Jump to content
FAS Goran
Dante Bg

Mercedes GLE (bivša M Klasa)

Recommended Posts

TopSpeed test: Mercedes AMG GLE 53 Coupe 4Matic+

 

mercedes gle amg 001ts.jpg

 

Nepune četiri godine nakon što je Mercedes predstavio prvu generaciju modela GLE Coupe, već u proleće 2020. stiže nova. E, tu drugu, koja je nešto duža i šira, ali i ima kraće međuosovinsko rastojanje radi bolje vozne dinamike i Coupe zgleda, u trenutno najekskluzivnijem izdanju AMG GLE 53 4Matic+ Coupe vozili smo na snegom i ledom pokrivenim putevima Tirola.

 

Da ne idemo mnogo u prošlost... Prošlo je samo šest meseci od kako smo isprobali Porsche Cayenne Coupe i manje od dva nakon vožnje novog BMW-a X6, inače modela kojim je praktično uspostavljen segment SUV-kupea, a Mercedes je već predstavio svoj GLE Coupe druge generacije. I to ne bi bilo tako čudno da se sa prvom generacijom nismo sreli u julu 2016. godine!? Ovu ''lavinu'' noviteta je pokrenula sama dinamika automobilske industirije. Stvari su se do te mere ubrzale da proizvođači, naravno oni koji žele da budu lideri, a naročito oni iz premium segmenta, nemaju vremena za opuštanje. To ''opuštanje'' znači da modeli bukvalno nemaju vremena da ''ostare'' na tržištu kao što je to nekada bilo. Sa napretkom tehnologije i stalnim usavršavanjem, pogotovo elektronike, tj. sistema asistencije i autonomne vožnje, automobilska industrija je sebi nametnula surov tempo.

 

gle ts002.jpeg

 

Dakle, Mercedes je reagovao... Možda na vreme, a možda malo i pre vremena, mada je prva generacija GLE Coupe stigla nešto kasnije nego što je planirano?! E, zato nova stiže na tržište u proleće 2020. i pored kombinacije sportskog duha i elegancije kupea donosi i najsavremeniju tehnologiju, kao i šestocilindarske dizel agregate poslednje generacije, i verziju plug-in sa autonomijom od 106 kilometara kada je pokreće isključivo električna energija i naravno moćni benzinski motor kod AMG-a. I ima još dosta toga, ali idemo redom.

Osluškujući zahteve kupaca, ali i pomno prateći konkurenciju u premium SUV segmentu, naročito u sub-segmentu SUV kupea, Mercedes je sa GLE Coupe upotpunio gamu i sada ima ukupno osam SUV modela, počev od GLA, pa GLC i GLC Coupe, preko G-klase i novog GLB, pa do onih većih koji se prave u Alabami, GLS i GLE, te naravno GLE Coupe. Svi oni čine trećinu od ukupne prodaje ovog proizvođača, odnosno čak 6.5 miliona kupaca širom sveta se do sada odlučilo za neki SUV sa trokrakom zvezdom!

 

gle ts003.jpeg

 

Na talasu te popularnosti stigla je i druga generacija GLE Coupea. Duža za 39 mm od prethodne, a šira za 7 milimetara tako da deluje zaista moćno. Pogotovo ako je još to, kao u našem slučaju, AMG GLE 53 4MATIC+ Coupe. On je sa 4.961 mm dužine i 2.018 širine neznatno veći, dok je visina od 1.720 milimetara idetnična, mada se može menjati kao i kod svih modela sa vazdušnim oslanjanjem.

 

gle ts004.jpeg

 

Međutim, ono po čemu se novi GLE Coupe najvše razlikuje od starog je način na koji su konstuktori i dizajneri došli do bolje vozne dinamike i dinamičnijih linija. Oni su skratili međuosovinsko rastojanje za 60 mm! Tako je sada sa 2.935 milimetara ovaj veliki SUV postao direktniji na upravljaču i bolje mu prijaju krivine, dok je linija krova više zaobljenja i u kupe stilu. To se, istina, malo odrazilo na komfor prilikom ulaska na zadnje sedište u slučaju osoba čija je visina preko 180 cm, ali prostora za glavu ima. Na kraju krajeva, ko kupuje sportski SUV kupe zbog same forme mora da računa na tako nešto!

 

gle ts005.jpeg

 

Vratimo se još malo na izgled, koji je van svake sumnje dinamičan. Impresivna je ta trapezoidna maska hladnjaka, mada bi možda mogla biti i za nijansu manja, baš kao i logo koji nosi. ''Nomen est omen'' što bi rekli stari Latini i ime zaista jeste znak, ali dovoljno bi bilo upadljivo i da je za nijansu manje. I onda tako LED svetlosne grupe napred nekako ne dolaze do izražaja, već deluju sitno budući da su tu i veliki uvodnici vazduha i hromirani spliter.

 

gle ts006.jpeg

 

Vetrobransko staklo je više zakošeno nego kod običnog GLE-a što bolje odgovara dinamičnoj liniji krova. Zapravo, kompletna silueta vozila je veoma atraktivna i na prvi pogled posmatrač nije svestan koliko je, zapravo, GLE Coupe velik. Zadnji deo deluje skladno i ostavlja veoma pozitivan utisak, jer sve je nekako dobro upakovano. C-stub je prilično dug i proteže se od vrata do samih svetlosnih grupa, koje su veoma dobro uklopljene u zaobljene forme.

 

gle ts007.jpeg

 

Ima tu i detalja koji daju posebnu oštrinu, poput malog spojlera pozadi, koji se nastavlja na peta vrata karaktrerističnog dizajna, pa pa izolovani segment odbojnika sa hromiranom lajsnom koja odvaja udvojene završetke izduvnog sistema i difuzor. Sve to što čini GLE Coupe veoma atraktivnim. Još ukoliko ga posmatrate noću kada svetlosne grupe imaju tanak okvir koji naglašava njihove konture, to izgeda veoma lepo. Unutra, u kokpitu dominira prepoznatljiv stil karakterističan i za druge nove SUV-e iz familije. Ovde je, budući da se radi o AMG vezriji, sve još više sportski, ali nikako ne spartanski. Iako je međuosovinsko rastojanje skraćeno, novi GLE Coupe je čak prostraniji nego njegov prethodnik. Istina, neznatno, ali jeste. I mesta za odlaganje sitnica sada ukupno ima u vrednosti zapremine 40 litara. Isto važi i za prtljažnik koji nudi 655 litara u osnovnoj konfiguraciji, a u obaranje naslona zadnjih sedišta i 1.790 litara, što je za 70 više nego kod prethodnika. Čak je i površina panoramskog krova, koji se dobija uz doplatu, povećana.

 

gle ts008.jpeg

 

U AMG verziji sportski utisak upotpunjavaju sedišta sa izraženijom bočnom podrškom i presvučena ''Artico'' kožom u kombinaciji sa ''Dinamica'' mikrofiberom, a sve to sa karaktirističnim kontrastima u bojama materijala i štepova. Naravno, ima tu i karbona i brušenog aluminujuma, a teško je ne zapaziti i novi AMG Performance upravljač sa mnoštvom komandi. Pototovo je nemoguće da ogromni displej, dimenzija 2 x po 12.3 inča, prođe nezapaženo kao i njegova nova, sportska grafika i AMG meni koji obuhvata i telemetrijske podatke o vozili, kao i AMG track pace. Zapravo, to su dva ekrana spojena u jedan veliki koji se sastoji iz instrument table i centralnog displeja, a vozač može da sve to konfigurše po želji. I onda svakako uživa u različitm stilovima Classic i Sport, te ekskuzivnim AMG, Supersport i Discreet.

 

gle ts009.jpeg

 

Nasuprot ovim vidljivim razlikama eksterijera i enterijera, verzija iz Afalterbaha, mnogo značajnije izmene u odnosu na obični GLE Coupe donsi po pitanju osanjanja, kočenja, te naravno pogonske jedinice i dodatnih modova vožnje od Sport+ do Sand. Namerno koristimo termin pogonska jedinica jer po ugledu na F1 Mercedes AMG GLE 53 4MATIC+ Coupe je zapravo polu-hibrid! Da, dobro ste pročitali. Uz trolitarski šestocilindarski redni motor sa unutrašnjim sagorevanjem i dva turbo-punjača, tu je i starter/alternator. Tako SUS agregat sa 435 KS i 520 Nm maksimalnog obrtnog momenta dobija dodatnu pomoć od EQ Boost sistema od 22 KS i 250 Nm. Ubrzanje do stotke traje samo 5.3 sekunde, a masksimalna brzna je elektronski ograničena na 250 km/h.

 

gle ts010.jpeg

 

U praksi ovaj redni šestocilindraš ne zvuči tako moćno kao V8, ali AMG Performance izduvni sistem malo popravlja stvar i u Sport+ modu ima onog karakterističnog oglašavanja prilikom promene stepena naniže. Inače, automatski devetostepeni AMG Speedshift TCT 9 radi sasvim korektno. Dovoljno brzo reaguje u manuelnom modu na komande vozača i nije prekratak jer da bi dostigao maksimalnu snagu SUS motora treba da dođe do 6.100 obrtaja u minuti, a opet i maskimalni obrtni moment ima dostupan u veoma širokom rasponu od 1.800 do 5.800 o/min, kako bi EQ Boost sistem mogao da generiše dovoljno energije. I tu asistenciju nemoguće je osetiti u vožnji, osim što motor odlično reaguje na komandu gasa i u srednjem području obrtaja i ima veoma dobra ubrzanja.

 

gle ts011.jpeg

 

Ovaj Mercedes AMG 53 4Matic+ Coupe ima ukupno sedam modova, tj. programa vožnje, pet za asfalt Slippery, Comfort, Sport, Sport+ i Individual, kao i dva Trail i Sand za off-road. U njih, odnonso AMG Dynamic Select funkciju integrisan je i AMG Dynamic program koji kontroliše rad elektronske kontrole stabilnosti (ESP-a) i to na tri osnovna nivoa Basic, Advanced i Pro. Naravno, na sva četiri točka, jer ovo je vozilo koje ima provereni 4MATIC sistem pogona. U principu pogon je pozadi, ali računar prati najvažnije parametre i u zavisnosti od situacije distribuira određenu količinu snage točkovima koji imaju dobru trakciju, a taj odnos može biti i 50:50 između zadnje i prednje osovine.

 

gle ts012.jpeg

 

Bez obzira to, ovo je, ipak, SUV. Jeste u kupe formi i dinamičan, ali ne toliko da bi opušteno ''bacali zadnji deo'' po krivinama. Pogotovo ne, ukoliko su one, kako u našem slučaju pokrivene snegom i ledom! A za to ima još razloga. Pre svega dimenzije i masa od preko 2.2 tone. Potom, upravljač je elektro-menanički i ''osetljiv na brzinu'', što znači sa promenljivim odnosima. I on razlikuje dva moda, Comfort i Sport, koja su opet povezana sa AMG Dynamic Select programom. To znači da prethodno treba da izvršite personalizaciju u modu Individual. Onda treba da u obzir uzmete da AMG Active Ride Control sistem vazdušnog oslanjanja se ponaša tako da se obezbedi maksimalna trakcija, a ne proklizavanje zadnjeg dela!

 

gle ts013.jpeg

 

Ovaj sistem ne samo što smanjuje naginjanje karoserije u krivinama i omogućava preciznije prolaske, već povećava i komfor vožnje. I na kraju treba da u obzir uzmete i ADS+ (Adaptive Damping System) koji kontroliše vazdušno oslanjanje i visinu vozila u pojedinim modovima vožnje. Kod Sport i Sport+ karoserija će se spustiti za 10 mm, a u modu Comfort za isto toliko, ali samo kada brzine pređe 120 km/h, kako bi težište bilo što niže, a balans u krivnimama bolji. Kod off-road modova, GLE 53 Coupe će se podići za 55 mm u ondnosu na standardni klirens i sve to dok brzine ne pređe 70 km/h.

 

gle ts014.jpeg

 

Ukratko, ovo nije vozilo pogodno za drift. Tu i tamo možete se sa njim poigrati, ali za sve ostalo je previše komplikovan i uglađen. I stalno teži perfekciji, odnosno lepim manirima u vožnji i komforu, a ne egzibicijama. Kočnice su na visini zadatka i tokom dvodnevne vožnje po alpskim prevojima nismo primetili znakove ''fadinga''. Uostalom, AMG se pobrinuo da diskovi od 400 mm napred i 345 pozadi imaju dovoljno svežeg vazduha, a kočenje efikasno i dobro odmereno.

 

gle ts015.jpeg

 

Tu i tamo zamerka se može uputiti na račun masivnih A stubova koji prilikom vožnje putevima sa mnogo krivina zaklanjanju pogled vozaču. Ok, ovo se može rešiti malom korekcijom pozicije sedenja, tj. pomeranjem sedišta ka napred, ali vidik i dalje ostaje sputan kod pogleda kroz zadnje staklo. A opet, iskreno, AMG GLE Coupe ima čitav sistem kamera koje prate situaciju u krugu od 360 stepeni, plus svi senzori i ostala ''sila elektronike''. Bezbednosnih sitema poput onog ''pre safe'' poslednje generacije i onih koji asistiraju vozaču, pa i na izvestan način ga zamenjuju, ima mnogo.

 

I ''komunikacija'' sa vozilom je u skladu sa novim standardima marke iz Štutgarta. Dovoljno je samo MBUX infotejment sistemu obratiti se ''Hej, Mercedes'' i ''dijalog'' može da počne, a neke želje se lako ispunjavaju. Istina, na pojedina pitanja Mercedes AMG GLE 53 Coupe nije imao odgovor. Nije znao da kaže ni cenu koja će, doduše, biti poznata tek tokom naredne godine, a još uvek nije naučio ni jedan vic pravdajući se time da su njegovi konstruktori Nemci! No, zato dobro zna kako se pokreće lavina u automobilskoj industriji.

I pored odličnih performansi, Mercedes AMG GLE 53 Coupe 4Matic+ je pogodan za svakodnevnu upotrebu.

 

▲ atraktivna pojava, upravljivost i vozna dinamika
▼ masivan A stub, poveća masa
 

Tekst: ZoranŽivkov/TopSpeed

Fotografije: Mercedes Promo

 

preuzeto sa - topspeed.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

2020. Mercedes AMG GLE 63 Coupe

 

200700-mercedes-amg-gle 05.jpg

 

Mercedes AMG GLE 63 nove generacije je premijeru imao u novembru prošle godine na sajmu automobila u Los Anđelesu, dok će njegova Coupe verzija moći da se vidi početkom marta na sajmu u Ženevi.

 

200701-mercedes-amg-gle 04.jpg

 

2020 Mercedes AMG GLE 63 Coupe pokreće 4,0 litarski V8 biturbo motor sa 420 kW/571KS i 750 Nm odnosno 450 kW/612KS i 850 Nm u snažnoj verziji Mercedes AMG GLE 63 S Coupe.

 

200702-mercedes-amg-gle 03.jpg

 

Ovaj V8 motor ima i EQ Boost starter-alternator (isporučuje dodatnih 16 kW/22KS) i 48V električni sistem, a tu su i TCT 9G automatski menjač, pogon na sva četiri točka i adaptivno oslanjanje.

 

200703-mercedes-amg-gle 02.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h iznosi tačno 4 sekunde (S verzija 3.8 s), dok je najveća brzina fabrički el. ograničena na 250 km/h. Uz opcioni AMG Driver's Package najveća brzina može da iznosi do 280 km/h kod S verzije.

 

200704-mercedes-amg-gle 01.jpg

 

U AMG paketu su i Panamericana prednji gril, AMG aero body kit, alu točkovi od 21 inča (kod S verzije od 22 inča), jače kočnice, AMG sportski izduvni sistem. Što se enterijera tiče, ovde se ističu MBUX infotainment sistem, kao i digitalna instrument tabla, Nappa koža, ambijentalno osvetljenje, sportske pedale od nerđajućeg čelika, kao i sportska sedišta i kožni volan sa zaravnjenim donjim delom. Naravno, i ovde su zastupljeni brojni Mercedesovi bezbednosni i sistemi asistencije vozaču.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hofele HGLE

 

hofele gle 004.jpg

 

Nakon GLS-a, Hofele Design se pobrinuo i za doterivanje još jednog Mercedesovog SUV modela. Ovoga puta je njihov paket dobio Mercedes GLE, ovde nazvan Hofele HGLE.

 

hofele gle 003.jpg

 

Paket je na raspolaganju za sve verzije GLE modela, pri čemu je na slikama GLE 450.

 

hofele gle 002.jpg

 

Kao i kod većeg Mercedesa GLS, Hofele Design je i za GLE predvideo dvobojni eksterijer, hromirane elemente, masku sa Hofele logom, nove alu točkove, Nappa kožu i alkantaru u enterijeru, kao i drveni pod i aluminijumske detalje u prtljažniku.

 

hofele gle 001.jpg

 

Hofele paket ne podrazumeva pojačanje motora, a svi navedeni elementi mogu da se naruče u kompletu ili pojedinačno.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wald Mercedes GLE Coupe

 

wald gle 03.jpg

 

Na slikama je još jedan modifikovani Mercedesov model za koji se pobrinula kompanija Wald International.

 

wald gle 02.jpg

 

Za početak, japanski tjuner je za ovaj crni primerak predvideo kompletan aero body kit (prednji spojler, drugačiji branici, veći otvori za vazduh napred, zadnji spojler, zadnji difuzor...), modifikovano oslanjanje, set novih the I13-F točkova (do 24 inča), kao i opcioni paket za doterivanje enterijera.

 

wald gle 01.jpg

 

U vesti se ne pominje eventualno pojačanje motora.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hofele HGLE Coupe

 

hofele gle coupe04.jpg

 

Nakon standardnog GLE modela, Hofele Design se pobrinuo i za doterivanje Mercedesa GLE Coupe, a koji je ovde nazvan Hofele HGLE Coupe.

 

hofele gle coupe03.jpg

 

Paket je na raspolaganju za sve verzije GLE Coupe modela, pri čemu je na slikama GLE 400d.

 

hofele gle coupe02.jpg

 

Hofele Design je i za HGLE Coupe predvideo dvobojni eksterijer, hromirane elemente, masku sa Hofele logom, izmenjeni zadnji branik sa difuzorom, Signature alu točkove od 22 do 24 inča, Nappa kožu i alkantaru u enterijeru, kao i opcioni drveni pod i aluminijumske detalje u prtljažniku.

 

hofele gle coupe01.jpg

 

Hofele paket ne podrazumeva pojačanje motora, a svi navedeni elementi mogu da se naruče u kompletu ili pojedinačno.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wheelsandmore Mercedes AMG GLE63 S Madmaxx

 

wheels gle 03.jpg

 

Nemački Wheelsandmore je za ionako snažni Mercedes AMG GLE63 S pripremio nekoliko paketa za pojačanje njegovog 4.0 twin-turbo V8 motora.

 

wheels gle 02.jpg

 

Na vrhu ponude je Stage 4 paket koji podrazumeva 920KS i 1150 Nm obrtnog momenta (novi turbo punjači, reprogramirana ECU jednica...), ali Wheelsandmore nije objavio podatke o ubrzanju i najvećoj brzini.

 

wheels gle 01.jpg

 

Takođe, tu su i alu točkovi od 24 inča, Vredestein gume 295/30/24 i 355/25/24, sportski izduvni sistem i modifikovano oslanjanje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autonationyoutube.jpg AutoNation video: 2021. Mercedes AMG GLE 63 S

 

Najjači GLE sa 4.0 V8 BiTurbo motorom koji pravi 603 KS:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Mercedes AMG GLE 63S

 

4.0 V8 BiTurbo sa 612 konja i 850 Nm ovako ide od 0 do 287 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motormouth.jpg Motormouth video: 2020. Mercedes GLE

 

Nije restajling nego potpuno nova generacija, a konkretan primerak na testu je napunjen opremom...pa, zbog cene koja tada ode u nebo možda je bolji izbor GLC isto tako pun opreme:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brabus Mercedes GLE 350de

 

206989-brabus gle 2021 03.jpg

 

Serijski Mercedes GLE 350de 4MATIC kombinuje četvorocilindrični turbo-dizelaš i elektromotor sa ukupno 320KS i 700 Nm, dok ova Brabusova verzija raspolaže sa 354KS i 820 Nm obrtnog momenta.

 

206991-brabus gle 2021 02.jpg

 

Brabus nije saopštio da li je tjuniranje imalo uticaja na domet u električnom režimu koji kod serijskog modela iznosi 99 km.

 

206990-brabus gle 2021 01.jpg

 

GLE kod Brabusa može da dobije i nove alu točkove (do 23 inča), aero paket (prednji spojler, pragovi, zadnji krovni spojler...), modifikovano oslanjanje (auto je niži 25 mm), kao i izmene u unutrašnjosti (koža, alkantara, aluminijumski detalji...).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide video: Mercedes AMG GLE 53 Coupe

 

Iako retko ko razume potrebu za postojanjem SUV-a koji ima manje mesta i manje je praktičan jer ima liniju Coupea, tržišta širom sveta kažu da su veoma popularni....a luksuzni i sportski, kao ovaj Mercedes, imaju i veoma, veoma visoku cenu:

 

 

 

caradvice.jpg CarAdvice video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

redlinereviews.jpg RedlineReviews video: Test 2021. Mercedes AMG GLE 63 S

 

AMG ML55 pre više od 20 godina je deda ovog modela. Imao je nešto malo manje od 350 konja i bio redak SUV na tržištu sa visokim performansama. Situacija se mnogo promenila za tih 20-tak godina, pa se tako njegov naslednik ne zove ML nego GLE, ima 603 KS iz 4.0 V8 BiTurbo motora, i samo je jedan od mnoštva SUV-ova sa visokim performansama:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

testdriventv.jpg TestDrivenTV video: 2021. Mercedes AMG GLE63 S

 

603 KS u vožnji po planinskim putevima u velikom SUV modelu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

alexonautos.jpg AlexOnAutos video: Test 2021. Mercedes AMG GLE 53 Coupe

 

Oko 4.000 evra skuplja varijanta GLE kojoj je jedina prednost malo lepši izgled u odnosu na klasičnu SUV varijantu GLE modela:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweeknoviyoutube.jpg MotorWeek: Mercedes AMG GLE 53 Coupe

 

Dok su mnogi bili stidljivi da uđu u svet SUV-ova koji su istovremeno i Coupe modeli (oštro im pada linija krova), Mercedes ne samo da nije imao takvih razmišljanja, već je izbacivao nove modele jedan za drugim, i onda im još dodavao i AMG varijante. Zato su sada na mnogim tržištima dominantni u tom veoma profitabilnom segmentu luksuznih i brzih modela:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

savagegeese.jpg Savagegeese: Mercedes AMG GLE63 S Coupe

 

Nekada tri posebna segmenta - sportski automobili, SUV, i Coupe - spojili su se u jedan segment. A, tipični predstavnik takvog auta je AMG GLE63 S Coupe:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopCar Mercedes AMG GLE 63 Coupe

 

210520-topcar 03.jpg

 

Ruski tjuner TopCar Design je predstavio svoj novi projekat pod nazivom Inferno.

Inferno je baziran na modelu Mercedes AMG GLE 63 Coupe, a dobio je body kit koji se sastoji od 25 individualnih delova. Svi delovi su napravljeni od ugljeničnih vlakana a u prodaji će se naći u aprilu. Body kit uključuje delove za prednji, bočni i zadnji deo automobila, uključujući poklopac motora od ugljeničnih vlakana, prednji spliter, usisnike, pragove, proširenja blatobrana, kućišta retrovizora, spojler na vratima prtljažnika i zadnji difuzor. Kupci će imati opciju da izaberu ''gola'' ugljenična vlakna ili delove dobiti u boji karoserije.

 

210522-topcar 02.jpg

 

TopCar Design je pripremio set trapezoidnih završetaka izduvnih cevi, kao i set felni. Inferno pokreće 4.0 twin-turbo V8 motor u kombinaciji sa 48-voltnim blagim hibridnim sistemom, a ukupna snaga iznosi 603 KS i 850 Nm obrtnog momenta. To je sasvim dovoljno da Inferno od 0 do 100 km/h ubrza za 37 sekundi.

 

210521-topcar 01.jpg

 

Cena kompletnog paketa poboljšanja još uvek nije objavljena.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

caradvice.jpg CarAdvice: 2021. Mercedes AMG GLE63 S

 

Ko bi rekao da do skoro nije ni postojala ova klasa automobila - veliki i brzi SUV-ovi koji su oblikovani kao Coupe modeli - ali, sada ih ima mnogo, skupi su, zarade fabrika na njima velike.

GLE63 S = 603KS/850Nm iz V8 twinturbo motora:

 

 

 

carsguide.jpg CarsGuide:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

PerformMaster Mercedes AMG GLE 63 S Coupe

 

213183-performmaster 02.jpg

 

PerformMaster je nemačka tjuning kuća u čijoj ponudi se nalazi i kit za pojačanje V8 motora u modelu Mercedes AMG GLE 63 S Coupe. Ovaj 4.0 twin-turbo motor umesto fabričkih 612KS i 850 Nm sada ima 712KS i 965 Nm obrtnog momenta, ubrzanje od 0 do 100 km/h je smanjeno na 3.6 sekundi, dok je najveća brzina 300 km/h.

 

213184-performmaster 01.jpg

 

U PerformMaster paketu su i opcioni aero body kit od ugljeničnih vlakana, modifikovano oslanjanje, kao i set novih alu točkova.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150: Brabus 800 GLE

 

Mercedes AMG GLE 63S (koji je Brabus uzeo kao osnovu) je porastao do 800 konjskih snaga. Dobio je dodatnu agresivnost i karbon spolja, tu su i širi lukovi, usisni okviri, difuzor i još mnogo toga, zajedno sa spuštanjem auta, kao i veće točkove, a unutra je sada sa više luksuza. Paket Brabus 800 se dokazao sa različitim modelima, a sada dolazi i na SUV srednje veličine u vidu AMG GLE 63S sa 4.0 V8 twinturbo motorom. Fabrički, takav GLE ima 612KS/850Nm, ali zahvaljujući Brabusovom inženjerskom radu sada je to 800 konjskih snaga i 1.000 Nm (ograničeno), što znači da je sposoban za 0-100 km/h za 3.4 sekunde.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

redlinereviews.jpg RedlineReviews: 2022. Mercedes AMG GLE 63 S Coupe

 

Za one kojima je GLE 63S previše običan, a imaju još novca - Mercedes im nudi taj auto sa 603KS ali u Coupe izdanju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

kelleybluebook.jpg KelleyBlueBook: 2021. Mercedes AMG GLE 63 S

 

AMG GLE 53 ima 429 konja, dok ovakav AMG GLE 63 S raspolaže sa 603KS.

GLE je Mercedesov predstavnik u SUV segmentu gde su i npr. BMW X5, Audi K7 ili Porsche Cayenne, kao i za nešto manje novca npr. Genesis GV80. Bilo koja od tih alternativa mogla bi vam dobro poslužiti, ali GLE ima nešto što one nemaju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...