Jump to content
FAS Goran
Dante Bg

Škoda Superb

Recommended Posts

Sve ok, ali nebezbedno vozilo ne bi nikako smelo da napusti fabriku. Ni sa jednom opremom, motorom, velicinom tocka, gumom itd... U videu pise da je 72 km/h granica koja se smatra bezbednom. Znaci svaki, pa i najgori moguci paket, sa najgorim mogucim pneumaticima bi morao da prodje sa toliko, a onda bi ostali mogli samo biti bolji... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno se slazem sa horvatom, znaci i da testiraju najgori scenario treba da prodje test, mora da prodje test inace nije dobro.

Kao i euroncap kada testira samo standardnu opremu, a ti mozes dodati jos airbegova i nekih sistema bezbednosti, ali testira se najgori scenario.

 

Sve i da ovde kod stabilnosti ne testiraju uvek najgori scenario i da ima nekih automobila koji su prosli test jer su imali sportsko ogibljenje i vece, kvalitetnije gume, to opet nije nikakav izgovor za sve ove ostale sto su prosli lose na testu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to tačno za NCAP, ne testira se nužno samo u serijskoj opremi, već može biti dodatno i poseban test (sa posebnim rezultatima za test vozila koje je opremljeno sa opcionim bezbednosnim paketima).

Ima dosta vozila sa duplim ocenama (razlicitim), jer su testirana u serijskim i opcionim bezbednosnim elementima.

Ima npr i KIA tih "duplih rezultata" (mislim Ceed, Stonic ...).

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg CarBuyer video: Škoda Superb

 

Superb je dobio facelift, što suštinski kod njega znači malo nove tehnologije unutra i po prvi put hibrid ispod haube. Superb je i dalje jedan od najvećih automobila u svom segmentu sa dosta mesta i velikim gepekom. Pogledajte njegove dobre i loše strane:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako videh cene u GB, u paketu L&K je Plug-In 1,4 TSI skuplji samo oko 4.500 evra od 2,0 TSI od 190 ks.

Ili loše videh ( £41,860- £37,480)

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars video: Test 2020. Škoda Superb Scout

 

Superb karavan sa povećanim klirensom i spoljašnim dodacima u vidu crnih plastika oko rubova kako bi se i vizuelno naglasilo da se sa njim može po neuređenim putevima.

Ovo je kao neki polu-SUV što nikako nije loše:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija video: Škoda Superb Combi mk.4

 

Najnaprednija i najveća Škoda do danas, pa još u visokom paketu opreme veoma liči na neke VW ili čak Audi modele. Superb je nekada bio najveći auto u svom segmentu, sada su ga drugi već stigli, a neki i prestigli. Ipak, iako lima više nema najviše, ima najveći međuosovinski razmak što znači komfor...ali znači i da nije nešto posebno okretan jer mu treba skoro 12 metara da napravi polukružno: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslušajte šta kaže "teta" koliko najmanje vremena treba da bi se napunila baterija ( oko 4 sata, sa najbržim punjačem, inače, "cela noć" ), da bi imao domet do 55 km samo na struju ili da bi prvih 100 km ( od 100% napunjene baterije ) u kombinovanom režimu trošio oko 5,5.

Ali, posle tih "prvih 100 km", kada postaje "običan hibrid", ovaj "plug-in" hibrid ima prosečnu potrošnju, kako teta kaže, 7,5-9, pa i preko 10 litara.

Ili, tako, ili sačakajte onih najmanje 4 sata (ili, "celu noć") da se napuni baterija.

Porednjenja radi, da bi se kod 3008 Plug in sa 300 ks napunila baterija, treba najmanje 1 h i 45 minuta. Što je takodje debilno ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin video: Test Škoda Superb

 

Prvo Scout izdanje Superba u 20 godina njegovog postojanja, i nudi se samo u karavan varijanti:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/12/2020 at 11:59 PM, moron said:
Poslušajte šta kaže "teta" koliko najmanje vremena treba da bi se napunila baterija ( oko 4 sata, sa najbržim punjačem, inače, "cela noć" ), da bi imao domet do 55 km samo na struju ili da bi prvih 100 km ( od 100% napunjene baterije ) u kombinovanom režimu trošio oko 5,5.
Ali, posle tih "prvih 100 km", kada postaje "običan hibrid", ovaj "plug-in" hibrid ima prosečnu potrošnju, kako teta kaže, 7,5-9, pa i preko 10 litara.
Ili, tako, ili sačakajte onih najmanje 4 sata (ili, "celu noć") da se napuni baterija.
Porednjenja radi, da bi se kod 3008 Plug in sa 300 ks napunila baterija, treba najmanje 1 h i 45 minuta. Što je takodje debilno ...

Nije tu nista debilno, vec treba toliko vremena. Moras razumeti razliku izmedju elektricnog auta i hibrida, takodje i razlicitu namenu, a time i opravdanost ugradnje drugacijih komponenti koje bi omogucile brze punjenje, ali koje bi takodje i digle cenu.
Po meni su ti plug-in hibridi savrseni recimo za Novi Sad, pa i Beograd, pod uslovom da zivis u kuci.
Ostavis ga nocu da se puni, bez obzira jel 4 ili 8 sati, ujutro je spreman. Vozis se na struju 1-3 dana, nocu dopunis po potrebi.
A opet nisi osakacen ukoliko ga ne napunis ili ako moras hitno nesto nocu da upalis auto, ili kad ides na more ili do drugog grada.
Ne trosi on na autoputu 15 litara pa da anuliras svu ustedu, vec takodje 7, 8.
Moje razmisljanje je bas da bi mi takav auto legao, pad vrednosti bi otplacivao ustedom u potrosnji. Motor bi doduse godisnje prelazio 2.000-4.000km, dok bi eletricni preko 10.000.
Nisam racunao ustedu, tj koliko tacno izadje para, ali svakako preko 1.000 eur, jer se elektricni pogon koristi tamo gde motor najvise trosi, tj u gradu gde potrosnja ode i na 10.
I sve vise je ovakvih plug-in-ova, ubrzano ih izbacuju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako si u prilici (i ako želiš), na "AutoRepublici" imaš nekoliko svežih testova najnovijih plug-in hibrida (clio, 3008, 508 ... ), pa i EV-a. Testove je radio poznati Perica Rajković. Biće uskoro objavljeno i još nekoliko tekstova.

A uz te testove komentare često ostavi i vlasnik jednog Plug-In hibrida ( Mitsubishi Outlander-a ). 

Ako pročitaš sve to što je tamo napisano, siguran sam da ćeš imati jasniju sliku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

carexpertyoutubelogo.jpg CarExpert video: 2021. Škoda Superb Scout

 

Nekada bi se reklo da je ovo Audi A6 Allroad ''za siromašne'', ali kako su SUV modeli postali popularni sada ovakvi podignuti karavani imaju mnogo bolju ulaznu rečenicu - sve prednosti SUV-a bez njihovih mana:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škoda Superb je veliki dobitnik prestižnih Carwow nagrada

 

skoda superb carwow2021.jpg

 

Perjanica iz Mlade Boleslav i dalje nastavlja da osvaja publiku, ali i novinare...

Škoda Superb nastavlja da impresionira stručnjake automobilske industrije jer je višestruko nagrađivani model osvojio žiri i na ovogodišnjim nagradama Carwow Car of the Year, u kategorijama za najbolji veliki hibridni automobil i najbolji karavan. Zaštitno lice i najpoznatiji akter ove redakcije, Mat Watson rekao je: ''Škoda Superb iV kombinuje sav prostor standardnog Superba sa prednostima plug-in hibrida. Emituje samo 30 g/km CO2 i osim obilja prostora, donosi izvanredan doživljaj vožnje i korišćenih materijala.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Test 2021. Škoda Superb

 

Superb karavan je automobilska Jennifer Lopez - oboje su postali poznati i prepoznatljivi po velikom ''gepeku'' :D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škoda Superb iV obnavlja energiju oko Ješteda

 

skoda superb iv 2021.jpg

 

Kao prvi Škodin plug-in hibrid, Superb iV pokazao je puno novih karakteristika. Uskočite dok se penje na poznati vrh Ještěd i obnavlja energiju na povratku! Istražite neka od najlepših mesta u Češkoj dok otkrivate praktične prednosti električnih automobila. Prvo odredište koje je odabrao naš vodič Anna je Ještěd, vrh ukrašen jedinstvenom strukturom televizijskog predajnika izgrađenog na prielazu iz 1960-ih u 70-te.

 

Zahvaljujući svom plug-in hibridu Škoda Superb iV, Annino putovanje iz lepog sela Kryštofovo Údolí bilo je brzo, a potrošila je minimalno goriva. Sa svojom baterijom od 13 kWh smeštenom ispod poda prtljažnika, Superb iV može da pređe do 62 kilometra sa pogonom samo na električnu energiju. Ispod poklopca motora ima četvorocilindrični 1.4 TSI benzinski motor snage 155 konja, kao i električni motor snage 114 konja. Automatski šestostepeni DSG menjač isporučuje snagu. Korišćenjem ručice menjača, Anna postiže maksimalnu korist od rekuperacije energije na putu od Ještěda do sela. To čini da električni motor ''preokrene'' svoju funkciju, pa se električna energija vraća u bateriju umesto da se iz nje prazni. Energija se generiše kočenjem motorom tokom vožnje nizbrdo.

 

Vozač može lako da promeni efekat obnove, a time i intenzitet kočenja motorom bez dodirivanja papučice kočnice. Kod menjača u standardnom položaju D, odnosno pogona, intenzitet oporavka je niži; odabir B donosi intenzivniji efekt kočenja s više energije koja se isporučuje bateriji. Zahvaljujući ovoj mogućnosti, Anna se vraća u selo bez korišćenja benzina i uz minimalno opterećenje kočnica, koje bi inače morale puno raditi pri kretanju nizbrdo. To takođe znači sigurnije putovanje. I na kraju putovanja, u bateriji je bilo puno više energije nego kad je stigla na vrh Ještěda.

 

Ještěd

Ještěd je vrh visok 1.012 metara, smešten jugozapadno od grada Liberec u severnoj Češkoj. Iako je tek 347. najviša planina u Češkoj, jedna je od najpoznatijih, zahvaljujući jedinstvenom televizijskom predajniku i hotelu koji je otvoren od 1973. godine. Zgrada je u obliku jednodelnog kružnog hiperboloida i visoka je skoro 100 metara. Strukturu je dizajnirao Karel Hubáček, suosnivač hvaljenog češkog arhitektonskog studija SIAL. U proleće 1969. godine Karel Hubáček dobio je nagradu August Perret, najprestižniju nagradu Međunarodne unije arhitekata, za kreativno korišćenje tehnologije u arhitekturi. Zgrada je 2000. godine proglašena ''Najvećom češkom zgradom 20. veka''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda i Škoda Superb RS

 

skoda superb rs.jpg

 

Sledeća generacija Škodinog Superba stiže 2023. godine, i to to opet u liftback i combi (karavan) verzijama, a moguće je da se kupcima ponudi i sportski Superb RS ako bude dovoljno interesovanja. Sa druge strane, Škoda je prošle nedelje potvrdila da u ovoj generaciji neće biti sportske Fabie RS.

 

Novi Superb kao i sledeća generacija Volkswagen Passata će se praviti na istoj proizvodnoj liniji u Bratislavi u Slovačkoj, čime će se oslobiti prostor u bivšem proizvodnom pogonu Superba u mestu Kvasiny u Češkoj za sledeću generaciju Fabije Combi i Škodinih SUV-ova. Škodin šef Schafer je medijima rekao da Superb RS, model fokusiran na performanse, može da se ponudi ''ako kupci to žele'' - mada bi pad prodaje putničkih automobila u korist SUV-ova mogao da dovede do toga da sportski Superb ostane samo san.

 

Detalji novog Superba tek slede, ali se očekuje da će dobiti evoluiranu verziju trenutne MQB platforme, nudeći više prostora, poboljšanu upravljivost i uštedu težine u odnosu na trenutni model. U gami novog Superba bi trebalo da se nađu četvorocilindrični benzinski i dizel motori, a na vrhu će biti hibridna opcija velikog dometa i moćna 2.0 turbo opcija sa pogonom na sve točkove. Nije poznato da li će se sledećem Superbu pridružiti potpuno električna verzija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prva generacija modernog Superba puni 20 godina

 

218102-skoda superb 20 godina 03.jpg

 

Škoda Superb, vrhunski model proizvođača automobila iz Mlada Boleslav, slavi 20 godina postojanja: Septembra 2001, limuzina duga 4.8 metara sa prostranom unutrašnjošću, snažnim, ali ekonomičnim motorima i brojnim karakteristikama bezbednosti i udobnosti, debitovala je na Međunarodnom sajmu automobila (IAA) u Frankfurtu na Majni. Škoda sada nudi, treću generaciju modela kao hatchback ili karavan, opciono je dostupna i sa pogonom na sve točkove i kao Superb iV s plug-in hibridnim pogonom.

 

Škoda ima dugu tradiciju proizvodnje modela srednje veličine i premium modela. Već 1907. godine, 12 godina nakon osnivanja Laurin & Klement u Mlada Boleslav, novopečena kompanija lansirala je Type FF, vozilo koje je nudilo pravi luksuz. Linijski motor sa osam cilindara dizajniran je u istom pogonu, kao i sledeći modeli s motorima koji su bili izuzetno snažni. Oni su takođe bili opremljeni inovativnim Knight sistemom upravljanja klizanjem između ostalih karakteristika. Između 1925. i 1936. limuzinu Škoda Hispano-Suiza koristio je tadašnji predsednik Republike Tomáš Garrigue Masaryk, pored brojnih drugih istaknutih osoba tog vremena. Početkom tridesetih godina prošlog veka, proizvođač automobila iz Mlada Boleslav nudio je široku paletu modela sa šestocilindričnim (ŠKODA 633, 645 i 650) ili osmocilindričnim motorima (Škoda 860).

 

Međutim, novi model sa oznakom Superb postao je perjanica češkog proizvođača. Ovaj se naziv prvi put pojavio u internim dokumentima kompanije 22. oktobra 1934. godine. Serijska proizvodnja započela je u proleće 1935, a do 1949. gotovo 900 jedinica modela Škoda Superb sišlo je sa proizvodne trake u pet varijanti: uz šestocilindrični 640 Superb (1934-1936) proizvedeni su i modeli Superb Type 902 (1936), Superb Type 913 (1936-1939), Superb 3000 OHV Type 924 (1938-1949) i Superb 4000 Type 919 (1938-1940) sa V8 pogonskim agregatom. Mnogi od ovih modela imali su prilagođena tela izrađena prema specifikacijama tačno određenih kupaca.

 

Povratak i debi za pamćenje

Godine 2001. Škoda je ponovno uvela oznaku modela i predstavila prvu generaciju moderne Škoda Superb. Ovim lansiranjem češki proizvođač automobila naglasio je njegov dinamičan razvoj nakon što se pridružio Volkswagen Grupi 10 godina ranije. Nakon premijere kompaktnog modela Octavia 1996. godine, ovo je označilo povratak brenda Škoda u segment velikih porodičnih automobila. Početkom septembra 2001. godine, čak i pre službene premijere, Superb je prevezen u dvorac Lány u centralnoj Češkoj, gde je tadašnji češki predsednik i veliki ljubitelj automobila Václav Havel odvezao novu limuzinu na detaljnu test vožnju.

 

Škoda Superb je službeno predstavljena na IAA u Frankfurtu na Majni 11. septembra 2001. godine. Model dužine 4.803 mm, širine 1.765 mm i visine 1.469 mm s pogonom na prednje točkove imao je međuosovinski razmak od 2.803 mm. Ponuda motora za limuzinu uključivala je tri benzinska i dva dizel pogonska agregata. 2.0 četvorocilindrični motor proizvodio je 115 KS, drugi benzinski motori bili su 1.8 turbo-benzinac sa 150 KS, a vrhunska verzija bila je 2.8 V6 sa 193 KS. Sa ovim pogonskim agregatom, Superb je postizao najveću brzinu od 237 km/h. 1.8 četvorocilindični turbo motor sa 150 KS i 2.8 V6 takođe su imali inovativnu tehnologiju sa pet ventila po cilindru. Za kupce koji traže niske operativne troškove, 1.9 TDI sa 130 KS bio je idealan model, sa standardnom potrošnjom od samo 5.7 litara na 100 km. Druga alternativa bio je šestocilindarski TDI od 2.5 litra i snage 155 konja. U njega se standardno ugrađivao šestostepeni menjač, a petostepeni Tiptronic automatski menjač takođe je bio dostupan u kombinaciji sa dva V6 motora.

 

Osim vrhunskog dizajna, Škoda Superb takođe se može pohvaliti brojnim inovativnim bezbednosnim karakteristikama: Kočioni sistem došao je sa ABS i EDS, a paket protiv proklizavanja ASR takođe je bio deo paketa. Verzije sa šest cilindara visokih performansi takođe su imale koristi od elektroničkog stabilizacijskog sistema ESP, uključujući asistenciju za kočenje, koji se u to vreme nije široko koristio. Dva prednja vazdušna jastuka i dva bočna vazdušna jastuka na prednjim sedištima, po jedan za vozača i suvozača, zaokružili su opsežnu bezbednosnu opremu. Dodatni vazdušni jastuci za glavu za zaštitu putnika napred i pozadi bili su dostupni kao opcija. Ostali detalji opreme koji su svedočili o doslednom tehničkom razvoju tadašnjih Škoda modela uključivali su biksenonske farove sa integrisanim peračima prednjih svetala, električno podesiva i grejana prednja sedišta, automatski klima uređaj Climatronic i navigacioni sistem u boji.

 

Serijska proizvodnja novog Superba pokrenuta je 1. oktobra 2001. u fabrici Kvasiny nakon što je lokacija potpuno modernizovana po ceni od 200 miliona evra. Do kraja godine proizvedeno je 581 vozilo pre nego što su prve jedinice udobne limuzine isporučene u proleće 2002. godine, s uključenom doživotnom garancijom mobilnosti. Uspešna karijera prve moderne Superb generacije završila se 2008. godine. Više od 136.000 komada napravljeno je na proizvodnim lokacijama u Češkoj, kao i u Kini, Ukrajini i Kazahstanu.

 

Naslednik nudi još više mogućnosti

U martu 2008. godine, Škoda je predstavila sledeću generaciju modela Superb na sajmu automobila u Ženevi. Godinu dana nakon lansiranja varijante na tržište sa inovativnim vratima Twindoor, sledila je još jedna karoserija 2009. godine sa modelom Superb Combi. Do 2015. godine češki proizvođač automobila proizveo je 618.000 jedinica modela Superb druge generacije, koji su 2009. godine dobili nagradu ''Luksuzni automobil godine'' britanskog časopisa Top Gear.

 

218103-skoda superb 20 godina 02.jpg

 

Treća generacija modela Superb izazvala je senzaciju na svetskoj premijeri u Pragu 2015. godine, i to ne samo svojim dizajnom; još izdašniji prostor, širok raspon savremenih sistema asistencije i visoko efikasni motori dobro su prihvaćeni od strane novinara i kupaca. Istovremeno, treća generacija modela Superb uvela je nekoliko tehničkih inovacija u paletu modela češkog proizvođača automobila: uz Dynamic Chassis Control (DCC) adaptivno podvozje, pomoć pri parkiranju i trozonska klimatizacija po prvi put su bili dostupni. Prostrani Superb Combi iste je godine dodat asortimanu. Škoda je napravila sledeći korak u jesen 2019. godine, pokrenuvši proizvodnju modela Superb iV s plug-in hibridnim pogonom. Sistemska snaga modela iznosi 218 KS sa dometom do 62 km (WLTP) u načinu rada samo na električni pogon. Do danas je Škoda proizvela više od 700.000 jedinica trenutne Superb generacije.

 

skoda superb 20 god 01.jpg

 

U poslednjih 20 godina Škoda je isporučila oko 1.5 miliona Superba.

 

PR saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Škoda Superb stiže 2023.

 

skoda superb 2023.jpg

 

Škoda je započela testnu fazu novog Superba, koji će po svoj prilici biti predstavljen tokom 2023. godine. Naime, poznato je da će nova generacija Volkswagen Passata biti predstavljena 2023. godine, a proizvodiće se u Bratislavi. Budući da Škoda Superb deli platformu i mnogobrojna tehnička rešenja sa Passatom, može se očekivati da ova dva modela budu predstavljena nedugo jedan za drugim.

 

Špijunski fotografi su imali priliku da snimme testni prototip novog Superba, koji uprkos kamuflaži na prednjem i zadnjem delu, neodoljivo podseća na aktuleni model, koji je osvežen predstavljen pre dve godine u Frankfurtu. Da bi prikrili nove oblike Škodini inženjeri koriste ''mulu'', odnosno poznati karoserijski oblik, što je moguće, jer će i nova generacija koristiti Volkswagenovu MQB platformu. Očekuje se da će novu generaciju Superba pokretati plug-in hibridni sistem, ali sa baterijom nešto većeg kapaciteta koji bi trebalo da omogući nešto veći električni domet. Nezvanični izvori sugerišu da bi Superb PHEV trebalo da ima električni domet između 60 i 100 km, da će u ponudi biti i benzinski motor, ali da će dizel motor biti izostavljen. Sa druge strane gotovo je sigurno da će Škoda ovaj model predstaviti 2023. godine, sa ciljem da mu osigura 7-godišnji ciklus, jer će nakon 2030. godine uvesti potpuno nove modelske generacije sa električnim pogonom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Superb na novim renderima

 

skoda superb 2023 1.jpg

 

U Škodi pripremaju novu generaciju svog najluksuznijeg modela Superb, čiji mogući izgled je prikazan na ovim renderima iz britanskog magazina Auto Express.

 

skoda superb 2023 023.jpg

 

Više o novom Superbu možete pročitati u tekstovima iznad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili: 2019. Škoda Superb 2.0TSI

 

Čuvena češka limuzina izvorno je imala 272 konja, ali se vlasnik potrudio toliko da je izmeni da sada ima čitavih 440!
Silne modifikacije donele su ovom automobilu unikatni status, a osećaj u vožnji je zaista teško preneti putem kamere. Samo ćemo reći da ''velika čehinja'' sada sprinta do stotke za 3.9 sekundi. Budući da je baza ovog automobila uglađena limuzina sa dinamičkom kontrolom šasije, verujte da je i duža udobna vožnja autoputem zagarantovana, jedino što bi putnici morali da nose antifone kako im koža ne bi non-stop bila naježena.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja stvarno ne vidim da je ovaj konkretni primerak za nase puteve,ali da je zver - jeste.
Dok Milos pokazuje funkcije vozackog ekrana,u jednom momentu se pokaze potrosnja 37,6l :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Decak Iz Vode

 

Miloš pojma nema o automobilima, već je profesionalni prezenter i radi od vremenske prognoze, pa dalje...šta mu plate - on čita. :D

Da barem nešto zna o automobilima ne bi izlupetao u klipu baš sve što mu je vlasnik ovog Superba preneo kao info pre početka snimanja, nego bi na priču vlasnika kako ovaj Superb ide 320-330 km/h mu rekao: ''ae ne lupetaj, ne izigravaj budalu sa tim da je ovom autu maksimalna brzina 320 km/h-330 km/h'', i onda ne bi uopšte ni pomenuo maksimalnu brzinu u klipu.

 

Ni Giulia Quadrifoglio sa malo jače od 500 konja, ni najnoviji M3 Competition (G80) sa 510 zvaničnih konja (mada BMW voli da slaže konjažu i umanji je) ne mogu da uhvate tih 320 ili 330, ali eto ovaj Superb sa manje konja ide lagano 320, a ako se vlasnik baš naljuti onda ga potera i svih 330 km/h, šta li... :D:D:D 

Još naročito činjenica kako se vlasnik ovog Superba frlja (a, lik sa vremenske prognoze to prenosi u klipu) sa 320-330...a u stvarnosti je nebo i zemlja kad auto ide 320 ili 330...mnoooooogo dodatnih konja treba samo za tih 10 km/h razlike između 320 i 330.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže novi Superb

 

skoda superb 2023 003.jpg

 

Škoda Auto daje prvi uvid u naslednika svog vodećeg modela Superb (hatchback i karavan verzije).

 

skoda superb 2023 002.jpg

 

Češki proizvođač automobila je objavio najavne slike nove, četvrte generacije Superba koji će obeležiti posebnom svetskom premijerom ove jeseni. Automobil će imati u ponudi moderne, efikasne benzinske i dizel motore, kao i opcije plug-in i blagi hibrid.

 

skoda superb 2023 001.jpg

 

Izvršni direktor Škoda Auto Klaus Zellmer kaže: ''Superb je vodeći model našeg ICE portfolija i nastaviće da postavlja standarde u smislu udobnosti i prostora u svojoj četvrtoj generaciji, u formatu hatchback i Combi karavan.'' Uz novu spoljašnjost, model dolazi sa novim karakteristikama, poboljšanom tehnologijom i potpuno redizajniranim enterijerom. Četvrta generacija modela Superb ponovno će biti dostupna i kao hatchback i kao izuzetno prostrani Combi. Nova generacija vodećeg modela proizvodiće se u fabrici Volkswagen grupe u Bratislavi, u Slovačkoj.

 

Naziv ''Superb'' prethodno se koristio 1930-ih za vrhunski luksuzni automobil brenda. Skoro 137.000 jedinica modela Superb prve moderne generacije prodato je između 2001. i 2008, a to je bio prvi Škoda model koji je uveo karakteristike visoke tehnologije kao što su bi-xenon farovi, automatski Tiptronic menjač i funkcija Coming Home. Od samog početka, prva generacija modela Superb osvojila je brojne prestižne nagrade, uključujući ''Najbolji uvozni automobil'' nemačkog automobilskog časopisa Auto Bild.

 

Druga generacija pojavila se 2008. i prva je kupcima ponudila izbor pogona na sve točkove. Izvedba Superb Combi, predstavljena 2009. godine, izazvala je još veću potražnju. Ukupno je Superb druge generacije zabeležio 618.000 isporuka kupcima.

Treća generacija, predstavljena u februaru 2015. nudila je veći prostor za putnike i prtljag u obe verzije karoserije. Takođe je bio ekonomičniji, imao je niže emisije i dodao je inovativne sisteme asistencije za veću bezbednost. Vodeći model ponovo je ažuriran 2019, a Superb iV varijanta je postala prvi Škoda plug-in hibridni model. Do sada je kupcima isporučeno preko 777.000 primeraka treće generacije modela Superb.

 

 

PR saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...