Jump to content
FAS Goran
neshaoct

FCA lansira 20 modela do 2016.

Recommended Posts

Maserati%20Alfieri%2022.jpg

 

Napravljena prošle godine spajanjem Fiat SpA i Chrysler, kompanija Fiat Chrysler Automobiles planira da uvede 20 novih modela do početka 2016. godine kako bi pospešili prodaju i profit. Barem je tako rekao CEO FCA grupe, Sergio Marcionne u prezentaciji koju su prikazali investitorima na Bank am Bellevue seminaru u Švajcarskoj, prema izveštajima Detroit Newsa. Investicija je stigla u pravo vreme ''da bi podržala dolazak novih modela i osveživanje postojećih'', rekao je Marchionne u svom govoru. Iako nije pominjao specifične modele, ovih 20 modela obuhvata dve nove Alfe, kao i proizvodnu verziju Maserati Alfieri kupea. Ambiciozni investicioni paket bi trebao da poveća prodaju za 60% do 2018. godine i da transformiše grupu u rivala VW, GM i Toyoti. Marchionne predviđa pozitivan ishod u svim regijama u narednoj godini. Navodi da planiraju da ''privuku kupce od Pekinga do Berlina i Moskve''.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li će zazvoniti zvona za Fiatom?

 

fiat%20500l%20tadic.jpg

 

Reči Serđa Markionea, prvog čoveka grupacije Fiat-Krajsler, da Fiat više nikada neće biti konkurentan na masovnom tržištu Evrope kao što je nekada bio, mi kao da nismo dobro čuli. Pa još: Fiat će izgubiti svoju poziciju kao generalni brend, ali će se fokusirati na ono što najbolje radi. Možda ni to upozorenje nismo pravilno shvatili. Zašto su nama bitne ove poruke izrečene na ženevskom sajmu automobila iz usta jednog od najvećih menadžera u istoriji autoindustrije, čoveka koji je preporodio Fiat i naložio da se kupi većinski paket akcija američkog Krajslera. Iz prostog razloga: u Srbiji posluje jedna od Markioneovih fabrika, koja zapošljava bezmalo 3.000 radnika i pravi izvoz od gotovo milijardu i po evra godišnje.
 
Fiat automobili Srbija (FAS) naš je ubedljivo najveći izvoznik od početka serijske proizvodnje 500L u Kragujevcu – 2012. godine. U pogone i opremu FAS je uložio 1.3 milijarde evra i pojedinačno je najveći investitor u Srbiji, računajući čitav tranzicioni period. Na šta bi ličila naša privreda bez FAS-a i šta bi se desilo sa našim spoljnotrgovinskim bilansima, ako bi ova kompanija digla sidro i otišla u neke daleke krajeve? Iako je FAS naš najveći izvoznik, proizvodnja u ovoj kompaniji se smanjuje: 2013. u Kragujevcu je napravljeno 117.000 velikih fića” prošle godine – 100.000. Za poslednje dve godine opao je i izvoz: sa 1.53 milijarde evra u 2013, na 1.36 milijardi u 2014. Mahom zahvaljujući FAS-u, naš spoljnotrgovinski suficit sa SAD 2013. bio je 199.5, prošle godine jedva 15 miliona dolara. Možda ovaj podatak najrečitije govori o problemima koje FAS-a ima sa plasmanom svojih vozila i to ne samo na tržištu SAD.
 
Sve nemačke kompanije – Audi, BMV, Mercedes – prošle godine su proizvele više automobila od Fiata, a Škoda jednak broj – izjavio je Markione na Sajmu u Ženevi. Fiatu ne ide ni u Evropi, gde FAS plasira 80 odsto svojih automobila (u SAD ide petina). Otud i Markioneova konstatacija da Fiat u Evropi više nikada neće biti ono što je bio, ali i nagoveštaj drugačije poslovno-proizvodne politike. Uz okretanje ka severnoameričkom i azijskom tržištu, grupacija Fiat-Krajsler u narednih pet do deset godina radiće na globalizaciji marke Jeep i sportskih automobila iz pogona čuvene Alfa Romeo, objasnio je Markione.
 
Naš problem je što ova ''tržišna rekonfiguracija'' podrazumeva i smanjenje palete automobila koje grupacija Fiat-Krajsler pravi u Evropi. Na tržištu će sasvim sigurno ostati Panda i modeli iz game 500, ali je pitanje ko će ih i gde proizvoditi. Fiatova fabrika u Tihiju kraj Krakova (Poljska) duplo je veća od kragujevačke. Tamo godišnje može da se napravi između 500.000 i 600.000 automobila. U Kragujevcu – između 250.000 i 300.000. U Fiatovim pogonima u Turskoj mogla bi da se nađe zamena za model Bravo, ali je očito da će se, s novom politikom, u Evropi pojaviti višak ''poslovnog prostora''. Tim pre što ni italijanska vlada, ni tamošnji radnici neće tako lako pristati na nova zatvaranja Fiatovih pogona u toj zemlji. Problem s viškom proizvodnih kapaciteta u Evropi nije od juče. Interesantno je, na primer, bilo videti grupu od pedesetak radnika Poljaka koji su se tiskali ispod trema za pušače, pre tri godine, prilikom otvaranja FAS-ove radničke menze. Na naše pitanje otkud u Kragujevcu, odgovorili su: ''Nema posla u našoj fabrici, morali smo da dođemo ovde''.
 
Ove reči danas još jače odzvanjaju, jer FAS nikako da pokrene dugo najavljivanu proizvodnju drugog modela automobila. Ali čak i da odbacimo sve spekulacije i ''prazne priče'' o selidba kompanije iz Kragujevca, u obzir svakako moramo uzeti Markioneove reči o ''fokusiranju na profit'' i na ''ono što najbolje radimo''. Priča o globalizaciji proizvodnih marki podrazumeva i globalizovano tržište rada, a u takvoj postavci stvari, ni Brazil nije daleko.
 
Ugovor do 31. 12. 2018.
Kada smo pre izvesnog vremena napisali da Fiat u Srbiji ostaje još četiri godine, pojedini su nam zamerili što smo ostanak velikog investitora – ''oročili''. Nije to, međutim, uradila ''Politika'', tako stoji u ugovoru naše države i Fiata. Ugovor o formiranju zajedničkog privrednog društva FAS, sa udelom Fiata od 67 i Vlade Srbije sa 33 odsto, ističe 31. decembra 2018. Baš tako je napisano. Posle tog roka svako može da proda svoj deo, s tim da ugovarači imaju pravo preče kupovine. Teško je, međutim, poverovati da bi naša država mogla izdvojiti novac za kupovinu Fiatovog dela, a još teže da bi grupacija Fiat-Krajsler, posle Markioneovih konstatacija i najava, mogla da donese odluku o kupovini državnog dela u FAS-u.
 
Autor: Brane Kartalović
Politika
 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve u svemu meni ovo zvuči kao novi Jugo u šasiji 500L.

 

Ako 2018e Fiat digne ruke od FAS-a ostaje nam mašinerija i oprema koje treba nekako iskoristiti. Šta može za prosečnog Srbina da bude bolje od redizajniranog Juga koji je u duši 500L sa srozanim kvalitetom i cenom.

 

A postoji i druga varijanta: Ostaje FAS i kreće proizvodnja 500X i ostlaih novijih modela i svi srećni, ima posla za radnike, a mi vozimo kvalitetna kola kupljena po subvencionisanim kreditima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Autor: Brane Kartalović
Politika

 

Politika, novina sa tolikom tradicijom je eto dozvolila da postane žutilo. Ali, tako se to uvek dogodi kada činjenice, stručnost, poznavanje materije ustupe mesto senzacionalizmu.

 

Markione je prosto rekao jednu stvar: naši autu će biti skuplji. ENDE. Dakle, zaboravite na Fiat koji pravi aute ispod 10.000 evra, ili oko te sume. Gotovo. Nema. Nikada više.

Šta će Fiat praviti u narednim godinama govore planovi i test primerci tih automobila koji se već vozaju ulicama Evrope, a čije slike pomenuti autor izgleda nikada nije video.

Novi C segment.

Novi B segment.

C segment ponovo u sedan verziji.

To su upravo modeli koji fale i zbog kojih Fiat trenutno slabo prodaje u Evropi jer osim A segmenta i small MPV trenutno i nema konkuretnu ponudu. Eto, imaće je.

I, pomenuti autor ne zna da se novi C segment sigurno pravi u Turskoj, nema tu više šta da se nagađa kao što on radi u svom tekstu.

I, pomenuti autor ne zna šta će se praviti u Kragujevcu...i bolje da još ne zna. Bio bi mu kvalitetniji tekst kada bi znao.

I, pomenuti autor ne zna da se nova fabrika u Brazilu pravi nezavisno od bilo kakvih planova za Evropu, jer on mukica ne zna da Fiat Brazil ima posebnu ponudu automobila, motora, menjača...da postoji x modela koji se prave jedino i samo za Brazil...i da nikakvog seljenja nema jer ga ne može tehnički biti.

I, pomenuti autor ne zna da klauzula o 2018. godini stoji jer je SRB planirala da se povuče iz privredne aktivnosti, kao što je normalno za svaku evropsku državu....da se ne petlja u ekonomiju putem vlasništva u preduzećima koja ne obavljaju javnu delatnost. Ali, eto...on i tu, senzacionalizma radi vidi nekakvi tajni plan koji je otkrio.

Ili je valjda mislio da je normalno da država ima vlasnički udeo u preduzeću koje se ne bavi javnom delatnošću...što opet govori i njegovom poznavanju materije i stručnosti.

U vremenu gde ćemo prodati vlasnički udeo države u Telekomu (javna delatnost), Železnici (prvo ćemo je podeliti na 3 firme, a onda privatizovati ono što neko bude hteo da kupi), EPS-u (takođe javna delatnost), on čovek misli da izgleda zauvek država treba da ima vlasnički udeo u proizvodnji automobila...

 

Bila je to nekada ugledni dnevni list ''Politika'', koji je pazio ko piše, i šta piše za njih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekada...

Covek je izneo gomilu insinuacija bez i jednog dokaza.

I ceo tekst je u formi nekakvih njegovih strepnji,sta bi bilo kad bi bilo..U formi pitanja koja on javno postavlja,a ne zna da je vecina odgovora poznata... :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne bude da ništa nije ''ubo''...priča za USA i plasman Fiata 500L na tržištu sev. Amerike mu je uglavnom na mestu.


Interesantno je, na primer, bilo videti grupu od pedesetak radnika Poljaka koji su se tiskali ispod trema za pušače, pre tri godine, prilikom otvaranja FAS-ove radničke menze. Na naše pitanje otkud u Kragujevcu, odgovorili su: ''Nema posla u našoj fabrici, morali smo da dođemo ovde''.

 

A, ovde već ozbiljno sumnjam da laže. Ne oko činjenice da je bilo radnika iz Poljske, nego da su mu rekli ovo što kaže.

Radnici iz Poljske su bili tu da obuče deo naših radnika. Zato ih ooodavno više nema...

Isto tako će i radnici iz Kragujevca da čekaju ispred menze u Fiatovoj fabrici u Brazilu, jer će oni tamo da obučavaju Brazilce... Ta fabrika se pravi od septembra 2012. godine, ali eto...to mu ne smeta da lupeta kako će ova iz KG-a da se navodno preseli tamo.

http://www.fcagroup.com/en-US/sustainability/sustainability_stories/Pages/pernambuco_brazil.aspx

 

cxcv81.jpg

 

Ta fabrika treba da pravi FCA brendove za tržište Južne Amerike jer plan je da tamo do kraja 2018. godine povećaju prodaju na oko 1.3 miliona vozila...a, da bi prodao sve te automobile, moraš ih prvo proizvesti. 

 

The plant in Pernambuco represents a very important step for the Group in strengthening its international activities. Brazil, where we expect to sell more than 1.3 million cars by 2018, is strategic to our expansion in Latin America. It is also the Group’s objective to contribute further to the economic, technological and industrial development of Brazil, where we have been present for almost 40 years.
Sergio Marchionne, CEO of Fiat Chrysler Automobiles N.V.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice Brazila nasi radnici su vec tamo, neki su se i vratili, drugar mi je programer koji radi u FASu, vec je bio tamo 6 meseci, vratio se oko nove godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, čak je i prilikom jedne od poseta forumaša fabrici prošle godine rečeno pred svima da naši ljudi idu i da će tek ići u Brazil da prenesu znanja, kao što su nekada išli u Poljsku da pokupe znanja, i kao što su Poljaci dolazili u KG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, sada tek vidim. Pa ove vijesti sa auto.blog.rs su postale rang žešćeg žutila. Nije 20 modela do 2016. nego 20 modela do kraja 2016. godine. Originalna je vijest 20 new models until the end of 2016.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam zašto, ali FIat pravi veeeeliku grešku sa rupom u B i C segmentu. Juče pozovem jedan ovl. servis da pitam šta ima :D I kažu oni meni kao ima New Punto (wtf štagod) 500L, Panda i eto 500X... Bravo, Linea ništa... Jesu Bravo i Linea zastareli modeli, ali gde su novi? Škoda izbacuje nonstop neke restajlinge, preklapaju im se novi i stari modeli i stalno imaju neku ponudu... Fiat fura Pandu i komercijalni program i to je to... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Ferrari 488 GTB

2. Maserati Levante

3. Alfa Romeo Giulia

4. Alfa Romeo D SUV

5. Fiat C hatch

6. Fiat C sedan

7. Fiat C SW

8. Fiat B hatch

9. Jeep C

10. Fiat C SUV/CUV?

11. Chrysler 100

...

Ima toga još, nešto sam garant preskočio što treba biti predstavljeno do konca 2016.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Ferrari 488 GTB

2. Maserati Levante

3. Alfa Romeo Giulia

4. Alfa Romeo D SUV

5. Fiat C hatch

6. Fiat C sedan

7. Fiat C SW

8. Fiat B hatch

9. Jeep C

10. Fiat C SUV/CUV?

11. Chrysler 100

...

Ima toga još, nešto sam garant preskočio što treba biti predstavljeno do konca 2016.

 

Poslednji veliki "bum" su imali 2006/2007 godine kada su izbacili Cromu, Bravo, Grande Punto itd. Od tada, Croma blagi restajling 2009. Bravo 2010, a Punto nekoliko bledih restajlinga... sve u svemu, modeli stari preko 10 godina, nikakve inovacije u bilo kom smislu ni tehnološkom ni dizajnerskom. 

 

Primer iz konkurencije, Oktavija novi model 2004, pa restajling 2009. pa novi model 2013 pri čemu se Oktavija sve vreme JAKO prodaje do poslednjeg dana dok se Bravo ni Linea ni Croma ne prodaju skoro nikako već pune dve godine. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam zašto, ali FIat pravi veeeeliku grešku sa rupom u B i C segmentu.

 

Tržišni vek, život modela u B i C segmentu u Evropi je obično između 6 i 7 godina. Izađe nov model, posle oko 3 godine ide ristajling (ne mora obavezno da obuhvata i promene u eksterijeru, nego osvežavanje sa novim paketima opreme, ili novim motorima u ponudi i sl.)...takav se prodaje još jedno 3, plafon 4 godine i fajront...dolazi novi model. To znaju svi proizvođači, zna i Fiat, tako je radio. Pogledaj primer sa njegovim modelima u C segmentu u poslednjih 20 godina.

Poslednji kvartal 1995. godine izlaze modeli Bravo/a/Marea. Tačno 6 godina kasnije izlazi naslednik, tj. Stilo (poslednji kvartal 2001. godine). Opet, tačno 6 godina kasnije, izlazi njegov naslednik, Nuova Bravo (poslednji kvartal 2007. godine). I, logično, 6 godina kasnije tj. u poslednjem kvartalu 2013. je trebao da izađe novi model C segmenta. A, nije.

Izlazi sledeće, 2016. godine, već vozaju test primerke, i ponovo se vraćaju na full ponudu, tj. neće biti kao sa Nuova Bravo samo verzija sa 5 vrata, nego će opet biti i karavan i sedan (verzija sa gepekom). Ali, zašto nisu sve to izbacili krajem 2013. godine?

 

Ako je verovati onome što su izjavljivali, planove su odložili zbog svetske ekonomske krize. U vreme kada se donosi odluka o startu razvoja novog modela, tamo negde 2010. ili 2011. najkasnije da bi auto izašao na tržište krajem 2013. godine, evropsko tržište automobila se još nije oporavilo od krize počev od 2008.-2009. godine. Kriza je najviše pogodila segmente u kojima se najviše prodaje, tj. B i C, pa su u Fiatu smatrali da treba da sačekaju neko vreme, da ne izbacuju novi model na tržište koje kupuje sve manje i manje automobila iz godine u godinu, naročito kada se pogleda pad na njima najvažnijem ITA tržištu. Plus, priča oko preuzimanja Chryslera u to vreme.

Drugi proizvođači, naročito oni koji nisu toliko zavisni od ITA tržišta, nego od Nemačkog, nisu imali toliko izražen problem. Da, kriza je bila i kod njih, ali ne toliko. Ne kaže se džabe da je Nemačka najmanje osetila ovu poslednju krizu u Evropi...tako da su ostali svoje planove ili odložili za 6 meseci do godinu dana, ili uopšte nisu odlagali, već su išli sa siromašnijim paketima opreme nego što je to trebalo za novi model, kako bi ga pojeftinili u startu.

 

Fiatu i nije bilo posebno teško da donese takvu odluku jer, iako je Nuova Bravo jasno bio za zamenu krajem 2013. godine (što se videlo po njegovoj prodaji), Fiat Grande Punto se 2010. godine prodao širom Evrope u skoro 270.000 komada, 2011. godine u 220.000 komada, što ga je i dalje stavljalo u prva tri po prodaji u svom segmentu, tako da su se zadovoljili sa tim. 2014. godine Grande Punto prvi put silazi na ispod 100.000 prodatih komada (86.955).

Uporedi samo te njegove rezultate sa Nuova Bravo:

 

2007. > 80.813

2008. > 93.371

2009. > 69.837

2010. > 43.844

2011. > 31.721

 

Tačno se vidi da mu je vreme za zamenu bilo do kraja 2013. godine. Ali, Grande Punto je još gurao ok.

Očigledno da tokom 2013. godine donose odluku da je dosta čekanju, i kreće razvoj na novim modelima B i C segmenta, to je ono što se trenutno voza maskirano po Evropi i što treba da izađe 2015./2016, a da bude osnova i za nove Chrysler modele jer je trebalo i na to misliti. Pogledaj kako su brzo izašli Jeep Renegade i Fiat 500X, takoreći jedan za drugim...ali to može tako kad su ionako ispod lima isti.

U slučaju C segmenta Fiat ima debelo kašnjenje. U slučaju B je samo kašnjenje jer je Grande bio tržišno znatno uspešniji od Nuova Bravo, i zato je mogao da poživi još malo duže.

 

Pominjao si Škodu... Niko ne izbacuje nov model zato što se stari dobro prodaje, već zato što se stari više ne prodaje dovoljno dobro. ;)

Pogledaj primer Fiata 500. Model je prvi put pokazan svetu u julu 2007. godine, prodaja je počela par meseci kasnije.

 

2008. > 177.680

2009. > 179.241

 

Logično je očekivati da se 2014. godine prodao u manjem broju nego u prvim godinama po izlasku na tržište? Ono, priča o životnom veku modela na evropskom tržištu od 6-7 godina...

Međutim:

 

2014. > 180.403 komada.

 

Prvi je po prodaji u segmentu tržišta kojem pripada.

Ima li naslednika? Nema. Da li se sprema? Ne sprema se. Sve što mu spremaju je novi branik...ali izgleda oba :) :

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/30403-fiat-500/?p=1158910

 

Nema izlaska novog modela dokle god se prodaje aktuelni u količini koja je ok. Do 2018. ne planiraju da se pojavi naslednik Fiata 500. Dakle, ovaj ristajling i barem još 3 godine tako. Na taj način će Fiat 500 biti na tržištu 11 godina, i niko neće pričati da je Fiat zakasnio, ili da je trebao da ga penzioniše ranije. Niko to neće pričati jer je prodaja odlična, najbolja u segmentu.

Samo prodaja, prodaja i prodaja. Na osnovu toga se jedino ceni kasniš li, ili ne. Kad je stanje redovno, model ti potraje 6-7 godina, mooožda 8-9 ako baš imaš sreće...i to je to. Ovo sa Fiatom 500 se zove ''kad te usere'' :), jer će model biti barem 11 godina na tržištu. Za to vreme VW je izbacio novi Up!, ali ne može da stigne ni Pandu koja mu beži za 30.000 prodatih. Panda je inače druga po prodaji u tom segmentu, iza Fiata 500.

 

...sve u svemu, modeli stari preko 10 godina, nikakve inovacije u bilo kom smislu ni tehnološkom ni dizajnerskom.

 

Inovacija u tehnološkom smislu ima. Od dizel motora (MJet2), pa preko MultiAir benzinaca i Twin Air, ili dodavanju mali milion džidža bižda u kabini...

Dovoljno je da sedneš u novu Ypsilonku, ili novu Pandu, ili 500L, ili sada 500X, pa da vidiš. Pa, onaj 500X na sajmu ima automatski menjač sa 9 stepeni prenosa...to niko ne nudi u tom segmentu. Pogledaj samo razvoj dizel motora za tih poslednjih 10t-ak godina. MJet u mom Stilu nije kao današnji MJet motori, a star je baš tih 10 godina u kojima kažeš da nije bilo tehnoloških inovacija. Ovi današnji brizgaju naftu sa još većim pritiskom i još više puta tokom jednog ciklusa, pa onaj 1.9 MJet sa dve turbine, pa svašta nešto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Neša

 

Odlično rezoniranje. Treba imati na umu da je 2009. FIAT kao brand u Europi imao fantastičnu godinu. I onda su kola krenula nizbrdo, podosta radi jako loše gospodarske situacije u Italiji. FIAT je i dan danas u problemu što se Italija nije ni približno oporavila, još je jako slabo tržište novih automobila.

 

Isto se u pravu i za dio da novi model nema smisla dok se aktualni još uvijek dobro prodaje. Jedan FIAT 500 je u 2014., u svojoj 7. punoj godini na tržištu, potukao sve rekorde prodaje i to bez ikakvog facelifta do sada. To je podatak vrijedan divljenja. I normalno da onda FIAT niti ne razmišlja o novom modelu nego će ove godine uslijediti facelift da ga digne na još jednu razinu više.
Sa druge strane Panda nije prodavana u broju kao nekada mada stoji OK. I eto zato se za Pandu sprema nova generacija 2018.

 

Ali volim kada ljudi ovako pljuju po FIAT-u. Kada je VW Golf 6 nazvao nivim modelom mada je riječ o faceliftu, ili kada je isto napravio prelaskom sa Passata B6 na B7, e onda je to OK jer to je njemačka veličina, Nijemac je Bogom dan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovde se uporno potencira Fijatov plan pre preuzimanja Krajslera.

Od tada do danas, čika Serđo je uvideo nešto mnogo bitno, a to je da su stigli Korejci i Kinezi, tako da poslednje iz Fiata glasi hitna promena strategije.

 

Nažalost, ja sam se nadao da će konačno neki globalni model zaživeti. Eto, recimo u SAD-u nikad nisu bili popularni kompaktni hečevi. Sada bjuik razmišlja o Astri, Ford je globalni, ima ga i u SAD-u,

Impreza heč... a to je i Fiat mogao da iskoristi da ponudi globalni heč C segmenta. Vidim u 1 novijem filmu u Njujorku Fiesta ispred 1 kuće. Zbog gužvi će biti prisiljeni da se spuste na neki ljudima dogledniji segment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na sajtu www.worldcarfans.com izbacene zamaskirane spijunske slike nove Fiat Linee.

Po svemu sudeci, bice to lepa i skladna limuzina, samo jos da je vec 1 izbace .

Krajnje je vreme.

Isti sajt ponovo pise o glupostima Serdja Markionea.

Zeli spajanje FCA sa GM-om.

Do juce sam ga cenio, sad me iritira do ludila.

Potezi koje vuce zadnja 3 meseca su ocajni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne želi spajanje sa GM-om.
 

Sergio je rekao riječ feasible. E sada to u tom kontekstu znači moguće. Nema priče o tome da je rekao da, surađivat ćemo, ili nešto tome slično.

 
O tome smo pisali (i ti si pisao) na forumu pre okruglo mesec dana:
https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/66477-ime-punto-odlazi-u-istoriju/?p=1192433

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma to uglavnom lansira onaj kvazi novinar Luca Ciferri koji se izdaje za nekog insajdera. Činjenica je pak da je informacije čak za Alfu Giuliu skupio sa raznih foruma više mjeseci nakon što su procurile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...