Jump to content
FAS Goran
Dante Bg

Škoda Superb

Recommended Posts

Škoda UK promo video: Škoda Superb

 

Škoda Superb 2.0 TSI sa 280KS od 0 do 100 km/h stiže za 5.8 sekundi:

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škoda Superb facelift stiže 2018.

 

152513-skoda%20superb.jpg

 

Škoda je novu, treću generaciju svog najvećeg modela Superb prikazala 17. februara prošle godine u Pragu (zatim je početkom marta predstavljen i na sajmu automobila u Ženevi), da bi nekoliko meseci kasnije ponudu dopunio i karavanski Superb Combi. Automobil je inače napravljen na Volkswagenovoj MQB platformi, dugačak je 486 cm, prtljažnik je zapremine 625 litara (kod Superba Combi 660 litara odnosno sa oborenim zadnjim sedištima 1950 litara), dok se u gami motora nalazi više TSI benzinaca i TDI dizelaša (najsnažniji je 2.0 TSI benzinac sa 280KS). Takođe, kupcima su na raspolaganju i DSG menjač, kao i opcioni 4x4 pogon.

Ovo je bilo samo kratko podsećanje na aktuelni Superb koji će tokom 2018. godine proći kroz zatezanje bora, kada će izmene pre svega doživeti prednji deo vozila (svetla, maska i branik). Očekuju se i doterana zadnja svetla i modifkovana unutrašnjost, ali i noviteti u gami motora. Deo ponude bi mogao da postane sportski Superb RS, mada ne odmah, već oko godinu dana posle prezetancije Superba facelift. Superb RS bi trebalo da raspolaže sa najmanje 300KS, agresivnijim aero paketom, sportski podešenim oslanjanjem, jačim kočnicama, sportskim izduvnim sistemom, većim alu točkovima kao i sportskim sedištima i volanom. Obnovljeni Superb će imati i bolju opremu, što će se odraziti i na cenu budući da će biti za oko 1.000 evra skuplji od sadašnje verzije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Škodi razmišljaju o Superbu RS

 

126636-Skoda%20SuperB%20RS%201.jpg

 

Ako iz upravljačkih struktura Volkswagena (u čijem vlasništvu je i Škoda) daju odobrenje za projekat Superb RS, Škodin najveći model mogao bi da pokreće motor sa više od 300 konjskih snaga. Iako se u nekim ranijim izveštajima medija pominjala mogućnost da će Škoda u potpunosti odustati od proizvodnje modela koji na sebi nose oznaku RS, kako sada stvari stoje u češkoj automobilskoj kompaniji razmišljaju potpuno drugačije, jer se već razmatra mogućnost da se Octaviji RS uskoro priključi i Superb RS.

 

Skoda%20SuperB%20RS%2011.jpg

 

Ako se odobri razvoj i proizvodnja Superba RS, automobil će bez sumnje biti snažniji od trenutno najsnažnijeg Superba čiji grupacijski dvolitarski turbo benzinski TFSI motor raspolaže sa 280 konjskih snaga i 350 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se preko 6-stepenog DSG menjača raspoređuje na obe osovine, a nudi se uz Superb s paketima opreme Style, Laurin & Klement i Sportline. I dok najsnažniji Superb razvija elektronski ograničenih 250 km/h i od 0 do 100 km/h stiže nakon 5,8 sekundi, očekuje se da bi Superb RS (sa turbo benzinskim motorom koji bi trebalo da raspolaže sa više od 300KS) iz mesta do 100 km/h trebalo da stiže nakon pet sekundi. Pominje se i Superb RS sa dizelskim motorom, jer se takva opcija već nudi sa modelom Octavia RS. Pored mogućnosti proizvodnje modela Superb RS, u Škodi kažu da bi se sličnom tretmanu mogao podvrgnuti i njihov novi SUV Kodiaq, ali Fabia je završila svoju RS priču. U međuvremenu, u nekoliko narednih mjeseci očekuje se i redizajnirana Octavia RS čiji motor će u prigušenijoj verziji nuditi 230, a u snažnijoj 245KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U razmatranju i Škoda Superb Coupe sa četvora vrata

 

126461-Skoda%20Superb%202.jpg

 

Aktuelni Škodin Superb će tokom 2017. godine proći kroz zatezanje bora, kada će izmene pre svega doživeti prednji deo vozila (svetla, maska i branik). Očekuju se i doterana zadnja svetla i modifkovana unutrašnjost (uz unapređeni infotainment sistem), ali i osveženje game motora. Deo ponude bi po nekim glasinama mogao da postane sportski Superb vRS, mada ne odmah, već oko godinu dana posle prezentacije Superba facelift. Međutim, to nije sve, jer u Škodi razmatraju da ponude i Superb u varijanti Coupea sa četvora vrata. Dakle, kao baza bi poslužio Superb, pri čemu bi unutrašnjost bila prostranija od sličnog Volkswagenovog modela CC. Na kraju, čak i da Superb Coupe sa četvora vrata dobije zeleno svetlo, na tržištu ga možemo očekivati za oko tri godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hibridna Škoda Superb dolazi 2019. godine

 

152513-skoda%20superb.jpg

 

Već je bilo reči o restilizovanoj verziji Superba koja se očekuje tokom sledeće godine, kao i o eventualnoj RS varijanti i Superbu u obliku coupea sa četvora varta, ali to nije sve. Britanski mediji sada naime pišu da će Škoda tokom 2019. godine kupcima ponuditi i plug-in hybrid verziju Superba. To će biti Suberb GTE za koji je šef brenda Bernhard Maier najavio da će koristiti tehniku VW Passata GTE. Nedugo posle Superba, i Kodiaq će dobiti plug-in hybrid varijantu, dok će 2020. godine stići i prva poptuno električna Škoda (opet sa VW tehnikom).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako izgleda Škoda Superb od 55.000 evra?

 

160040-skoda%20s%201.jpg

 

Na vrhu Škodine ponude se nalazi model Superb sa 2.0 TSI benzinskim motorom sa 280KS, Sportline paketom opreme, 4x4 pogonom i šestostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom. Takav Superb u Nemačkoj ima cenu od 44.850 evra, i to bez elemenata sa liste opcija.

 

160041-skoda%20s%2011.jpg

 

Ako želite još više, na raspolaganju vam između ostalog stoje i upadljiva Dragon Skin boja eksterijera (doplata od 850 evra) i panoramski krov (1.090 evra), a uz ostalu raspoloživu dodatnu opremu cena takvog Superba dostiže i svih 55.000 evra... Ukoliko poželite karavansku Combi verziju cena je još viša.

 

160042-skoda%20s%20111.jpg skoda%20s%201111.jpg

 

Automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 5.8 sekundi i postiže el. ograničenih 250 km/h.

 

skoda%20s%20111111.jpg skoda%20s%201111111.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škoda proizvela milioniti Superb

 

skoda%20sup.jpg

 

Škoda je saopštila da je u fabrici Kvasiny u Češkoj proizveden milioniti primerak modela Superb (računajući sve generacije zajedno).

Jubilarni primerak je inače top verzija Superb Laurin & Klement, a treba reći da je Škoda od marta 2015. godine do danas proizvela skoro 250.000 primeraka aktuelne generacije Superba. Prva generacija prikazana 2001. godine je proizvedena u 136.100 komada, a druga generacija je od 2008. do 2015. napravljena u 618.500 primeraka. Takođe, Superb se proizvodi i u Kini, koja je trenutno najveće tržište za ovu marku.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škoda Superb dobila unapređene info-zabavne sisteme, bolju izolaciju

 

166167-skoda%20sb%201.jpg

 

Škoda je blago restilizovala Superb za modelsku 2018. godinu. Tu su novi info-zabavni sistemi uključujući i dizajn ekrana. Već dostupan u Kodiaqu i osveženoj Octaviji, novi displej je „porastao“ sa 6,5 na 8 inča u slučaju Bolero i Amundsen varijanti, dok je vrhunski Columbus povećan sa 8 na 9.2 inča. Ulazna, Swing postavka je takođe dobila izdašniji ekran (sa 5 na 6.5 inča). S druge strane, Park Distance Control ima svoju premijeru u Superbu i dolazi sa proširenom funkcijom Manoeuvre Assist sistema, koji je sada unapređen da može da detektuje objekte ispred vozila. Ukoliko vozač ignoriše audio i vizuelne signale upozorenja, sistem automatski aktivira kočnice da bi redukovao moguće posledice sudara.

 

166168-skoda%20sb%2011.jpg

 

Tu je i opciona funkcija masaže za vozača, ali isključivo u slučaju prisustva skupljih elektropodesivih sedišta sa funkcijama ventilacije i memorije. Možda neočekivanu opciju čini Digital Voice Enhancement, koji se odnosi na mikrofon postavljen napred, koji omogućava da vozač i suvozač lakše razgovaraju sa putnicima pozadi.

 

166169-skoda%20sb%20111.jpg

 

Škoda kaže da je kabina Superba sada tiša nego ikada zahvaljujući akustičkom filmu postavljenom između dve staklene površine na prednjim bočnim prozorima. Takođe, kada je kabinski prostor u pitanju, može da se naruči vrhunski Laurin & Klement audio uređaj. Tu su i ''Acamar'' alu naplaci od 19 cola, a nešto kasnije će biti uvedena nova metalik boja za Superb - ''somot crvena''. nOno što takođe pomalo čudi je što se Superb zadržao na bi-ksenonskim farovima, jer Octavia, Kodiaq i Karoq opciono poseduju kompletan LED tretman. Ovu tehnologiju će verovatno preuzeti i Superb tokom redovne restilizacije na sredini životnog ciklusa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi mogla da izgleda Škoda Superb RS

 

168173-skoda%20rs%201.jpg

 

Iako će mnogi reći da Škodine automobile kupuju ljudi s ograničenim budžetom koji žele mnogo prostora, mora se priznati da češka kompanija zaista ima zanimljive modele, a najviše pažnje od svih privlači Octavia RS. Međutim, sada su se na internetu pojavili renderi koji pokazuju kako bi mogao da izgleda model Superb RS. Octavia RS se može dobiti u verzijama sa 230 i 245KS, a pre nekoliko godina je Škoda nudila i Fabiju RS, koja neće dobiti sledeću generaciju jer u kompaniji smatraju da prodaja ne bi opravdala sav trud. Octaviji RS će se priključiti Kodiaq RS, a to je više od same glasine jer su zvaničnici češke kompanije već potvrdili da će veliki SUV doživeti RS tretman. Neki će reći da najbolji Škodin model pod nazivom Superb više zaslužuje oznaku RS od Kodiaqa, ali, dobre vesti su da će se i taj model najverovatnije naći u ponudi, iako još uvek zvanično nije dobio ''zeleno svetlo''. Ipak, ako se najave ostvare, Superb RS će zauzeti mesto iznad trenutno najsnažnijeg Škodinog modela Superb Sportline sa 2,0 litarskim benzinskim motorom koji razvija 280KS i 350 Nm obrtnog momenta. Snaga se prenosi na sva četiri točka, a automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 5.8 sekundi. Maksimalna elektronski ograničena brzina iznosi 250 km/h.

 

Međutim Superb sa RS oznakom bi bio još snažniji, jer bi ga pokretao 2.0 litarski TSI benzinski motor koji isporučuje 310KS i 400 Nm obrtnog momenta, a koji se nalazi i u Volkswagenovom Golfu R. Automobil s ovim motorom do ''stotke'' stiže za 4.6 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 267 km/h. Ipak, Superb RS neće moći da ostvari takve performanse jer će biti znatno teži, ali uprkos tome, biće brži za sekundu od Sportlinea.

 

168174-skoda%20rs%2011.jpg

 

Što se tiče modela Superb, godine 2019. će dobiti i plug-in hibridnu verziju, što će biti prvi put u istoriji Škode.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Škoda Superb dobila novi SportLine Plus paket opreme

 

skoda s 333.jpg

 

Škoda je kao odgovor na veliku potražnju na tržištu spremila novi paket opreme SportLine Plus za svoj model Superb. Zahvaljujući tome, sada će perjanica kompanije Škoda pružiti kupcima sve što mogu da potraže. Novi SportLine Plus paket kombinuje sportski dizajn standardne SportLine verzije, ali sa dodatnom opremom, kao što je ''Columbus'' satelitska navigacija, ekran osetljiv na dodir veličine 9.2 inča i integrisani Wi-Fi, prednja sedišta sa grejačima, detekcija pešaka i slično.

 

skoda s 3.jpg

 

Na spoljašnjem dizajnu ističu se aluminijumske Anthracite Vega felne, sportski branici, sjajni crni detalji i reflektivno staklo na prozorima. Hečbek varijante su dobile i crni spojler, a Estate, odnosno karavan verzija crni krov, ''šine'' i spojler u boji automobila. U standardnu opremu spadaju i bi-xenon farovi, parking senzori napred i pozadi, selektor mode vožnje, klima u dve zone, otključavanje bez ključa i tempomat. Klirens je spušten za 15 milimetara, a tu je i XDS zaključavanje diferencijala. Kada je reč o kabini, ona je opremljena sedištima prekrivenim alkantarom, na volanu se nalaze sivi šavovi a tu je i LED ambijentalno osvetljenje. Uprkos svoj ovoj opremi, Škoda Superb SportLine Plus košta samo oko 2.000 evra više od standardnog SportLine paketa opreme.

 

skoda s 33.jpg

 

U ponudi su i tri benzinska i dva dizel agregata, a kao opcija je dostupan i pogon na svim točkovima i šestostepeni DSG menjač. Najjača verzija ovog modela i dalje poseduje dvolitarski TSI agregegat koji razvija 275 konjskih snaga, koje se šalju svim točkovima, te od 0 do 100 km/h ubrzava za 5.8 sekundi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Češki sindikati ne daju da se Škoda Superb proizvodi u Nemačkoj

 

133137-skoda combi.jpg

 

Natezanje između nemačkih i čeških sindikata oko selidbe dela proizvodnje Škode u Nemački se nastavlja. Uspeh Škode u poslednjih nekoliko godina postao je trn u oku mnogima, pa čak i nekima u matičnoj kompaniji Volkswagen, u čijem vlasništvu je ovaj češki auto-brend već skoro tri decenije. Najpre su se 2017. oglasili sindikati nemačkih radnika zaposlenih u kompaniji koja proizvodi Volkswagenova putnička vozila. Oni su se tada pobunili protiv Škode, smatrajući da ova marka postaje previše konkurentna njihovim modelima. Istakli su da je potrebno ''usporiti'' Škodu, a jedan od predloga bio je da se proizvodnja pojedinih modela češke kompanije preseli u Nemačku, u Volkswagenove fabrike čiji kapaciteti nisu u potpunosti iskorišćeni. To bi, smatraju u nemačkom sindikatu, uticalo na smanjenje cenovne prednosti Škodinih modela na tržištu u odnosu na VW. Naime, plate radnika u Nemačkoj veće su nego u Češkoj, što bi dovelo do povećanje prodajne cene Škodinih automobila, pa bi se jaz u ceni između vozila te marke i Volkswagena smanjio.

 

Sindikati Volkswagenovih radnika sada tvrde da VW grupa planira da deo proizvodnje Škode Superb preusmeri iz Češke u fabriku Emden u Nemačkoj, gde se trenutno izrađuje VW Passat. Čim su čuli za takvu mogućnost, tome su se usprotivili Škodini radnički sindikati kojima se ne sviđa ideja da se njihov top model sklapa u nemačkim pogonima. U saopštenju koje su dostavili ''Rojtersu'', sindikati ''kategorički'' odbijaju mogućnost da se Superb izrađuje izvan Češke. ''Superb je utkan u Škodinu DNK'', objašnjava jedan od sindikalnih vođa, Jaroslav Povsik i dodaje da će se oni boriti protiv takve namere čelnika Volkswagena. ''Ovaj model donosi veliki profit koji bi nam bio uskraćen ako se proizvodnja preseli u Nemačku'', dodaje Povsik.

 

skoda s 11.jpg

 

Škoda Superb trenutno se proizvodi u čekoj fabrici Kvasini, zajedno sa Škodinim SUV modelima Kodiaq i Karoq, a u tom pogonu sklapa se i sestrinski SUV Seat Ateca. Proizvodnja se odvija svakodnevno u tri smene, uključujući i subotu. Inače, pre najave da bi Superb mogao da se sklapa u Nemačkoj, već je obelodanjeno da će zbog neočekivani velike tražnje za modelom Škoda Karoq taj SUV početi da se izrađuje i u Osnabriku, u Nemačkoj, kako bi zainteresovani kupci kraće čekali na isporuku svog vozila. Škoda za sada zvanično negira da postoje planovi za preseljenje proizvodnje Superba u Nemačku, a Volkswagen je takve navode nemačkih sindikata okarakterisao kao ''spekulacije'' i odbio da ih komentariše.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljena Škoda Superb facelift

 

187235-skoda s 1.jpg

 

Škoda je aktuelnu, treću generaciju svog najvećeg modela Superb prikazala 17. februara 2015. godine u Pragu (zatim je početkom marta iste godine predstavljen i na sajmu automobila u Ženevi), da bi nekoliko meseci kasnije ponudu dopunio i karavanski Superb Combi. Automobil je inače napravljen na Volkswagenovoj MQB platformi, dugačak je 486 cm, prtljažnik je zapremine 625 litara (kod Superba Combi 660 litara odnosno sa oborenim zadnjim sedištima 1950 litara), dok se u gami motora nalazi više TSI benzinaca i TDI dizelaša. Takođe, kupcima su na raspolaganju i DSG menjač, kao i opcioni 4x4 pogon. Ovo je bilo kratko podsećanje na aktuelni Superb koji će tokom sledeće godine proći kroz zatezanje bora, kada će izmene pre svega doživeti prednji deo vozila (svetla, maska i branik), kao i zadnja svetla.

 

187236-skoda s 11.jpg

 

Očekuje se i modifkovana unutrašnjost (uz unapređeni infotainment sistem), ali i osveženje game motora.

 

187237-skoda s 111.jpg

 

Obnovljeni Superb će imati i bolju opremu, što će se odraziti i na cenu budući da će biti nešto skuplji od sadašnje verzije. Deo ponude bi po nekim informacijama trebalo da postane i plug-in hybrid varijanta, sa kombinacijom turbo benzinca, elektromotora i litijum-jonskih baterija (biće moguća i vožnja samo na struju, i to nekoliko desetina km).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...