Jump to content
FAS Goran
boto

Fiat Stilo 1.4 - trokira pri ubrzanju / problem sa snagom

Recommended Posts

Pojavio mi se problem.Stilo stuca ,treperi pri ubrzanju uz to i pisti greska engine fault .... Kada prenoci i kada  je u rezervi sa gorivom ne pisti ali i dalje trokira i stuca i vise trosi... u leru radi odlicno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi kakvi su kablovi,svecice.Mada moze da bude i pumpa za benzin ili lambda sonda.Jesi li kacio na dijagnostiku?Vidi sta ce dijagnostika da kaze,pa napisi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba da odeš do servisa da se očita zbog čega je upalio check engine lampicu. Odatle ćeš videti šta dalje, suziće se broj mogućih uzroka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio na dijagnostiku , majstor kaze tehnicki sve je ok nista nije crklo. mora da se ostavi auto da pogleda, sumnja na sistem za gorivo i zapusenu diznu. da li bi pomogao aditiv za dizne i ima li ko kakva iskustva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polako. ;)

Oko aditiva za dizne postoji posebna tema, nećemo od ove na kojoj smo praviti ''kupusaru'':

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37964-aditivi-za-dizelbenzinske-motore-za-zaptivanje-motora/

 

Ne može ništa da ne pokaže kada sija check engine lampica. MORA da piše koja je greška u pitanju, šta je prijavio. Odatle se onda ide dalje u otkrivanje uzroka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekao mi je da kada radi u leru ne treba mu veca kolicina goriva i zato je miran a cim mu dodam gas on krece da trokira i stuca,sumnja na diznu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dizne problem obično prave kada je hladan motor, tada brizga najviše goriva i to ne može da uradi kako treba ako dizna više nije ok. Kada motor dođe na radnu temperaturu onda brizga manje i nekako uspe da odradi sve.

Ali, nema razloga da nagađa, da pretpostavlja. Ima dijagnostiku. Auto je upalio lampicu. MORA da piše uz tu lampicu i koja je greška, nema šta da sumnja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je dizna trebalo bi da ima gresku tipa( misfire) pa broj cilindra,ako misli da je dizna,skinu se dizne i odnesu na kontrolu pa onda budes siguran.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako otiso kod drugog majstora on siguran dizne su u pitanju, opere ih kaze mnogo su bile prljave i da namontira slomi plasticni deo koji dovodi gorivo do dizni i posto u 6 ne moze da nadje crevo sa tom plastikom da zameni ostaje da vidim dal su dizne bile problem sutra kad preuzmem auto. usput zamenio i filter vazduha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polako. ;)

Oko aditiva za dizne postoji posebna tema, nećemo od ove na kojoj smo praviti ''kupusaru'':

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37964-aditivi-za-dizelbenzinske-motore-za-zaptivanje-motora/

 

Ne može ništa da ne pokaže kada sija check engine lampica. MORA da piše koja je greška u pitanju, šta je prijavio. Odatle se onda ide dalje u otkrivanje uzroka.

Neša je upravu, menjaj majstora jer na dijagnostici mora da je identifikovana neka greška koja bliže definiše problem koji imaš...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle ciscenja dizni i zamene filter vazduha ista situacija. Prikacen na drugi komp dijagnostika javlja sonda iza katalizatora. ako je to u pitanju ima li neko info koliko to kosta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj majstor sto je cistio dizne,da lije uradio kontrolu dizni posle ciscenja?Sta kaze za sondu posle kat,koja greska?Sve mi to nekako ne dovrseno oko dijagnostike.Mozda ti je sonda ispravna a nevalja ti smesa pa prijavljuje gresku na sondi.Moze da bude i da je problem u samom katalizatoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vama ne dovrseno meni spanska sela.

verujem da sam ovako ne obrazovan kada je ova tema u pitanju idealna musterija... kako sam ja uspeo da vidim na grafikonu ova sonda posle katalizatora ima oscilacije u radu

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedno laicko pitanje...jel moze ta sonda da se zaprlja pa da pobrljavi? posto momenat kada je krenulo zezanje sa gasom i trokiranjem bila je kisa bare i hladno... ona se nalazi na izduvnom sistemu? a malo i podseca kao da je riknuolo fleksibilno crevo samo sto ne bruji kao kad je probuseno ali trese

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ovako posle tri majstora i mnogo para pronaso majstora koji nista nije pokvario niti slomio a pronaso je kvar. u pitaanju su bile svecice i zbog njih nastradale i dve bobine.. kad se setim da su mi pricali da buse katalizator eeeeee srbijo ! Svecice su dve skroz korodirale , moja je greska sto pri kupovini nisam sve zamenio nego samo filtere, ulja... Pozdrav za ljude koji su nasli vremena i pokusali da mi daju savet sta bi moglo biti u kvaru. Hvala vam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi su stvarno cudni,skidao dizne a pet puta mu lakse da skine svecice.Imao si srece sto ti nije crkao kompjuter.Zbog te dvesvecice ti je bila bogata smesa pa je zato pokazivao na sondu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...