Majstor_Paja 92 Posted February 7, 2015 Jel mozda neko zna ovu Kappu ili je mozda i vlasnik na forumu? Voleo bih vise da znam o TDS motorima i uopste Kape TDS Ono sto je interesantno je da je ovaj primerak 95 godiste i podleze jeftinijoj registraciji..Sto znaci da se registruje po istoj ceni kao i 2.0 ..(20 godina puni) Evo oglasa :Cini mi se izuzetno pristojan primerak ..Jedino sto znam da ne bih bas 1500e dao za auto star 20 godina.Pitanje bi bilo kolika bi bila zadnja cena..http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/5248193/lancia-kappa-24-td Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 7, 2015 Nista specijalno klasican td motor... stariji brat 2.4jtd motora koji je modifikovan.Javice se milos ili neko da ti objasni malo oko samog auta u sustini direktorski auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted February 8, 2015 Imao sam ja Kappu 2.0 20v ali sam je prodao pre par meseci..Uzeo bih sad nekog dizela pa mi zato Kappa trenutno najbolji auto u odnosu cena/kvalitet Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted February 8, 2015 Ima malo konja u odnosu na kubikažu što je, kako kažu majstori, veliki plus za izdržljivost i dugotrajnost.A sam auto je stara škola. Prelep. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted February 8, 2015 To vazi sto se tice kvaliteta..Samo sam ja nacuo neke urbane legende o tom motoru vezano za dihtung glave,ostecenje bregaste itd...Inace ima 60nm manje od JTD-a sto znaci da povlaci ajmo reci osetljivo losije od JTD-a..Pitam se dal se isplati kupiti TDS i u njega ubaciti JTD. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 8, 2015 Svaki motor ima neke mane,konkretno taj tds se nije bas pohvalio po izdrzljivosti kao jtd. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted February 8, 2015 (edited) Upravo to..JTD je JTD tu nema price..Meni je zao sto zivimo u takvoj drzavi da ja sad moram da kupim TDS a ne JTD koji nemaju nikakvu razliku u ceni gde registracija za TDS 95 godiste 29.000 a za JTD 2000to, 60.000 ..Mislim nikad ne bih ni kupio TDS ali stvarno da dajem 60k godisnje drzavi narednih 5 godina dok mi auto ne napuni 20, bas i ne bih. Edited February 8, 2015 by Majstor_Paja Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted February 8, 2015 Ma to za registraciju je strašno. Pa mnogo je i 29k za auto toliko star.Ali to je već druga priča. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted February 8, 2015 mogao bih da podnesem tu cifru..ali 60.000 malo teze.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted February 8, 2015 Svaki motor ima neke mane,konkretno taj tds se nije bas pohvalio po izdrzljivosti kao jtd. Nista njemu ne fali. Imao sam primerak sa 400.000 a motor nije pipan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 8, 2015 Ima raznoraznih primeraka.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted February 8, 2015 I upravo raznorazni koriste i odrzavaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted February 8, 2015 Konkretno za ovaj primerak sam cuo od druga da je dosta ocuvan,sve je fabricki na njemu..Cini mi se kao dobar auto i da je vredan pazarenja..Marini,sta mislis koliko bi po tebi od prilike trebao da vredi ovaj auto kod nas? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted February 9, 2015 Ajmo predlozi : Kolko da mu ubijam cenu? S'obzirom da je 20 godina star, dizel starije generacije i uopste cena Kappe na trzistu..Koliko bi trebao realno da kosta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted February 9, 2015 (edited) Izvini što pitam, imao si do skoro auto u koji si uložio mnogo truda, rada i ljubavi. Doveo si ga skoro u top stanje....... sad gledaš za iste pare (čak i veće) za koje si prodao svpj da kupiš drugi verovatno lošiji primerak! Verujem da je gorelo za lovu i drago mi je što si se očigledno povratio ali jer nije bilo šanse da premostiš ovih par meseci i nastaviš da uživaš u plodovima svoga rada?! Edited February 9, 2015 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milosnis18 7 Posted February 9, 2015 i ja sam ga to pitao isto i jos je imao metan na njoj pa voznja za dzabe. ja bi tds zaobisao a jtd muvse ne isplati zbog registracije. jedino opet neku 2.0 obicnu ili turbo ako naleti neka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted February 10, 2015 Da ne ulazim u detalje, gorelo je i vise nego dovoljno kad sam resio da prodam taze ofarban auto u tip top stanju za neke smesne pare..Sta se desilo u datom momentu?Nisam mogo da registrujem auto zbog metana,trebao sam da kupujem dodatne delove..Rekoh ajde kupicu,mnogo je jeftinija voznja i isplati se.U medjuvremenu istekla rega..Prenos nije uradjen..Prenos+registracija+tablice i saobracajna 36k+10k porez za prenos (minimalno 10k)Trebao sam da otvaram menjac,najverovatnije bih ceo set menjao zato sto nesto treslo kad krecem mada nije bilo strasno..Soferka takodje trebala da se menja..Imalo jos ulaganja u nju ali je 90% posla bilo odradjeno..Jednostavno volim Kappu zato sto MNOGO vise daje u odnosu cena/kvalitet za te pare..Na nasem trzistu zaista ne postoji auto kao sto je Kappa,da kosta 1500e a da bude ko vasionski brod (mozda preuvelicavam ali za mene je tako). Spolja nema neki dizajn ali unutra je savrsena..Meni treba veliki i siguran auto sa kojim mogu da uzivam da se vozim..Zato zelim da kupim Kappu jer je Thesis trenutno daleko od mojih mogucnosti (ne bih kupovao primerke ispod 2005 godiste).Zato mi treba pomoc oko odabira Prvi put sam mnogo srljao,znate i sami kakav je bio auto kad sam ga kupio..Ulozeno preko 2.5k evra za godinu ipo dana..Mnogo..Mogo sam da uzmem Thesis kad mi je bilo nudjeno i da dam te 2.500e ali nisam imao te pare odjednom To je najveci problem u mom poslu..Mogu mesecima da nemam nista a odjednom da uzmem ogromne pare..Sad vec radim nesto gde tacno pise koliko sam zaradio i ne moze niko da me iz*ebe kao sto su do sada radili. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 10, 2015 Onda nije trebalo da farbas i sredjujes takav auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted February 10, 2015 Za 600 dinara sam prelazio 100km ,sta mislis kako se nije isplatilo Sredjivao sam ga da ga ostavim Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 10, 2015 Krenuo si pogresnim putem ... prvo si trebao da sredis auto mehanicki, pa onda da farbas i da ulazes u ostalo ako ima smisla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted February 10, 2015 To sam i radio..Menjao sam motor (sam sam ga upropastio kad sam udario karter i isteklo ulje,posle vise nije bio to taj motor) Kocnice,trapovi..Sve imas u predstavljanje mog auta.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 10, 2015 Iz nekih razloga, vise volim ove manje automobile, pa ove teme o limuzinama ne pratim toliko, pa nisam bas citao sta je sve radjeno. Uglavnom ti znas sta si radio, kako si prosao i znas sta kolike su ti mogucnosti za dalje radove. Ja mogu sam da ti kazem srecno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted February 10, 2015 Eh... Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites