Jump to content
FAS Goran
skydive11

Fiat Doblo 1.9 JTD - problem sa paljenjem / neće da upali

Recommended Posts

Pozdrav,juce sam sredjivao auto unutra,i kad sam hteo da ga upalim nije hteo,samo vergla i to je to.Misilo sam posto stoji na nagibu da nema goriva posto je bio u rezervi,pa sam mu sipao 5l nafte ali ni tada nije hteo da upali.Samo vergla(kao da nema goriva) i onda se cuje taman kao da ce da upali i onda ponovo vergla na prazno.U pitanju je fiat Doblo 1.9jtd 74kw 2002god.Jednom isto tako dok sam cekao red u perionici,(izgleda da ovaj auto ne voli da se pere :D )nije hteo da upali samo vergla i to je to.Sacekao sam malo,zakljucao ga i otkljucao i upalio je posle normalno,radio je ok nekih 2-3 nedelje i evo sad ponovo nece da upali.Sutra cu da ga odslepam na dijagnostiku,ali da li neko imao slicne probleme kao ja i sta bi to moglo otprilike da bude?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uglavnom na OMV.Prvi put mi je da ga menjam sada,uzeo sam auto pre 2 meseca,pa sam mislio da mu zamenim sve filtere sada kada mu radim veliki servis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponovo mi se desilo da se ugasi,vozio se nekih 10-tak kilometra, stao u prodavnici da pazarim i kad sam hteo da ga upalim,nije hteo.Odslepovao sam ga do majstora zamenio je senzor radilice,probao sam ga i upalio je lepo,probao ga malo i dosao do majstora i ajde rekoh da ga ugasim,kad ono ponovo nije hteo da upali.Cim se zagreje on posle nece da pali dok se malo ne ohladi.Stavice ga na dijagnostici pa ce videti sta je i kako. :horse:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kacio ga je,ali ja nisam bio tu,ali mislim da je imao izbacio gresku za dovod goriva ili trecu diznu.Ponovo ce da ga okaci na dijagnostici pa ce da vidi sta i kako,mada meni je i dalje sumnjiv taj senzor radilice,posto je on probao neki njegov polovan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzeo sam auto,zamenio mu senzor radilice,filter nafte i stavio polovan regulator pritiska goriva i sad mi se desava sledece:

treba par puta da ga zaverglam da bi upalio.Gledali smo na dijagnostici i u toku paljenja pritisak ne prelazi 10bara a kad upali onda je pritisak normalan i ne varira.Sumnjaju na pumpu i rezervoaru ili na pumpu visokog pritiska.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti podatci sad vec nesto znace....pregledajte prelive na diznama...pritisak pumpe iz rezervoara...i na kraju pumpu visokog pritiska.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliki pritisak treba da ima pumpa za gorivo?Izvadili smo je iz rezervoara i pustili da radi sa naftom i malo dvotaktola da se opere pa ce da probamo da je vratimo i da vidimo sta i kako.Cini mi se da kada auto radi da je pritisak oko 250 bara ali nisam siguran.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stavio polovan regulator pritiska goriva 

 

Zašto si menjao regulator, da li si utvrdio da je neispravan i kako si utvrdio?

 

Mislim da ide ovako, 4 bara za mJet masine i 2.5 bara za JTD masine

Samo ja još nisam čuo da je nekome riknula pumpa u rezervoaru

 

 

Treba prekontrolisati dizne?

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promenio ga zato što je mislio da je on otišao(regulator) ali mi nista nije naplatio. Vratio sam pumpu u rezervoaru i upalio je odmah,palio sam ga par puta dok je hladan i pali dobro. Provozao sam se par km, zagrejao se na rad. Temp.dosao kuci ugasio ga i ponovo nije hteo da upali,pa sam ga par puta verglaoverglao i onda je tek upalio.

Od greška na dijagnostici prijavljuje:

P0380-grejaci krug A kvar (trenutno)

P0704-prekidac pozicije papučice kvacila greška u strujnom kolu(povremeno)

P1671regulacija pritiska dizela(povremeno)

Edited by nele11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimao sam upravo kako pali dok je vruc(pre toga je vozen 10-tak kilometra,bez problema,ne stuca u voznji,ne gubi snagu,lepo vuce,lepo pali kada je hladan)na kraju snimka je upalio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obicno sačekam, ali ceo dan se nerviram oko auta, tako da sada nisam čekao, a i isto je,cekao ili ne, tesko pali.

Edited by nele11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može da bude nosač filtera nafte. U njemu postoji nepovratna klapna koja zna da glavi. Kod kolege je takođe izbacivao grešku na liniji goriva i po metodu eliminacije smo odradili sve a problem nismo otklonili. U konsultacijama sa nekoliko vrsnih majstora,zamenili smo nosač filtera i problem rešen. Stilo se slično ponašao,kad se zagreje,iz čista mira se ugasi i 10-ak minuta ga je nemoguće upaliti. Kad popušiš cigaretu,kresne k*o mina. Ako imaš nekoga,pozajmi kućište filtera, pa probaj,ne može da škodi !

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

Promenio ga zato što je mislio da je on otišao(regulator) ali mi nista nije naplatio. Vratio sam pumpu u rezervoaru i upalio je odmah,palio sam ga par puta dok je hladan i pali dobro. Provozao sam se par km, zagrejao se na 

 

 

Ne možeš tako napamet da menjaš. Moraš oterati kod nekog ko se razume da ti lepo izoluje kvar.

Ni senzor ni regulator se ne stavlja polovno, naročito ne regulator.

 

Ovde imaš objašnjenje dijagnostičkih kodova, imaš i taj kod P1671 opisan

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/51363-zna%C4%8Denje-fiat-dijagnosti%C4%8Dkih-kodova/

 

Moguće je da je i promenjeni senzor neispravan, sve zavisi kakav je stavljen

 
Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam menjao senzor radilice kod Gorana. Simptomi su bili sledeci, hladan pali kao mina, kada se zagreje gasi se u voznji i dok se ne ohladi nece da upali. Cim se malo ladne kresne bez greske. Ovde se ipak ne gasi u voznji tako da mozda i nije do senzora radilice?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaću sa kućištem filtera nafte.Do pre neki dan stvarno je palio što bi se reklo na pola ključa i sad odjednom počeo da zeza. Senzor radilice je nov, ja sam mislio da je polovan ali stavljen je nov.Sto se tice regulatora, znam da je stavljen sa neke reparirane pumpe čisto za probu.Citao sam to vec o greškama.Auto sam terao kod dva majstora koji rade samo Fiat alfa i lancia vozila, prvi sumnja na pumpu visokog pritiska, ali iskreno ne bih hteo da je repariram bezveze. On se u voznji ne gasi, danas sam ga vozio u cugu nekih 30tak kilometara nije ni stucnuo,ali zato čim ga ugasim pali kao iz gore navedenog klipa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...