skydive11 7 Posted March 19, 2015 Jbg,ima nas raznih Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted March 19, 2015 Kazi koji je pa lepo da ga ocrni jos neko Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted March 19, 2015 Pa na pisi koji ti je taj majstor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted March 19, 2015 Necu,zato sto mi je prvenstveno drugar,nego sam iskreno ostao u neverici kada mi je to rekao,ja sam mislio da se zeza,ali ne,njega je to jako bilo pogodilo,a ja nisam znao da li da se smejem ili sta Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted March 20, 2015 Mozee lock teme! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted March 20, 2015 Forum postoji da bi koristio svima, a ne pojedincu. Tema se zaključava kada više nema smisla ili kada članovi ne mogu da obuzdaju svoje emocije u pisanju. Ova tema i dalje ima smisla, može da koristi mnogima, a možda još neko nekad bude imao sličan problem sa drugačijim uzrokom pa je korisno da sve bude na jednoj temi. Za godinu dana kada neko dođe i pročita ovu temu može da vidi na jednom mestu koje su sve probleme ljudi imali i da problem reši bez da bilo šta pita ili da čeka na odgovor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted May 16, 2016 (edited) Jutros sam seo u autu da idem nesto do grada, kad on neće da upali. Verglao sam ga tri puta pa je upalio onda. Ovo mi se prvi put dešava otkad imam auto. Primetio sam da u zadnjih par dana prvo paljenje traje nešto duže od normalnog. Svetli mi lampica za grejače od januara, ali on je i po minusu palio iz prvog. Akumulator je nov, i menjao sam sve filtere pre 3.000km. Razmišljam da slučajno ne vrati naftu pa da mu treba vremena da povuče, ili da anlaser oslabio pa da nema snagu da lepo zavergla? Edited May 17, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted May 16, 2016 Sredi grejače na prvom mestu. Možda su ti svi otišli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7727 Posted May 16, 2016 Skini poklopac i pogledaj da pumpa ne vlazi. Pregledaj filter nafte i creca oko njega da ne vlaze isto. Onu gumicu na senzoru za prisustvo vode proveri, desi se da se ustipa prilikom montaze i pokida. Sa donje strane filtera se kaci. Za aku i alnaser vec moras sam da utvrdis dal je do toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted May 16, 2016 Pogledao sam na brzaka i nema nigde da curi nafta, skinucu mu skroz zaštitnu plastiku od zupcastog kaiša da vidim da ne vlazi pumpa. Stavljao sam ga na dijagnostici i izbacio mi ovu grešku "p0380 board relay thermostater or preheat. Signal low, Fatal To je greška za grejace? Koliki pritisak treba biti na leru? Kod mene, tj. Na autu je 300 bara Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7727 Posted May 16, 2016 Ne znam. Ne moras plastiku zupcastog da skidas, samo onu gornju ukrasnu Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted May 16, 2016 Bolje bi ti bilo sa su grejači a ne CR pumpa. Proveri prvo koliko ti je grejača otišlo. Za nju skini samo poklopac motora. Nalazi se u gornjem levom uglu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted May 16, 2016 Skidao sam i deluje da je ok, tj. Nigde ne vidim tragove nafte Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 16, 2016 Skoro riknjavanje sezora radilice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted May 17, 2016 Menjao sam prošle godine, kada sam imao problem sa bravom, majstor je stavio nov senzor, posto je mislio da je do njega, jedino da probam stari ponovo, posto je ispravan. Malo pre sam probao da ga upalim, ima kontakt ima sve, ali kada hocu da upalim, ne dešava se ništa,sumnjam na automat anlasera Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted May 17, 2016 Koj senzor si stavio tj koje marke? Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted May 17, 2016 Ako je aku okej a ne anlasuje onda nije do senzora radilice. Kada ode senzor auto vergla kao blesav ali ne pali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted May 18, 2016 Auto ponovo bio na dijagnostici,svi pritisci dobri,jedino gresku izbacuje za grejace i za egr(egr je zatvoren) Proverena brzaka 2 grejaca( za prvi i drugi cilindar) i oba su crkla)za ova ostala dva mora da se skida egr venitl.ali prepostavka je da su crkla sva 4,narucicu sva cetri pa cu videti. Koje grejace da uzmem: Beru Bremi Lucas Meyle Denso Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted May 18, 2016 Haha, nema Bosch u Gazeli Komerc Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted May 28, 2016 Zamenjena sva 4 grejača crkla 3 od 4, ali i dalje duže vergla nego kao pre. Majstor sumnja na regulator pritiska goriva, posto kaže da ujutru mu treba malo duže nego uobičajeno da dodje do 300 bara(kaže ne popne ga odmah na 300, nego prvo na 90, pa 150 pa 250 pa 300) Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted May 30, 2016 Stavio stari a ispravan senzor radilice ali i dalje isto. Pošto imam onu hobi varijantu dijagnostike(elm327) pratio sam na lap topu parametre, i definitivno me zeza nešto oko dovoda goriva. Kada ga palim i gasim nom stop, pali bez problema, mozda za nijansu duže vergla ali upali odmah.pustio sam ga par sati da se ohladi,povezao sam ga na dijagnostici i počeo da ga upalim i pritisak na prvo verglanje varira od 70 do 150 bara.Ponovo sam ga zaverglao i upalio je i odmah je pritisak otišao na 300 bara.Cini mi se da sada više varira pritisak na leru(ne znam koliko je normalno) varira tako od 280 do310 bara na leru. Kada je dat kontakt pritisak je od 1.8 bara do 3 bara. Da li moze da zeza regulator pritiska goriva ili možda pumpa visokog pritiska? Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted July 4, 2016 Delimično rešen problem, zamenjene su četkice na anlaseru, pa sad brže vergla, ali i dalje malo duže vergla nego uobičajeno, i nekako lakše pali kada mu dam malo gasa prilikom paljenja. Desi se ponekad da neće iz prvog da upali, nego moram da ga verglam po dva tri puta, majstor kaže da prva dizna ne drži pritisak, pa zato duže vergla. Ne znam da li da uzmem polovnu ili da nosim sve 4 na proveru Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted July 22, 2016 Rešen problem, prva dizna prelivala pa zbog toga tesko palio. Sređena ta dizna, ostale prestelovane,sad pali bolje nego ikada Quote Share this post Link to post Share on other sites