Jump to content
FAS Goran
joshibeast

Fiat Stilo JTD, 5vrata - 62.5kw (2003)

Recommended Posts

S obzirom kako meni ide prodaja i kako se menjaju okolnosti možda dodjem i ja do 9 godina posedovanja Stila pošto nezadrživo jurimo ka 5 godina druženja :D A i ne smeta mi mnogo, ne troši mnogo, nije skup za održavanjei lepo ide. Čak ni oprema ni kaska za novim kolima, barem ne stvari koje meni znače. Možda se i isplati ugraditi još dvoje vrata i terati i dalje Stila :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Legao danas zimski set.

Jeste malo rano ali u frci sam sa vremenom + ove letnje su odslužile svoje.

Primetna razlika u rupi između 215/55 r16 i 205/55 r16.

Ove zimske, šire i deblje dosta lepše stoje.

Letnje:

c2c4f02023cfc509fdd16c0402cd628b.jpg

Zimske:

a1b4bf49b3913b63bf6c8b34c43c80c4.jpg

Sent from my F3311 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da dignem temu iz mrtvih i da zapljunem 230k na satu - 38k kako je auto kod mene.
Uskoro ćemo na mali servis ponovo.

U međuvremu sam kupio lip branika koji sam negde otkinuo i čekam lepše vreme da to ubudžim.
Sređena je toplo-hladno slavinica na analognoj klimi i to teškom pajser metodom.
Da bi se izvadio panel analogne klime potrebno je rasturiti pola table iz razloga što je plastika iz jednog komada sa klinom-osiguračem na sredini, odmah ispod kaveza radija.
E sada, analizom je utvrđeno da, iz razloga što pored klina postoje i šrafovi koji drže konzolnu plastiku, potreba da plastika bude iz jednog komada zapravo i ne postoji.
Na slici su prikazani svi delovi koje je potrebno izvaditi (ovičeni roze bojom).
Plavo-Crvena linija je masto gde je primenjena metoda "CVIK" sečicama. I nakon toga panel izlazi bez problema.

r8rtxz.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebuloza. Isto kao sto su napravili da kavez radija/navigacije ne mozes da zamenis bas zbog tog plasticnog kur*ica sa prednje strane.

Ne sluzi ni za sta sem da smeta, jedino mozda za centriranje u fabrici. Takodje sam ga odsekao i bez problema zamenio i usrafio kavez za CN+.

Najjace mi je bilo kada sam vidjao da su se ljudi mucili, rasturali pola table i gubili po nekoliko sati, da bi vratili istovetno. A bukvalno taj plasticni klin ne sluzi ni za sta niti sta osigurava, niti se na nesto na njega oslanja.

Sta se "mece" od filtera i ulja na servisu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ulje Selenia WR - neću je menjati. Radi mi posao i nije mi neka ušteda da eksperimentišem.
Što se tiče filtera, to zavisi.
Ne jurim UFI jer me mrzi i nemam vremena da letim po gradu i skupljam delove.
Trenutno su Clean filteri ako se ne varam.
Ranije sam imao Filtron za gorivo i nikakve probleme nije pravio.

Na 10k menjam, kažem im samo nemojte Pionir da stavljate i to je to.

Sent from my F3311 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probio bi ti odavno tih 38k da nije bilo prinudnog parkiranja.

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...