Jump to content
FAS Goran
Dante Bg

Ferrari 488 GTB (naslednik 458 Italia) / Ferrari 488 GTS / Ferrari 488 GTO / Ferrari 488 Pista

Recommended Posts

Stigao je naslednik: Ferari 488 GTB sa 660KS

 

Kada se prvi put pojavio na sceni 2009. godine, "458 Italia" je kombinacijom prelepog dizajna, savršenih performansi i trkačke tehnologije ostavio rivale u oblaku prašine. Međutim, sa dolaskom Meklaren "650S" i Lamborgini "hurakan LP 610-4" tokom prethodnih godina, "458" je izgubio svoju prevlast. Ferariju je očigledno dosta takve situacije pa je došao red na osveženje - "488 GTB".

 

488 001.jpg

 

Kako ne bi izgubili mesto u trci za vrh segmenta, Ferari je predstavio naslednika "458"-ice - novi "488 GTB". Najnoviji Ferari sa srednje postavljenim motorom ponosno nosi "GTB" oznaku, skraćenicu za Gran Turismo Berlinetta poslednji put korišćenu na "599 GTB" modelu. Istu oznaku je nosio i "308 GTB" model koji je, u vreme kada je predstavljen pre 40 godina, bio prvi Ferarijev automobil sa srednje postavljenim V8 motorom.

 

488 002.jpg 488 003.jpg

 

Kao što i pretpostavljate, ispod haube novog automobila se nalazi potpuno novi tvin-turbo 3.9-litarski V8 motor koji debituje u ovom modelu.

 

488 004.jpg 

 

488 005.jpg

 

Maksimalna snaga je 660KS pri 8,000 obrtaja i 760Nm pri 3,000 obrtaja u minuti. Radi poređenja, jedinica u "458"-ici, 4.5-litarski V8 proizvodi 597KS i 540Nm obrtnog momenta. Jasno je koliku razliku u ovom slučaju prave turbo punjači.

 

488 006.jpg

 

Ubrzanje do stotke iznosi 3.0 sekunde uz maksimalnu brzinu od 330km/h, menjač je sedmostepena jedinica sa dvostrukim kvačilom, a tu je i "Variable Torque Management" sistem koji kontroliše nivo obrtnog momenta koji se šalje u točkove.

 

488 007.jpg 488 008.jpg

 

Poboljšana aerodinamika sa čak 50 posto više potiska u odnosu na prethodnika je omogućena duplim prednjim spojlerom, bočnim usisnicima i aktivnim elementima na zadnjem delu automobila.

 

488 009.jpg

 

Za bolju kontrolu su uvedeni brojni elektronski sistemi. Tu je poboljšana verzija sistema za kontrolu uglova bočnog proklizavanja koji je debitovao na "458 Speciale". Nova verzija, "Side Slip Control 2" je preciznija i manje invazivna pa omogućava veće longitudinalno ubrzanje u krivinama. Svetska premijera ovog 1.370kg teškog automobila je zakazana za predstojeći Salon automobila u Ženevi koji počinje 3. marta.

 

 

izvor - mojauto.rs

 

 

Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svetska premijera turbo Ferrarija 488GTB

 

Italijanski proizvođač predstavio je u Ženevi model 488 GTB koji će u gami zameniti aktuelni Ferrari 458 Italia. Osim po dizajnu, 488 GTB razlikuje se od prethodnika i po tome što ga pogoni turbo-punjeni V8 motor. Ferrari je svojevremeno najavio da će zbog novih ekoloških ograničenja u svoje automobile početi da ugrađuje turbo punjene motore. Posle modela California, koji je turbo motor dobio 2014. godine, na red je došao i Ferrari 458 Italia.

 

Umesto dosadašnjeg 4.5 litarskog V8 atmosferca, koji je razvijao 570 ks i 540 Nm, novi model dobijaće pogon od 3.9 litarskog V8 turbo-benzinca. Motor je povezan sa sedmobrzinskim menjačem sa duplim kvačilom a u stanju je da proizvede 670 ks, pri 8.000 obrtaja, i da razvije maksimalni obrtni moment od čak 760 Nm, koji je dostupan od 3.000 o/min. To je dovoljno da Ferrari 488 GTB iz stanja mirovanja do stotke ubrza za samo 3 sekunde a brzina od 200 km/h dostiže se posle 8,3 s, pre nego što automobil dođe do maksimalnih 330 km/h. Ferrari je saopštio da je novi model na test stazi Fiorano obišao krug za 1 minut i 23 sekunde.

 

Modelom 488 GTB, Ferrari odaje posvetu svom prvom automobilu sa centralno postavljenim V8 motorom, 308 GTB, koji je predstavljen 1975. godine. U poređenju sa Ferrarijem 458 Italia, novi model ima izvajaniju karoseriju, sa velikim bočnim otvorima za vazduh i znatno agresivniju pojavu. Unapređena su i aerodinamična svojstva, što za rezultat ima za 50% bolje prijanjanje (downforce) od prethodnika.
 
izvor - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari 488 GTS na sajmu u Frankfurtu

 

ferrari%20488%20gts.jpg

 
Ferrari je 488 GTB u Coupe izdanju predstavio početkom marta na sajmu automobila u Ženevi, dok će buduća Spider verzija (488 GTS) premijeru imati u septembru, na sajmu u Frankfurtu. Kao i 488 GTB, i budući 488 GTS će imati 3.9 litarski V8 twin-turbo motor sa 492 kW/670KS pri 8000 o/min. i 760 Nm obrtnog momenta pri 3000 o/min. Motor je uparen sa sedmostepenom transmisijom sa dvostrukim kvačilom, pogon je na zadnje točkove, a tu su i F1-Trac i E-Diff. Podsećanja radi, ubrzanje modela 488 GTB od 0 do 100 km/h traje 3 sekunde, do 200 km/h stiže za 8.3 sekunde, najveća brzina je 330 km/h, a stazu Fiorano u Italiji 488 GTB prelazi za 1 minut i 23 sekunde. 488 GTB je dugačak 4568 mm, širok 1952 mm, visok 1213 mm, težina iznosi 1370 kg (raspored 46.5 % napred, 53.5 % pozadi), a fabrika navodi da prosečna potrošnja goriva iznosi 11.4 l/100 km (emisija CO2 je 260 grama po km).
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari 488 Spider zvanično

 

ferrari%20s%201111.jpg

 
Ferrari je model 488 GTB u Coupe izdanju predstavio početkom marta na sajmu automobila u Ženevi, dok će njegova Spider verzija (488 Spider) premijeru imati u septembru, na sajmu u Frankfurtu. Do tada, tu su prve zvanične slike, video klip i najosnovniji podaci.
 

ferrari%20s%20111111.jpg

 
Kao i 488 GTB, i 488 Spider (sa pokretnim tvrdim krovom koji se otvara/zatvara za 14 sekundi) pokreće 3.9 litarski V8 twin-turbo motor sa 492 kW/670KS pri 8000 o/min. i 760 Nm obrtnog momenta pri 3000 o/min. Motor je uparen sa sedmostepenom transmisijom sa dvostrukim kvačilom, pogon je na zadnje točkove, a tu su i F1-Trac i E-Diff.
 

135121-ferrari%20s%201.jpg

 

ferrari%20s%2011111.jpg

 

 
488 Spider je po fabričkim podacima težak 1420 kg (50 kg više od 488 GTB Coupea), a to je 10 kg manje od modela 458 Spider. 
 

135122-ferrari%20s%2011.jpg

 

135123-ferrari%20s%20111.jpg

 

 
Ferrari inače u svom saopštenju za 488 Spider ističe da je to aerodinamički najefikasniji Ferrari Spider ikada napravljen.
 

ferrari%20s%201111111.jpg

 
Prodaja treba da počne do kraja godine, ali se cena u vesti ne navodi.
 
preuzeto sa - Auto Blog
 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Australiji će kupci na Ferrari 488 GTB morati da čekaju i do četiri godine

 

127491-ferrari%20488%201.jpg

 
Kako prenosi B92, australijska filijala Ferrarija saopštila je da su zbog velikog interesovanja kupaca za model 488 GTB budući vlasnici prinuđeni da na svoj primerak čekaju i do četiri godine.
U razgovoru za CarAdvice, šef kompanije Ferrari Australia, Herbert Eplrot, kazao je da primaju i preko 100 narudžbina nedeljno nakon što je novi model zvanično predstavljen u toj zemlji. Od tada, registrovano je više od 430 zainteresovanih kupaca Ferrarija 488 GTB. Eplrot je rekao da će do kraja godine ovaj model verovatno biti rasprodat u Australiji i da više neće moći da se naruči.
 

ferrari%20488%201111.jpg

 
Ferrari 488 GTB u toj zemlji košta 469.888 australijskih dolara (oko 316.000 evra) i jeftiniji je za 55.000 dolara od prethodnika - 458 Italia, što je verovatno uticalo na povećanu tražnju.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Ferrari 488 GT3

 

ferrari%20488%20111111.jpg

 
Iz Ferrarija je stigla vest da je u pripremi i trkačka GT3 verzija novog modela 488 GTB. Ferrari 488 GT3 se očekuje početkom 2017. godine, ali konkretni detalji još nisu saopšteni. Takođe, pre GT3 verzije Ferrari će predstaviti i Stradale varijantu koja bi mogla da se pojavi za manje od 12 meseci. U međuvremenu, italijanska kompanija je već objavila slike i detalje o modelu 488 Spider sa V8 turbo motorom od 670KS/760 Nm, čija zvanična premijera je zakazana za sredinu septembra i sajam automobila u Frankfurtu.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Ferrari 488 GTE

 

ferrari%20488%20gte%2019.jpg

 
Na stazi Vallelunga u Italiji je snimljen test primerak trkačke GTE verzije novog Ferrarijevog modela 488 GTB, a za čijim volanom su se smenjivali Gianmaria Bruni i Davide Rigon. Ferrari 488 GTE se očekuje krajem sledeće godine, ali konkretni detalji još nisu saopšteni. U svakom slučaju, automobil će imati izmenjene blatobrane, modifikovani prednji branik, veće otvore za vazduh na zadnjim blatobranima i veliki zadnji spojler. 
 

ferrari%20488%20gte%20199.jpg

 

Motor bi trebalo da bude 3.9 litarski twin-turbo V8. U međuvremenu, italijanska kompanija je već objavila slike i detalje o modelu 488 Spider sa V8 turbo motorom od 670KS/760 Nm, čija zvanična premijera je zakazana za sredinu septembra i sajam automobila u Frankfurtu.
 
preuzeto sa - Auto Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari 488 Spider na sajmu u Frankfurtu

 

137467-ferrari%20488%201.jpg

 
Kabriolet verzija modela 488 GTB, koji je nasledio 458 Italiu, ujedno je najbrži Ferrari bez krova u istoriji. Tvrdi krov je izabran zbog uštede na masi, s obzirom da komplikovan mehanizam platnenog povećava masu za punih 25 kg, a pretvaranje iz coupea u kabriolet i obrnuto traje samo 14 sekundi.
 

137468-ferrari%20488%2011.jpg

 
Motor od 3902 ccm V8 koncepcije je potpomognut sa dva turbo punjača, a razvija 670KS pri 8000 o/min. i 760 Nm pri 3000 o/min. Do stotke stiže za okruglo 3 sekunde, do 200 km/h potrebno mu je 8.7s, a najveća brzina premašuje 325 km/h.
 

ferrar%20488%20111.jpg

 
Mada su fanovi povratak turbo motoru dočekali ''na nož'', uprava tvrdi da je odziv gasa smanjen na svega 0.8s, što je uporedivo sa vrhunskim atmosferskim motorima. Prodaja Ferrarija 488 Spider kreće krajem godine.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predstavljeni trkački Ferrari 488 GTE i 488 GT3

 

ferrari%20gte.jpg

 
Na stazi Vallelunga je krajem avgusta snimljen test primerak trkačke GTE verzije novog Ferrarijevog modela 488 GTB, a za čijim volanom su se smenjivali Gianmaria Bruni i Davide Rigon. Sada je ovaj trkački automobil i zvanično predstavljen, i to u Mugellu, na događaju Finali Mondiali 2015, a zajedno sa njim je svetlost dana ugledao još jedan Ferrarijev trkački model – 488 GT3.
Ukratko, dok 3.9 litarski V8 motor u serijskom Ferrariju 488 GTB razvija 493 kW/670KS, u verziji 488 GT3 ima 404 kW/550KS, dok 488 GTE pokreće veći 4.0 litarski agregat sa 357 kW/485KS.
 

ferrari%20gt3.jpg

 
Automobili imaju i aluminijumsku šasiju, čelični zaštitini kavez i aero body kit. U Ferrariju planiraju da naprave oko 150 ovakvih trkačkih automobila u narednih četiri ili pet godina, pri čemu se naglašava da je najveća razlika između 488 i starog 458 model u motoru sa turbo punjačem. Automobili će se takmičiti u najvažnijim trkama u SAD-u i u FIA World Endurance Championship-u.
 
preuzeto sa - Auto Blog
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...