Jump to content
FAS Goran
neshaoct

WTCC: Lada Vesta / Lada Vesta TCR

Recommended Posts

Predstavljen konačni izgled Lade Veste WTCC

 

124106-lada%20wtcc.jpg

 

Lada Sport je objavila konačni izgled Veste WTCC, sa kojom će se njihova tri vozača takmičiti u Svetskom šampionatu touring automobila. Lada Vesta će u WTCC-u zameniti Ladu Grantu, u najelitnijoj TC1 kategoriji, u kojoj su automobili sa najnovijim specifikacijama, odnosno sa 1.6 litarskim benzinskim motorima do 380KS. U odnosu na prošlu sezonu promenio se generalni sponzor, pa umesto Lukoila na autu će biti natpis Rosneft. Zvanična boja je neka varijanta žute. Automobil će voziti isti vozači kao i prošle godine: Britanci Rob Huff i James Thompson kao i Rus Mikhail Kozlovskiy. Podsetimo, bivši svetski šampion Huff je prošle godine uspeo da dva puta pobedi sa inače nekonkurentnom Grantom, pa ekipa za ovu godinu ima puno veća očekivanja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lada može da pobedi u novoj sezoni

 

124106-lada%20wtcc.jpg

 

 

Fabrički tim ruske Lade u novu sezonu svetskog šampionata turističkih automobila (WTCC) ulazi sa visokim ambicijama. Novi automobil, novi sponzori i uhodan vozački tim su garancija solidnih rezultata, smatra jedan od fabričkih vozača, Britanac Rob Huff. Njemu je prošle sezone pošlo za rukom da pobedi u sada već penzionisanom Ladinom WTCC automobilu, a nova Lada Vesta raspolaže još većim potencijalom.

''Možemo do pobede u novoj sezoni, u to sam uveren. Pouzdano znamo da će automobil koji ćemo imati na raspolaganju ove godine biti brži i bolji od prošlogodišnjeg. Za sada je, naravno, teško dati objektivnije prognoze, moramo da sačekamo trke, ali do tada ćemo imati mogućnost opsežnih testiranja. Očekujemo tri nedelje solidnih priprema, što je više nego smo imali na raspolaganju uoči početka prošle sezone. Ako u novu sezonu krenemo sa boljim razumevanjem automobila i sa nekoliko osnovnih ideja o kvalitetnim setapovima, mislim da na bazi toga možemo napraviti kvalitetne rezultate'', rekao je Huff.

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa prednje strane mi lici na Hondu,a sa bocne podseca na Cruza,mesanac neki ali izgleda mocno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lada napušta WTCC, sprema Vestu TCR specifikacije

 

150426-wtcc%20lada.jpg

 

Lada sport Rosnjeft napušta WTCC posle finala u sezone u Kataru, objavili su ruski mediji! Pozivajući se na sopstvene izvore, ruski magazin ''Čempionat'' preneo je da je Lada obavestila svoje vozače Gabrijelea Tarkvinija, Nikija Katsburga i Iga Valentea da su slobodni da traže drugi angažman za 2017. godinu. Umesto da učestvuje u Svetskom turing prvenstvu sa Ladom Vestom TC1, gigant iz Toljatija posle pet WTCC sezona planira da pripremi Vestu po TC1 specifikaciji i da osnuje svoj fabrički tim u Ruskom šampionatu na kružnim stazama u klasi turing. Očekuje se da će šef Ladine ekipe u domaćem prvenstvu biti Vladislav Nezvankin, koji se u RSKG već trka u Ladi Granti u superprodukcijskoj kategoriji. Kompanija AvtoVAZ, koja proizvodi Lada automobile za devet meseci 2016. napravila je gubitak od 12.1 milijarde rubalja, a na domaćem tržišti je prodala 189.852 vozila, što je pad od 6.7% u odnosu na isti period prošle godine. Tako Honda i Volvo ostaju jedini fabrički WTCC timovi 2017, jer i Citroen po isteku ove sezone odlazi iz svetskog turinga i posvećuje se Svetskom reli šampionatu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

I zvanično: Lada napušta WTCC

 

157708-lada%20wtcc.jpg

 

Fabrički tim Lada sport Rosnjeft potvrdio je da po okončanju sezone 2016. napušta Svetski šampionat turing automobila. To je na Ruskom auto-sportskom forumu objavio direktor marketinga kompanije AvtoVAZ, Aleksandar Bredihin. Bredihin je manifestaciju koji se održava na Moskovskom autodromu iskoristio da predstavi sportski program proizvođača iz Toljatija za 2017. godinu. Novi kurs kompanije je, kako je ranije i nagovešteno, u potpunosti posvećen nacionalnim prvenstvima. Lada će u turing klasu RSKG serije poslati Vestu od 320 KS, dok će u superprodukcijskoj klasi nastupati verzija od 260 KS. U najslabijoj kategoriji, turing lajt, tim neće biti zastupljen. Zanimljivo je da će Lada i po silasku sa globalne scene za svoj dalji program zadržati podršku Rosnjefta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ladina TCR Vesta imaće motor i menjač iz Renault Megane RS

 

lada%20tcr.jpg

 

U Ladu Vestu TCR specifikacije, koju će sportsko odeljenje proizvođača iz Toljatija spremiti za prvenstvo Rusije na kružnim stazama 2017, biće ugrađeni dvolitarski turboprehranjivani agregat i menjač iz Megana RS. Prema univerzalno važećim TCR propisima, automobili koji se uklapaju u taj standard imaju turboprehranjivane motore maksimalne zapremine dva litra, obavezno derivate serijskih. Moguće je ugraditi i motor manje kubikaže (Peugeot 308 ima 1.6 litara, a Giulietta je do sada imala 1.75) ali se pokazalo da to i nije baš idealno rešenje, čije se mane ne daju kompenzovati ni merama balansa performansi. U Svetskom turing prvenstvu vladaju drugačiji standardi - 1.6 turbo motor Veste TC1 specifikacije izradila je Oreka, a agregati uopšte ne moraju imati veze sa serijskim. Nasuprot tome, TCR norme potenciraju vezu trkačkog automobila i ekvivalentne visokoperformantne putničke verzije, zato ono što se nalazi ispod haube mora da vodi poreklo iz modela koji postoji u proizvodnom programu. Kako dvolitarski turbo ne postoji u proizvodnoj gami AvtoVAZ-a, ekvivalentni agregat se, opet u skladu s TCR propisima, može preuzeti iz drugog modela iste marke (slučaj Giuliette i Giulie), ili iz modela drugog brenda u okviru iste kompanije, odnosno grupe. Tako će Lada u Veste TCR instalirati motor Renoa, koji je suvlasnik AvtoVAZ-a. Pored motora, TCR Vesta će od Megana RS pozajmiti i transmisiju. U Megan RS Trophy ugrađuje se paleta dvolitarskih turbo agregata, koji oslobađaju od 250 do 270 KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Privatnici će vratiti Lade Veste u WTCC?

 

150426-wtcc%20lada.jpg

 

Napuštajući Svetski turing šampionat da bi se posvetila nacionalnom prvenstvu Rusije (RSKG), fabrička ekipa Lada sport ''ponela'' je sa sobom i tri ''lade veste'' TC1 specifikacije, kojima su u 2016. pilotirali Gabrijele Tarkvini, Niki Katsburg i Igo Valente. Uz ekipu iz Toljatija ostao je i glavni sponzor, naftni gigant Rosnjeft, koji se takođe usredsredio na domaću trkačku scenu. Postoji, međutim, mogućnost da ''veste TC1'' ipak ne završe u muzeju, već da nastave WTCC avanturu u 2017, zahvaljujući privatnom timu, piše italijanska verzija portala Motorsport.com.

 

Prema ovom izvoru, nezavisna ekipa, koji finansira novi sponzor, preuzela bi automobile i zadržala istu ekipu tehničara i inženjera, a zatim nastupala u Svetskom prvenstvu. Ceo poduhvat, navodno, ponovo pokušava da ostvari Viktor Šapovalov, prvi čovek Ladinog tima u svim WTCC izdanjima. Takav rasplet bio bi od velike koristi šampionatu, i povećanja zbog ukupnog broja vozila na startnim listama, ali i zbog kvaliteta takmičenja, jer se ''vesta'' u tri navrata pokazala kao pobednički automobil. Zbog manjka TC1 automobila, organizator je za 2017. već otvorio novu TCN2 klasu, namenjenu automobilima TCR standarda. Ipak, Alan Gau, šef FIA komisije za turing automobile, predvideo je da će WTCC startna lista 2017. imati ''najmanje'' 16 TC1 automobila, a to se bez privatnih ''vesti'' ne može postići. Podsećamo, Lada je 2008. godine i ušla u WTCC kao privatna ekipa pod imenom Ruski medvedi. Italijani, razume se, priželjkuju da među vozačima nove hipotetičke privatne postave bude i legendarni Gabrijele Tarkvini, koji je opet odlično sarađivao sa Nikijem Katsburgom. U ovom trenutku, obojica su bez angažmana u turing serijama, Tarkvini čak i bez ikakvog kokpita. S druge strane, engleski Autosport najavljuje da novi tim bez podrške Rosnjefta, neće imati kapacitet da zadrži vozače tog kalibra. Jedini koji je sebe praktično unapred isključio iz bilo kakve kombinacije s Ladom, makar i ovako nategnute, bio bi Igo Valente, koji je posle katarskih trka 2016. uputio dosta oštrih reči na račun ruske ekipe i od nje se rastao u zloj krvi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa od privatnih Lada u WTCC-u, na startu sezone samo 10 automobila?

 

150426-wtcc%20lada.jpg

 

Spekulacije da će se Lade naći na startu Svetskog turing prvenstva 2017. u rukama privatnika, a pod komandom Viktora Šapovalova, izgleda da su konačno propale. Tako bar tvrdi italijanska verzija portala Motorsport.com, na osnovu informacija prikupljenih iz njoj dostupnih izvora. Sezona 2017. praktično je pred vratima, a Veste su sve dalje od povratka na svetsku scenu (ili ostanka na njoj). Scenario je poznat: fabrika iz Toljatija odustala je od fabričkog WTCC programa i posvetila se Vestama u TCR verziji na nacionalnom nivou, u Ruskom prvenstvu na kružnim stazama. S druge strane, Viktor Šapovalov uložio je velike napore da TC1 Veste ne ostanu muzejski eksponati. Verovalo se da je stigao nadomak rešenja i da automobili mogu da se takmiče, ali u rukama privatnika povezanog s Rusijom, koji bi finansirao ceo poduhvat. Uz sve napore da WTCC projekat ne propadne, najnovije glasine kažu da se taj investitor izgleda definitivno povukao, i to pošto je navodno tokom januara čak započet razvojni test program, sada prekinut iz razumljivih razloga.

 

Ako je projekat zaista potonuo, manjak od još tri automobila biće i te kako težak udarac za WTCC, koji će biti bačen u haos, jer njegov organizator ima obavezu da na staze izvede najmanje 16 vozila. U suprotnom takmičarski vikendi mogu biti otkazani. Promoter šampionata pokušao je da predupredi tu opasnost proširivši seriju za novu klasu WTCC2, koja podrazumeva automobile (neprijateljske) TCR specifikacije. Dosad se, međutim, niko nije javio kao pretendent na učešće u ''drugoj ligi'' Svetskog prvenstva. Opisani brodolom nezavisnih Lada Vesti ujedno bi mogao da znači da bi blistava, višedecenijska turing karijera Gabrijelea Tarkvinija definitivno bila prekinuta. Naime, posle sjajnih rezultata sa Ladom, Italijan bio viđen za mesto u privatničkoj Ladi. Ipak, još mnogo više zabrinjava činjenica da je samo nedelju dana pre završetka registracije za WTCC sezonu prijavljeno tek 10 automobila, što sasvim sigurno nije dovoljno za šampionat.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lada Vesta TCR testira od aprila, motor priprema Oreka

 

162956-lada%20tcr.jpg

 

Odustavši od WTCC programa, Lada se posvetila izradi Vesti TCR specifikacije, s kojima ove godine nastupa u najjačoj, turing klasi Ruskog prvenstva na kružnim stazama, pod zastavom tima Lada sport Rosnjeft. U novembarskoj najavi te kampanje rečeno je da će dve Veste TCR prvu godinu svakako provesti u nacionalnoj seriji, dok je za 2018. planirano da se ovaj model se upusti i u takmičenja van granica Rusije. Automobil je još u fazi izrade i zato se nije pojavio na zvaničnom TCR testu balansa performansi na autodromu Adrija. Još je na početku projekta objavljeno da će u Vestu TCR biti ugrađeni dvolitarski turboprehranjivani motor i menjač iz Renault Megane RS. Odgovarajući agregat ne postoji u proizvodnoj gami AvtoVAZ-a, pa je zato rešenje nađeno u pozajmici od modela drugog brenda u okviru iste kompanije, odnosno grupe. Donor je Renault, suvlasnik AvtoVAZ-a.

Direktor marketinga proizvođaća iz Toljatija, Aleksandar Bredihin, sada je otkrio da je u pomoć u vezi s motorom ponovo pozvan stari partner iz WTCC dana, tjuner sa Manji Kura, francuska Oreka. ''Oreka je odgovorna za motor, a Lada sport odgovoran je za automobil. Prvi testovi biće voženi u aprilu'', kazao je Bredihin za SportMotores. Obistini li se navedeni scenario, Lada će imati vrlo kratak probni i razvojni program, budući da Ruska serija na krugu počinje u maju, trkama na autodromu Tvrđava Grozni. Za pilote Vesti TCR u najjačoj RSKG klasi još polovinom januara su određeni 38-godišnji Kiril Ladigin i 27-godišnji Vladimir Šešenjin. Dizajn Ladiginovog automobila već je predstavljen, a minimalne razlike u odnosu na kolor-šemu koja je Ladu krasila u Svetskom šampionatu posledica su činjenice da je trkač iz Sverdlovska istovremeno i pulen SMP rejsinga, tima koji je zapravo predstavlja kompletan program razvoja ruskog auto-sporta od kartinga naviše.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dve Lade Veste ostaju u WTCC, jednu vozi sestrić Ivana Milera

 

163000-lada%20wtcc.jpg

 

Francuski RC motorsport debitovaće u Svetskom šampionatu turing automobila sa dve Lade Veste. Ekipa čije je sedište na Manji-Kuru angažovala je mladog vozača Jana Erlahera, sestrića četvorostrukog WTCC šampiona Ivana Milera, na osnovu impresivnih utisaka koje je ostavio na nekoliko testova.

 

163001-lada%20wtcc%2011.jpg

 

Erlaher je Alzašanin, dolazi iz Miluza, ima 20 godina i osvajač je dva nacionalna šampionata u Francuskoj u kategorijama Mitdžet i Superturizam (specifična nacionalna kategorija, nema veze sa klasičnim superturingom). U 2016. debitovao je u endurans trkama u Evropskoj Le Man seriji. Vozio je ''ližije JS P3-nisan'' za ujakov tim Ivan Miler rejsing i upisao se u pobednike u klasi LMP3 na trci u Eštorilu. ''Ovo je neverovatna prilika i ne mogu da verujem da se dogodila'', rekao je mladi Francuz, čija je majka Keti osamdesetih godina prošlog veka uspešno vozila jednosede. ''Impresioniram sam automobilom na testu, a i ekipa se mnogo trudi. Očigledno je da ću imati puno posla i da ću mnogo toga morati da naučim i razumem, ali znam da moja ekipa ima vrednog WTCC iskustva.''

WTCC promoter Fransoa Ribeiro izrazio je ogromno zadovoljstvo što je pronađena opcija da se pobedničke Veste nađu u ovom takmičenju i 2017. ''Uzbuđeni smo što možemo da poželimo dobrodošlicu još jednom talentovanom debitantu, Janu Erlaheru, kog je trenirao ni manje ni više nego Ivan Miler i koji je bio zaista brz na testu. Uz Orelijena Panisa, to je drugi mladi vozač sa velikim potencijalom. Biće interesantno gledati njihov progres i performanse tokom 2017. i siguran sam da će obojica ostaviti trag u šampionatu'', rekao je Ribeiro. Erlaher se odlučio da nosi broj 68, koji je do prošle godine imao njegov ujak Miler. RC motorsport još nije otkrio ime drugog vozača za 2017.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lada Vesta TCR izašla na prve testove

 

lada%20tcr%201.jpg

 

Ovo više nije kompjuterska animacija - fotografije prikazuju pravu Ladu Vestu TCR specifikacije, prvi od dva automobila koje je fabrika iz Toljatija pripremila za takmičenje po novim tehničkim standardima, primerak koji je pre nekoliko dana prošao svoje prve test kilometre na opitnom poligonu Avtovaza u selu Sosnovka. Inženjeri su proverili spremnost svih sistema automobila za čijim se volanom nalazio 14-struki šampion Rusije Kiril Ladigin, fabrički vozač ekipe Lada sport Rosnjeft i programa SMP rejsing. Kako je naš portal ranije pisao, pod haubom prvog ruskog automobila izrađenog po TCR normativu nalazi se dvolitarski turboprehranjivani agregat od 350 KS, pozajmljen iz kompanije Reno, suvlasnika Avtovaza.

 

lada%20tcr%2011.jpg

 

Dve Veste TCR debitovaće u najjačoj, turing klasi Ruske serije kružnih trka (RSKG) 2017, a pored Ladigina, u ekipi vozi i Vladimir Šešenjin. Već sada se zna da će im konkurencija biti hečbek Seat Leon i još jedna limuzina - Audi RS 3 LMS, koji je očigledno lako pronašao put i do trkačke scene u najvećoj zemlji na svetu. ''Prvi testovi su uvek uzbudljivi, oni su ishod našeg višemesečnog rada'', kazao je glavni projektant nove trkačke Lade, Aleksej Sokolov. ''Izuzetno je važno da u vreme prvog izlaska na stazu automobil ne ispolji nikakve probleme i u tom smislu nova Vesta TCR nije razočarala. Ostaje nam još da isprobamo različita podešavanja, uzimajući u obzir i želje vozača i konfiguracije staza RSKG. Međutim, već sada nas raduje to što nam na prvim testovima auto nije priredio nikakva neprijatna iznenađenja''.

 

''Spoljašnjim izgledom Lada Vesta TCR pomalo podseća na ono što je korišćeno u WTCC projektu, ali je činjenica da su i ovaj automobil i mnoga njegova rešenja jedinstveni i da su bili razrađeni po zahtevima TCR Internacionalne serije. Konačni proizvod je zaista efektan i nadam se da će se voziti jednako tako lepo kao što izgleda.'' Komentar je imao i Ladigin: ''Dođe mi da kažem konačno! Mesecima smo spremali ovu mašinu, zajedno sa ekipom neposredno sam učestvovao u njenom sklapanju. Sada mi se ukazala prilika da u njoj izvezem i prve krugove. Pre vožnji, počela je kiša i hteli smo da otkažemo test, ali smo na kraju smatrali da je to dobar znak. Prvi osećaj je prijatan, tokom vožnji nije bilo nikakvih problema i jedva čekam prve zvanične nastupe na stazi Tvrđava Grozni.'' Rusko prvenstvo na kružnim stazama počinje 13. maja u Groznom, sezona ima sedam takmičarskih vikenda. Tim Lada sport Rosnjeft biće zastupljen u najjačoj klasi turing, kao i u slabijim - superprodukcijskoj i nacionalnoj. Vesta TCR dobiće zvaničnu TCR homologaciju kada bude prijavljena za TCR Internacionalnu seriju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lada Vesta dogodine u TCR Nemačka?

 

171840-lada%20tcr.jpg

 

Tim Lubner motorsport planira da izvede Ladu Vestu TCR na evropsku takmičarsku scenu 2018, počev od VLN serije, pa do učešća u ADAC TCR Nemačka. Ekipa iz Tiringije, sa istoka Nemačke ove godine se trkala sa parom Opel Astri u najjačoj nacionalnoj TCR seriji. Celu kampanju u automobilu sa znakom munje vozila je Jazmin Prajzig, Dino Kalkum je deo godine proveo s Lubnerom, a na jednoj rundi učestvovao je i Georg Braun. Osnivač tima Hajner Lubner se u DDR danima trkao sa Trabantima. Naslednici, sin Mirko Lubner i njegova supruga Anja imaju višegodišnje iskustvo u takmičenju sa automobilima Lada brenda, stečeno u periodu 1993-2001. Ekipa se bavila izradom kompletnih automobila, razvojem motora i izvođenjem Lada Samara na staze. I posle toga, Lubner se bavio ruskim vozilima, servisirajući, tjunirajući i pripremajući klijentske trkačke automobile, a želja da u današnje doba učini nešto sa Ladama pojačala se još od vremena fabričkog WTCC projekta kuće iz Toljatija.

 

Kao dugogodišnji partner nemačkog odeljenja Lada sporta GmbH, firme sa sedištem u Hamburgu, Mirko Lubner je nedavno pozvan u Rusiju da isproba jednu od Vesti TCR koje su sasvim uspešno nastupale u ovogodišnjem prvenstvu Rusije na kružnim stazama - TCR Rusija. Fabrički pilot Vladimir Šešenjin završio je sezonu kao vicešampon u Turing klasi, a njegov kolega Kiril Ladigin okončao je godinu na petom mestu. Lade su osvojile ukupno 5 trka i zabeležile su još osam plasmana na podijumu. Veste TCR završene su neposredno pre starta ruske sezone, nisu učestvovale na testu balansa performansi, vožene su po privremenoj homologaciji i nijednom nisu nastupile van Rusije. Lubner i njegov tim sada prave plan da to promene i da izvedu Veste na takmičenja u Evropi. ''Veoma mi je drago što sam prvi Nemac kome je pružena prilika da vozi taj automobil'', kazao je Mirko Lubner, koji je u Rusiju otišao na poziv direktor nemačkog odseka Lada sporta Andreja Sidorenka. ''Pre mnogo godina osvojio sam puno trka i šampionata sa Ladom, a moja žena i ja smo ubeđeni da će naš tim biti uspešan sa novom Ladom Vestom TCR. Definitivno idemo u VLN seriju 2018. sa našom Opel Astrom i sa Ladom Vestom TCR. Ako ima vozača koji su spremni da u jednom od tih automobila startuju u ADAC TCR Nemačka ili u TCR Evropa, rešenje ćemo sigurno naći. Radujemo se prilikama koje nam se ukazuju'', poručio je Mirko Lubner.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lada sport u 2019: Poboljšana Vesta TCR, dve rezervisane za TCR Rusija

 

187990-lada sport.jpg

 

Ekipa Lada sport Rosnjeft predstavila je svoj sportski program za 2019. godinu, ćiji je najprestižniji segment učešće dve unapređene Veste TCR u Ruskoj seriji kružnih trka (RSKG). Fabrički tim proizvođača iz Toljatija u potpunosti je koncentrisan na domaću scenu. Njegove boje će u najjačoj nacionalnoj klasi, Turing (TCR Rusija), i dalje braniti Kiril Ladigin i Mihail Gračov, što znači da je ta operacija smanjena sa tri na dva automobila. Prošlogodišnji treći pilot Lade u TCR programu, Vladimir Šešenjin, prekomandovan je u novu klasu nacionalnog prvenstva, S1600, u kojoj će voziti Grantu. Ladigin je u 2018. zauzeo treće mesto u vozačkom poretku klase Turing/TCR Rusija, Gračov je bio sedmi, a Šešenjin osmi.

 

U Ladi su se u međusezoni bavili unapređenjima Veste TCR. Automobil dobija novi motor i zadnje vešanje, a u manjoj meri je izmenjena i aerodinamika njegovog prednjeg dela. Blago je izmenjena i livreja ovog modela, sada sa izraženijim narandžastim i crnim detaljima na osnovnoj, žutoj podlozi, koju auto duguje generalnom sponzoru, Rosnjeftu. Početkom prošle godine, Vesta je dobila zvaničnu TCR homologaciju, posle učešća na testu balansa performansi. Međutim, do sada je samo jedan primerak napustio granice Rusije, u pitanu je automobil u junu prodat nemačkom ''Lubner motorsportu'', kome je namenjeno trkanje u VLN seriji.

 

Lada će biti fabrički zastupljena u još dvema klasama Ruske serije na krugu. U Superprodukciji će se sa ''Vestom 1.6T'' trkati Vladislav Nezvankin i Andrej Petuhov. U novoj klasi RSKG, S1600, nastupaće Lada Granta izrađena na bazi novog putničkog modela. Da bi ovaj auto bio kadar da odmah pobeđuje, u njegov kokpit biće smešteni već iskusni vozači. Zato je tu premešten Šešenjin, a drugom Grantom upravljaće Mihail Mitjajev. Proizvođač iz Toljatija biće aktivan i u reliju, za koji priprema Ladu Grantu po R3 specifikaciji, namenjenu šampionatu Rusije. Lada će imati i karting tim na nacionalnom nivou, u kojem će je predstavljati desetorica dečaka uzrasta od 6 do 19 godina.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko će koštati trkačka Lada Vesta?

 

200214-lada vesta  trkacka.jpg

 

Direktor filijale Lada Sport Vladislav Nezvankin oktrio je cenu sportske verzije vozila Lada Vesta R1, namenjenog za auto trke. Sedan Lada Vesta sa oznakom R1 sportska je modifikacija modela namenjena je za profesionalna trkačka takmičenja. Vozilo je opremljeno motorom zapremine 1.6 litara sa 16 ventila, čija je snaga sa osnovnih 106 povećana na 175 konja. U odnosu na Vesta Sport postoje razlike, sportski menjač, čvršće opruge, bezbednosni kavez, gasni amortizeri. U unutrašnjosti se nalazi sportski volan, homologovano sedište vozača sa specijalnim nosačima i sigurnosnim pojasem. Trkača verzija opremljena je i automatskim sistemom za gašenje požara.

Cena takvog automobila, sa pozivanjem na direktora Lada Sport, iznosi oko dva miliona rubalja (oko 29 hiljada evra). Inače, najskuplja Lada Vesta Sport košta od miliona rubalja (oko 15.100 evra). Trkačku verziju može da kupi svako ko to želi. Ne samo profesionalni vozači, nego i obični, kako je Nezvankin potvrdio mogu da naruče auto u predprodaji. Lada Vesta R1 se može voziti kako na trkačkoj stazi, tako i na javnim putevima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...