neshaoct 9592 Posted December 22, 2015 Petrolicious video: Porsche 912 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 10, 2016 Petrolicious video: Porsche 912 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 26, 2016 1968. Porsche 912 Razvijen je u vreme kada su Nemci pokušavali da naprave dostupniji 911, bez gubitka kvaliteta i visokih peroformansi, a pojavio se prvi put širom Evrope 1965. godine. Pokreće ga 1.6 motor sa 90KS. Mali sportski automobil je brzo postao popularniji od 911, pa je 1966. godine uspeo da se proda u većim brojevima nego 911 i to za 188%. Na slikama je primerak iz 1968. godine, koji je isporučen iz Nemačke u Sakramento iste godine, da bi posle par meseci bio prodat i prebačen u Britaniju. Silverstone Auctions je odgovoran za pronalazak novog vlasnika, a prodaja se održala tokom Classic Motor Show Sale-a. Porsche 912 nema kompletnu servisnu istoriju, ali sat pokazuje 144.450 kilometara. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 3, 2018 Zapušteni Porsche 912 iz 1965. u februaru na aukciji Prvom vlasniku ovog Porschea 912 ispunio se san kada je kao poklon za Božić 1965. dobio sportski automobil. Pola veka kasnije, zapušteno i zanemareno vozilo traži kupca koji će mu udahnuti novi život. Početak priče o ovom Porscheu 912 prilično je bajkovit. Originalno je isporučen jednom Holanđaninu pre više od 50 godina, kao poklon za Božić. Prvi vlasnik vozio ga je tokom naredne dve decenije, da bi ga sredinom 80-tih prodao kupcu koji je u automobilu uživao svega dve godine. Poslednjih 30-ak godina, vozilo je provelo u skladištu, zapušteno i zaboravljeno, da bi ponovo ugledalo svetlost dana krajem 2017. Sada čeka početak februara i aukcijsku prodaju na kojoj bi trebalo da dobije novog vlasnika koji će se, verujemo, o njemu starati bolje od prethodnog. Dirk de Jager iz kuće RM Sotheby's, koja organizuje prodaju, kaže da je ova 912-ica prešla svega 50-ak hiljada km, pre nego što je prepuštena zaboravu polovinom 80-tih. Iako je automobil zatečen u originalnom stanju, što naročito cene kolekcionari klasičnih vozila, nakon tri decenije nebrige biće potrebno poraditi na njemu kako bi mu se vratio stari sjaj. Procenjuje se da bi automobil na aukciji koja će se u februaru održati u Parizu, u okviru smotre Retromobile, mogao da dostigne cenu između 40.000 i 70.000 evra. Porsche 912 prodavao se u drugoj polovini 60-tih godina 20. veka, kao bazični model kompanije i jeftinija varijanta legendarne 911-ice opremljena četvorocilindarskim motorom. Bio je popularan tih godina, pa je čak u jednom trenutku bio prodavaniji od moćnijeg i skupljeg Porschea 911 opremljenog šestocilindraskim pogonskim agregatom. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 16, 2018 TheSmokingTire video: 1968. Porsche 912 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 24, 2019 TheStraightPipes video: 1970. Porsche 914-6 Šestica u imenu znači da ima motor sa 6 cilindara. Porsche kaže da je ovo njihov prvi model koji je imao centralno postavljen motor (a, ne pozadi). Najviše ga pamte po tome što je nastao kao plod saradnje sa VW, pa tako postoji i verzija sa motorom koji ima 4 cilindra, ali se i ona zove Porsche... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 11, 2022 Kamm Porsche 912 restomod Mađarski Kamm Manufaktur je završio sa restomod projektom Porschea 912, pri čemu ovaj model ima samo 750 kg i veću snagu. Osnivač Kamma Mikloš Kazmer kaže: ''Kamm 912c se godinama stvarao i ponosan sam što mogu da podelim svoju viziju savršenog 912 sa svetom.'' Kamm navodi da je primenio ''osetljiva'' ažuriranja da bi postigao tako malu masu za 912c: staklo je zamenjeno Lexaom, a čelični delovi su zamenjeni karbonom. 1.6 motor Type 616 je remontovao švajcarski specijalista JPS Aircooled, koji je povećao njegovu zapreminu na 2.0 litra, povećao stepen kompresije i dodao Weber karburator. Snaga sada iznosi 170KS, uz zadnji pogon, 5-stepeni menjač, LSD diferencijal i Yokohoma AD08RS gume. Osim toga, tu su i modifikovano oslanjanje, kočnice sa Porschea 911 (serija 964), sedišta i detalji u unutrašnjosti od ugljeničnih vlakana, Tilton pedale... Cene startuju od 325.000 evra, što uključuje i nabavku automobila donatora. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites