boto 0 Posted February 9, 2015 Pojavio mi se problem.Stilo stuca ,treperi pri ubrzanju uz to i pisti greska engine fault .... Kada prenoci i kada je u rezervi sa gorivom ne pisti ali i dalje trokira i stuca i vise trosi... u leru radi odlicno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
paun 1 Posted February 9, 2015 Vidi kakvi su kablovi,svecice.Mada moze da bude i pumpa za benzin ili lambda sonda.Jesi li kacio na dijagnostiku?Vidi sta ce dijagnostika da kaze,pa napisi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 9, 2015 Treba da odeš do servisa da se očita zbog čega je upalio check engine lampicu. Odatle ćeš videti šta dalje, suziće se broj mogućih uzroka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boto 0 Posted February 9, 2015 Bio na dijagnostiku , majstor kaze tehnicki sve je ok nista nije crklo. mora da se ostavi auto da pogleda, sumnja na sistem za gorivo i zapusenu diznu. da li bi pomogao aditiv za dizne i ima li ko kakva iskustva Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 9, 2015 Polako. Oko aditiva za dizne postoji posebna tema, nećemo od ove na kojoj smo praviti ''kupusaru'':http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37964-aditivi-za-dizelbenzinske-motore-za-zaptivanje-motora/ Ne može ništa da ne pokaže kada sija check engine lampica. MORA da piše koja je greška u pitanju, šta je prijavio. Odatle se onda ide dalje u otkrivanje uzroka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boto 0 Posted February 9, 2015 Rekao mi je da kada radi u leru ne treba mu veca kolicina goriva i zato je miran a cim mu dodam gas on krece da trokira i stuca,sumnja na diznu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 9, 2015 Dizne problem obično prave kada je hladan motor, tada brizga najviše goriva i to ne može da uradi kako treba ako dizna više nije ok. Kada motor dođe na radnu temperaturu onda brizga manje i nekako uspe da odradi sve.Ali, nema razloga da nagađa, da pretpostavlja. Ima dijagnostiku. Auto je upalio lampicu. MORA da piše uz tu lampicu i koja je greška, nema šta da sumnja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted February 9, 2015 Ako je dizna trebalo bi da ima gresku tipa( misfire) pa broj cilindra,ako misli da je dizna,skinu se dizne i odnesu na kontrolu pa onda budes siguran. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boto 0 Posted February 10, 2015 E ovako otiso kod drugog majstora on siguran dizne su u pitanju, opere ih kaze mnogo su bile prljave i da namontira slomi plasticni deo koji dovodi gorivo do dizni i posto u 6 ne moze da nadje crevo sa tom plastikom da zameni ostaje da vidim dal su dizne bile problem sutra kad preuzmem auto. usput zamenio i filter vazduha. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zoranbr1 0 Posted February 11, 2015 Polako. Oko aditiva za dizne postoji posebna tema, nećemo od ove na kojoj smo praviti ''kupusaru'':http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37964-aditivi-za-dizelbenzinske-motore-za-zaptivanje-motora/ Ne može ništa da ne pokaže kada sija check engine lampica. MORA da piše koja je greška u pitanju, šta je prijavio. Odatle se onda ide dalje u otkrivanje uzroka.Neša je upravu, menjaj majstora jer na dijagnostici mora da je identifikovana neka greška koja bliže definiše problem koji imaš... Quote Share this post Link to post Share on other sites
boto 0 Posted February 11, 2015 Posle ciscenja dizni i zamene filter vazduha ista situacija. Prikacen na drugi komp dijagnostika javlja sonda iza katalizatora. ako je to u pitanju ima li neko info koliko to kosta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted February 11, 2015 Taj majstor sto je cistio dizne,da lije uradio kontrolu dizni posle ciscenja?Sta kaze za sondu posle kat,koja greska?Sve mi to nekako ne dovrseno oko dijagnostike.Mozda ti je sonda ispravna a nevalja ti smesa pa prijavljuje gresku na sondi.Moze da bude i da je problem u samom katalizatoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boto 0 Posted February 11, 2015 Vama ne dovrseno meni spanska sela.verujem da sam ovako ne obrazovan kada je ova tema u pitanju idealna musterija... kako sam ja uspeo da vidim na grafikonu ova sonda posle katalizatora ima oscilacije u radu Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted February 11, 2015 http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/60743-punto-mk2-12-8v-parametri-tokom-rada-motora/page-4 evo ti link ovde imas o lamda sondi.Nemoj da dozvolis da ti menjaju delove bez veze i da bacas pare. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boto 0 Posted February 12, 2015 jedno laicko pitanje...jel moze ta sonda da se zaprlja pa da pobrljavi? posto momenat kada je krenulo zezanje sa gasom i trokiranjem bila je kisa bare i hladno... ona se nalazi na izduvnom sistemu? a malo i podseca kao da je riknuolo fleksibilno crevo samo sto ne bruji kao kad je probuseno ali trese Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted February 12, 2015 Ako duva na tom crevu mogao bi da bude problem mada je to malo verovatno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boto 0 Posted February 13, 2015 Evo ovako posle tri majstora i mnogo para pronaso majstora koji nista nije pokvario niti slomio a pronaso je kvar. u pitaanju su bile svecice i zbog njih nastradale i dve bobine.. kad se setim da su mi pricali da buse katalizator eeeeee srbijo ! Svecice su dve skroz korodirale , moja je greska sto pri kupovini nisam sve zamenio nego samo filtere, ulja... Pozdrav za ljude koji su nasli vremena i pokusali da mi daju savet sta bi moglo biti u kvaru. Hvala vam Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted February 13, 2015 Ljudi su stvarno cudni,skidao dizne a pet puta mu lakse da skine svecice.Imao si srece sto ti nije crkao kompjuter.Zbog te dvesvecice ti je bila bogata smesa pa je zato pokazivao na sondu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted February 13, 2015 Odmah po kupovini polovnog auta treba zameniti svecie.Mala stavka a potencijalno veliki problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites