bolens 7 Posted April 4, 2017 7 hours ago, ata said: Lepo, lepo... samo što u Srbiji trenutno postoji samo 10 pumpi za CNG. http://www.amss.org.rs/index.php?option=com_content&view=article&id=411&Itemid=224 Slažem se da ih je malo ali i Srbija je veoma mala tako da se lepo može obilaziti na metan. Provereno u praksi. Pogotovu ako u vašem mestu boravka postoji punionica. U Novom Sadu je sada ima. Pogotovu što taj 500L ima lep 900cc motor (mala registracija, ekonomičan i ide kao dizelaš na malim obrtajima). Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 4, 2017 8 hours ago, ata said: ...u Srbiji trenutno postoji samo 10 pumpi za CNG. Da. Fiat u NIS su krenuli zajedno da povećavaju učešće metana kod nas, svako u svom delu posla: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/67498-fiat-500l-sa-pogonom-na-metan/&do=findComment&comment=1197109 Ne znam dokle se stiglo sa tom pričom, ali čigledno da sa jedne strane NIS i ostali ne bi baš mnogo da ulažu dok ne vide tražnju za tim gorivom, a opet ni kupci ne žele da kupe auto ukoliko im treba mnogo kilometara do prve pumpe. Kao neki začarani krug u kome ipak neko mora prvi da iskoči i povuče kako bi se stvari značajnije mrdnule. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TrifkeKG 1 Posted April 6, 2017 Pošto je i moja želja da za 2 god. pazarim 500L na metan ,evo spisak pumpi u Srbiji i Evropi gde ima da se natoči CNG http://cngeurope.com/countries/serbia/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5823 Posted September 6, 2017 Procitah celu temu i niko bre da kaze neka iskustva ili zapazanja u vezi tog motora, pola teme aritmetika! Voleo bih da neko strucan, kaze koju pametnu o motoru, valja li, moze li izdrzati tu karoseriju bar dok traje kredit, cene odrzavanja... Quote Share this post Link to post Share on other sites