Jump to content
FAS Goran
ivan.ik

VW Passat B8 / B9

Recommended Posts

JOŠ SNAŽNIJI: Volkswagen predstavio 2.0 TDI motor od 272 konjske snage

 

Nakon do sada najsnažnijeg 2,0-litarskog TDI agregata od 240 “konja”, koji je debitovao u modelu Passat, Volkswagen je predstavio još snažniju jedinicu sa čak 272 konjske snage!

 

New-Vw-diesel.jpg

 

 

Nemački Volkswagen je upravo predstavio novi 2,0-litarski turbodizel agregat, koji sada oslobađa čak 272 KS! Novi motor je evolucija dosadašnje, poznate EA288 jedinice, a može se pohvaliti povećanjem snage za 14 procenata, kao i napretkom na polju ekonomičnosti u odnosu na do sada najsnažniju jedinicu, od 240 „konja“, predstavljenu u modelu Passat. Jedan od napredaka ogleda se u upotrebi dvostepenog, električnog turbopunjača, common-rail sistema ubrizgavanja sa piezo-ventilima koji rade na pritiscima i do 2500 bara, a tu je i novi sistem varijabilnog razvoda ventila.
 

 

VW-Passat-B8-motor.jpg

 

Iako je VW objavio podatak o snazi motora, koja je za 10 „konja“ veća od 3.0 V6 turbodizela u VW Touaregu, još uvek nema informacije o obrtnom momentu ove nove jedinice, ali treba očekivati da je približna onoj u Passatu, tačnije oko 500 Nm.

http://topspeed.telegraf.rs/vesti/16848-jos-snazniji-volkswagen-predstavio-2-0-tdi-motor-od-272-konjske-snage
 

 

 

 

 

 

Edited by neshaoct
update naslova teme

Share this post


Link to post
Share on other sites
Novi Volkswagen Pasat (B8) stigao u Srbiju

 

vw%20passat%20kur.jpg

 

Prvi utisak ne razlikuje se od prvih službenih fotografija. Na delu je limuzinska elegancija, pojačana LED diodama u oba reda. Superioran nastup sa sportsko-elegantnom linijom, kažu u VW-u. Novi Passat stigao je u Srbiju. Osnovni model košta 22.618 evra sa 1.4 TSI benzincem od 125 KS i manuelnim šestostepenim menjačem. Tim povodom Porše SCG upriličio je test-vožnju Beograd-Kragujevac.

 

Dobro je jer se prvi utisak ne razlikuje od onoga što smo gledali na službenim fotografijama. Školski primer čiste limuzinske generacije, bez dizajnerskih egzibicija. Prednji deo vozila, s otvorima za vazduh okrenutim prema spolja i sjajnom hromiranom maskom hladnjaka, koja uokviruje farove u jednu liniju, deluje široko i snažno. Ovaj utisak pojačava i unazad nagnuto prednje vetrobransko staklo, koje doprinosi aerodinamičnom izgledu siluete. LED diode na farovima odlično su se uklopile u eleganciju Passat-a, dok zadnja svetlosna grupa ima promenljivu grafiku. Velika novina je digitalna instrument tabla. Gotovo je ista kao u novom Audiju TT. Na TFT ekranu od 12.3 inča može se komandovati gotovo svim funkcijama u vozilu. Uz doplatu stiže i hedap displej. Vozili smo agregat 2.0 sa 150 konjskih snaga. Ubrzanja su dobra, kao i potrošnja jer smo bez naročite štednje do Kragujevca ostvarili prosek od oko 6.7 litara.

 

folksvagen-pasat-b8-folksvagen-pasat-b8-

 

Svetski novitet u Passat-u je opcional i u slučaju kritičnog zdravstvenog stanja, odnosno delimično preuzima upravljanje vozilom. Sistem se aktivira kad sistem za ostanak u saobraćajnoj traci ''lejn asist'' ustanovi da vozač ne okreće upravljač i ne reaguje na upozorenje. Sistem nakon toga pokušava da kratkim pritiskanjem kočnice, zvučnim i optičkim signalima upozorenja i vožnjom levo-desno u okviru saobraćajne trake reaktivira vozača, ali i da upozori ostale učesnike u saobraćaju. Ukoliko i dalje nema preuzimanja upravljanja, sistem kontrolisano u potpunosti zaustavlja auto. Na taj način je, u granicama sistema, moguće sprečiti saobraćajni udes.

 

Novi Passat zasad pokreću benzinci 1.4 TSI (125 i 150 KS), 1.8 TSI (180 KS) i 2.0 TSI (220 i 280 KS). Od dizelaša su dostupni 1.6 TDI (120 KS) i 2.0 TDI (150, 190 i 240 KS). U ponudi je i ''zeleni'' hibrid, koji se sastoji od 1.4 TSI benzinca i elektromotora, ukupne snage od 211 konja, dok autonomija samo s električnim pogonom iznosi oko 50 kilometara. Za početak, u Srbiji će se prodavati motor 1.4 TSI (150), zatim 2.0 TDI (150 KS) i 2.0 TDI bi-turbo sa 240 KS.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Neša

Video sam ga u sredu ispred Autokomerca kod Steca.

Po meni, čist primer restylinga i logičnije bi bilo da nosi oznaku B7.5, ali ajd' sad...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kompanija Porsche SCG, koja je zvanični uvoznik i distributer za vozila VW u Srbiji, predstavila je novu generaciju VW Pasata na novinarskoj test-vožnji od Beograda do Kragujevca gde je na pocetku Sajma automobila održana i konferencija za medije.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovo je konacno Pasat koji mi se svidja. :unworthy:  Jedino su malo us**li sa onim podesavanjima cajgera ali dobro, moze da prodje. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ja to vidim na 3:36 da su nemci koncno odustali od onog rostiljanja-paljenja maglenki sa izvlacenjem dugmeta? Dobro su se setili. :) Po meni ovo mnogo kulturnije resenje.  Dobar Paja u svakom slucaju, zategli bore i teraj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Passat sa 900KS

 

129426-vw%20p%201.jpg

 
Kada se spomene Passat obično se misli na porodični automobil sa pogonom na prednje točkove, a eventualno može privući porodice ''avanturističkog'' duha. Međutim, sada smo u prilici da upoznamo sigurno najekstremniji Passat ikada koji će legendarni vozač Taner Faust voziti u novoj sezoni Formula Drift takmičenja.
 

129427-vw%20p%2011.jpg

 
Taner Faust je očigledno potpisao pakt sa đavolom kada se opredelio za ovu zver od automobila kome je pogon prebačen na zadnje točkove, a snaga dolazi iz 7.4-litarskog V8 motor sa čak 900KS.
 

129428-vw%20p%20111.jpg

 
Čovek zadužen da ovu zver drži pod kontrolom je prilikom predstavljanja automobila rekao: ''Jedna od stvari koje sam oduvek voleo kod driftovanja u SAD je koliko inventivan možeš da budeš u izgradnji automobila. Možeš da staviš V8 motor u Passat i napraviš nešto unikatno'', rekao je Faust. ''To se ne dešava u drugim takmičenjima po svetu''.
 
preuzeto sa - Auto Blog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Volkswagen Passat

 

abt%20passat%20555.jpg

 
Donoseći novosti u svet tjuninga i dodatno poboljšavajući savremene Volkswagenove automobile, bavarski tjuner ABT je predstavio impresivno tjunirani Passat nove generacije.
 

abt%20passat%205.jpg

 
Radi se o Passatu Variant sa dvolitarskim motorom TDI koji je dobio impresivan set dodataka. Odvajajući ovaj auto od ostalih sličnih na tržištu, ABT je integrisao kompletan aero kit koji uključuje prednji spojler, dodatne elemente na maski, nove pragove, nova kućišta retrovizora, kao i zadnji spojler, dodatak na zadnjem braniku i impresivan sistem izduvnih cevi.
 

abt%20passat%2055.jpg

 
Spoljašnji elementi uključuju i ABT točkove od 20 inča uz gume Continental dimenzija 245/30 R20, a automobil je dobio i ABT distancere i opruge.
 

abt%20passat%201111.jpg

 
Dvolitarski motor TDI je unapređen pa je integrisanjem tjuning modula Abt Power ''New Generation'' maksimalna snaga povećana na 270KS i 540 Nm obrtnog momenta.  
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen privremeno zaustavio proizvodnju Passata

 

122530-vw%20passat.jpg

 
Kako prenosi Mojauto, kompanija Folksvagen odlučila je da zaustavi proizvodnju Passata i svoje glavne menjačke kutije u fabrici u Nemačkoj zbog, kako se navodi u saopštenju ''smanjene potražnje i tehničkih problema''. Reč je o fabrici u Emdenu, koja zapošljava oko 9.500 radnika, a nije radila tokom vikenda. U fabrici se proizvode tri verzije: sedan, kupe i karavan. Druga fabrika koja je privremeno obustavila proizvodnju nalazi se u Kaselu i zapošljava oko 16.000 radnika, ali je poslednjim merama obuhvaćeno oko 400 zaposlenih. U njoj se godišnje proizvede oko 4 miliona menjačkih kutija i pojedini delovi karoserije Passata. U Kaselu rad će biti obustavljen 1, 5. i 8. februara i očekuje se da tokom ovog meseca više obustava ne bude.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...