VlasnikRuzneZabe 0 Posted February 4, 2015 Naime od skoro sam vlasnik bipower multiple sa koje su skinute boce radi atesta. Do juče je auto radio ok. Juče ga upalim dođe do 3 crte i ugasi se, neće da se upali dok se maltene ne ohladi. Prvo me zezala struja pa nije bobina davala struju na svećice, zamenio je uzeo novu a onda ovo ? ima li neko predstavu šta može biti ? takođe od skoro mi izbacuje greške (abs fault, ebd fault i ctrl engine) neko neku sugestiju ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted February 4, 2015 Proveri RPM senzor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted February 4, 2015 Kaga se ugasi i kada verglaš deluje kao da nemaš goriva?Identičan problem sam imao na Corsi 1.2Kao što je Goran rekao, bio je u pitanju RPM senzor aka senzor položaja radilice.Pokazaće to dijagnostika.Mislim da je cena oko 25e a i ruke ne bi trebale da budu mnogo jer se jednostavno menja (makar na Corsi). Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted February 4, 2015 Dijagnostika ga uglavnom ne hvata, ali ga zameni pa makar i preventivno, jer bi on trebao da se menja na velikom servisu, bolje i tako nego da rikne kao meni u tudjoj zemlji... Drzi ga jedan sraf, ima jedan dzek. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted February 4, 2015 Čudno. Na Opelu ga je uhvatila dijagnostika i to neka opšta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
VlasnikRuzneZabe 0 Posted February 4, 2015 Hoću pokušaću sa zamenom istog al imam još jedan problem koji i ne napisah... naime isto tako mi svuče vodu iz hladnjaka ... to sve u paketu. E sad ne pokazuje znakove da je otišao dihtung glave... Znači lepo radi, pali ne radi kao traktor kao što obično biva kad ode dihtung, niti izbacuje vodu na čep za vodu, creva nisu naduvana itd ... Gledam hladnjak deluje mi da ne curi al mi je definitivno enigma gde ode toliko vode ?! ... A poteraću ga i na dijagnostiku ovih dana definitivno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
plavusica 0 Posted February 4, 2015 ode ti u ulje izvadi merac i vidi jel ulje pobelelo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted February 4, 2015 I pogledaj da li ima majoneza na čepu za dolivanje ulja.To je isto jedan od znakova da je glava.Inače ne mora motor loše ma oko i uho da radi kada je problem sa glavom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted February 4, 2015 Majoneza može da ima i od kondenza. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted February 4, 2015 Čudno. Na Opelu ga je uhvatila dijagnostika i to neka opšta. Pokazivao je meni i na Stilu. I to uredno prijavio rpm senzor i nije hteo da upali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted February 4, 2015 Majoneza može da ima i od kondenza.Znam, ali mislim da ne može da ima toliko kao kada je problem sa glavom.Ja sam na Corsi dnevno skidao po kesicu Majovite od 50 grama Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted February 4, 2015 Joooj, ne da može da ga ima zimi kad auto dugo stoji i samo se povremeno pali... Ili kad se voze kratke relacije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
VlasnikRuzneZabe 0 Posted April 13, 2015 Zamenjen senzor .... drugi auto. Urađen i veliki servis i auto testiran, kondenz nestao. tako da definitivno je kondenz usled toga što je auto stajao dugo .... Hvala svima Quote Share this post Link to post Share on other sites