Jump to content
FAS Goran
skydive11

Fiat Doblo 1.9 JTD - problem sa paljenjem / neće da upali

Recommended Posts

Necu,zato sto mi je prvenstveno drugar,nego sam iskreno ostao u neverici kada mi je to rekao,ja sam mislio da se zeza,ali ne,njega je to jako bilo pogodilo,a ja nisam znao da li da se smejem ili sta :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Forum postoji da bi koristio svima, a ne pojedincu. Tema se zaključava kada više nema smisla ili kada članovi ne mogu da obuzdaju svoje emocije u pisanju. 

 

Ova tema i dalje ima smisla, može da koristi mnogima, a možda još neko nekad bude imao sličan problem sa drugačijim uzrokom pa je korisno da sve bude na jednoj temi. Za godinu dana kada neko dođe i pročita ovu temu može da vidi na jednom mestu koje su sve probleme ljudi imali i da problem reši bez da bilo šta pita ili da čeka na odgovor. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros sam seo u autu da idem nesto do grada, kad on neće da upali. Verglao sam ga tri puta pa je upalio onda. Ovo mi se prvi put dešava otkad imam auto.

Primetio sam da u zadnjih par dana prvo paljenje traje nešto  duže od normalnog. Svetli mi lampica za grejače od januara, ali on je i po minusu palio iz prvog. Akumulator je nov, i menjao sam sve filtere pre 3.000km. Razmišljam da slučajno ne vrati naftu pa da mu treba vremena da povuče, ili da anlaser oslabio pa da nema snagu da lepo zavergla? 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skini poklopac i pogledaj da pumpa ne vlazi. Pregledaj filter nafte i creca oko njega da ne vlaze isto. Onu gumicu na senzoru za prisustvo vode proveri, desi se da se ustipa prilikom montaze i pokida. Sa donje strane filtera se kaci. Za aku i alnaser vec moras sam da utvrdis dal je do toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledao sam na brzaka i nema nigde da curi nafta, skinucu mu skroz zaštitnu plastiku od zupcastog kaiša da vidim da ne vlazi pumpa. Stavljao sam ga na dijagnostici i izbacio mi ovu grešku "p0380 board relay thermostater or preheat. Signal low, Fatal 

To je greška za grejace? 

Koliki pritisak treba biti na leru? Kod mene, tj. Na autu je 300 bara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolje bi ti bilo sa su grejači a ne CR pumpa.

Proveri prvo koliko ti je grejača otišlo.

Za nju skini samo poklopac motora. Nalazi se u gornjem levom uglu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro riknjavanje sezora radilice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjao sam prošle godine, kada sam imao problem sa bravom, majstor je stavio nov senzor, posto je mislio da je do njega, jedino da probam stari ponovo, posto je ispravan. Malo pre sam probao da ga upalim, ima kontakt ima sve, ali kada hocu da upalim, ne dešava se ništa,sumnjam na automat anlasera 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je aku okej a ne anlasuje onda nije do senzora radilice.

Kada ode senzor auto vergla kao blesav ali ne pali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto ponovo bio na dijagnostici,svi pritisci dobri,jedino gresku izbacuje za grejace i za egr(egr je zatvoren)
Proverena brzaka 2 grejaca( za prvi i drugi cilindar) i oba su crkla)za ova ostala dva mora da se skida egr venitl.ali prepostavka je da su crkla sva 4,narucicu sva cetri pa cu videti.
Koje grejace da uzmem:
Beru

Bremi

Lucas
Meyle
Denso

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjena sva 4 grejača  crkla 3 od 4, ali i dalje duže vergla nego kao pre. Majstor sumnja na regulator pritiska goriva, posto kaže da ujutru mu treba malo duže nego uobičajeno da dodje do 300 bara(kaže ne popne ga odmah na 300, nego prvo na 90, pa 150 pa 250 pa 300) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stavio stari a ispravan senzor radilice ali i dalje isto. Pošto imam onu hobi varijantu dijagnostike(elm327) pratio sam na lap topu parametre, i definitivno me zeza nešto oko dovoda goriva. Kada ga palim i gasim nom stop, pali bez problema, mozda za nijansu duže vergla ali upali odmah.pustio sam ga par sati da se ohladi,povezao sam ga na dijagnostici i počeo da ga upalim i pritisak na prvo verglanje varira od 70 do 150 bara.Ponovo sam ga zaverglao i upalio je i odmah je pritisak otišao na 300 bara.Cini mi se da sada više varira pritisak na leru(ne znam koliko je normalno) varira tako od 280 do310 bara na leru. Kada je dat kontakt pritisak je od 1.8 bara do 3 bara. Da li moze da zeza regulator pritiska goriva ili možda pumpa visokog pritiska? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delimično rešen problem, zamenjene su četkice na anlaseru, pa sad brže vergla, ali i dalje malo duže vergla nego uobičajeno, i nekako lakše pali kada mu dam malo gasa prilikom paljenja. Desi se ponekad da neće iz prvog da upali, nego moram da ga verglam po dva tri puta, majstor kaže da prva dizna ne drži pritisak, pa zato duže vergla. Ne znam da li da uzmem polovnu ili da nosim sve 4 na proveru 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rešen problem, prva dizna prelivala pa zbog toga tesko palio. Sređena ta dizna, ostale prestelovane,sad pali bolje nego ikada 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...