Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Koenigsegg Regera

Recommended Posts

koenigsegg%20regera.jpg
 
Sem što je najavio Ageru RS, Koenigsegg je sada saopštio da će sledećeg meseca na sajmu automobila u Ženevi promovisati i misteriozni model Regera. I u ovom slučaju u kompaniji za sada ne otkrivaju detalje, jedino se u kratkom saopštenju kaže da se radi o ''megacar-u.'' Ovo bi moglo da znači da će automobil raspolagati sa više od 1000 kW (1360KS), ali detalji tek sklede.
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Koenigsegg Regera

 

127196-koenigsegg%20regera.jpg

 
Sem što je najavio Ageru RS, Koenigsegg je nedavno saopštio da će na sajmu automobila u Ženevi promovisati i misteriozni model Regera. U međuvremenu se pojavila i špijunska slika ovog automobila tokom transporta. Kako bilo, i u ovom slučaju u kompaniji za sada ne otkrivaju detalje, jedino se u ranije objavljenom kratkom saopštenju kaže da se radi o "megacar-u", što bi moglo da znači da će automobil raspolagati sa više od 1000 kW (1360KS). Po podacima koje je nedavno objavio magazin EVO, Regera će imati hibridni pogonski sistem koji pored benzinca podrazumeva i elektromotor od 515 kW/690KS. Kako stvari sada stoje, Regera će biti potpuno novo vozilo, drugačije od Agere, sa luksuznijim enterijerom, a biće i lakši i brži od Agere.
 
preuzeto sa - Auto Blog
 

---------------------------------------------------------------

 

Koenigsegg Regera sa 1500 KS

 

koenigsegg%205.jpg

 
Sem što je najavio Ageru RS, Koenigsegg je nedavno saopštio da će na sajmu automobila u Ženevi promovisati i misteriozni model Regera. To se i desilo, pa evo prvih zvaničnih slika i detalja. U ranije objavljenom kratkom saopštenju Koenigsegg kaže da se ovde radi o ''megacar-u'', a budući da raspolaže sa kombinovanom snagom od 1500KS, ovaj automobil to zaista i jeste.
 

koenigsegg%2055.jpg

 

koenigsegg%20555555.jpg

 
Regera će imati hibridni pogonski sistem (sa kombinovanom snagom od pomenutih 1500KS) koji pored 5.0 litarskog V8 benzinca sa 1100KS podrazumeva i tri elektromotora sa skoro 700KS (jedan ima 214KS, a ostala dva po 240KS), kao i baterije od 9.27 kWh.
 

koenigsegg%205555555.jpg

 

koenigsegg%2055555.jpg

 
Koenigsegg navodi da Regera od 0 do 400 km/h ubrzava za manje od 20 sekundi, dok se podatak o najvećoj brzini ne navodi. Regera ima težinu od 1628 kg (sa tečnostima), od čega na baterije otpada 115 kg. Treba pomenuti i da su točkovi (napred 19 inča, pozadi 20 inča) napravljeni od ugljeničnih vlakana, kao i da se za zaustavljanje brinu karbon-keramičke kočnice.
 

koenigsegg%205555.jpg

 
Po ranijim najavama, Regera je potpuno novo vozilo, drugačije od Agere, sa luksuznijim enterijerom, a tu su i CarPlay, 3G konekcija, WiFi i kamera. Koenigsegg će napraviti seriju od samo 80 primeraka Regere, a cena po komadu će biti oko 1.9 miliona američkih dolara.
 
preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupci će na Koenigsegg Regeru čekati godinu i po dana

 

koenigsegg%20555555.jpg

 
Kako prenosi B92, rok isporuke novog švedskog super-sportskog automobila od 1.500 ks iznosiće 18 meseci, a ako se kupac odluči za boju po sopstvenom izboru, moraće da sačeka dodatna tri meseca, kažu u firmi Koenigsegg.
Jedan od modela koji je privukao veliku pažnju posetilaca ženevskog auto-salona je hibridni ''Plug-In'' superautomobil Regera, koji za pogon koristi 5.0 V8 benzinski motor i tri elektromotora, ukupne snage ''preko 1.500 konja''. Umesto klasičnog prenosnog sistema, sa više brzina, Regera praktično ima samo jedan stepen prenosa, a preliminari testovi pokazali su da automobil od 0 do 100 km/h stiže za 2.8 s, dok mu za je ubrzanje 150-250 km/h potrebno 3.2 s. Koenigsegg tvrdi da Regera iz stanja mirovanja do 400 km/h ubrzava za neverovatnih 20 sekundi.
Švedska firma planira da proizvede 80 primeraka. Svaki automobil biće ručno napravljen i prodavaće se po ceni od oko 1.7 miliona evra, a u Koenigseggu veruju da neće imati problema da rasprodaju čitavu seriju. Kako kažu u toj kompaniji, prve primerke prodali su unapred tako što su nazvali telefonom svoje stalne mušterije i najavili im da je u pripremi novi model. Kupci su ih rezervisali iako tada još uvek nisu znali ni kako će automobil izgledati niti su im bile poznate njegove tehničke karakteristike. Ako požele da njihov automobil bude ofarban u posebnu boju, budući vlasnici moraće da doplate čak 60.000 evra a rok isporuke produžuje se za tri meseca.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju Koenigsegg Regera za 2.100.010 evra

 

132415-koenigsegg%20regera.jpg

 
Na sajtu Mobile.de se pojavio oglas za prodaju Koenigsegg Regere, i to za 2.100.010 evra, s tim što je isporuka tek u decembru 2016. godine. Regera je predstavljena u martu ove godine na sajmu automobila u Ženevi, a pokreće je 5.0 litarski V8 motor u kombinaciji sa tri elektromotora, ukupne snage više od 1.500 KS
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Koenigsegg Regera kao transformers

 
Kako piše RTS, Koenigsegg Regera je možda i najluđi superautomobil koji je ikada zamišljen. Najnoviji projekat Kristijana fon Kenigsega, švedskog čudotvorca kad su u pitanju luskuzni četvorotoškaši visokih performansi, nudiće čak 1.500 konjskih snaga! Švedski proizvođač obećava ovaj suludi broj konjskih snaga kroz kombinaciju električnog i benzinskog pogona. Ukupno će ih biti napravljeno 80, a svaka Regera koštaće skoro dva miliona dolara. Iako je cena stavlja van domašaja najvećeg broja ljudi na planeti, ono što je ''običnim smrtnicima'' važno jesu unapređenja koja Regera nudi, a koja će možda jednog dana zaživeti i na drugim, povoljnijim, četvorotočkašima. Stoga je zanimljiva ''autoskin'' mogućnost, kojom automobil može automatski da podigne i spusti sve panele i pokretne delove limarije - uključujući vrata i prednju i zadnju haubu.
 
preuzeto sa - Auto Blog
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serijski Koenigsegg Regera

 

145658-koenigsegg%20r%201.jpg

 

Christian von Koenigsegg je još ranije najavio da će ove godine na sajmu u Ženevi predstaviti serijski primerak Regere, koja je inače pre tačno godinu dana promovisana u koncept izdanju. Za proteklih 12 meseci Regera je prošla kroz oko 3.000 izmena, ali i dalje se radi o supersportskom automobilu koji ima hibridni pogonski sistem (kombinuje 5.0 litarski biturbo V8 motor i tri elektromotora, sa ukupno više od 1500KS i 2000 Nm).

 

145659-koenigsegg%20r%2011.jpg

 

Koenigsegg navodi da Regera od 0 do 100 km/h ubrzava za 2.8 sekundi, do 200 km/h za 6.6 sekundi, do 300 km/h za 10.9 sekundi, 400 km/h postiže za 20 sekundi, dok se podatak o najvećoj brzini ne navodi. Regera ima težinu od 1590 kg, a treba pomenuti i da automobili ima i CarPlay, 3G konekciju, WiFi i kameru. Koenigsegg će napraviti seriju od samo 80 primeraka Regere, a cena po komadu će biti oko 1.9 miliona američkih dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljubičasta Regera u čast preminule rok zvezde Princea

 

koenigsegg%20prince.jpg

 

Kao i mnogi drugi, čini se da je i Kristijan fon Kenigseg bio veliki fan Princea, rok legende koja je preminula prošlog četvrtka. Iste večeri, Koenigsegg je postavio na svojoj Facebook stranici ljubičasti CCXR, uz spomen ''Ljubičasto - u sećanje na Princea. Počivaj u miru dečko. Otišao si prerano.'' Ljubičasta Regera je sigurno više nego eksluzivna i glamurozna, baš kao i što je bio Prince, a lista čekanja je prilično duga - dve godine, tako da će proći izvesno vreme pre nego što se nađe na asfaltu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koenigsegg Regera na sajmu u Ženevi

 

Koenigsegg%20Regera%201.jpg

 

Koenigsegg je najavio da će na sajmu u Ženevi izložiti i dva serijska primerka supersportskog modela Regera (koncept je predstavljen još pre dve godine na istom mestu), koji će zatim biti isporučeni njihovim nestrpljiivim vlasnicima.

 

Koenigsegg%20Regera%20111.jpg

 

Jedan primerak je sa zelenim eksterijerom i braon kožnim enterijerom, dok je drugi u crveno-crnoj kombinaciji (što važi i za enterijer).

 

Koenigsegg%20Regera%2011.jpg

 

Podsećanja radi, Regera ima hibridni pogonski sistem (kombinuje 5.0 litarski biturbo V8 motor i tri elektromotora), sa ukupno više od 1500KS i 2000 Nm.

 

Koenigsegg%20Regera%201111.jpg Koenigsegg%20Regera%2011111.jpg

 

Koenigsegg navodi da Regera od 0 do 300 km/h ubrzava za 10 sekundi, kao i da do 400 km/h stiže za manje od 20 sekundi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Regera vlasnika Koeniggsega u bojama švedske zastave

 

163715-koenigsegg%201.jpg

 

U nedeljama pre Salona automobila u Ženevi, Koenigsegg je sprovodio kampanju na društvenim mrežama u kojoj su njihovi zaposlesni specificirali svoje sopstvene Regere. Sada je skandinavski proizvođač superautomobila objavio još jednu takvu vest, a zaposleni o kom je reč je zapravo vlasnik ove kompanije.

 

163716-koenigsegg%2011.jpg

 

Kristijan von Kenigseg napravio je sopstvenu virtuelnu Regeru u bojama švedske zastave. Jedino što se umesto svetloplave i žute, na ovom automobilu nalaze tamnoplava karbonska vlakna sa zlatnim detaljima.

 

163717-koenigsegg%20111.jpg

 

Točkovi i pruge napravljeni su od pravog zlata, što je opcija koju ova kompanija nudi svojim odabranim kupcima. Listići zlata se postavljaju ručno na točkove, ispod finalnog sloja premaza, kako bi imao starinski efekat.

 

koenigsegg%2011111.jpg

 

Kenigseg je odabrao unutrašnjost u braon koži, nalik na NA-generaciju Mazde Miate, koju su on i njegova sadašnja žena Haldora imali 1992. godine, pre nego što su osnovali ovu kompaniju, gde je on CEO, a ona COO.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koenigsegg prodao svih 80 primeraka Regere

 

Koenigsegg%20Regera%201111.jpg

 

Koenigsegg je i zvanično saopštio da je prodao svih predviđenih 80 primeraka hypercara Regera. Koncept Regere je inače predstavljen još pre više od dve godine na sajmu automobila u Ženevi, dok je ove godine na istom mestu Koenigsegg izložio dva serijska primerka.

 

Koenigsegg%20Regera%201.jpg

 

Jedan primerak je bio sa zelenim eksterijerom i braon kožnim enterijerom, a drugi je u crveno-crnoj kombinaciji (što važi i za enterijer).

 

Koenigsegg%20Regera%20111.jpg

 

Podsećanja radi, Regera ima hibridni pogonski sistem (kombinuje 5.0 litarski biturbo V8 motor i tri elektromotora), sa ukupno 1.500KS i 2.000 Nm. Koenigsegg navodi da Regera od 0 do 300 km/h ubrzava za 10 sekundi, kao i da do 400 km/h stiže za manje od 20 sekundi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koenigsegg Regera sa novom aerodinamikom

 

169524-koenigsegg%20regera.jpg

 

Nova aerodinamika je namerno napisano, a ne novi izgled, a ima i razlog za to. Naime, dodatkom ovih elemenata aerodinamički potisak kod Regere je porastao sa 310 na 385 kilograma. Dakle pneumatici pri većim brzinama imaju bolji kontakt sa tlom, a snaga ne mora da tegli dodatnu masu. Snaga merena sa 1.500 konja dolazi iz istog V8 motoroa od 5.0 litara i tri elektromotora sa Direct Drive prenosom. Najveća brzina 400+ km/h.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dva miliona evra vredni hiperautomobili moraju proći crash test, zar ne?

 

koenigsegg regera

 

Mada je prodao samo 80 primeraka Regere, Koenigsegg je morao da odradi niz crash testova kako bi automobil mogao da bude homologiran za drumsku upotrebu. To znači da je nekoliko primeraka ovog 2 miliona evra vrednog hiperautomobila uništeno frontalnim, bočnim i sudarima pozadi, a da nijedna stavka bezbednosti ne bi bila zanemarena, švedska egzotika odradila je i neobične testove bezbednosti poput frontalnog naletanja na ivičnjake i gume velikom brzinom, kao i udarce čekićem po karoseriji. Naravno, Regerina seksi monocoque šasija od ugljeničnih vlakana sa lakoćom je apsorbovala sve deformirajuće sile koje su pretile integritetu kabine, a fascinantno je gledati ponašanje karbona u bliskom susretu sa fiksnom preprekom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Koenigsegg Regeru - ključ optočen dijamantima

 

koenigsegg agera d 11.jpg

 

Sa cenom do skoro 2 miliona dolara, Koenigsegg Regera spada među najekskluzivnije supersportske automobile današnjice. Iako kupcima Regere automobilski ključ svakako nije najbitiniji detalj na ovom spektakularnom modelu, onaj ko je spreman da izbroji milione dolara za automobil možda će hteti da ima i ključ koji je podjednako ekskluzivan. Tom idejom se rukovodila i jedna kompanija specijalizovana za automobilski ''nakit'' i ukrase, pa je Regerin ključ ukrasila zlatom i skupocenim dijamantima, a kupci mogu da izaberu različite kombinacije i boje dijamanata.

 

kopenigsegg regera d.jpg

 

Koenigsegg Regeru trenutno uživo mogu da vide posetioci sajma automobila u Njujorku, gde su osim automobila prezentovani i dijamantski ključevi. Ovaj model inače ima hibridni pogon, koji se sastoji od 5.0 litarskog V8 benzinaca uparenog sa 3 elektromotora, a ukupna snaga pogonskog sistema iznosi čak 1.500 ks, dok je maksimalni obrtni moment 2.000 Nm. Prema zvaničnim fabričkim podacima, od 0 do 100 km/h Regera ubrzava za samo 2.7 s i razvija maksimalnih 410 km/h. Osim astronomske cene, automobil svoju ekskluzivnost duguje i ograničenoj seriji - proizvodnja je limitirana na 80 primeraka, a svi su unapred rasprodati još 2017.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koenigsegg Regera KNC

 

186923-koenigsegg 1.jpg

 

Ovo u Koengiseggu zovu KNC što je skraćenica od ''Koenigsegg Naked Carbon'', a ovo ne treba da se prevodi. Potpuno od materijala na bazi ugljenika, ispeskaren, ispoliran, i to ručno! A automobil je i lakši 20-ak kilograma. Ništa značajno. Ali vizuelni utisak je ono što je ovde navrednije pomenuti.

 

186925-koenigsegg 111.jpg

 

Peskarenjem je skinut završni sloj ispečene epoksismole, ali je proces toliko osetljiv da jedno skidanje više može da poremeti strukturu pletenja ugljeničnih vlakana i sve može da bude upropašćeno. Vizuelno.

 

186924-koenigsegg 11.jpg 186926-koenigsegg 1111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koenigsegg Regera postavio novi rekord 0-400-0 km/h

 

Novi rekord 0-400-0 km/h iznosi 31.49 sekundi, postavljen je 23. septembra na Rada aerodromu u Švedskoj, a za volanom je bio fabrički vozač Sonny Persson:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjunirani Koenigsegg Regera

 

koenigsegg-regera.jpg

 

Regera model je fantastičan u fabričkom izdanju, a kamoli kada se neko potrudi da ga dodanto ulepša i unapredi. Iako su Koenigsegg Jesko i Gemera tokom poslednjih nekoliko meseci dobijali svu pažnju, nemoguće je zaboraviti najmoćnije oružje švedskog proizvođača automobila, hibridni Regera model. Otkriven na Sajmu automobila u Ženevi 2015. godine, Regeru pokreće 5.0 V8 motor sa dva turba koji rade zajedno sa tri IASA elektromotora. Automobil isporučuje 2.000 Nm obrtnog momenta i snagu od 1.479 konja. 

 

Regera predstavljena u ovom konkretnom videu jedna je od najupečatljivijih na koju smo ikada naišli. Za početak je eksterijer završen posebnim specijalnim plavim ugljeničnim vlaknima za koje smo sigurni da su pakleno skupi. Kontrastni oblik karoserije predstavlja mnoštvo akcenata od karbonskih vlakana, posebno širom područja prednje fasade, bočnih strana i zadnjeg krila. Regera je takođe opremljena ''Ghost paketom''. To znači da ima uvećani prednji branik naglašen novim kanalićima od karbonskih vlakana, jedinstveno ''peraje'' na zadnjem delu i prilagođeni sistem vešanja. Zlatni akcenti se nastavljaju pozadi sa zlatnim značkama Koenigsegg i Regera i zlatnom značkom ''Eskadrila duhova'' odmah iza zadnjeg stakla. Poseban deo ove Regere su sjajni zlatni točkovi sa crnim središtem.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...