Jump to content
FAS Goran
ivan.ik

VW Passat B8 / B9

Recommended Posts

carwow.jpg CarWOW video: VW Passat R-Line

 

Može li Passat sa paketom opreme R-Line biti budžet varijanta Audija RS4?

Kako se odmah ne bi pomislilo da je ovo tek malo skuplji Passat, prvo napomena da je njegova cena po Evropi oko 50.000 evra. R-Line znači da ima bolja LED svetla, malo drugačiji branik, 19-ce felne, sve što je na običnom Passatu hrom ovde je crno (maska, felne, krovne šine...), ima najgori lažni izduv na svetu...a budžet opcija u odnosu na Audi se mnoooogo vidi i oseti unutra. Ispod haube kod R-Line je 2.0 turbo-benzinac sa 272 KS i 350 Nm, pogon je na svim točkovima. Do ''stotke'' mu treba ispod 6 sekundi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV video: Test Volkswagen Passat

 

Automobile volimo da delimo na premium i one za ''običan svet'' (baš velikoserijske). Ali, postoje određeni modeli koji komotno mogu da nose oba predznaka pored svog imena.

VW se sa Passat-om nije zadovoljio time da bude ''narodna'' limuzina (kao što mu je Golf ''narodni'' kompakt), već je oduvek hteo da bude iznad proseka tog D segmenta, tj. da uđe i u premium deo D segmenta. Sada Passat ima facelift kojim dalje ide u tom smeru:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars video: 2020. Volkswagen Passat

 

Facelift aktuelne generacije. Kao što je bilo za očekivati nema mnogo izmena u izgledu, ali tu su tehnička unapređenja uključujući i motor:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carexpertyoutubelogo.jpg CarExpert video: Test Volkswagen Passat

 

Mogućnost da se kupi veliki porodični auto koji nije SUV sve je manja i manja poslednjih godina, ali se VW Passat još uvek tu drži kao respektabilni izbor:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Test Volkswagen Passat GTE

 

GTE = Plug-in hibrid = hibrid koji može da se uključi u struju.

Osnova mu je 1.4 turbo-benzinac (TSI) sa 156 konja, a tu je i elektromotor koji daje još 114 konja, pa sve to zajedno ima 218 konja i 400 Nm. Samo na struju može da ide 50 kilometara, u praksi između 35 i 50 kilometara. Potrošnja zavisi od moda u kojem se vozi, kao i da li koristite benzinac da dopunite bateriju u određenom režimu vožnje.

Najekonomičniji je naravno na struju jer tada troši 0 litara. U uobičajenom (hibridnom) modu između 4 i 7 litara. U GTE modu (kada koristite punu snagu benzinca i elektromotora) poštrošnja ide od 8 do 12 litara, a kada koristite motor da dopunite bateriju potrošnja nije manja od 10 ni veća od 13 litara:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Passat (B9) zbog korone na tržište stiže tek 2023. godine

 

vw passat 2023.jpg

 

Passat devete generacije, rastegnut na 485 cm, nabijen hi-tech luksuzom, forsiraće turbobenzinske i plug-in hibridne verzije, stiže i električni e-Passat, ali...ako ga ne ''zakolju'' političari glavni adut će biti usavršeni dizelaš 2.0 TDI, prilagođen normama Euro 6d, moćan, štedljiv. Očekuje se krajem 2022. a prvi primerci će na tržište stići početkom 2023.

Potpuno novi model devete generacije (B9), koji će, jasno, zadržati stilski DNK dosadašnjeg modela (ne bi bilo dobro da oni koji još kupe B8 uskoro shvate da im je automobil ''preko noći'' ostario) biće predstavljen krajem 2022. a njegova prethodnica na kinesko tržište dolazi već sledeće godine. Volkswagen Passat B9 će napraviti iskorak u gabaritima i tehnologiji. Biće napravljen na modularnoj platformi MQB druge generacije, a tehnološki biće ''naduvana'' verzija novog aduta Volkswagen Golf 8, koji je startovao u najgore vreme početkom mega-krize izazvane pandemijom Covid-19.

 

Za komfor je važno što će se međuosovinsko rastojanje povećati na 284 (+5) cm. Povećanje čvrstoće za trećinu i smanjenje mase za 30 kg, uprkos osetno povećanim gabaritima, temelj je za poboljšanje dinamike i smanjenje potrošnje. Karoserija će biti produžena na 485 (+7) i proširena na 186 (+3) i snižena na 145 (-1) cm. Naravno, uz standardnu limuzinsku verziju, nudiće se i karavan Volkswagen Passat Variant, čiju moguću verziju prikazuje poznati renderista Avarvarii. A ono što se uočava na ilustracijama novog modela jeste da će biti znatno aerodinamičniji. Koeficijent otpora vazduha od 0.25 ipak neće biti rekordan jer u Wolfsburgu žele da auto izgleda ''gospodski''.

 

To će naglašavati otmenija maska, evolucija onoga što smo videli u modelu Arteon, ali i sa kontroverznim ''obrvama'' koje je uveo Volkswagen Golf 8. Velik iskorak će pokazati unutrašnjost, otmenom verzijom sa LCD virtuelnim kokpitom, glasovnim komandama, najsavremenijim infotainmentom. U ponudi motora biće benzinci, hibridi, dizelaši (da, dizelaši!), a puno se očekuje od električne verzije e-Passat. Benzinsku ponudu će otvarati 1.5 TSI koji će se nuditi sa 150 i 180 KS, a biće podloga za hibridnu verziju, snage 211 KS. ''Ozbiljniji'' benzinac biće 2.0 TSI u verzijama s 220 i 280 KS. Kalkuliše se i sa 3.0 V6 motorom, kojeg ćemo prvo upoznati u Arteonu. Velik adut biće usavršeni dizelaš 2.0 TDI sa 136, 163 i 204 KS, koji će najnaprednijim sistemima redukcijskog katalizatora (SRC), uz AdBlue i filtera čađi (DPF) biti jedan od najčistijih SUS motora na tržištu. Električna verzija e-Passat biće napravljena u sklopu modularnog elektromotornog koncepta MEB sa autonomijom od čak 500 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeleno svetlo za novi Volkswagen Passat

 

vw passat ac.jpg

 

Već neko vreme se u medijima nagađa o tome da li će VW Passat dobiti svoju iduću generaciju, a posebno nakon što je predsednik koncerna Volkswagen Herbert Diess izrazio sumnje o njegovoj zameni. Naveo je sve veću popularnost Arteona slične veličine i planove o proizvodnji u javnosti dobro prihvaćenog električnog koncepta ID. Vizzion u karoserijskim verzijama limuzina i karavan od 2023. Ne treba zaboraviti i nezaustavljiv uspeh SUV modela koji narušavaju tržišno učešće u svim segmentima.

 

VW Passat je sada u svojoj osmoj generaciji (Typ 3G), koja je na tržište izašla 2015. godine. U međuvremenu je ovaj model doživeo i facelift osveženje prošle godine. Treba reći i da je Passat sa prodatih više od 30 miliona primeraka od 1972. drugi najuspešniji model prema prodajnim rezultatima nakon VW Golfa, koji je do oktobra 2019. prodat u preko 35 miliona komada. Na trećem mestu liste svih vremena kod Volkswagena je, naravno VW Buba koja se između 1938. i 2003 prodala u tačno 21.529.646 komada.

 

Međutim, ovaj model koji se trenutno proizvodi neće biti i poslednji Passat koji je Volkswagen proizveo, jer je dato zeleno svetlo za devetu generaciju velike limuzine: njegov debi je zakazan za 2023. godinu. Opet će deli platformu, motore i arhitekturu sa Škodom Superb. Ovo je sjajna vest, ali mesto proizvodnje se menja i više neće izlaziti iz nemačkog pogona u Emdenu, u kome se Passat proizvodio više od 36 godina, već iz novog postrojenja koje će uskoro početi sa sveobuhvatnom rekonstrukcijom za električni SUV ID.4 koji će, planira se, tamo proizvoditi od 2022. godine.

 

Novi Passat će se bazirati na ažuriranoj verziji modularne MQB platforme koja će sadržavati verzije sa pogonom samo na prednje i na sve točkove, kao i benzinske i dizel motore (uključujući hibridne i dodatke). Glavna novost devete generacije Passata biće potpuno električni model. Prema onome što znamo do sada, linije i stil novog modela, interne oznake B9, već su finalizovani i odobreni. Tamo gde će se Arteon pobrinuti za zadovoljavanje potreba onih koji traže prostran automobil sportskog i elegantnog stila, Passat će moći više da se fokusira na jedan od svojih glavnih aduta, na veliku dostupnost prostora za putnike i prtljag. Drugim rečima, izgled novog Passata biće više'tradicionalan i manje inovativan od modela poput Arteona i ID. Vizziona, takođe kako ne bi rizikovali mogući sukob među modelima koncerna. Potvrđene su navodno karavanska verzija Variant i Alltrack sa podignutom karoserijom, pogonom na sva četiri točka i SUV-ovskim zaštitnim dodacima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obnovljeni Volkswagen Phideon

 

vw phideon 2021 04.jpg

 

Nakon četiri i po godine od promocije, Volkswagenov kineski sedan Phideon je doživeo doterivanje, a premijera je održana na sajmu u Pekingu. Obnovljena verzija za 2021. godinu se ističe manjim vizuelnim izmenama (pre svega na prednjem delu), osvetljenim VW logom, kao i alu točkovima novog dizajna.

 

vw phideon 2021 03.jpg

 

Phideon je dugačak 505 cm, širok 187 cm, visok 148 cm i ima međuosovinsko rastojanje od 300 cm.

 

vw phideon 2021 02.jpg

 

U opremi će se između ostalog naći i el. podesiva sedišta sa grejanjem, masažom i ventilacijom, zatim head-up displej, night vision sistem, Dynaudio audio sistem, adaptivni tempomat, 9.2-inčni infotainment sistem...

 

vw phideon 2021 01.jpg

 

Takođe, kao opcija će se nuditi i vazdušno oslanjanje. U gami je ostao samo jedan motor, i to 2.0 TSI turbo benzinac sa 224KS i 350 Nm obrtnog momenta (uz sedmostepeni DSG menjač i prednji pogon). Obnovljeni Phideon će na kineskom tržištu startovati tokom oktobra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autogefuhl.jpg Autogefuhl video: Test Volkswagen Passat GTE

 

1.4 TSI sa 156 KS je osnova + elektromotor od 114 konja, ali ukupno daju 218 konja, tj. nema prostog sabiranja. Maksimalni kombinovani obrtni moment je 400 Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

VW će prestati da proizvodi Passat u Americi od 2023. godine

 

vw passat usa02.jpg

 

Iz Volkswagena je stiglo saopštenje u kome se zvanično potvrđuje da će 2023. godine prestati da proizvode Passat u svojojoj fabrici Chattanooga u SAD. Volkswagen je istovremeno najavio ulaganje od 800 miliona dolara u proširenje Chattanooga fabrike, kako bi bila spremna za proizvodnju električnog modela ID.4. Ovaj električni crossover će u Chattanoogi početi da se pravi 2022. godine, a 2023. će dostići puni kapacitet proizvodnje.

 

vw passat usa01.jpg

 

Kao što je navedeno na početku, 2023. godine tamo prestaje proizvodnja američkog Passata koji na tržištu SAD neće dobiti naslednika. Imajući u vidu popularnost SUV/crossover modela (što pokazuje i uspeh modela Atlas koji se takođe pravi u Chattanoogi), ovakva odluka i ne iznenađuje.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen otkazuje planove za novi Passat sedan u Evropi

 

vw-passat 111111111.jpg

 

Jedan od razloga gašenja modela je i kanibalizam na relaciji VW Passat - Škoda Superb. Pobedio je Superb.

 

Podsetimo, Volkswagen je planirao da preseli proizvodnju modela Passat iz Emdena u Nemačkoj u novu fabriku VW Grupe u Turskoj, gde bi sa traka silazila sledeća generacija. Međutim, sukobi u Siriji su naterali nemačkog automobilskog giganta da promeni planove, pa su odlučili da milijardu evra vrednu fabriku planiranu za Passat izgrade u Bratislavi u Slovačkoj. Nova generacija omiljene VW limuzine srednje klase je sa traka nove fabrike trebalo da silazi od 2023. godine nakon što bi se sestrinski model Škoda Superb preselio iz češke fabrike u Kvasinyju.

 

Međutim, u novom izveštaju Automotive News Europe se tvrdi da je VW odlučio da ukine Passat u Evropi, nakon što je ista odluka već doneta za američki model Passata koji se proizvodi u Chattanoogi u Tennesseeju. Američki Passat je tehnološki inferioran u odnosu na evropski koji se bazira na modernoj MQB platformi, ali bez obzira do 2023.godine oba odlaze u istoriju - navodi se u izveštaju. Ipak, za utehu, za Variant karavansku verziju planovi su drugačiji i ta karoserijska varijacija će u novoj formi živeti i nakon gašenja limuzinskog Passata.

 

Osim velikog ulaganja u izgradnju potpuno novih električnih modela i ''mega ekspanzije'' SUV i crossover modela, jedan od razloga tog poteza, navode u Automotive News Europe, jeste i ''kanibalizam'' koji već duže vreme vlada unutar koncerna na relaciji VW Passat - Škoda Superb, a česka limuzina je kroz nekoliko generacija do danas zaista i postala - bolji Passat. Nažalost, i po ceni jer se sa vremenom ušteda kod praktičnijeg i dostupnijijeg Superba u odnosu na skuplji VW Passat - istopila.

 

U izveštaju se dalje pominje da je za razliku od Passata sledeća generacija Superba potvrđena, a ciljaće na kupce iz zemalja centralne i istočne Evrope gde su limuzine i dalje popularne, dok će Passat koji ostaje kao karavan mamiti kupce iz zapadne Evrope. Izvori iz kompanije upoznati sa programom VW Grupe rekli su za Automotive News Europe da će kompanija nakon Passata još veći fokus preusmeriti na SUV modele i još jaču zastupljenost električnih modela. Posredno, kraj Passata znači i kraj Arteona, uglađenije verzije Passata koji neće doživeti novu generaciju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako bi trebalo da izgleda novi Passat Variant

 

vw passat 2022 02.jpg

 

Nemački Auto Bild je objavio set nezvaničnih rendera kojima pokazuje kako bi trebalo da izgleda sledeća generacija Volkwagenovog Passata u karavanskom izdanju.

 

vw passat 2022 01.jpg

 

Nešto više o budućnosti Passata u ranijem tekstu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obnovljeni Volkswagen Passat za Kinu

 

vw passat 4.jpg

 

Volkswagen je aktuelnu generaciju Passata za tržište Kine predstavio u oktobru 2018. godine, a sada je izvršena i njegova modernizacija kako bi ova limuzina i dalje privlačila tamošnje kupce. Ovaj automobil je baziran na MQB platformi, a za novu prodajnu sezonu je dobio izmenjene branike (zbog čega je automobil 20 mm duži nego ranije), novu masku, kao i doterana prednja i zadnja svetla.

 

vw passat 3.jpg

 

Osim toga, u ponudi će se naći i nekoliko novih boja, novi dizajn alu točkova i bogatija oprema. Što se dimenzija tiče, kineski Passat je dugačak 4.953 mm, širok 1.836 mm, visok 1.469 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.871 mm.

 

vw passat 02.jpg

 

Kineski kupci će obnovljeni Passat moći da dobiju sa turbo benzinskim motorima sa 150KS i 220KS, uz prednji pogon i 7-stepen DSG.

 

vw passat 01.jpg

 

U gami će se opet naći i plug-in hybrid verzija, sa kombinacijom 1.4 TSI benzinca i elektromotora, sa kombinovanom snagom od 211KS i 400 Nm. Deo opreme će između ostalog činiti i LED prednja svetla, dvozonski automatski klima uređaj, adaptivni tempomat, Park Assist, digitalna instrument tabla i 10.25-inčni ekran infotainment sistema, dok će se za proizvodnju ovog Passata u Kini brinuti tamošnji SAIC-Shanghai.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Passat za 2023. godinu

 

214623-vw p 02.jpg

 

Kako prenosi britanski Auto Express, Volkswagen Passat sledeće generacije verovatno neće biti u ponudi kao limuzina, pa će novi model biti dostupan kao karavan ili ''hečbek''. Kako bilo, novi Volkswagen Passat stiže 2023. godine, nakon što je nemačka firma dala zeleno svetlo za uvođenje potpuno nove generacije B9. Praviće se u Bratislavi u Slovačkoj zajedno sa SUV modelom Touareg, iako će i dalje koristiti MQB platformu. Na kraju će Passat deliti istu proizvodnu liniju kao i nova generacija Škode Superb, koja se razvija zajedno sa njim. VW-ov porodični automobil je preseljen iz svog tradicionalnog doma u Emdenu u Nemačkoj kako bi ustupio mesto SUV-u ID.4 i serijskim verzijama koncept vozila ID.Vizzion i ID.Space Vizzion.

 

214624-vw p 01.jpg

 

Novi Passat bi mogao da se nudi kao prostrani karavan ili praktičniji hečbek. Svestranost i praktičnost biće prioriteti novog modela, tako da postavlja izvesnu udaljenost između njega i elegantnijeg Arteona sličnih dimenzija. Pasatovo međuosovinsko rastojanje će se verovatno protegnuti na izvanrednih 2.85 metara. To bi trebalo da znači i više prostora za noge za putnike na zadnjim sedištima, a dodatna dužina će takođe ići na poboljšanje zapremine prtljažnika, stvarajući novu nišu za Passat kao najpraktičniju ponudu marke koja nije zasnovana na SUV-u ili komercijalnom vozilu.

 

Za potpuno električni pogon će se pobrinuti buduća serijska verzija ID.Space Vizzion, tako da Passat može da nastavi da zadovoljava potrebe kupaca koji žele tradicionalni pogon. Popularnost dizela u ovom segmentu je opala tokom poslednjih godina, ali Passat će nastaviti sa TDI opcijama. Najnovija verzija 2.0 TDI agregata će se naći pod haubom, sa snagom od 148 do 197KS, a takođe će biti dostupan pogon na sva četiri točka 4Motion. Tu će biti i benzinske verzije i biće važan most ka proširenoj plug-in hibrid ponudi, sa predviđene dve opcije. Početni eHybrid model razvijaće oko 200KS, ali takođe će se verovatno naći u prodaji i GTE model sa 242KS, sa većom baterijom od 13kWh koja se koristi u aktuelnom Passat GTE. Omogućio bi znatno duži potpuno električni domet, možda i do 96 kilometara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin: Volkswagen Passat

 

Restajling B8 generacije u R-Line paketu opreme.

Kad VW nema mnogo izmena kod restajlinga svojih modela, onda se to lepše kaže kako su ''promene suptilne''...ali kod Passata jedna nije suptilna - nema više sata u kabini :D:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars 2021. VW Passat R-Line

 

Volkswagen Passat je porodični automobil (limuzina ili karavan) koji se lako vozi. I, iako nije ni najskuplji VW koji se danas pravi, niti je na tržištu popularan poput SUV modela iste fabrike, Passat je verovatno i dalje najbolji auto koji VW pravi i samim tim najbolji izbor za kupca koji gleda ponudu ovog nemačkog proizvođača. Velik je, prostran i oseća se kao da je bolje napravljen od bilo kog drugog Volkswagena. Na sve to se doda široka ponuda pogona i nivoa opreme, sve do R-Line...ali sve to povlači i odgovarajuću cenu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Passat Limited Edition

 

216443-vw p04.jpg

 

Kako bi najavio kraj proizvodnje Passata u svojim severnoameričkim pogonima (fabrika Chattanooga), Volkswagen je za kupce u Americi pripremio specijalno i ograničeno izdanje ove limuzine. U pitanju je Volkswagen Passat Limited Edition koji će biti napravljen u seriji od samo 1.973 primerka (u čast godine lansiranja originalnog Passata).

 

216442-vw p03.jpg

 

Od tog broja 411 primeraka je u Aurora Red Metallic boji i sa Titan Black enterijerom, 423 će biti sa Racing Green Metallic bojom i Mauro Brown kabinom, 524 u Pure White boji i Mauro Brown enterijerom, kao i 615 primeraka u Platinum Grey Metallic boji i Titan Black enterijerom.

 

216444-vw p02.jpg

 

Svi primerci su dobili i 18-inčne alu točkove, crne retrovizore sa el. podešavanjem, LED prednja svetla, ''1 of 1973'' oznake, sportska sedišta sa Vienna kožom i grejanjem, navigaciju, Fender audio sistem i parking senzore.

 

216445-vw p01.jpg

 

Passat Limited Edition u Americi košta od 30.295 dolara (25.745 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili: 2017. VW Passat 1.4TSI

 

Opremljen je veoma retkom motorizacijom - benzinskim motorom zapremine 1.400 kubika koji daje 150KS/250Nm. Pokušali smo da razbijemo stereotip da Volkswagen limuzina gotovo obavezno mora da ima dizel motor. Highline paket opreme i svetla unutrašnjost doprinose utisku ekskluzive, a izostanak dizel vibracija donosi utisak ''svilenkaste'' vožnje. Kako se vozi i koliko je praktičan, pogledajte u najnovijem testu:

 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kraj za Volkswagen Passat sedan u Evropi

 

vw-passat 111111111.jpg

 

Kako piše britanski Autocar, Volkswagen je prekinuo proizvodnju Passata limuzine za evropsko tržište. Razlozi za ovu odluku su snažnija prodaja Passata karavan i postojanje slično pozicioniranog Arteona. Vesti o tome da će VW ukinuti Passat limuzinu u Evropi se pojavljuju od 2020. Očekivalo se međutim da će se to desiti 2023. ali ove najnovije vesti znače da je nemački proizvođač automobila izmenio predviđeni vremenski okvir. VW je najavio i kraj Passata u Americi, a tamošnji 2022 Passat Limited Edition označava kraj proizvodnje u Americi. Model devete generacije Passata za 2023. godinu će biti napravljen na bazi unapređene MQB platforme. Sa ovim najnovijim razvojem, deveta generacija će biti dostupna isključivo kao karavan kada stigne na Stari kontinent (prikazan ispod na renderu iz nemačkog Auto Bilda).

 

vw passat pozadi01.jpg

 

Treba podsetiti da je Passat bio dostupan kao limuzina i karavan od 1973. godine kada je lansiran originalni model. Nagađa se da će smrt Passata pripremiti put budućem modelu Aero B. Taj potpuno električni model je trenutno u razvoju, a inspirisan je dizajnom ID Space Vizzion koncepta iz 2019. Očekuje se da će Aero B stići i kao limuzina i kao karavan. Aero B je navodno samo radni naziv modela. VW bi mogao da ga promeni da bi pratio ustaljenu šemu o imenovanju električnih ID vozila, a njegova premijera se očekuje krajem ove ili početkom sledeće godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najava za Novi Volkswagen Passat

 

Pre par dana na internetu  su se pojavile prve špijunske fotografije nove generacije, zahvaljujući kojima je kolesa.ru predstavila mogući izgled Passata od 2023. godine. Na renderima je prikazan karavan, i to nije slučajno jer je krajem 2020. godine postalo poznato da u novoj generaciji Passata neće biti limuzine, već samo karavana.

Što se tiče dizajna, stil će postati malo glatkiji u poređenju sa strogom geometrijom trenutnog modela. O tehničkom delu još praktično nema informacija...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Aero B potvrđen za sledeću godinu

 

vw aero b01.jpg

 

Volkswagen je još 2018. godine na sajmu automobila u Ženevi prikazao električni ID. Vizzion concept (a zatim 2019. u Los Anđelesu i karavanski ID. Space Vizzion), za koji je u međuvremenu potvrđeno da će dobiti i serijsku verziju (možda pod nazivom Aero B ili ID.Aero). Sada je šef Volkswagena Herbert Diess najavio da prodaja ovog modela startuje tokom sledeće godine, a objavljena je i nova jedna najavna slika. Takođe, Volkswagen će sledećeg meseca na sajmu u Pekingu izložiti još jedno, predserijsko izdanje ovog vozila.

 

U Volkswagenu ovaj novi model opisuju kao električnu alternativu Passatu, uz najavu da će biti napravljen na njihovoj MEB platformi za električna vozila. Passat će se proizvoditi i dalje, ali će sledeća generacija po svemu sudeći biti dostupna samo kao karavan. Osim kao liftback, Aero B (ili ID. Aero) bi kasnije trebalo da se nudi i kao karavan koji je najavljen ID. Space Vizzion conceptom iz 2019.

Podsećanja radi, ID. Space Vizzion (dužina 496 cm, širina 190 cm, visina 153 cm) odlikuju moderna, prostrana i varijabilna unutrašnjost, kao i ID Pilot sistem sa autonomnom vožnjom. Pored toga, tu su i 15.6-inčni ekran osetljiv na dodir, digitalni kokpit, head-up displej, kao i sedišta koja su presvučena materijalom nazvanim AppleSkin, novim proizvodom koji se sastoji od obnovljivog sirovog materijala. Serijski model će imati autonomiju i do 700 km, a ponuda će verovatno podrazumevati baznu verziju sa zadnjim pogonom i jednim elektromotorom, kao i snažniju varijantu sa dva elektromotora i pogonom na sva četiri točka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Volkswagen Passat dolazi za dve godine

 

vw passat ix.jpg

 

Passat, jedno od najpoznatijih imena Volkswagena, ali i čitave autoindustrije umalo je bilo ugašeno ove godine. Stvar je spasio karavan pa su ime i B8 generacija opstali. Aktuelna generacija je predstavljena 2014. godine, poslednji redizajn je odrađen 2019. godine, a sada mnogi priželjkuju naslednika. Doduše, prodajni rezultati to ne govore. Passat je svojevremeno bio najprodavanija limuzina na evropskom tržištu, ali prodaja mu poslednjih godina beleži konstantan pad, kao i ostalim limuzinama na tržištu.

 

Passatu definitivno nije lako. Unutar samog koncerna je niz opcija, uključujući i karavane, a i na tržištu postoji još nešto limuzinskih i karavanskih modela ove veličine. Passat B9 ipak dolazi, a u Volkswagenu naglašavaju da će napraviti značajan odmak u pogledu kvaliteta, funkcija i digitalnog iskustva, naravno u pozitivnom smislu. Pritom valja imati na umu da dolazi i Aero B, električni karavan veličine Passata, koji bi mogao da bude zamena za Passata, ali i luksuznijeg Arteona. Kad je novi Passat u pitanju, on će po svemu sudeći preuzeti dizajnerski potpis novijih modela, posebno Golfa, te će imati nešto dinamičniju formu. Kad su pogoni u pitanju, osnovu će činiti 1.5 TSI benzinac i 2.0 TDI, oba sa 150KS i automatskim menjačem. Gotovo siguran je i plug-in hibrid, a pojedina tržišta mogla bi da dobiju i neku sportskiju verziju. Proizvodiće se u pogonima u Bratislavi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto Bild najavljuje Volkswagen Passat B9

 

Aktuelna generacija Passat-a je na tržištu od 2014. godine. Po uobičajenom proizvodnom ciklusu, bilo bi vreme za naslednika, za novu generaciju.

Predstojeći Passat sa internom konstrukcijskom šifrom B9 će verovatno biti dostupan samo kao karavan - mogao bi da bude predstavljen 2023. godine. Ovaj video pokazuje kako bi mogao da izgleda:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Volkswagen Passat potvrđen za septembar

 

vw passat b9.jpg

 

Passat ove godine slavi 50. rođendan, a kako to i dolikuje, dobiće veće kozmetičke promene. Šef Volkswagena Thomas Schaefer je potvrdio dolazak devete generacije Passata u septembru.

 

Schaefer je za Automotive News Europe izjavio da će novi Passat stići na evropsko tržište u septembru, ali samo kao karavan, što znači da sedana neće biti.

Tržište limuzina na Starom kontinentu se brzo smanjilo, ali kupci koji i dalje žele tradicionalnu formu ipak imaju opciju u Volkswagen Grupi, a to je Škodin model Superb. Češki flagship je baziran na istoj platformi kao i Passat, a njegova nova generacija dolazi pre kraja godine kao sedan i karavan. Preciznije, Superb će stići kao liftback, ne kao istinski sedan s odvojenim prtljažnikom. Ono što je zanimljivo jeste činjenica da je Škoda bila zadužena za razvoj Superba i Passata. Schaefer je izjavio da to ilustruje koliko VW brendovi blisko sarađuju za razliku od ranijeg perioda, ali uz to i dalje zadržavaju svoju nezavisnost i identitet kroz različite dizajne.

 

Ono što se moglo videti na špijunskim fotografijama ruskog magazina Kolesa.ru jeste da će novi Passat imati nešto više sportski izgled sa nešto naglašenijim padom zadnjeg stakla. Napred će biti uska rešetka hladnjaka kao što je slučaj kod Golfa osme generacije, dok će se u unutrašnjosti nalaziti veliki ''tablet'' osetljiv na dodir, kao i digitalna instrument tabla. Ovo bi ujedno mogla da bude poslednja generacija Passata, ali je definitivno poslednja sa konvencionalnim pogonom. Većinu ponude će činiti 1.5 blagi hibrid ili 1.5 plug-in hibrid (četvorocilindrični motori). Električni domet će iznositi do 100 km. Volkswagen je pretvorio nekadašnje postrojenje za proizvodnju Passata u Emdenu u Nemačkoj u fabriku za proizvodnju modela ID.4 i budućeg ID.7, tako da će se Passat i Superb proizvoditi u Bratislavi gde nastaju VW e-Up električni gradski automobil i Audi Q7, ali i Porsche Cayenne i VW Touareg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...