Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
VlasnikRuzneZabe

Fiat Multipla 1.6 BiPower - dođe do 3 crte i ugasi se

Recommended Posts

Naime od skoro sam vlasnik bipower multiple sa koje su skinute boce radi atesta. Do juče je auto radio ok. Juče ga upalim dođe do 3 crte i ugasi se, neće da se upali dok se maltene ne ohladi. Prvo me zezala struja pa nije bobina davala struju na svećice, zamenio je uzeo novu a onda ovo ? ima li neko predstavu šta može biti ? takođe od skoro mi izbacuje greške (abs fault, ebd fault i ctrl engine) neko neku sugestiju ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaga se ugasi i kada verglaš deluje kao da nemaš goriva?
Identičan problem sam imao na Corsi 1.2
Kao što je Goran rekao, bio je u pitanju RPM senzor aka senzor položaja radilice.

Pokazaće to dijagnostika.
Mislim da je cena oko 25e a i ruke ne bi trebale da budu mnogo jer se jednostavno menja (makar na Corsi).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dijagnostika ga uglavnom ne hvata, ali ga zameni pa makar i preventivno, jer bi on trebao da se menja na velikom servisu, bolje i tako nego da rikne kao meni u tudjoj zemlji... Drzi ga jedan sraf, ima jedan dzek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoću pokušaću sa zamenom istog al imam još jedan problem koji i ne napisah... naime isto tako mi svuče vodu iz hladnjaka ... to sve u paketu. E sad ne pokazuje znakove da je otišao dihtung glave... Znači lepo radi, pali ne radi kao traktor kao što obično biva kad ode dihtung, niti izbacuje vodu na čep za vodu, creva nisu naduvana itd ... Gledam hladnjak deluje mi da ne curi al mi je definitivno enigma gde ode toliko vode ?! ... A poteraću ga i na dijagnostiku ovih dana definitivno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I pogledaj da li ima majoneza na čepu za dolivanje ulja.

To je isto jedan od znakova da je glava.

Inače ne mora motor loše ma oko i uho da radi kada je problem sa glavom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čudno. Na Opelu ga je uhvatila dijagnostika i to neka opšta.

 

Pokazivao je meni i na Stilu.

 

I to uredno prijavio rpm senzor i nije hteo da upali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Majoneza može da ima i od kondenza.

Znam, ali mislim da ne može da ima toliko kao kada je problem sa glavom.

Ja sam na Corsi dnevno skidao po kesicu Majovite od 50 grama :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjen senzor .... drugi auto. Urađen i veliki servis i auto testiran, kondenz nestao. tako da definitivno je kondenz usled toga što je auto stajao dugo ....  :fun:


Hvala svima  :guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...