će se na stazi opet naći sa zemljakom Karlosom Sainsom koji će od 2021. godine voziti za Ferari. Alonso veruje da je italijanski tim ispravio sve greške koje su postojale na bolidu ovog tima u 2020. godini i da će zato Sains biti u dobroj poziciji. ''Srećan sam zbog njega, ali nisam iznenađen što je završio tu gde je završio. Videli smo njegov rast kroz godine. On i Lekler su važan par, videćemo kako će bolid rasti i videćemo da li će se boriti za pobedu. Ferrari je uvek bio tu, desilo se da u 2020. nisu bili u vrhu, ali osatlih godina su se uvek borili za važne ciljeve. Očekujem jak Ferari, ako ne ove onda sledeće godine. Ferari mora da napravi iskorak zbog potencijala i istorije. Ne mislim da smo u istoj poziciji kao i oni, ako je tako onda ne znam za koji tim bi to bile loše vesti'', dodao je dvostruki svetski šampion.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alonso: Nisam baš toliko star

 

alonso f1 renault.jpg

 

Fernando Alonso se ove godine vratio u Formulu 1. Dvostruki šampion sveta iz 2005. i 2006. godine vozi za Alpin. Iz najbržeg karavana je izašao 2018. godine posle teške sezone sa Meklarenom, ali je ponuda za povratak bila primamljiva. Iskusni Španac je svestan da su mu šanse za borbu za najviši plasman dosta male.

 

''Svi mi želimo da pobedimo, ali na kraju sezone šampion je samo jedan. To je veoma težak cilj. U Formuli 1 i u sportu nije sve matematika, da bi mogli da planirate stvari. Važno je da uživate u tome što radite i naravno da se trudite da beležite što bolje rezultate'', kaže Alonso. Prvu trku u sezoni za Veliku nagradu Bahreina nije završio. ''Učimo i tim i ja. Imam iskustvo, ali je sa druge strane za mene sve ovo novo. Nadam se da ćemo rasti zajedno i da ćemo u budućnosti beležiti sve bolja i bolja ostvarenja'', kaže Alonso.

 

Sa 39 godina Alonso je posle Kimija Raikonena, koji ima 41. godinu, najstariji vozač u Formuli 1. ''Imam godina, ali nisam baš toliko star. Pa svetski šampion, koji godinama dominira u našem sportu ima 36 godina. Nije baš da sam od svih starijih 20 ili više godina'', istakao je Alonso. Naredna trka u šampionatu vozi se u Imoli, uz direktan prenos na kanalima Sport kluba.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brivio: Najveća razlika između MotoGP i F1 je radio

 

213671-brivio alpin f1.jpg

 

Nakon što je sa Đoanom Mirom osvojio titulu u MotoGP šampionatu 2020. godine, Davide Brivio je iz Suzukija došao u Fomulu 1. Sada je šef ekipe Alpin gde sarađuje sa Fenrandom Alonsom i Estebanom Okonom, a kaže da mu je najveća razlika to što sa svojim vozačima može da komunicira tokom trke. Iskusni Brivio je u svetu motociklizma bio od 1990. godine kada je radio u Superbajku. Kasnije je bio u MotoGP šampionatu od 2001. godine gde je sarađivao sa velikim imenima poput Valentina Rosija i Horhea Lorenca, a posle titule sa Đoanom Mirom oprobao se i u Formuli 1. Za sada ima malo iskustvo od samo dve trke, ali već uviđa koja mu je razlika najprimetnija.

 

''Možda je smešna stvar, ali najveća razlika je radio. Konstantno ste u kontaktu za vozačem, inženjer trke im govori da rade ovo ili ono, da malo sačekaju, šta god. U MotoGP kada trka počne vozač je sam. Samo sednete i gledate trku na televiziji i to je sve što možete. Ovde ste stalno u kontatku, maltene ste u bolidu, i mnogo ste veći deo onoga što se dešava na stazi'', rekao je Davide Brivio. Takođe kaže da mu trke protiču veoma brzo iako su i više nego duplo duže nego u MotoGP. ''To sam osetio u prvoj trci u Bahreinu. Na početku bih rekao sat i 40, sat i 45 ili šta god i da će biti dugo. Ali prošlo je veoma brzo jer si toliko zauzet, slušaš, proveravaš, analiziraš. Veoma je zanimljivo i veliko je iskustvo'', kazao je Brivio.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osiguran opstanak: Esteban Okon potpisao do 2024.

 

okon.jpg

 

Francuz Esteban Okon produžio je ugovor sa Alpin Formula 1 timom do kraja 2024. godine. Okon (24) deo ekipe postao je pred sezonu 2020. kada je ona nosila ime Renault. Prikazane vožnje u međuvremenu ubedile su čelnike da mu ponude novu saradnju. ''Čvrsto verujemo u Estebana i njegovu sposobnost da podigne naš tim na novi nivo. On je naše blago, u svakom smislu je uključen u celokupan projekat. Radujemo se novim izazovima'', istakao je Loren Rosi, prvi čovek Alpina. Zadovljstvo nije skrivao ni vozač: ''Presrećan sam što ću ostati u ovom timu i u narednim godinama. Sjajan je osećaj. Napredujemo iz dana u dan, uveren sam da će tako i ostati'', poručio je Francuz.

 

U dosadašnjem delu sezone Okon je osvojio ukupno 12 poena. Najbolji plasman imao je u Portugaliji gde je završio sedmi, uz tri deveta mesta u Italiji, Monte Karlu i Azerbejdžanu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alonso ostaje u Alpinu i u 2022: Biće ravnopravno za sve

 

alonso 2017.jpg

 

Fernando Alonso ostaće u Alpinu i u sledećoj sezoni Formule 1, saopštio je taj tim. Prošlog leta je potpisan ugovor na jednu plus jednu godinu, a sada je potvrđeno da Španac ostaje. Na povratku u Formulu 1, Alonso je zasad osvojio 38 bodova i bio je četvrti na Hungaroringu.

 

''Osećao sam se kod kuće od trenutka kad sam se vratio, svi su me dočekali raširenih ruku. Zadovoljstvo je ponovo sarađivati sa nekim od najbistrijih umova u našem sportu. Bila je ovo nezgodna sezona za sve, ali pokazali smo napredak kao tim, rezultat u Mađarskoj ilustracija je tog napretka'', rekao je Alonso i dodao: ''Nastojimo da stvorimo još pozitivnih uspomena do kraja sezone, ali još važnije je da to činimo od naredne godine, kada dolaze promene pravila u Formuli 1. Oduvek sam bio pobornik toga da svi imaju ravnopravne uslove, a promene će to omogućiti. Radujem se što ću ove i naredne godine voziti sa Estebanom (Okonom) za Alpin''.

 

Izvršni direktor Alpina Loran Rosi uveren je da će sledeće sezone imati jedan od najjačih timova u F1. ''Obojica imaju sirovi talenat i brzinu, a istovremeno i savršen timski duh, koji nam je i doneo pobedu u Mađarskoj (Okon je bio prvi'', kaže Rosi. Alonso ima 40 godina, dvostruki je svetski šampion, a vozio je i za Minardi, Reno, Meklaren i Ferari.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alonso želi da ostane u F1 čak i ako Alpine ne bude bio dovoljno konkurentan

 

alonso_podijum_katar.jpg.22b379918b7c244c63d83b38072f96e6.jpg (1100×700)

 

Gost podkasta Beyond the Grid ovoga puta bio je čuveni Španac.

 

Fernando Alonso se ove sezone odlučio da se vrati u najbrži cirkus a sa francuskim timom ima potpisan ugovor na još i narednu godinu. Ipak, uveliko se priča da bi on tu mogao da ostane i u 2023. kada bi već napunio 41. godinu što kako on kaže nikako mu ne smeta.

 

alonso_katar_p3.jpg.341abc5ea929f093fec2b613a8a3cd4f.jpg (1100×733)

 

Španac je javno kazao da uveliko juri svoju treću titulu u Formuli 1 a zbog velike promene tehničkih pravila nada se da bi ovaj pohod mogao biti realn već naredne sezone.

“Stvarno se nadam svom trećem šampionatu i uradiću sve što je potrebno kako bi se to i ostvarilo. To bi mi puno značilo kada bi završio svoju karijeru. Nismo toliko očajan da dođem do svog cilja, ali to bi mi promenilo pogled na celu moju karijeru ili bi uticalio na način kako posmatram ovaj sport. Ja sam konkurentna osoba i učiniću sve šta mogu.” kazao je Alonso za ovaj podkast. “Nije važno da li imate 19. ili 42. ili 43. godine, već način na koji živite ovaj sport i kako ste njemu posvećeni. To će biti najverovatnije najveća stvar ako osvojim treći šampionat. To je poruka za sve buduće generacije koje dolaze.”

Na pitanje da li će ostati u šampionatu ukoliko se desi da i naredna sezone ne bude konkurenta, Alonso je odgovorio: “O da, biću tu, čak i ako bolid nije dobar. Da, moj plan je da ostanem ovde još dve ili tri sezone.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

VIDEO: Abiteboul održao obećanje, stigla Ricciardova tetovaža

 

Abiteboul_tetovaza.jpg.4a9e5ab67902e1f5d57e1d6425d9de87.jpg (1100×700)

 

Posle godinu dana čekanja bivši šef Renulta morao je da održi datu reč sa VN Ajfela.

 

Prošle sezone Daniel Ricciardo je otkrio da se kladio sa svojim šefom Cyrilom Abiteboulom da ukoliko on dođe do podijuma tada prvi čovek Renaulta mora da uradi tetovažu. To treće mesto se i deslo na VN Ajfela a kasnije se ponovilo na  VN Emilije Romanje. Sada, ni jedan ni drugi ne voze za ovu francusku postavu ali je ovo obećanje moralo da se održi.

“Napokon ćemo ovo odraditi.” kazao je Ricciardo u momentima kada je vodio svog bivšeg šefa u studio za tetoviranje.

Pogledajte video kako je ovo izgledalo …

 

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alan Prost napustio Alpinu

 

renault e alan prost.jpg

 

Razišli su se Alpina i nekadašnji svetski šampion Alan Prost, što je deo sveobuhvatne rekonstrukcije menadžmenta britansko-francuske ekipe. Velikan Formule 1 Alan Prost bio je savetnik ekipe koja je naslednik legendarnog Renoa. Međutim, kako je ugovor istekao početkom 2022. odluka rukovodstva bila je da ga ne produži. Takođe ekipu je napustio i izvršni direktor, nezvanično prvi čovek ekipe Marcin Budkovski, tako da je sada praktično jedini u menadžmentu ostao šef izvršnih operacija Loren Rosi. Šuška se da bi na mesto Budkovskog mogao da dođe bivši direktor Aston Martina Otmar Šafnauer. Što se tiče Prosta on je na mesto savetnika došao po liniji dugogodišnje saradnje sa čuvenom francuskom automoto kućom Renault koja u raznim aranžmanima datira još od 1981. On se kompaniji u punom kapacitetu uključio 2015. a od 2019. je na mestu savetnika tima u Formuli 1. Vozačku postavu Alpine za narednu sezonu Formule 1 čine Fernando Alonso i Esteban Okon.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpine je na poslednjih devet trka doneo pet paketa sa unapređenjima

 

Fernando_Alonso_Alpine_VN_Kanade_Pitlejn.jpg.webp

 

Francuski tim konstatno radi na razvoju svog bolida.


Posle VN Kanade francuski tim trenutno drži peto mesto u šampionatu, ali Fernando Alonso i Esteban Ocon zajedno sa svim ostalima rade na unapređenju automobila. U poslednjih tri godine tim iz Enstona je sezonu okončavao na petom mestu, pa je tako svima imperativ da ovoga puta završe stepenicu više, gde sada zaostaju samo 8 bodova za četvoroplasiranim McLarenom.

Što se tiče razvojne trke, Alpine sprema i novi paket sa unapređenjima i u Silverstonu što će biti šesti u poslednjih deset trka.

“Mnogi timovi će u Silverston doći sa unapređenjima.” kazao je sportski direktor tima Alan Permane. “Na kraju, naša unapređenja biće dovoljna kako bih zadržali glavu iznad vode. Mi konstatno radimo na donošenju novih delova na A522.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alonso i Alpine razgovore o novom ugovoru vodiće tokom letnje pauze

 

Fernando_Alonso_Alpine_VN_Monaka_Povreda_ruke.jpg.webp

 

Španski vozač ima nameru da ostane u Formuli 1.


Dvostrukom šampionu ugovor sa timom iz Enstona ističe na kraju ove sezone, zbog čega su obe strane željne da krenu u pregovore. Kako Esteban Ocon ima važeću saradnju sa Alpinom do 2024. tim želi da obezbedi i pitanje drugog vozača. Jedan od kandidata za ovo preostalo mesto je mladi i talentovani Oscar Piastri, pa ukoliko se Španac i francuski tim dogovore ovaj Australijanac bi mogao da završi na pozjamici u Williamsu.

Šef Alpina Otmar Szafnauer potvrdio je za Motorsport.com da će razgovori između njih i Fernanda Alonsa odvijati tokom letnje pauze jer dvostruki šampion želi da se što bolje fokusira na performanse bolida i tima.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozi Alonso super ove sezone,mada i Reno se popravio i šasija i motor. Da je do Okona Reno bi i dalje bio samo prosek vrteo krugove,ovako sa Alonsom uvek neka akcija nije monotono

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpina je danas objavila da će Australijanac Oskar Pjastri trenutno rezervni vozač sledeće godine zameniti Alonsa

Nekoliko sati kasnije oglasio se Oskar Pjastri i rekao da vest nije tačna i da on nije ništa potpisao.

Ko zna možda momak ima neku drugu opciju za sledeću godinu mada čisto sumnjam

FZKvXp-X0Asvl2x.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvi pajseri :D Da nema Alpine na društvenim mrežama i Ferarija sa strategijom, ne bi bilo zabave uopšte u F1.

 

Mali ih je fino ugasio, siguran sam da je već dogovorio sedište sa nekim drugim (McL).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pominju se neki datumi tj.trebali su do kraja jula da mu obezbede mesto u nekom F1 timu pošto nisu izgleda da je mali dogovorio sa drugim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Navodno je klauzula u ugovoru bila takva da ako mu Alpina do 31.7. ne obezbedi mesto, može da traži dalje. A pošto su oni 2.8. objavili da će on voziti (dan nakon što je Alonso najavio odlazak), mali se očigledno dogovorio sa nekim drugim u međuvremenu, inače bi bio lud ako je samo otkazao bez zaleđine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno,možda je ovako bolje bar za Rikarda ako je tačna informacija. Pošto je Meklaren sada jak u indy car u mislio sam da će Rikardo tamo.Pošto je Grožan tamo konkurentan trebalo bi Rikardo da bude duplo bolji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpine: 14 vozača nas je zvalo za upražnjeno mesto u timu

 

Alpine_A522_Garaza.jpg.webp

 

I pored toga što je letnja pauza Otmar Szafnauer ima pune ruke posla.


Odmah posle VN Mađarske Fernando Alonso objavio je da će na kraju sezone napustiti Alpin i preći u Aston Martin, pa je zato ovaj tim imao nameruda promoviše Oscara Piastrija. Ipak, Australijanac nije želeo ovu saradnju zbog čega se vodi spor a krajnji epilog još čekamo. Zbog toga šef tima je u razgovoru za elconfidencial.com kazao da je oni prvo želeju da razumeju svu pravnu situaciju u vezi sa Oscarom Piastrijem, pre nego što se odluče za neku drugu opciju.

“Imali smo kontakte sa Piastrijem i sada razumemo gde će nas ovaj pravac pravno odvesti. Mi mislimo i zbog toga smo objavili saopštenje da imamo važeći ugovor. Mi ćemo da uradimo analizu situacije da vidimo kuda nas ovo vodi. Ako Piastri ne bude u našem bolidu a mislim da hoće, ja sam imao 14 poziva od strane raznih vozača koji su zainteresovani za slobodno mesto u Alpinu. Ova brojka me ne iznenađuje, od tih 14 samo 4 biće na našoj završnoj listi a jedan od njih je svakako Piastri.” izjavio je šef Alpina.

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpine: Postoje stvari koje nismo mogli da ponudimo Fernandu

 

Fernando_Alonso_Alpine_VN_Majamija_Grid.jpg.webp

 

Španac će na kraju ove sezone promeniti tim.


Fernando Alonso odlučio je da u 2023. pređe u Aston Martin što će značiti da će po treći put napustiti tim iz Enstona. To je usledila kao posledica da pregovori između Španca i Alpina nisu išli u željenom smeru, jer je mu je tim ponudio produženje saradnje na jednu godinu koju Alonso nije želelo da prihvati. Ipak, ni francuski tim nije mogao da ide dalje jer je imao svoje granice.

“On sada prelazi u tim koji je deveti u Svetskom šampionatu.” kazao je šef tima Laurent Rossi za Auto, Motor und Sport. “To znači da je sav svoj ponovni posao sa nama završio. Alpin bi za njega svakako bio manji rizik iz sportskog ugla. Fernandovo vreme je takođe bilo ograničeno. Takođe, postoje neke stvari koje mi nismo mogli da ponudimo Fernandu. Nisam mogao da lestvicu postavim toliko visoko. Mi smo već pitali naše zaposlene da naprave neka požrtvovanja. Nismo mogli da idemo toliko daleko u Formuli 1. Formula 1 nije za nas igračka, to je posao.”

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pjer Gasli i zvanično u Alpine u 2023 godini .

Sa ovim ima da se usreće, ne znam samo kojim vožnjama ih je ubedio da potpišu ugovor sa njim

FegKZLhWYAA7PsU.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...