Jump to content
FAS Goran
Dante Bg

Ferrari 488 GTB (naslednik 458 Italia) / Ferrari 488 GTS / Ferrari 488 GTO / Ferrari 488 Pista

Recommended Posts

Misha Designs Ferrari 488 GTB

 

182519-misha 1.jpg

 

Američki Misha Designs je do sada već prikazao više modifikovanih Ferrarija 488 GTB, a na ovim slikama je još jedan zanimljivi primerak (inače u Satin Pearl White boji). U ponudi su izmenjeni prednji branik, spojler od ugljeničnih vlakana, agresivnija hauba, bočni pragovi, otvori za vazduh, upadljiviji zadnji difuzor i zadnji spojler.

 

182520-misha 11.jpg

 

Takođe, tu su i 20-inčni Strasse SM5R Signature Series točkovi u Tiffany Blue izdanju.

 

182521-misha 1111.jpg

 

Za pogon se brine 3.9 litarski V8 motor sa fabričkih 670KS i 760 Nm, dovoljno za maksimalnih 330 km/h i za ubrzanje do stotke u trajanju od 3 sekunde.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podnet zahtev za novi patent: Da li to Ferrari vraća targa dizajn otvorenog krova?

 

ferrari targa 2.jpg

 

Kada je Ferrari predstavio model 488 GTB koji je zamenio 458 Italia, veliki broj ljudi je očekivao kabriolet varijantu sa GTS oznakom. Međutim, to se nije desilo, već je umesto toga predstavljen automobil sa oznakom 488 Spider, koji je dobio ime po svojim prethodnicima. Ipak, na internetu se pojavila kopija zahteva za patent koji je podnela kompanija Ferrari, a koji sugeriše da bi italijanski proizvođač mogao raditi na novom modelu sa targa krovom. Kao sušta suprotnost nekim od neobičnih i komplikovanih mehanizama ''sklapajućeg'' krova koji se nalaze na modelima kompanije iz Maranela, model sa zahteva za patent je opisan jednostavno kao ''automobil sa formom kupea i sklopivim krovom kojeg na prednjoj strani drži gornji deo vetrobranskog stakla a pozadi robusni roll-bar''. Međutim, Porsche, konkurent kompanije Ferrari, želi da tu oznaku zaštiti samo za sebe, ali bi mogao napraviti izuzetak u ovom slučaju, s obzirom da su i njihovi modeli sa tom oznakom poprimili veoma kompleksan dizajn otvorenog krova. U svakom slučaju, ako tu bude bilo problema, Ferrari može da oživi GTS oznaku, ili da kreira nešto potpuno novo.

 

Automobil sa skica je očigledno baziran na modelu F430 koji je davno zamenjen modelom 458, a koji je zamenjen današnjim modelom 488. U svakom slučaju, odabri ovog modela verovatno nije slučajan, te nam Ferrari možda ukazuje na to da će kreirati novi model sa V8 agregatom montiranim na sredini. Da li će to biti nova verzija modela 488, nova ograničena verzija ili pak jedinstven model koji će biti konstruisan po želji nekog klijenta kompanije Ferrari, ostaje da se vidi. U svakom slučaju, ako do njegove serijske proizvodnje bude došlo, onda su velike šanse da gledamo u novi 488 GTS model koji će u gami kompanije biti pozicioniran izemđu modela 488 GTB i 488 Spider. Poslednji put kada je kompanije iz Maranela lansirala neki ovakav automobil, bilo je to 1999. godine kada je predstavljen model F355 GTS, koji se prodavao uporedo sa GTB kupe i Spider kabriolet varijantom istog modela. Proizvodnja tog automobila je okončana iste godine. Tehnički, model LaFerrari Aperta takođe ima targa dizajn otvorenog krova, ali je Ferrari za njega odabrao drugačiju nomenklaturu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari 488 Pista Spider

 

Ferrari-488_Pista_Spider 1.jpg

 

Ferrari je na poslednjem sajmu automobila u Ženevi predstavio ekstremniju verziju modela 488 GTB, i to pod nazivom Ferrari 488 Pista, dok je ovog vikenda na događaju ''Concours d'Elegance Pebble Beach'' u Kaliforniji svetslost dana ugledala i kabrio verzija 488 Pista Spider.

 

Ferrari-488_Pista_Spider 11.jpg

 

3.9 litarski twin-turbo V8 motor i ovde raspolaže sa 530 kW/720KS i 770 Nm obrtnog momenta (što je 185KS po litri zapremine).

 

Ferrari-488_Pista_Spider 111.jpg

 

Takođe, u odnosu na regularni 488 Spider izmenjen je i aero body paket, pri čemu se navodi podatak da je ''aerodinamička efikasnost'' povećana za 20 odsto u poređenju sa standardnim modelom. Ovde pre svega treba pomenuti komponente od ugljeničnih vlakana (prednja hauba, prednji branik, zadnji branik i zadnji difuzor), kao i lagane 20-inčne točkove.

 

Ferrari-488_Pista_Spider 1111.jpg

 

Za unutrašnjost su između ostalog predviđeni koža, alkantara i elementi od ugljeničnih vlakana.

 

Ferrari-488_Pista_Spider 11111.jpg

 

Treba pomenuti i Sideslip Management System (što je Ferrarijev napredni traction i stability control system), kao i ekstremno direktno upravljanje. Ovaj 1.380 kg teški automobil (odnos težina/snaga je 1.92 kg po 1KS) od 0 do 100 km/h stiže za 2.85 sekunde, do 200 km/h je za 8.0 sekundi i postiže maksimalnih 340 km/h. Na kraju i dimenzije: dužina 4.605 mm, širina 1.975 mm i visina 1.206 mm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari 488 Pista Spider na sajmu u Parizu

 

ferrari pista 1.jpg

 

U avgustu je Ferrari predstavio model 488 Pista Spider, svoj 50. kabriolet koji se sada pojavio i na sajmu automobila u Parizu gde su objavljeni detalji o automobilu, odnosno poboljšanja u odnosu na odlazeći 488 Spider. Još od avgusta znamo da Ferrari 488 Pista Spider pokreće 3.9 litarski V8 twin-turbo motor koji isporučuje 720KS i 770 Nm obrtnog momenta, što mu omogućava da od 0 do 100 km/h ubrza za 2.85 sekundi i da postigne maksimalnu brzinu od 340 km/h. Motor je uparen sa sedmostepenim automatskim menjačem koji je brži za 30 milisekundi. Na felnama su nove Michelin Sport Cup 2 gume.

 

ferrari pista 11.jpg

 

U odnosu na odlazeći model napravljene su suptilne promene, od ojačanja komponenti motora pa do poboljšanja aerodinamike za 20 posto u odnosu na 488 Spider. Ferrari se oslonio na nove tehnologije i strategije iz modela 488 Challenge i 488 GTE u nadi da će Pista Spider biti brži od modela koji zamenjuje. Između ostalog su ugrađeni veći interkuleri. Motor je takođe poboljšan, dobio je nove ventile, ojačane klipove i glave cilindara, stanjene su obloge cilindara, a celi motor je lakši za 18 kilograma, ali to ne nadoknađuje dodatnih 91 kg težine zbog sklopivog krova. Lakša radilica, poklopac motora i branici od ugljeničnih vlakana i druge promene doprinose smanjenju težine. Opciono su dostupni 20-inčni naplaci od ugljeničnih vlakana. Ferrari 488 Pista Spider izgleda kao Pista Coupe bez krova, ali se ispod maske kriju brojne promene eksterijera i poboljšanja performansi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari 488 Pista

 

Ultimativna verzija modela 488 - lakša, jača, namenski pravljena za trkačku stazu...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju jedan od samo deset napravljenih Ferrarija J50

 

ferrari j50.jpg

 

Ferrari je u decembru 2016. godine predstavio roadster J50, kojim je na prigodan način obeležio 50-godišnjicu svog prisustva na japanskom tržištu. J50 je inače kreacija Ferrarijevog centra za specijalne operacije, dok je serija bila ograničena na samo 10 komada. Cena tada nije zvanično saopštena ali se nezvanično pominju cifre od 2 pa do 3 miliona evra.

 

ferrari j 1.jpg

 

Kao baza za ovaj dvosed je poslužio aktuelni Ferrari 488 Spider, dok je za izgled inspiracija pronađena u modelima iz sedamdesetih i osamdesetih godina prošlog veka.

 

ferrari j 11.jpg

 

Deo paketa između ostalog čine i brojni elementi od ugljeničnih vlakana, kao i alu točkovi od 20 inča, dizajnirani specijalno za ovaj automobil.

 

ferrari j 1111.jpg

 

Za pogon se brine 3.9 litarski V8 motor iz pomenutog Ferrarija 488 Spider, s tim što ovde raspolaže sa 20KS više.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unikatni Ferrari P80/C

 

ferr010.jpg

 

Model P80/C je napravljen prema željama anonimnog kupca, a razvoj je trajao više od 3 godine.

 

ferr009.jpg

 

Ferrari je u Hong Kongu predstavio svoj najnoviji u nizu projekata rađenih po narudžbini. Reč je modelu koji je dobio naziv P80/C, a kako to obično biva s ovakvim jedinstvenim projektima, napravljen je po želji anonimnog kupca uz savete stručnjaka iz Maranella koji su se pobrinuli da projekat bude tehnički besprekoran.

 

ferr008.jpg ferr007.jpg

 

Ideja je bila da se stvori moderni sportski model, a kao uzor su poslužili 330 P3/P4 i Dino 206 S iz 60-ih godina koji su postali ikone. Reč je o modelima koji su napravljeni kao trkački modeli, ali su uticali i na niz serijskih drumskih modela sa propetim konjićem.

 

ferr006.jpg ferr005.jpg

 

P80/C je pritom model za čiji je razvoj trebalo najviše vremena (bar kada su u pitanju posebni modeli napravljeni po narudžbini), budući da je sve počelo još 2015. godine. Istraživale su se mogućnosti po pitanju dizajna i tehnoloških dostignuća. Budući da je P80/C namenjen isključivo vožnji na stazi, performanse su stavljene na prvo mesto.

 

ferr004.jpg ferr003.jpg

 

Kao podloga je iskorišćen 488 GT3, a budući da je ovde reč o automobilu za stazu dizajneri su imali više slobode nego kod nekih drugih modela. Tako prednjih svetala praktično ni nema, a na zadnjem delu se ističe masivni spojler i fiksni difuzor kao na GT3 automobilima.

 

ferr002.jpg ferr001.jpg

 

Nažalost još nisu poznati podaci vezani uz sam motor i snagu. Cena je takođe nepoznanica kako to obično biva sa ovakvim projektima, ali ono što je sigurno je da je iznos višestruko veći od najskupljeg serijskog Ferrarija koji se nudi u Ferrarijevim salonima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carmagazine.jpg CARmagazine video: Test Ferrari 488 Pista

 

Da li je 710 konja u ovom Ferrariju previše brzo da bi se moglo u njemu uživati na javnim putevima? 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

lovecars.jpg LoveCars video: Ferrari Pista vs Porsche 911 GT2 RS vs Lamborghini Aventador SVJ vs McLaren Senna

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari P80/C

 

Napravljen je prema željama anonimnog kupca, a razvoj je trajao više od 3 godine. Kao osnova je iskorišćen 488 GT3...

Više o Ferrariju P80/C možete pročitati u prethodnim postovima.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autocar.jpg Autocar video: Test 2019. Ferrari 488 Pista Spider

 

Ferrari 488 Pista je još više vozački orijentisan i suroviji od običnog 488 GTB. I pored toga, i dalje pruža dovoljno komfora po lošem asfaltu.

Sada, Ferrari nudi sve to, ali sa krovom koji može da se spusti:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear video: Ferrari 488 Pista

 

Chris Harris je provozao ovaj Ferrari u Top Gear sezoni 27 koja nam sledi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari 488 Pista je najbrži drumski auto na nemačkoj stazi Hockenheim

 

Ferrari 488 Pista.jpg

 

Lamborghini više nije vlasnik rekorda na nemačkom Hockenheimu, tron je prepustio svom najljućem rivalu. A to je, pogađate, Ferrari.

Upravo tako, Aventador SVJ koji se pokazao đavolski brzim razvalivši Nurburgring i Hockenheim, moraće jedan šampionski pojas da preda Ferrariju. Brži od njega na Hockenheimu je sada bio Ferrari 488 u Pista verziji, i to za 1.4 sekundi. Postigao je vreme od 1:45.9 i tako se dodatno približio vremenima trkačkih bolida. Podsetimo, Pistu pokreće 3.9 litarski twin-turbo V8 motor sa 720 KS i 770 Nm. Za obaranje rekorda je zaslužan nemački magazin ''Sport Auto'', a za upravljačem je bio Christian Gebhardt.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novitec Ferrari 488 Pista

 

novitec 488 pista 003.jpg

 

Aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, okviri prednjih svetala, kućišta retrovizora...). Zatamnjeni pokazivači smera i treće stop svetlo. Točkovi su od 21 i 22 inča. Modifikovano je oslanjanje (auto je niži za 35 mm), a moguće je podići nos (za 40 mm).

 

novitec 488 pista 001.jpg novitec 488 002.jpg

 

3.9 twin-turbo V8 motor pojačan na 791 KS i 898 Nm obrtnog momenta. Od 0 do 100 km/h stiže za 2.7 sekundi, najveća brzina sada iznosi 345 km/h:

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo.jpg EVO video: Ferrari 488 Pista 

 

Kad se pogleda koliko je 488 Pista brža od prethodnika 458 Speciale, čovek se upita da li je postojao neki model između njih koji smo nekako zaboravili...

Napredak je toliko veliki, da niko ne može ni da nasluti gde ćemo biti za 10 godina...koliko još to uopšte može brže da ide auto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150 video: Ferrari 488 Pista

 

Ferrari 488 Pista fabrički ima 720 konja iz 3.9 V8 TwinTurbo motora. Ali, ovaj na videu je dorađen sa novim titanijumskim izduvom koji pravi Boden Autohaus, tako da je sada mnogo glasniji i ima celih 850 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...