Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Budući modeli Renault-a

Recommended Posts

116171-renault%20laguna%2043.jpg

 

Potpredsednik grupe Renault, Stefan Mueller, otkrio je nove detalje o pojedinim budućim modelima ove kompanije. Sudeći prema njegovim rečima, Renault će potpuno izmeniti svoj osnovni program ponude, što znači da će nove generacije pojedinih poznatih modela biti dramatično drugačije u odnosu na prethodnike. Prvi automobil koji stiže prateći novu filozofiju konstrukcije je Laguna, a nakon Lagune Renault će predstaviti i nekoliko crossovera i SUV-ova, od kojih će pojedini biti sasvim novi u Renaultovoj ponudi.

 

renault%20laguna%203444.jpg

 

Ono što je posebno važno naglasiti je to da je Renault posvećen izmeni osnovne filozofije prilikom konstrukcije novih modela. Muller je rekao da će nova ponuda automobila imati prihvatljivu i atraktivnu cenu, te da novi automobili neće imati ''neke skupe elemente''. Ne znamo tačno na koje ''elemente'' Mueller misli, ali izvesno je da u Renaultima nove generacije nećemo imati najnovije pametne tempomate, sisteme za autonomnu vožnju ili kompleksne luksuzne elemente u kabini. Ovako će cena novih automobila ostati na prihvatljivom nivou.
 
119468-renault%20racoon.jpg

 

Mueller je dodao i to da Renault ne planira integraciju skupih plug-in hibridnih sistema u svoje automobile, mada je pomenuo da u grupi Renault-Nissan takva tehnika postoji i da bi se u slučaju veće potražnje lako mogla integrisati u nove automobile. U svakom slučaju, za Renault verovatno počinje nova faza, a perjanica bi mogla biti upravo Laguna. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Renault SUV na sajmu u Moskvi

 

renault suv coupe 2018.jpg

 

Renault je još ranije najavio da će ponudu proširiti i novim SUV Coupeom iz C segmenta, čije ime za sada nije poznato. Poznato je međutim da će taj model imati svetsku premijeru na ovogodišnjem sajmu automobila u Moskvi, što je danas i zvanično potvrđeno. Takođe, pred nama je i jedna zatamnjena ''teaser'' slika koja otkriva njegov prednji deo. Renault u svom kratkom saopštenju navodi da će njime ojačati poziciju u segmentu koji raste veoma brzo, kao i da će ovaj model sa međunarodnom dimenzijom otvoriti novo poglavlje u istoriji Renaulta u Rusiji. Rusija će naime biti prva zemlja u kojoj će početi proizvodnja i prodaja ovog noviteta, pri čemu će se za njegovu proizvodnju biti zadužena fabrika u Moskvi. Promocija će se održati krajem avgusta na sajmu u Moskvi, a start prodaje se očekuje početkom 2019. godine. Novi SUV Coupe će se po ranijim najavama prodavati i na drugim tržištima (Kina, Brazil, Južna Koreja...), ali više detalja tek sledi u narednom periodu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault SUV Coupe bi mogao da se zove Muskan

 

renault muskan.jpg

 

Renault je još ranije najavio da će svoju ponudu proširiti i novim SUV Coupeom iz C segmenta, dok poslednje vesti iz francuskih izvora kažu da bi ovaj model mogao da ponese naziv Muskan. Automobil će po ranijim najavama svetsku premijeru imati na ovogodišnjem sajmu automobila u Moskvi, što je nedavno i zvanično potvrđeno. Sada je pred nama i novi nezvanični render koji pokazuju njegov mogući izgled, a delo je franuskog sajta ''Auto Journal''. Renault u svom kratkom saopštenju navodi da će ovim modelom ojačati poziciju u segmentu koji raste veoma brzo, kao i da će ovaj automobil sa međunarodnom dimenzijom otvoriti novo poglavlje u istoriji kompanije u Rusiji. Rusija će naime biti prva zemlja u kojoj će početi proizvodnja i prodaja ovog noviteta. Promocija će se održati krajem avgusta na sajmu u Moskvi, a start prodaje se očekuje početkom 2019. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault ne zna šta da radi sa Scenicom

 

RenaultScenicInitialeParis 1.jpg

 

Uzdizanje SUV segmenta ugrozio je opstanak minivenova, pa proizvođači imaju problema sa statusom svojih MPV modela od kojih su mnogi bili izuzetno popularni. Jedan od takvih je Renault Scenic i Grand Scenic, čija je budućnost postala neizvesna. Četvrta generacija kompaktnog porodičnog automobila je izašla 2016, a Renault planira da ga proizvodi do 2022. Šta će biti posle toga, niko ne zna. Čak ni u Renaultu. Da li ćemo ubrzo imati samo SUV automobile, ili će biti i minivenova? MPV segment je godinama bio važan adut za Renault, ali kupci sada menjaju svoje preference pa se tržište za ovaj segment sve više smanjuje. Tako je 2004. Renault prodao 319.131 jedinica Scenica i Grand Scenica sa sedam sedišta, dok je prošle godine taj broj iznosio 105.000. Za sada iz Renaulta stižu informacije da su spremni da nude kupcima različite opcije, jer ne žele baš svi da kupe SUV. Iako neki proizvođači, poput Forda, gase svoje MPV modele, drugi, poput Mercedesa, izbacuju nove generacije što je pozitivan znak da bi ovaj segment mogao da preživi ''najezdu'' terenaca.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault proslavio proizvodnju 3-milionitog automobila u Brazilu

 

renault-3-milhoes-de-veiculos.jpg

 

U fabrici se proizvode modeli Kwid, Sandero, Logan, Duster, Duster Oroch, Captur i Master, pri čemu je kapacitet fabrike do 320.000 putničkih i 60.000 lakih komercijalnih vozila godišnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault planira sestrinski model crossovera Captur

 

renault b suv.jpg

 

Renault će se pridružiti kompanijama kao što su Opel, Citroen i Ford te će ponuditi dva mala crossovera slične veličine. Renault radi na razvoju sestrinskog modela crossovera Captur koji uskoro dobija drugu generaciju, a novi model se očekuje 2020. godine. Prototip baziran na modelu Clio je nedavno viđen na testiranju u Španiji gde Renault proizvodi Captur u postrojenju u Valjadolidu. Automobil je imao značajno podignutu karoseriju, veće naplatke i gume kao i širi razmak između točkova, a to znači da Cliova karoserija prekriva adaptiranu platformu. Renault će koristiti CMF-B platformu koju koriste novi Clio i Captur, a mogla bi da se pojavi i sportska verzija, nešto slično kao što Ford radi sa Pumom uz Ecosport.

Kao i novi Captur, takav model bi mogao biti ponuđen sa benzinskim, dizel i plug-in hibridnim pogonom. Opel u istom segmentu nudi Crossland X fokusiran na praktičnost i Mokku X orijentisanu na stil, dok Citroen ima C3 Aircross i C4 Cactus na sličnim pozicijama na tržištu, ali ovi modeli ipak privlače različite kupce. B-SUV ili kompaktni SUV modeli poput Captura su najpopularnija kategorija SUV-ova te u prošloj godini čine 41 posto tržišta. Captur je jedan od najprodavanijih modela u klasi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault planira veći električni automobil

 

renault-symbioz 002.jpg

 

Renault nastoji da na tržište dovede električni automobil većih dimenzija od svog modela Zoe, kako bi se nosio sa konkurencijom na rastućem evropskom tržištu električnih automobila. Nagađa se da im je cilj automobil koji bi mogao da parira Volkswagenovom ID.3 i Teslinom Modelu 3. U tom smislu će im verovatno pomoći njihov japanski partner Nissan iz alijanse Renault-Nissan-Mitsubishi, koji već ima dovoljno iskustva sa električnim automobilom Leaf.

 

Automobil bi mogao da se proizvodi na zajedničkoj platformi, izjavio je Emmanuel Bouvier, komercijalni direktor Renaultove kompanije za proizvodnju električnih automobila. ''Radimo na razvoju asortimana naše linije kako bismo pokrili sve segmente električnim automobilima'', rekao je Bouvier za Bloomberg, dodavši da će novo vozilo takođe biti izvedeno iz postojećeg modela. ''Prerano je reći da ćemo biti konkurencija vodećoj Tesli, ali planiramo da pokrijemo veći udeo na tržištu'', rekao je Bouvier. Renault i Nissan su rano ušli na tržište električnih automobila velikih proizvodnih serija modelima Zoe i Leaf, ali ovi modeli dele malo komponenti, a naročito platformu, što je osnovni preduslov za smanjenje visokih proizvodnih troškova. Izgledima za automobilsko partnerstvo u zajedničkoj proizvodnji novih modela električnih automobila nije pomogla ni afera sa bivšim predsednikom alijanse Carlosom Ghosnom, a koja je naglasila probleme u partnerstvu starom dve decenije.

 

Proizvođači automobila brzo proširuju svoju ponudu električnih automobila kako bi održali korak sa strožim standardima emisija na globalnom nivou. Dok prodaja raste, vozila sa punom električnom energijom ostaju nišni proizvod sa još uvek neodlučnim kupcima zbog ograničenog dometa vozila i nedovoljnog broja stanica za punjenje. Ali, to bi moglo ubrzo da se promeni nizom novih pristupačnih modela koji stižu u salone, poput malenog gradskog automobila Peugeot 208 i ID.3, koji će se prodavati po ceni od oko 30.000 evra.

 

Renault takođe radi na pristupačnijem vozilu, rekao je Bouvier. K-ZE je niskobudžetni automobil namenjen tržištu Kine, a koji se delom bazira na indijskom modelu Kwid, mogao bi na kraju da se upotrebi za izradu evropskog potpuno električnog vozila, rekao je Bouvier.

 

191516-renault c 001.jpg

 

Očekuje se da će potražnja za novim modelom Zoe od 24.000 evra biti velika, rekao je Bouvier, a Renault sledi planove za uvođenje osam električnih modela u svoju liniju do 2022. godine. Prethodni planovi alijanse iz 2017. godine su najavljivali 12 novih električnih automobila do 2022. Renaulta, Nissana i Mitsubishija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U planu i manji Renault sedan

 

renault sedan.jpg

 

Pojedini mediji pišu da u Renaultu za 2021. godinu planiraju i manji sedan na CMF-A platformi, na kojoj se inače već bazira mali gradski hatchback Kwid. Automobil se navodno vodi pod kodnom oznakom LBC, ali za sada o njemu nema konkretnih detalja (mada se može očekivati da dobije 1.0 motor sa 68KS/91 Nm i menjače iz Kwida hatchback). U svakom slučaju, radilo bi se o pristupačnom sedanu dužine oko 4 metra, a koji bi rivale imao u modelima kao što su Ford Aspire, Honda Amaze, Hyundai Xcent, Maruti Swift Dzire, Volkswagen Ameo i Tata Tigor. Osim u Indiji (gde će se proizvoditi), novi manji sedan će se prodavati i u Južnoj Americi, Africi i zemljama Jugoistočne Azije.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault planira električni crossover

 

renault_morphoz 001.jpg

 

Kako pišu francuski mediji, u Renaultu za sledeću godinu planiraju još jedan električni model. U pitanju je električni crossover koji će se u Renaultovoj gami smestiti iznad modela Zoe. Za sada nema mnogo detalja, ali izvori pominju da će za sada neimenovani električni crossover biti napravljen na CMF/EV platformi koju koristi i nedavno predstavljeni Morphoz concept (na slici). Pored toga, očekuje se da će njegova autonomija sa jednim punjenjem baterija iznositi do 600 km. Nakon ovog modela sledi još jedan Renaultov električni crossover koji će takođe koristiti pomenutu CMF/EV platformu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Renault crossover u narednih 18 meseci

 

202560-renault ev 02.jpg

 

Kako pišu francuski i britanski mediji, Renault će u narednih 18 meseci predstaviti još jedan električni model. U pitanju je električni crossover koji će se u Renaultovoj gami smestiti iznad modela Zoe. Za sada nema mnogo detalja, ali izvori pominju da će za sada neimenovani električni crossover biti napravljen na CMF/EV platformi koju koristi i nedavno predstavljeni Morphoz concept. Pored toga, očekuje se da će njegova autonomija sa jednim punjenjem baterija iznositi najmanje 300 milja (483 km).

 

202559-renault ev 01.jpg

 

Nakon ovog modela sledi još jedan Renaultov električni crossover koji će takođe koristiti pomenutu CMF/EV platformu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault neće razvijati novi Scenic, Talisman i Espace, ali u Evropu dolazi Arkana

 

RenaultScenicInitialeParis 1.jpg

 

Pad prodaje limuzina i monovolumena je naterao Renault na ozbiljnu odluku. Iz visokog izvora u toj kompaniji stiže vest da neće razvati novu generaciju limuzine Talisman, te dve njihove ''ikone'' - monovolumena Espace i kompaktnog Scenica i Grand Scenica.

 

Renault-Espace 005.jpg

 

Oba MPV modela su bili pioniri u svojim klasama, ali sada im se polako bliži kraj, odnosno na isteku ovih generacija nećemo videti naslednike.

 

renault_talisman 1.jpg

 

Ovim potezom francuski proizvođač automobila će uštedeti mnogo novca, a fokusiraće se na SUV-ove i crossovere. U zapadnu Evropu sigurno će doći crossover (kupe-SUV) Arkana, koji je dobro prihvaćen u Rusiji i Južnoj Koreji (tamo se prodaje pod markom Samsung).

 

renault_arkana 111111.jpg

 

Arkana je kompaktni SUV sa prednjim pogonom koji je baziran na platformi manjeg Captura. Pogon je samo na prednje točkove, a možemo ga nazvati i (BMW-om) X6 za siromašne jer u Rusiji bazna verzija košta oko 15.000 evra. U zapadnoj Evropi treba očekivati višu cenu jer se početna ruska verzija sa starim 1.6 atmosferskim motorom sigurno neće prodavati.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen električni Renault concept

 

207514-renault ev.jpg

 

Renault je objavio najavnu sliku koja pokazuje samo deo njihovog novog električnog koncept automobila. Njegov naziv još nije saopšten, ali je poznato da se radi o crossoveru koji najavljuje budući serijski model ove marke. Serijski model će se bazirati na CMF-EV platformi koja je razvijena za električna vozila. Novi Renaultov električni crossover će se po ranijim najavama pojaviti tokom sledeće godine i nudiće do 600 km autonomije. Premijera koncepta se inače očekuje tokom predstojećeg Renaultovog eWays događaja koji će se održati od 15. do 26. oktobra. Osim novog Renault koncepta, na tom događaju bi promociju trebalo da ima i serijska verzija Dacijinog električnog modela Spring koji je u formi studije prikazan ranije ove godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Renault 4 i Renault 5 u formi električnih vozila?

 

renault 4 ever struja04.jpg

 

Pojedini mediji pišu da Renault planira povratak nekih klasičnih imena iz svoje istorije. Francuska kompanija naime planira više novih električnih modela, i to kao deo novog biznis plana koji će uskoro saopštiti šef Luca de Meo. On će sledeću fazu svog plana objaviti 14. januara, i to tokom događaja nazvanog ''Renaulution''. Plan predviđa i oživljavanje najmanje dve klasična naziva kako bi se ojačao fokus na Renaultovo francusko nasleđe.

 

renault 4 ever struja03.jpg

 

 

Sve to u praksi znači da nas navodno između ostalog očekuju moderni Renault 4 i Renault 5, oba sa elektopogonom, na sličan način kako je to Fiat uradio sa novim električnim modelom 500e.

 

208381-renault 5 struja02.jpg

 

Ovi modeli bi mogli da koriste platformu Renaulta Zoe ili CMF-EV platformu alijanse Renault/Nissan/Mitsubishi.

 

208382-renault 5 struja01.jpg

 

Osim toga, Renault planira i nekoliko električnih modela za brend Alpine, ali i ukidanje nekih modela (kao što je Espace).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brt ovo ne da je ruzno nego... nego bi ja to pod presu i pre nego da izadje iz fabrike. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem semada je aktuelna ponuda Reno modela medju najlepsim automobilima na trzistu...Megane, Scenic, Talisman, Captur, Clio...a tek Arkana...

 


 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se 5-ica sa rendera svidja. Osim A stuba i krova koji vuku na Mini - preuzeto je prilicno detalja sa originalnog R5, pocev od ukupne forme, prednjeg kraja, do detalja tipa skrivenih kvaka. Ili zadnjeg dela koji je ocigledno hommage originalnoj R5 Turbo verziji. Sa sve kacketom, prosirenjima oko stopki, gornjeg "reckastog" dela iznad stopova:

 

c54d60505f0e10b6a98b0d775cd56493.thumb.jpg.ad7d3d5431c2294f550290f4c0445386.jpg

 

Mada mislim da tesko mogu ni blizu da ponove rezultate Fiata sa fenomenalnim malim 500, koji je vec 12 godina maltene najprodavaniji model kompanije, cak mu je vremenom prodaja i rasla. Ili recimo rezultate Minija (setimo se kako je prosla Buba sa svojim retro konceptom). Ne samo sto uveliko kasne sa takvom "idejom", vec je i taj segment odavno na udaru B crossovera.

Za ovaj render R4 ne bih trosio reci - slazem se sa ostalima, bukvalno grdoba na tockovima. Originalni i ocuvani R4 i dan danas ima sarma kada se pojavi na ulici, a ovo "moderno" cudo bi izgledalo u najmanju ruku smesno da stane negde pored savremenika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault ''Novi talas''

 

renault talk 03.jpg

 

Luca de Meo i Renaultov brand tim podelili su svoju viziju marke kao predvodnice u području energetske tranzicije, najnovijih tehnologija i usluga, predane održivijem i odgovornijem poslovanju.

 

''Nouvelle vague'': Električna, tehnološki usmerena i održiva mobilnost

Kao marka koja u središte stavlja svoje kupce, Renault započinje novo poglavlje posvećeno modernizaciji evropske automobilske industrije.

 

renault talk 02.jpg

 

Renault se kroz pojam ''nouvelle vague'' pozicionira kao marka fokusirana na tehnologiju, usluge i čistu energiju, kao marka koja stvara pametnija vozila za svakodnevnu upotrebu kao i održivija rešenja mobilnosti. Ovakvi ciljevi su u skladu sa duhom marke koja od 20. veka ide ukorak sa vremenom i razvija inovativna i savremena vozila. Renault u 2021. godini više nego ikada nastoji oda dgovori na zahteve tržišta i stvori rešenja ugljenično neutralna, sigurna i fleksibilna rešenja mobilnosti koja ispunjavaju potrebe savremenih kupaca.

 

renault soft.jpg

 

U okviru prvog dogadjaja Renault Talk#1, Luca de Meo je predstavio novi smer marke na kojem počiva strateški plan Renaulution.

  • Kao predvodnik energetske tranzicije u automobilskoj industriji, Renault namerava da postane najzelenija marka u Evropi do 2030. pri čemu će 9 od 10 prodatih automobila biti elektrifikovani modeli.
  • Renault je predvodnik i u području tehnologije i usluga, što prvenstveno dokazuje projektom ''Software Republique'' kojim oblikuje budućnost gradske mobilnosti. Više od 2000 inženjera iz pet vodećih kompanija u industriji će udružiti svoja znanja u području kibernetičke sigurnosti, veštačke inteligencije, obrade podataka, softvera i mikroelektronike kako bi stvorili rešenja mobilnosti po meri gradova i lokalnih zajednica.
  • Renault Re-Factory - prva evropska fabrika posvećena cirkularnoj ekonomiji - označava zaokret marke prema održivijem i odgovornijem poslovnom modelu sa ukupno 120.000 recikliranih ili prenamenjenih vozila (uključujući i električna vozila) godišnje. Gotovo 80% strateški recikliranog materijala će biti ponovo upotrebljeno u novim baterijama. Kada je reč o postotku upotrebe recikliranih materijala u novim vozilima, Renault i tu namerava da zauzme prvo mesto do 2030.

renault flins.jpg

  • Marka svojim ''automobilima za život'' osvaja više segmente. Sedam (7) elektrifikovanih modela C i D segmenta biće predstavljeno do 2025. Megane Conquest označava početak prodajne ofanzive. Nova generacija Méganea E-Tech Electric, automobila koji najavljuje budućnost povezanih i potpuno električnih vozila, takođe će biti predstavljena u bliskoj budućnosti. I na kraju, hibridna tehnologija E-Tech će doživeti dodatna poboljšanja u budućim modelima iz segmenata C i D, prvenstveno u pogledu efikasnosti i zabavnih voznih osobina.

Nova era, novi logotip

Renault je u prošlosti mnogo puta menjao svoj vizuelni identitet. Ali jedna stvar se nije promenila od 1925. a to je prepoznatljivi i legendarni logotip u obliku dijamanta. Prethodna verzija logotipa predstavljena je 1992. i redizajnirana 2015. godine, zbog toga ju je trebalo osvežiti. Budući da je marka snažno prisutna na savremenom međunarodnom tržištu i najrazličitijim marketinškim kanalima, nedavno predstavljeni logotip je savremeniji i živahniji, i na taj način efikasno ispunjava svoju glavnu svrhu, a to je predstavljanje Renaulta kao marke koja razume savremene kupce i koja je u potpunosti podređena njihovim potrebama. Pojednostavljen dizajn logotipa otvorenih linija, bez tipografskih elemenata i potpisa marke odražava Renaultovom otvorenost i transparentnost.

 

212194-renault logo.jpg

 

Novi logotip je nastao u saradnji sa dizajnerskom kompanijom Landor&Fitch, a od sledeće godine će biti predstavljen na svim Renaultovim vozilima i u čitavoj mreži marke. Do 2024. sva Renaultova vozila će krasiti novi logotip. Gilles Vidal, direktor Renaultog Odeljenja za dizajn, je predstavio sliku logotipa koji će se naći na zadnjem kraju novog Meganea E-Tech Electric, dostupnog od 2022. godine.

 

214016-renault megane 03.jpg

 

Gilles Vidal je takođe predstavio i dve slike njegove obnovljene i poboljšane unutrašnjosti:

  • najnaprednija tehnologija i vrhunski ekrani.
  • više prostora zahvaljujući većem broju pretinaca za dodatnu udobnost i praktičnost.
  • osvežene linije, prostor i materijali u skladu sa novom erom automobilske industrije.

214017-renault megane 02.jpg 214018-renault megane 01.jpg

 

Novi izraz marke

Prema Arnaudu Belloniju, potpredsedniku Renaultovog Odeljenja za globalni marketing, ''Nouvelle vague'' je prisutan i u Renaultovom oglašavanju. S obzirom da su naše reklamne aktivnosti ispunjene kreativnom i modernom energijom, ne čudi da uključuju neke od najlegendarnijih proizvoda marke: Renault Fuego, obrade kultnih klasika kao što su Johnny & Mary ili Renault-Gitane biciklističke majice koje smo mogli da vidimo u najnovijoj reklami za Captur E-Tech Hibrid. Počevši od ovog meseca novi vizuelni identitet marke će biti utkan u sve Renaultove marketinške kampanje i komunikaciju, a sledeći mesec će zaživeti i na internet stranicama marke.

 

Hibridna ofanziva E-Tech

Sa više od 10 godina stručnosti i gotovo 400.000 prodatih vozila, Renault drži vodeću poziciju na evropskom tržištu električnih vozila. Oslanjajući se na stručnost u području električnih vozila, Renault je proširio ponudu svojih najprodavanijih modela hibridnim i punjivim hibridnim verzijama.

 

Renault E-Tech.jpg

 

Zahvaljujući iskustvu u Formuli 1 marka je razvila više od 150 patenata koji hibridnu tehnologiju E-Tech čine podjednako jedinstvenom i prilagodljivom. Bilo da je reč o hibridu ili punjivom hibridu, ova tehnologija garantuje najveću energetsku efikasnost, najzabavnije vozne osobine, najniže emisije CO2 i najmanju potrošnju goriva. Kako bismo električnu mobilnost približili svima, ovaj revolucionarni komad tehnologije smo prošle godine predstavili u svoja tri najvažnija modela:

  • Clio E-Tech Hibrid
  • Captuu E-Tech Plug-in Hibrid (trenutno nije dostupan u Srbiji).
  • Megane Grandtour E-Tech Plug-in Hibrid (trenutno nije dostupan u Srbiji).

Uz nedavno predstavljeni Megane Conquest, Captur E-Tech Hibrid i Megane E-Tech Plug-in hibrid, Renault sada ukupno ima šest hibridnih i punjivih hibridnih vozila E-Tech. Gilles Le Borgne, izvršni potpredsednik Odeljenja za inženjering Grupe Renault, je potvrdio da se marka priprema za budućnost tako što širi ponudu hibridne E-Tech tehnologije i na buduće generacije vozila. U višim segmentima, a posebno segmentu C-SUV, biće predstavljen novi 1.2 trocilindarski motor kombinovan sa električnim motorom, snage 200 KS za hibridnu verziju (2022.) i 280 KS za punjivu hibridnu verziju sa pogonom na sve točkove (2024.)

 

Potpuno novi Renault Megane Conquest: sportski, hibridni, prostran

Jedinstven i u punom smislu hibridan dizajn Mégana Conquest ruši konvencije tržišta, omogućujući ovom modelu proboj na međunarodno tržište vozila C-segmenta. Reč je o prvom SUV-coupeu nekog proizvođača serijskih vozila koji spaja užitak u vožnji, udobnost i prostranost. Snažni karakter i upečatljiv izgled kao i potpuno hibridni motor ga čine zaista jedinstvenim u segmentu:

  • sa jedne strane motori TCe 140 i TCe 160 sa 12V mikrohibridima koji su sinonim štedljivosti, fleksibilnosti i užitka u vožnji,
  • sa druge strane hibridni motor E-Tech snage 145 KS koji omogućava do 80% gradske vožnje na sasvim električni pogon i na taj način smanjuje potrošnju za 40% u odnosu na termičke motore u istom ciklusu vožnje.

renault conquest.jpg

 

Nakon 6.000 narudžbina evropskih kupaca u maju, potpuno novi Renault Megane Conquest E-Tech Hibrid stiže na naše tržište već u junu.

 

renault q 01.jpg

 

Vrednost na prvom mestu

Fabrice Cambolive, viši potpredsednik Renaultovog Odeljenja za prodaju i operacije, je objavio nove komercijalne prioritete marke:

  • Zelena ofanziva koja bi trebala da podstakne strelovit rast prodaje električnih modela i hibrida E-Tech: 25% prodaje vozila u Evropi odlazi na elektrifikovana vozila, a 30% prodatih primeraka Clija u Francuskoj već čine hibridi.
  • Proizvodi: ubrzati obnovu ponude u Evropi i inostranstvu i vratiti tržišne udele u C segmentu.
  • Vrednost iznad broja prodatih vozila: kroz usmeravanje na kvalitet prodaje i cenovnu strategiju; na primer, prihod ostvaren prodajom jednog Meganea Conquest iznosi više od 30.000 evra, u poređenju sa našim prosečnim prihodom po prodanom modelu od 15.000 eura.

Iako ponosna na svoje francuske korene, Renault je međunarodna marka. Svakim novim modelom i osvojenim tržištem Renault jača svoj poslovni model. Konačni cilj: povećati profitabilnost svojih modela i prilagoditi generaciju novih proizvoda za osvajanje novih tržišta. Renault je snažno prisutan na svojim najvažnijim i najunosnijim međunarodnim tržištima (Brazilu, Rusiji, Turskoj i Indiji) u koja nastavlja da ulaže uz neprestanu kontrolu nivoa rizika.

 

U Evropi Renault nastavlja da se oslanja na svoja ključna tržišta - Francusku, Španiju, Italiju, Nemačku i Veliku Britaniju sa još jasnijim ciljem: iskoristiti modele E-Tech kako bi učvrstio vodeći položaj u području električne mobilnosti i povećao tržišne udele u C-segmentu i segmentu komercijalnih vozila.

 

PR saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault Sport je mrtav, živela Alpine

 

alpine rs.jpg

 

Renault je najavio da je odeljenje ''Renault Sport'' preimenovano u ''Alpine Cars'', kao deo novih strateških planova Renault Grupe koji su prvi put objavljeni još u januaru.

''Kao deo reorganizacije Renault Grupe po markama, ključno je da različiti subjekti koji čine poslovnu jedinicu nose naziv Alpine i utelovljuju vrednosti i ambicije marke'', rekao je Laurent Rossi, izvršni direktor Alpine. ''Alpine želi da bude premium sportska marka kojoj su u prvom planu inovacije i tehnologija. Alpine sa svojom stručnošću i iskustvom u gradnji sportskih automobila je glavna karta u postizanju naših ciljeva.''

 

Renaultov potez znači da će svi budući modeli visokih performansi dobiti Alpine značku umesto oznake ''R.S.'' koju su nosili neki od najbržih Renaulta Twingo, Clio i Megane u poslednjih 20 godina. Ispostavilo se da će isti ljudi koji stoje iza pločice ''Renault Sport'' biti odgovorni za buduće Alpine modele i to je vrlo dobra vest za ljubitelje francuskih sportista. Alpine bi trebalo da postane 100% električna marka, već je najavljena i saradnja sa Lotusom za novi sportski model automobila, a planira i predstavljanje vruću verziju Renault 5 na baterije, kao i sportski crossover model. ''Postajući Alpina naši stručnjaci kreću u novu dinamiku, bogatu projektima izvedenim uz podršku timova Alpine Racing i svih firmi Renault Grupe. Ovo je izuzetno uzbudljivo vreme za naše inženjere'', dodao je Robert Bonetto, direktor inženjeringa proizvoda firme Alpine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potpuno električna vozila će do 2030. činiti do 90% Renaultove ponude

 

215791-renault ev 004.jpg

 

Renault je predstavio ambicioznu strategiju za električna vozila, stavljajući fokus na nove, pristupačne verzije svojih ikoničnih malih automobila iz prošlosti kako bi sustigli Volkswagen sa brzorastućim sektorom. Izvršni direktor francuskog proizvođača automobila Luca de Meo je rekao da će kompanija lansirati 10 novih električnih modela do 2025. godine, i da će potpuno električna vozila činiti do 90% game do 2030. godine, odustajući od oslanjanja na hibride da bi ostvraili cilj prema prethodnom planu. Renault se kladi da će nova električna verzija klasičnog kompaktnog automobila Renault 5, koji je ukinut devedesetih godina prošlog veka, zaokupiti maštu današnjih vozača kada počne da se prodaje u prvoj polovini 2024. (njegova premijera se inače očekuje krajem 2023. godine).

 

215792-renault ev 003.jpg

 

Na prezentaciji je kompanija takođe ponudila kratki uvid u svoj novi električni ''4ever'' model. Dva izvora bliska kompaniji su otkrila da je to oživljavanje legendarnog Renaulta 4 koji je prestao da se proizvodi krajem prošlog veka.

 

215790-renault 4 ev 002.jpg

 

Renault ove godine obeležava 60-godišnjicu legendarne ''četvorke'' (od 1961. go 1992. godine je napravljeno više od 8 miliona primeraka), što će biti prilika da se pokaže i koncept moderne verzije sa elektropogonom.

 

renault 4ever 001.jpg

 

Renault bi ''iznenađenje'' vezano za modernu ''četvorku'' mogao da priredi u novembru ove godine, u vidu električnog koncepta. Neki izvori navode da će upravo to biti najava i za serijsko pristupačno električno vozilo inspirisano izgledom nekadašnjeg Renaulta 4. Takvo vozilo bi moglo da koristi CMF-B platformu i bilo bi deo Renaultovih planova da ponudi seriju potpuno električnih modela. Serijski Renault ''4ever'' se navodno očekuje karjem 2024. ili početkom 2025. godine, a biće jednostavniji, prostraniji, praktičniji i naravno jeftiniji nego električni Renault 5. To bi moglo da ga učini i pravim naslednikom Renault Twinga Electric čija proizvodnja će do tada već prestati.

 

Takođe, i Renault ''4ever'' bi po nekima mogao da se proizvodi u istoj fabrici u Sloveniji, kako bi cena bila pristupačna. Uostalom, u Novom Mestu se nekada proizvodio i originalni Renault 4. De Meo je rekao da će nove namenske platforme električnih automobila i grupa proizvodnih pogona na severu Francuske omogućiti Renaultu da isporučuje električna vozila po nižoj ceni. Prvi od novih električnih modela biće Megane E-Tech Electric koji bi trebalo da startuje u prvoj polovini 2022. godine.

 

215035-renault m 01.jpg

 

Taj model će se bazirati na modularnoj platformi razvijenoj za električna vozila francusko-japanske alijanse, a radi se o kompaktnom vozilu kojim će Francuzi konkurisati Volkswagenovom električnom modelu ID.3. To električni Megane nagoveštava i svojim dimenzijama, budući da dužina iznosi 4.210 mm, širina 1.800 mm, visina 1.505 mm, dok je međuosovinsko rastojanje 2.700 mm. Očekuje se elektromotor sa 217KS i 300 Nm, baterije od 60 kWh, pogon na prednje točkove i autonomija od oko 450 km. Takođe, ubrzanje od 0 do 100 km/h će trajati manje od 8 sekundi. Takođe, moguće je da se kasnije pojavi i verzija sa baterijama većeg kapaciteta i dužom autonomijom, kao i varijanta sa dva elektromotora i pogonom na sva četiri točka.

 

Do 2030. godine, Renault i njegovi partneri iz alijanse, Nissan i Mitsubishi, proizvodiće globalno milion EV-a godišnje, u poređenju sa 200.000 koliko su napravili 2020. godine, navodi francuski proizvođač automobila. Tesla, najvredniji svetski proizvođač automobila, već je blizu postizanja tog cilja, za ovu godinu predviđa se prodaja između 840.000 i milion EV-a. Podaci iz baze podataka EV-Volumes.com pokazuju da je Volkswagenov udeo na tržištu električnih vozila u Evropi narastao na 25% prošle godine sa 14% u 2019. godini, pretekavši alijansu Renault-Nissan-Mitsubishi, čiji se udeo smanjio na 19% sa 23% u 2019. godini. U prvom kvartalu 2021. godine udeo Renaulta je opao na 15%, vezujući se za Teslu za treće mesto iza Volkswagena na 21% i Stellantisa na 17%, pokazuju podaci EV-Volumes.com.

 

Renault je ovog meseca saopštio da će kombinovati tri svoja pogona na severu Francuske u novo pravno lice, Renault ElectriCity, koje će do 2025. proizvoditi 400.000 vozila godišnje. Kompanija je ranije najavila da će koristiti namenski dizajnirane platforme vozila, poznate kao CMF B-EV i CMF A, za proizvodnju malih i pristupačnih EV-a. Rečeno je da će CMF B-EV platforma omogućiti da proizvede vozilo za dve trećine troškova izrade aktuelnog modela Zoe. ''Želimo da demokratizujemo električnu tehnologiju'', rekao je Renaultov šef de Meo. ''Kada imate automobil za 20 do 25.000 evra, imate mnogo više šansi od prodaje automobila od 45.000 evra. To je jednostavno tako.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najava budućih Alpine modela

 

215786-alpine ev 03.jpg

 

Alpine je još ranije ove godine objavila svoje planove za dugoročni rast kao marka Grupe Renault predana razvoju inovativnih, autentičnih i ekskluzivnih sportskih automobila. U međuvremenu su objavili nove  najavne slike svojih budućih modela.

 

215788-alpine suv02.jpg alpine r5 ev01.jpg

 

Ovde i informacija da je u fabrici Dieppe u Francuskoj ovih dana proizveden 10.000-ti primerak aktuelne generacije Alpine A110.

 

alpine 110 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Alpine GT X-Over u proizvodnji od 2025. godine

 

alpine gt x.jpg

 

Brend Alpine je potvrdio da će se njihov budući električni crossover zvati GT X-Over, kao i da će se od 2025. godine proizvoditi u fabrici Dieppe u Francuskoj. Novi model, koji će koristiti istu CMF-EV platformu kao i novi Megane E-Tech Electric matične kompanije Renault, jeste jedan od prva tri električna vozila koja će Alpine lansirati nakon odluke da postane potpuno električni brend. Ostali modeli su sportska Alpine verzija novog Renault 5 superminija i potpuno električna zamena za njihov  sportski automobil A110, koji treba da se pojavi 2026. Skica siluete nagoveštava  pozicioniranje GT X-Overa kao Grand Tourera koji bi mogao da obezbedi francuskom brendu rivala premium EV modelima, uključujući Porsche Macan EV i Lotus Type 132.

 

GT X-Over će koristiti jedan električni motor Megana E-Tech od 215KS u prednjem delu, ali šef inženjeringa Renaulta Gilles le Borgne je nagovestio i moćniji, 4WD sistem za Alpine automobil: ''pozadi ćemo imati veliko iznenađenje''. Alpine navodi da će novi model ''kombinovati konkurentno znanje brenda i iskustvo grupe u električnim vozilima, sa svom izuzetnošću u sportskim vozilima koja definiše brend Alpine'', što sugeriše da će smanjenje težine i pružanje privlačne dinamike ostati u fokusu, uprkos tome što će GT X-Over biti više mejnstrim pozicioniran od A110. Alpine se obavezao da će transformisati svoju proizvodnu liniju Dieppe da bi je pripremio za dolazak novog modela. To će biti prvi električni automobil koji će biti pravljen u francuskom regionu Normandija - u skladu sa širim programom Renault Grupe pod nazivom ''Re-Nouveau France 2025'', koji ima za cilj jačanje industrijskih i tehnoloških aktivnosti kompanije u matičnoj zemlji.

 

Kao deo transformacije, sama fabrika je preimenovana iz Usine Alpine Dieppe u Manufacture Alpine Dieppe Jean Redele - u čast Renaultovog dilera koji je osnovao brend Alpine 1955. godine. Generalni direktor Renault Grupe Luca de Meo kaže: ''Tokom proteklih 12 meseci brend Alpine je uspeo da pokrene novu dinamiku i ispuni svoje obaveze. To se danas može videti u Dieppeu, gde će biti pravljen budući GT X-Over, dajući na taj način jasnu viziju budućnosti i solidne izglede za istorijsku, industrijsku lokaciju. Alpine ambicije moraju da ostanu visoke, tamo gde samo najstrastveniji teže da budu, oni vođeni težnjom za postizanjem savršenstva. Ovaj nivo izuzetnosti mora da bude poput kiseonika za Alpine'', kaže de Meo.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro obnovljeni Renault Oroch

 

renault oroch 01.jpg

 

Renaultov pick-up Duster Oroch za južnoameričko tržište će uskoro proći kroz restilizaciju, a pored doteranog izgleda vozilo će dobiti i širu paletu motora. Takođe, Renault će po svemu sudeći izbaciti naziv Duster iz njegovog imena pa će se ovaj pick-up sa četvoro vrata zvati jednostavno Renault Oroch.

 

renault oroch 02.jpg

 

Vizuelne izmene obuhvataju branike, haubu, svetla, prednju masku, novi dizajn točkova, kao i unapređeni enterijer sa kvalitetnijim materijalima, bogatijom opremom i novim infotainment sistemom. Oroch će sada standardno imati i ESP, dok će se u paleti motora naći 1.6 atmosferski benzinac sa 120KS i 1.3 Turboflex sa 170KS. U zavisnosti od motora, nudiće se 5-stepeni manuelni i CVT menjač, a neke verzije će moći da se dobiju i sa 4x4 pogonom. Premijera će se održati 12. aprila pa više detalja tek sledi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault E-Tech Engineered Special Edition

 

225400-renault e u08.jpg

 

Renault je ponudio E-Tech Engineered specijalno izdanje elektrifikovanih verzija Clia, Captura, Arkane (Megane Conquest) i Megana (hečbek i karavan), sa stajling elementima koji su inspirisani potpuno električnim modelom Megane E-Tech.

 

225401-renault e u07.jpg

 

Tačnije, u pitanju su E-Tech Hybrid verzije modela Clio, Captur i Arkana, kao i E-Tech Plug-In Hybrid varijante modela Captur i Megane (hečbek i karavan).

 

225402-renault e u06.jpg

 

Svi navedeni modeli su dobili Warm Titanium detalje na prednjem braniku, pragovima i zadnjem braniku (Arkana ima i izduvne cevi u toj boji), kao i posebne oznake edicije na blatobranima i vratima prtljažnika.

 

225404-renault e u05.jpg 225403-renault e u04.jpg

 

Osim toga, Renault logo i natpisi su u crnoj boji, kao i prednja maska i otvori za vazduh u braniku.

 

renault e u03.jpg

 

Izmene zaokružuju petokraki alu točkovi sa Warm Titanium akcentima.

 

renault e u02.jpg

 

Za eksterijer je inače predviđen izbor od više boja, uključujući sivu.

 

renault e u01.jpg

 

U unutrašnjosti se ističu Warm Titanium šavovi na sedištima, vratima i volanu, volan sa slovom E, kao i pragovi sa natpisom E-Tech Engineered.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...