siera 2 Posted January 11, 2015 (edited) Vidim da je nešta u ovoj temi "Reportaže" smanjilo pisanije pa ako Vi je interesantno mogao bi da uradim jedan copy/paste, ako ne onda admin neka obriše i rešeno. Edited January 11, 2015 by siera Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted January 11, 2015 Vidim da si na drugoj temi pisao da si isao u Moskvu, pa bi mogao da napises neke osnovne stvari, kuda, kako, jel se placa putarina, kakve su cene i slicno Kakvi su putevi kad se udaljis od Moskve? Quote Share this post Link to post Share on other sites
siera 2 Posted January 11, 2015 Ma ima tamo svega i svačega, putarine plaćamo ili putem aparata za putarine ili na granicama, pumpama po potrebi jednostavnoDa ne smaram ljude s nekim mojim pisanijima jel forum je druge tematike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted January 11, 2015 Vidim da ti ides kamionom, mene interesuje putovanje kolima, valjda nije mnogo drugacije, osim sto su jeftinije putarine... Quote Share this post Link to post Share on other sites
siera 2 Posted January 11, 2015 Daleko je to za vožnju kolima mada vidim po neku našu registraciju na tim krajevima i to su ljudi koji odu poslom jednom (kolima) i više ne. Imam drugara koji je otišao sa Zastavom 10 za Novosibirsk cca 6500km u jednom pravcu Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted January 11, 2015 Sto smaras? Pisi slobodno, tema je za to. Ako mozes, opisi jedno putovanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted January 11, 2015 Koliko ima do Moskve, manje od 3000? Dolazi moj komsija koji zivi tamo, svake godine je ovde po mesec dana, a i vidjam one Magnit kamione svakodnevno na carini kod nas u Smederevu Quote Share this post Link to post Share on other sites
siera 2 Posted January 11, 2015 (edited) Imam na ovom drugom forumu to već uradjeno srećom postoji copy/paste. i biće ista od reči do reči Ajde da ubcim neku sliku sa početka ove ture, utovar za Belorusiju meso. Ima nekih sličica a kako će se ova tura završiti nemam pojma (nešta mi sumnjivo) Kad sam stigao on je me sačekao Dok sam čekao reko da napravim koju sličicu I onda počinje utovar Pa spašavaj paletu da nepadne 560kg jedna Pa onda ne može da stane druga Pa cirkus Kolorado Pa opet hoće da padne I na kraju je i pala i obe su morali da prepakuju. Užas, kako će se završiti ne znam [/ur l] Dan 2.Problem novi, dobio dokumenta prosledili me na carinu kad tamo-medjutimOdem u špediciju predam dokumenta Tir karnet da mi popune "kaže majstore 5000 dinara" zašta reko 5000 dinara kaže za otvaranje karneta za reko 3 reda što treba da napišete 5000din tako je kaže po cenovniku izvoznik neće to da plati nije njegov trošak a i paritet im je ex work fabrika. Doro reko odlično imamo 2 solucije to neko da plati mesto mene kao prva i druga da skoknem nazad do fabrike da ovo lepo istovare, ništa mi zato ne duguju i da odem u 3 lepe p.m. Oni me gledaju onako belo pa neveruju, valjda nisu naišli na nekog ko vozi svoj kamion pa može da odlučuje o svemu. Onda počinje sazivanje telefonom ovako onako i najveća stvar ne mogu da naplate gotovinski 5000 din nego mora preko računa. Sad se oni izmedju zezaju ko će da plati ali neka ih Nisam stigao pre da se javim a za Tir situacija je sledeća, izvoznik odbio da plati otvaranje karneta (doduše paritet za robu je EX Work) i sa prevozom nemaju ništa. Sledeće rešenje je bilo da platim Ja a to da mi refundiraju, pristao sam na to da dam tih 5000 din i odem da platim al "medjutim" špediter ne može da primi gotovinski novac već samo na račun, mislim se boli me kneko je platio mesto mene i doneli su mi dokumenta za 40minuta bili su brzi. Dodjem na našu granicu i nema neke gužve, odem na drugu stranu da uradim veterinara, tamo nema neke gužve znam ih godinama iz vidjenja kad čovek me otkači s jednom rečenicom" nemate najave, ona treba da je 24h ranije poslata" Ja zovnem opet izvoznika kažu da je najava poslata jutros u 8:30h. Ode špediter da napravi zahtev za vet pregled i da platim taksu kad su iz fabrike pozvali načelnika vet inspekcije onda ima najava i bi gotovo dok sam doručkovao i ručao. Sad se guram na Madjarsku stranu kod Madjara zastoj. Dan 3. Jutros krenuo sa Roszke u 8:35h i oko Budimpešte na M0 istočna obilaznica prizor koji ne vidjam često Imali su izgleda žešće nevreme, izvinjavam se zbog lošijih slika ipak sam u vožnji. Mnogo šume i dalekovoda polomljeno Deonica M3 koja je počela da propada sredjena dobro, brojanje kilometraže puta Dan 4.Prošao Poljsku, završio na Poljskoj strani za neka 4 sata vremena, nije niko imao na ulasku u terminal, pravo na rampu ali je terminal bio skoro pun, sad sam u medjuzoni do BY strane imam još skoro 2km i to je puno Dan 5. Završih i tu famoznu granicu PL -BY izašao iz BY terminala u ponoć i parkirao se u 00:10h da pravim pauzu. Pošto sam probio sva moguća vremena sad pauza 11h do 11:10h danas Edited January 11, 2015 by siera Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stilisa 313 Posted January 11, 2015 Ja volim price iz kabine da slusam/citam, jos ako ima koja slika, ihaaaa. Tako da ono, raspisi se koliko ti dusa hoce. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted January 11, 2015 Sveeee mi je ovooo poznatooo gahahahahaha Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted January 11, 2015 Kad nesto postavljas sa drugog foruma, ne koristi samo CTRL+V, vec CTRL+SHIFT+V, da bi slova bila standardna i da bi se sve lepo videlo Quote Share this post Link to post Share on other sites
siera 2 Posted January 11, 2015 Dan 5. Završih i tu famoznu granicu PL -BY izašao iz BY terminala u ponoć i parkirao se u 00:10h da pravim pauzu. Pošto sam probio sva moguća vremena sad pauza 11h do 11:10h danas Dan 6. Došao do mene vlasnik robe za ostatak neke dokumentacije, i sa poznatom frazom "zavtra" kaže mi da je ogromna gužva na carini i da će me tek sutra ocariniti i navodno istovariti. Jedino pozitivno uhvatiću pauzu od 45h Dan 7.Redovne aktivnosti umivanje sredjivanje "radnog prostora" kafa, net, tel za sada ništa novo nadam se da me danas reše Nešta se dogadja u mom slučaju, dolazili veterinar i sanitarac u kontrolu i uzimanje uzoraka, biće valjda nešta I izgleda da će biti kako treba, ne može baš sve da bude idealno ali neka bude ovako biće valjda ok. negde oko 14:30h dodje neki tip kod mene i done mi dokumenta i kaže ajde da vidiš čoveka koji te vodi na istovar pa se dogovorite kako ćete dalje. Ok odemo na carinu došao čovek nekom Toyotom highlander mislim i kaže mi da je sve gotovo i da krenem, gde se reko ide, nije daleko 20km ok ajde nije strašno a fali mi sat do 45h pauze imam 44h šteta to upropastiti pa ga zamolim da me sačeka malo. Prihvati nevoljno prodje i to i krenem vozi vozi vozi :Šaltaj: skoro 55km malo fali. Ja reko sad je to neka fabrika čekaju mene kad medjutim tabla ko hladnjača Minska voblasna bolnica, pokazuje ovaj meni da idem zanjim diže se rampa, jbt vozim se 10 min kroz bolnicu levo desno levo desno, parkiraše me i zove me da idem da"smotrim" prilaz. Sneg 3-4cm -2° odemo peške 200-300m sve pored zgrada vidim ljude u krevetima osoblje nesmem da slikam u p.m. osoblje nosi one bele kape na glavama još uvek. Pogledam prilaz nauzbrdo ali po mojoj proceni ok. Ovaj zadovoljan što to može da se prodje, pripalim Stralisa ma ide bez greške. Parkiravanje za istova na nizbrdo pa moram u rikverc i to uspešno. Vidim Ja šta će biti ručni istovar i dvojica ljudi, doći će i treći tako da se nadam da će noćas to da istovare. U medjuvremenu sam pošto moram uzbrdo u rikverc nazad da se vratim posuo put peskom i onda malo :internet: Sad mi doje ovaj tip što me doveo na istovar Maksim Toyota 3,5lit benzin troši mu od 12-15lit benzina. Ovi polako istovaraju uz obećanje da če doći i treći da pomogne u p.m. Imam već zakazan utovar u Litvaniji ali i do tamo mi treba vremena, nisam napomenuo da je ova bolnica otprilike kao dva klinička centra u Beogradu, išao sam skoro 10min unutra levo desno levo desno Dan 8.Istovar gotov i "dobacio" sam do granice BY-LT cca 170km, kolona je baš velika možda 4-5km nešto sam uspeo da izobilazim što nije baš popularno na ovim krajevima i došao na cca 1km, dalje su svi budni i pomeraću se polako Ušao u LT jutros u 7h, vozio do prvog parkinga skoro sat vremena i onda pauza 11h ističe za nekih pola sata i onda pokret na utovar. Google kaže cca 290km nije baš ni blizu u p.m ali što se mora nije teško. Jutros sam imao "frku" sa mojim telefonom. nov uredjaj LG G3 radi bez greške i jutros pred spavanje pošaljem par poruka na neke brojeve sa potrebnim informacijama jel kad legnem da spavam gasim zvono na telefonu. Kod nas u našoj mreži zadnja poslata poruka je uvek zadnja (ovde je prva pod tim imenom) telefon je nekako promenio datum na 12.12.2014 petak. Ustao Ja oko 13h i gledam i nemogu da verujem petak 12. a meni zakazan utovar ujutru u 8h sad 13h jbt kako sam pogubio dane ne mogu da verujem, uzmem drugi telefon na njemu 11.12.2014, uzmem opet prvi telefon i odem u crkveni kalendar, jok označeno je da je danas petak sad pojma nemam gde sam u p.m. razmišljam šta da radim utovar mi je striktno na vreme pomeren 2 dana zbog mene i još da ne stignem katastrofa, nemam ni vreme vožnje više. Nemam ni lokalnu SIM karticu ni internet ništa u p.m. Razmišljam na tahu je 11.12.2014 upalim komp da digne sistem i on je 11.12. kome sad da verujem tel ili tahu i kompu u pm. Zovnem kući i jedva utvrdih da je 11. nasikirao me nekih 10 min žestoko. Inače na ovakvim turama gde ima čekanja velika većina ljudi gubi evidenciju dan/datum Da nastavim ovo pisanije, pauza istekla negde uveče i krenem još nekih 270km do mesta utovara, put ok ka Kaunasu i Klaipedi, veče i nema neke gužve Odvajanje ka mestu utovara i tzv maloj Rusiji Kaliningrad Vozio Ja tako pošto nemam nikakvu kartu, malo konsultovao Google naidjem na putokaz za odvajanje ka mom mestu utovara kad tamo zemljani put 10km sa uzbrdicom i nizbrdicom 6%9km. Put za širinu kamiona i malo više, nema nikakve zabrane niti bilo šta drugo Stigao sam tačno pred firmu, ujutru mi kažu da ima drugi glavni put i da je dalje nekih 25km, jedino što mi kažu za slučaj snega ga zabranjuju za kamione. Dan 9.Ujutru po isteku pauze utovario i pravac carina granica LT - RUS Cisterna istovarila mleko i izlazi iz mlekare Carina gotova za 15min i sad krećem kao da dolazim iz RUS Malo Litvanskih puteva, otišao sam "popreko" da skratim koji km, ti putevi nisu bog zna kako ravni Usput vidim da se baziraju na poljoprivredi i stočarstvu, mnogo oranica i farmi ima.Hvata noć ulazim u Poljsku kad kontrola pravac rendgen Čekam red Neka se pripremi :au: :au: :au: Dan 10.Vožnja kroz Poljsku i Slovačku, kroz Poljsku i vetar je me ubio da sam svu naftu potrošio Dan11.došao u Madjarsku i moram da se vratim na prethodno ne vreme koje je uništilo energetsku mrežu a vidim da su žice od dalekovoda sa svim onim kuglama bile po putu Od ovog dalekovoda su žice završile preko auto puta, šta je tad bilo sa saobraćajom nemam pojma ali mogu zamisliti Evo žica baš koje su bile na auto putu Dolazak na Roszke granica, prazno za divno čudo Ulaz u Madjarski terminal unutra je bilo oko 25 kamiona Tu sam završio za ravno sat i prelazak na našu stranu, kad tamo haos u nedelju je prošlo oko 220 kamiona u dnevnoj smeni terminal pun, naši carinici se čude otkud toliki kamioni.Papire završio u drugoj smeni i pauza do ujutru. Dan 12. Stigao kući pauza od 3 sata malo se sredio ručao i polazak dalje jel treba da uhvaim red za veterinara na crnogorskoj granici u protivnom gubi se nekoliko sati. To završio ujutru u 9h i polazak dalje Ma idi begaj kamena i vode kolko hoćeš. Dolazak na Albansku granicu Albanska vaga a pored obala Skadarskog jezera Stigao uveče na carinski Terminal u Tiranu (nov uredjen po svim mogućim standardima) wc tuševi, restoran, špedicije, banka jedina mana nema interneta. Jedva uhvatim neki signal u restoranu od wi fi-ja izgleda da je neko bio ne oprezan i ostavio otključanu mrežu Parkiram se kad tamo zatičem kamion od firme mog drugara, izadjem da se javim kolegi kad moj drug Ivica (svojevremeno mi je odvezao par tura sa mojim kamionom) Spavanje i ujutru treba ustati da se predaju papiri. Navodno špedicije rade od 8h Dan 13. Ja ustao u 8:00h u Milšpedu čekam da predam papire tamo ni žive duše i tako do 9h.U medjuvremenu sam popio 2 espressa i odgovorno tvrdim da kod nas espresso je samo imitacija kafe U medjuvremenu evo slika bašte restorana i zgrade špedicije i terminala Ponuda hrane u restoranu na terminalu ide dovde Inače da se vratim na špediciju, dodje dečko u 9:00h ali sam primetio da su ozbiljno počeli da stižu na posao izmedju 9:30h i 10:00h tad je bio najveći priliv ljudi Papiri gotovi oko 13h i krenuo sam ka istovaru, telefonom su mi objasnili kuda da dodjem i mogu reći da sam omašio samo jedan semafor, cca sa okretanjem oko 2km s obzirom da sam prvi put to je ok. Saobraćaj je užas a pešaci još užasniji, znači prelazi se i pretračava baš onde gde njima treba u tom trenutku ispred utobusa, iza autobusa pre semafora, posle semafora užas. Nisu bolji ni ovi s kolima Neka zgrada, šta i čega nemam pojma Presadjuju se palme Pogled na Tiranu Ovde sam iskoristio da se okrenem za nazad (pogrešio) Ulica ka firmi za istovar Pa onda levo u p.m. Završio i polazak nazad Sa palmama se naveliko radi na uredjenju Ovde preko puta ovog hotela se parkiram a sa moje desne strane Alumil velika firma, ima parking dok ne vidim gde ću i kud ću dalje, kad srećom uhvatim wifi od restorana :) tako da mogu da ubijem malo vreme. Kad nesto postavljas sa drugog foruma, ne koristi samo CTRL+V, vec CTRL+SHIFT+V, da bi slova bila standardna i da bi se sve lepo videlo Koko vidim razlika je u fontu i negde mi se zagubila jedna slika, probaću da je nekako pribavim Dan 14.Prenoćio u Tirani pored glavnog puta, tu sam nahvatao wifi i onda sam rešio da se ne pomeram odatle, od utovara nije bilo ništa i onda pokret ka MNE, evo usputnih slika Tržni centar City Park Naidje ovaj expres i pokvari mi sliku Mislim da su gradili bez nekog reda Obližnje selo Skretanje za carinu Izlazak na deonicu auto puta dugačka nekih 25km Parking na auto putu Reka Drim teče ka Jadranskom moru Moderan vulkanizer Stari grad iznad mesta Lezche Skadar na Bojani stari grad Bojana Ulice Skadra, za kidanje točka odlična stvar Izlaz iz Skadra ka granici Hani Hoiti Ovo je me izenadilo Put ka granici MNE Granice izprelazio za 20min i već sam u MNE, obala Skadarskog jezera Medjunarodni put Podgorica - Tirana - Atina E762 širok cca 4m deonica 3km Čuvena reka Cijevna i njen kanjon ispred Podgorice Dolazak na utovar u Podgorici, dalje nećeš moći :ahhaah: :ahhaah: :ahhaah: Utovar završen, uveče ocarinio i pravac granica, i to završio za cca 2 sata i polazak dalje. Dan 15. Rascarinjenje Prijepolje i čekam dokumenta, i nema baš nešta ni zanimljivo za slikanje Ako bude okačiću Da nastavim carina u Prijepolju gotova oko 13h i onda "juriš" kući da stignem u MUP da podignem pasoš jel u starom više nema mesta ni za jedno slovo a kamo li pečat u protivnom ostaje sve za subotu a Ja moram da sam u subotu ujutru u Beogradu na istovaru. Evo par usputnih slika Put od Prijepolja ka Bistrici Silazak iz Nove Varoši sa Branoševca ka Kokinom Brodu Evo ga Kokin Brod jezero i ispred desno restoran Sveti Nikola Most preko Uvca Evo je kuća gde odakle mi je majka pored samog puta na 20m (evo dokaz i starinske fotografije) slava Nikoljdan a Ja ne znam kud ću pre Šume se seku na veliko. koja je svrha ne znam ali ne vidim da se pošumljava Put "upravljen" lakše se vozi ali se primećuje da je jako opterećen već se vide oštećenja na njemu Već stižem na Zlatibor, to je već grad Malo je ladno za kupanje Silazak u Užice Stari grad U gradu magla i aero zagadjenje - smog tako je skoro cele zime Ovčar Banja tunel i hidro centrala Dan 16. Usutajanje u 04:00 pakovanje i pokret. Beograd utovar, istovar Smederevo carina i produžetak dalje. Nema nekih zanimljivosti evo jedne slike iz Deliblatske peščare. Lepo popodne i zalazak sunca Ulazak u RO, nema gužve al se ipak čeka ( za svaki slučaj) Mislim da je ovo nagoveštaj za lep sutrašnji dan. Ušao u Rumuniju oko 20h i pauza do ujutru zaslužio sam Dan 17. Ustajanje kafa i polazak dalje Slika sa ulica Temišvara Bilo je malo snega ali su livade pod vodom Aerodrom u Oradei Ušao u Madjarsku (mada ovde je na nekih 70km do UA granice) Lep zalazak sunca Prilaz granici na oko 1km nema gužve Granica, 2 kamiona pre mene za ulaz u terminal ali sam ipak zbog kompjuter čekao sat vremena Završio Madjarsku carinu i prešao na UA stranu, uhvatila me smena ali sam zato posle bio 1.krenuo dalje ali noć pa zato i nema slika Malo snega s Karpata -4° nije strašno ali vetrovito Dan 18. Krenuo iz Skola izvezao deo Ukraine i pauza, nije ni bilo nekih stvari za slikanje. Došao do Černigova i pauza. Dan 19. Polazak ka RUS granici još nekih 150km Raskrsnica gde se razdvaja put za BY i RUS Vidim da iamju nekih teh. problema Prilazak RUS granici i fortifikacijski objekti Vojna kontrola Pa opet malo prepreka Još 3km do UA granice, haos Dan 20.Prehodnu noć malo spavanja pa malo pomeranja u koloni, ujutru u medjuzoni UA - RUS Ne znam šta rade s ovim otpadom Ulaz u RUS i 1. kontrola O pet me izabraše za rendgen, mora da sam im krajnje sumnjiv, mislim da mi je bio treći ovaj mesec Na kraju izlaz sve ok :ahhaah: Konačno pred mrak završio granicu i polazak kaa carini daleko oko 150kmDan 21. Carina gotova unoć u 22:30h !!!! Pošto mora da se izadje van carine podjem ka magistralnom putu M13 kad tu naidjem pored puta na jednog našeg koji je bio na carini do uveče, stanem da vidim kad ostao bez nafte !!!!!! Molime da ga vozim do pumpe da sipa u kante i da ga vratim nazad cca 10km, jbg ne razumem al........Završim to i pravac na parking na :sleep: Dan 22. Ustanem oko 6h i krenem dalje, Izlazak sunca na -15° M13 put ka Brajnsk-u Evo još malo izlaska sunca, nekako to mi ostavilo utisak na mene Stočar, utovaren Brajnsk, malo prljava šoferka Ulazak u Kalužšku oblast Prethodni sneg se čisti sa bankina Jedan Magnit u dostavi Rezultat od prethodne noći Pravac Kaluga - Moskva M3 Prilazi Moskvi, prethodni dan je bio haos MKAD Moskva, još uvek ima snega pored ogromnih napora koji su komunalci uložili da srede grad (šta grad kad je veći nego naša država )Konačno stigao na mesto istovara. Dan 23. Hladnjikavo -13° ima vetra Odem i prijavim se za istovar i nakon sat vremena dolaze da me vode na istovar. Počnu da me istovaraju, kad navodno ne odgovara im kvalitet robe, ono što su istovarili vrate nazad u kamion i na parking, navodno sutra će me istovariti. Jbg, šta da radim.Kako da upotrebim ostatak dana, rešim da odem malo do tržnog centra cca 10km. Evo slika Lacosta prodavnica Neka futuristička veš mašina AEG Već 00:30h po ruskom vremenu -15° Dan 24. Negde oko 9h me zovu na istovar i konačno za sat vremena gotovo i polazak za SRB Pogled na ovaj tržni centar iz daljine sa M10 ogroman je Da nastavim so ovim tržnim centrom Otprilike preko parkinga treba 10-15 minuta da se prepešači Evo ga MKAD i gužva, opravke na putu se rade bez obzira na -temp Reka Moskva, zaledjena i pecaju ribu Opet tržni centri Zgrada Moskovskog oblasnog suda Tehnika čudo ekrani dugaćki i visoki po nekoliko desetina metara Radovi na proširenju M1 ulaz u Moskvu na MKAD Libher Nemački nema kakve dizalice i mašine nema Već počinje led i hladnije i onda je ovo česta slika. Uglavnom sam se prebacio do RUS-BY granice i tu je pauza za taj danDan 25. Kafa i polazak oko 9h Ruska vaga na izlazu iz RUSIma još slika ali nešta ne ide dalje, možda se tema "šlogirala" od ovoliko slika za kratko vreme probaću kasnije ako ne ide onda sutra dok se malo oladi Beloruska strana i 3 kontrole carina, policija i transportna - ludaci Izgleda da sam negde nešta "spržio" i dalje neće. Slike ne prihvata za sada a razlog.... ima admin da me otera u tri lepe... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted January 11, 2015 Jel si sve sam ili u dvojku? Cuvas li macora jos? Quote Share this post Link to post Share on other sites
siera 2 Posted January 12, 2015 Sami radimo a inače gospodjica Manuela jedva čeka da dodjem, tačno je naučila da uvek nešta dobije Imam još dva dana da bi reportaža bila kompletna, evo nastavka Sneg od prethodne noći Radovi na putu su u toku Zima čini svoje Dan 26. Evo me i na kontrolnoj kameri Završio BY stranu i krećem ka UA, BY služba održava i medjuprostor Završio i UA i onda naidjem na jednog kolegu iz Čačka koji ima problema s kamionom i onda jbg, total izgubio sam nekoliko sati zbog toga + noć koju skoro nisam spavao nego čekao na granici zbog ..... jbg :.ebiga: :.ebiga: :.ebiga: Imao je neki incident Sezona repe još uvek traje u Ukraini Po ledu čas posla se završi u kanalu ako se ne paziNoć stigao na UA - RO granicu. Ukrainsku stranu završim za 15 minuta i tu je nastao kolaps do ujutru do 9h. Rumuni nisu pustili ni jedan jedini kamion, užas a 31. decembar Dan 27. Rumuni se konačno smilovali da počnu da rade i počeli su da puštaju kamione, Ja sam završio oko 9h i krenuo sa RO granice Popodne se svratio da operem malo kamion mada sam ga prethodnu noć oprao u Ukraini, sad sam hteo da malo izdetaljišem felne i rezervoare Opet Ja sa zalascima i izlascima sunca, nekako me to fascinira, popodne u Rumuniji negde posle Temišvara Na granicu stigao oko 16h, jedan kamion pre mene, završio za 5 minuta i prelazak na našu stranu, opet za par minuta gotovo i već oko 16:30h krenuo sa naše granice. Na Vatinu pa dalje Vršac, Bela Crkva, Kovin -15° sneg na putu koči lepo drži pravac, dobro za vožnju i tako sve do auto puta. Auto put očišćen sve do ulaska u Kragujevac i onda opet kolaps kroz grad, do izlaska do grada. Dalje ka Ravnom Gaju i Knić Mrčajevci, Čačak upotrebljivo tako da sam nešto posle 21h stigao kući. Već treći put zaredom dolazim pred samu novu godinu kući.Da rezimiram 27 dana na putu, jednu noć sam prespavao kući od 22-04 ujutru i nije toliko loše, nije bilo puno hladno tj mešovito od +20° u Albaniji do -15° u Rusiji. Kamion služio kako treba tako da se okonča i ova poslovna 2014 godina.Konačno prodje i ovaj post, total 27 dana na putu nije baš ni malo prošlo je kako treba a sa ovim je i zaključen posao u 2014 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted January 12, 2015 Alal ti vera, ja sam ne bih mogao duze od 2-3 dana. Obesio bih se za retrovizor Quote Share this post Link to post Share on other sites
siera 2 Posted January 12, 2015 3 dana mogu da provedem da ne spavam, nije to neki problem, mora da si dobro opremljen da imaš sve i nije problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted January 12, 2015 Mogu i ja, meni se cesto i ovde desava da po dva ne spavam ali to tako non stop sam, na to mislim. Da sam u dvojku onda bi bilo mnogo lakse. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 12, 2015 Samo ne bi bilo lose da ubuduce koristis male slicice - thumbnail tzv...kad vec ima dosta slika - zbog preglednosti i lakseg ucitavanja Quote Share this post Link to post Share on other sites
DjoleKG 0 Posted January 12, 2015 Super reportaza, ocekujemo nove u 2015! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted January 12, 2015 Svaka cast!!! Jos sam ides, alal vera i koliko km si preso za ovih 27dana Quote Share this post Link to post Share on other sites
siera 2 Posted January 12, 2015 Slike idu iz Photobucket i stavljam sve zasebno, jel jednostavno lakše mi je radi naknadnih promena i prebacivanja i pisanja.Svaka cast!!! Jos sam ides, alal vera i koliko km si preso za ovih 27dana Nisam gledao kilometražu ali odokativno 10-11 hiljada km Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted January 12, 2015 Dobro ti ovo teras sam... cekamo dalje slike Quote Share this post Link to post Share on other sites
siera 2 Posted January 12, 2015 Slika ima gomila ali za decembar 2014 je to, kad ću krenuti dalje neizvesno, nema se posla . Uvek idem sam, ne mogu nekad ni sam sebe da trpim a kamo li nekog drugog :) Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted January 12, 2015 Hahaha Jel radis samo istok ili ti tako ispada? Quote Share this post Link to post Share on other sites