lasko 0 Posted December 25, 2014 Pozdrav drugari... nedavno sam uzeo una 1.3 turbo za neke sitne pare tj izdje me dzabe ali ne bitno je to..Problem je sto auto nije paljen neko vreme, ja sam ga upalio kad sam isao po njega..motor neravnomerno radi na leru i hoce da se ugasi prilikom naglog davanja gasa i kada primi gas krece crn dim iz auspuha kojeg na manjim obrtajima nema.. kontam da se tada turbina upalila i zanima me da li je problem u njoj ili u agregatu? Svi koji znaju nesto vezano za taj motor i koji imaju iskustva sa njim neka napisu to posto imam zelju da sredim to i upregnem. Hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Damir_ZR 0 Posted December 25, 2014 protokomer, ili dizne nalivaju goriva vise Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted December 25, 2014 Protokomer tesko, a dizne moguce ili turbo da prepunjava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 25, 2014 Nesto oko struje, paljenja ili ubrizgavanja. Cim ti trokira na leru i davi se, nesto od toga ga muci. Posto je stajao dugo moras redom da krenes, svecice, kablovi, novo gorivo, uzubljenje, proveri ventile pa onda ostalo Quote Share this post Link to post Share on other sites
lasko 0 Posted December 26, 2014 Znaci trebalo bi da ocistim ceo sistem ubrizgavanja ukljucujuci i dizne, kablovi, svecice, ruka i kapa koliko sam video deluju mi isto kao na mojoj 128.. a ako turbina prepunjava to je vec stvar racunara? Ako je protokomer kao sto Damir kaze postoji li neka mogucnost da se on popravi? Sutra cu poceti sa cackanjem pa se javljam! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 26, 2014 Pa...moze biti sve od toga. Ja ne poznajem taj motor, pricam uopsteno. Ja bi tako radio Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2513 Posted December 26, 2014 (edited) Ako je dugo stajao, uzmi lepo uradi jedan servis celog motora, zameni delove, ocisti dizne i onda vidi kako se ponasa i sta je problem... Crni dim je znak nesagorelog goriva sto moze biti do nekog problema sa losim paljenjem ili da iz nekog razloga dobija vise goriva nego sto treba (eventualno manje vazduha sto bi znacio mozda neki gubitak pritiska u usisu ili lose stanje turbine)... Edited December 26, 2014 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites