Jump to content
FAS Goran
drfikus

Fiat Punto mk.2 1.2 8v - problem sa gašenjem u vožnji

Recommended Posts

Od skora mi se pojavio nerešiv problem sa gašenjem automobila u voznji.To se obično dešava na semaforima,ili na mestima gde stojim u mestu

Kvar se  manifestuje kada mi noga nije na gasu,rešavam ga tako što uvek dodajem gas i nedam mu da se ugasi,kada mi to ne uspe

moram da resetujem kompjuter tj da izadjem iz kola skinem minus klemu pa onda tek mogu da startujem.

E da ,dok ne resetujem komp samo vergla a na tabli mi svetli code ključ

Išao sam kod jednog majstora ,čistio mi je nešto oko brave ključa ali to nije jer se ponaša kao i ranije

Eto ,ako neko ima ideju ili je imao sličan problem molim za savet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesam, imao sam problem sa lambda sondom i lampicom chec engine ,medjutim promenio sondu isto mi se gasi al ne izbacuje grešku,to je jedina greška sa dijagnostike

Edited by drfikus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar dan, vozim Fiat Punta mk2 2001godiste 1.2 motor sa 8ventila.

Cesto mi se desava da se punto u toku voznje ili na leru ugasi sam od sebe, a potom nece da upali dok ne izvadim kleme i time resetujem sistem. Nekad se ugasi na leru posle 5 minuta, nekad posle 30 kilometara nema pravila, a nekad se i ne gasi (bar za taj dan). Kad se ugasi vergla, ali ne pali. Tek upali kada mu izvadim kleme i vratim nazad. Ne trza, ne trokira radi kao sat, samo se iz cista mira ugasi. Autoelektricar mi je reko da zamenim svecice, ali nije pomoglo.

 

Jel zna neko sta je u pitanju pomoc mi je preko potrebna?

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nexx

 

Kad nece da upali skini kabal sa svecice i proveri jel ima iskre u tom momentu.

 



 

Edited by neshaoct
dodao tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najpre ce biti da je senzor radilice, isto se desava i na mom Seicentu i dok se ne ohladi nece da upali.

Najgore sto dijagnostika ne pokazuje nista, nema greske ali sam 99% siguran da je senzor radilice.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se cesto i hladan ugasi pa nece da upali dok mu ne skinem kleme. Zato mi je nelogicno jer u tvom slucaju se zagreje, pa se ohladi. U mom slucaju ne pali ni hladan.. 

Moguce da senzor radilice zeza, mozda je i ECU problem.

Svakako hvala na odgovorima zamenicu prvo senzor radilice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshaoct Procitao sve, niko nije imao problem specificak kao kod mene osim @drfikus. Kad mi se Punto ugasi i probam ga upaliti isto izbaci kod kljuc gresku kao kod drfikusa. 

@drfikus 

Jel si uspeo resiti tvoj problem i do cega je bilo? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ISV_01 

Ne bih znao.  Nalazim na forumu dosta ljudi koji su imali isti problem, sa istim autom, ali nisu napisali da li su resili isti i u cemu je bio uzrok. Nazalost vecina njih nije aktivna neko vreme a postovi su stari 10 godina.

Nadam se da ce neko videti ovaj post koji ima isti problem kao @drfikus i ja i napisati resenje... Sa nagadjanjima sam otisao u nedogled.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update: 

Promenio sam senzor radilice, stavio nov. Otisao na test voznju, posle 20km se ugasio na sred puta. Opet isto, problem nije resen. 

Primetio sam ako ga ostavim 10-20min, a pritom se ugasio, posle toga ce upaliti ali pre toga dok ne skinem klemu nema sanse.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/12/2022 at 7:28 AM, Nexx said:

Update: 

Promenio sam senzor radilice, stavio nov. Otisao na test voznju, posle 20km se ugasio na sred puta. Opet isto, problem nije resen. 

Primetio sam ako ga ostavim 10-20min, a pritom se ugasio, posle toga ce upaliti ali pre toga dok ne skinem klemu nema sanse.

Koje svecice imate na autu? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

Promenio sam obe bobine i kablove za svecice. Stavio sam bosch nove. Isao na test voznju i auto odlicno prima gas. Medjutim posle nekog vremena, pritisnem kvacilo da promenim brzinu i autu samo padnu obrtaji i ugasi se, gori lampica za ulje i akumulator. Promenim brzinu, pustim kvacilo, auto se upali i nastavim da vozim. Na svakom pritiskanju kvacila, on se gasi, ali se pali u brzini.

Stanem sa strane, izbacim iz brzine, punto se ugasi, probam da zaverglam sa malo gasa i upali. Dok mu drzim gas radi kad pustim gas opet isto.

Pre menjanja bobina i kablova, auto bi zatrokirao i ugasio se. Na pokusaj paljenja bi samo verglao iako drzim malo gasa. Sad totalno druga prica.

Da mu ne bih stalno drzao gas, izvadio sam klemu kao pre, vratio, dosao kuci najnormalnije.  Inace sam provalio da ako izvadim kljuc iz brave, posle 5min auto ce sam da se resetuje i upali, bez diranja kleme.

Jel neko zna sad sta je ovo?


Takodje pre menjanja bobina i kablova, kad mi se auto ugasio nije dijagnostika mogla da komunicira sa kompjuterom. Izvadim kljuc i brave sacekam 5min da ne bi obrisao greske skidanjem kleme i kad se resetovao, mogla je dijagnostika da ocita greske koje su bile.

Greske ocitane posle gasenja:

P0113

P0351

P0352

P1300

P1301

P1320

P1324

P1325

P1380

U1600

U1601

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...