ivan.ik 625 Posted November 12, 2014 (edited) JOŠ SNAŽNIJI: Volkswagen predstavio 2.0 TDI motor od 272 konjske snage Nakon do sada najsnažnijeg 2,0-litarskog TDI agregata od 240 “konja”, koji je debitovao u modelu Passat, Volkswagen je predstavio još snažniju jedinicu sa čak 272 konjske snage! Nemački Volkswagen je upravo predstavio novi 2,0-litarski turbodizel agregat, koji sada oslobađa čak 272 KS! Novi motor je evolucija dosadašnje, poznate EA288 jedinice, a može se pohvaliti povećanjem snage za 14 procenata, kao i napretkom na polju ekonomičnosti u odnosu na do sada najsnažniju jedinicu, od 240 „konja“, predstavljenu u modelu Passat. Jedan od napredaka ogleda se u upotrebi dvostepenog, električnog turbopunjača, common-rail sistema ubrizgavanja sa piezo-ventilima koji rade na pritiscima i do 2500 bara, a tu je i novi sistem varijabilnog razvoda ventila. Iako je VW objavio podatak o snazi motora, koja je za 10 „konja“ veća od 3.0 V6 turbodizela u VW Touaregu, još uvek nema informacije o obrtnom momentu ove nove jedinice, ali treba očekivati da je približna onoj u Passatu, tačnije oko 500 Nm. http://topspeed.telegraf.rs/vesti/16848-jos-snazniji-volkswagen-predstavio-2-0-tdi-motor-od-272-konjske-snage Edited August 18, 2020 by neshaoct update naslova teme Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted November 12, 2014 Uf, uf, uf...Rokaj, snimaj Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted November 12, 2014 Ali kakva perverzija je ova nova tabla... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 13, 2014 Novi Volkswagen Pasat (B8) stigao u Srbiju Prvi utisak ne razlikuje se od prvih službenih fotografija. Na delu je limuzinska elegancija, pojačana LED diodama u oba reda. Superioran nastup sa sportsko-elegantnom linijom, kažu u VW-u. Novi Passat stigao je u Srbiju. Osnovni model košta 22.618 evra sa 1.4 TSI benzincem od 125 KS i manuelnim šestostepenim menjačem. Tim povodom Porše SCG upriličio je test-vožnju Beograd-Kragujevac. Dobro je jer se prvi utisak ne razlikuje od onoga što smo gledali na službenim fotografijama. Školski primer čiste limuzinske generacije, bez dizajnerskih egzibicija. Prednji deo vozila, s otvorima za vazduh okrenutim prema spolja i sjajnom hromiranom maskom hladnjaka, koja uokviruje farove u jednu liniju, deluje široko i snažno. Ovaj utisak pojačava i unazad nagnuto prednje vetrobransko staklo, koje doprinosi aerodinamičnom izgledu siluete. LED diode na farovima odlično su se uklopile u eleganciju Passat-a, dok zadnja svetlosna grupa ima promenljivu grafiku. Velika novina je digitalna instrument tabla. Gotovo je ista kao u novom Audiju TT. Na TFT ekranu od 12.3 inča može se komandovati gotovo svim funkcijama u vozilu. Uz doplatu stiže i hedap displej. Vozili smo agregat 2.0 sa 150 konjskih snaga. Ubrzanja su dobra, kao i potrošnja jer smo bez naročite štednje do Kragujevca ostvarili prosek od oko 6.7 litara. Svetski novitet u Passat-u je opcional i u slučaju kritičnog zdravstvenog stanja, odnosno delimično preuzima upravljanje vozilom. Sistem se aktivira kad sistem za ostanak u saobraćajnoj traci ''lejn asist'' ustanovi da vozač ne okreće upravljač i ne reaguje na upozorenje. Sistem nakon toga pokušava da kratkim pritiskanjem kočnice, zvučnim i optičkim signalima upozorenja i vožnjom levo-desno u okviru saobraćajne trake reaktivira vozača, ali i da upozori ostale učesnike u saobraćaju. Ukoliko i dalje nema preuzimanja upravljanja, sistem kontrolisano u potpunosti zaustavlja auto. Na taj način je, u granicama sistema, moguće sprečiti saobraćajni udes. Novi Passat zasad pokreću benzinci 1.4 TSI (125 i 150 KS), 1.8 TSI (180 KS) i 2.0 TSI (220 i 280 KS). Od dizelaša su dostupni 1.6 TDI (120 KS) i 2.0 TDI (150, 190 i 240 KS). U ponudi je i ''zeleni'' hibrid, koji se sastoji od 1.4 TSI benzinca i elektromotora, ukupne snage od 211 konja, dok autonomija samo s električnim pogonom iznosi oko 50 kilometara. Za početak, u Srbiji će se prodavati motor 1.4 TSI (150), zatim 2.0 TDI (150 KS) i 2.0 TDI bi-turbo sa 240 KS. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted December 13, 2014 @NešaVideo sam ga u sredu ispred Autokomerca kod Steca.Po meni, čist primer restylinga i logičnije bi bilo da nosi oznaku B7.5, ali ajd' sad... Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted December 13, 2014 Cena? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted December 13, 2014 22.618 evra . Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 21, 2014 Kompanija Porsche SCG, koja je zvanični uvoznik i distributer za vozila VW u Srbiji, predstavila je novu generaciju VW Pasata na novinarskoj test-vožnji od Beograda do Kragujevca gde je na pocetku Sajma automobila održana i konferencija za medije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted February 9, 2015 Svakih 29 sekundi u svetu se proda jedan „pasat“! Čak 1,1 milion primeraka „Folksvagenove“ limuzine prodat je prošle godine. Izvor: http://www.kurir.rs/zabava/auto/nemacka-harizma-vozili-smo-folksvagen-pasat-osme-generacije-clanak-1677680 Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 9, 2015 Jel tu racunaju i 2, 3, 5.5 i 6 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19969 Posted February 9, 2015 E ovo je konacno Pasat koji mi se svidja. Jedino su malo us**li sa onim podesavanjima cajgera ali dobro, moze da prodje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 9, 2015 CC je lutka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 9, 2015 Jeste, ali skupa lutka ... ali onaj fazon kad otvoris vrata a nema gornjeg dela vrata, samo staklo, to vredi sve pare Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted March 15, 2015 Lubenič....ooooovaj, karavan: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stilisa 313 Posted March 15, 2015 Da li ja to vidim na 3:36 da su nemci koncno odustali od onog rostiljanja-paljenja maglenki sa izvlacenjem dugmeta? Dobro su se setili. Po meni ovo mnogo kulturnije resenje. Dobar Paja u svakom slucaju, zategli bore i teraj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted April 9, 2015 Volkswagen Passat sa 900KS Kada se spomene Passat obično se misli na porodični automobil sa pogonom na prednje točkove, a eventualno može privući porodice ''avanturističkog'' duha. Međutim, sada smo u prilici da upoznamo sigurno najekstremniji Passat ikada koji će legendarni vozač Taner Faust voziti u novoj sezoni Formula Drift takmičenja. Taner Faust je očigledno potpisao pakt sa đavolom kada se opredelio za ovu zver od automobila kome je pogon prebačen na zadnje točkove, a snaga dolazi iz 7.4-litarskog V8 motor sa čak 900KS. Čovek zadužen da ovu zver drži pod kontrolom je prilikom predstavljanja automobila rekao: ''Jedna od stvari koje sam oduvek voleo kod driftovanja u SAD je koliko inventivan možeš da budeš u izgradnji automobila. Možeš da staviš V8 motor u Passat i napraviš nešto unikatno'', rekao je Faust. ''To se ne dešava u drugim takmičenjima po svetu''. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted April 28, 2015 CarBuyer video: Volkswagen Passat Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted May 22, 2015 Emisija SAT: Volkswagen Passat B8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted September 15, 2015 Test Volkswagen Passat Alltrack (karavan) Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 29, 2015 ABT Volkswagen Passat Donoseći novosti u svet tjuninga i dodatno poboljšavajući savremene Volkswagenove automobile, bavarski tjuner ABT je predstavio impresivno tjunirani Passat nove generacije. Radi se o Passatu Variant sa dvolitarskim motorom TDI koji je dobio impresivan set dodataka. Odvajajući ovaj auto od ostalih sličnih na tržištu, ABT je integrisao kompletan aero kit koji uključuje prednji spojler, dodatne elemente na maski, nove pragove, nova kućišta retrovizora, kao i zadnji spojler, dodatak na zadnjem braniku i impresivan sistem izduvnih cevi. Spoljašnji elementi uključuju i ABT točkove od 20 inča uz gume Continental dimenzija 245/30 R20, a automobil je dobio i ABT distancere i opruge. Dvolitarski motor TDI je unapređen pa je integrisanjem tjuning modula Abt Power ''New Generation'' maksimalna snaga povećana na 270KS i 540 Nm obrtnog momenta. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted January 7, 2016 Proba 2016. Volkswagen Passat (za USA tržište) Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted February 1, 2016 Volkswagen privremeno zaustavio proizvodnju Passata Kako prenosi Mojauto, kompanija Folksvagen odlučila je da zaustavi proizvodnju Passata i svoje glavne menjačke kutije u fabrici u Nemačkoj zbog, kako se navodi u saopštenju ''smanjene potražnje i tehničkih problema''. Reč je o fabrici u Emdenu, koja zapošljava oko 9.500 radnika, a nije radila tokom vikenda. U fabrici se proizvode tri verzije: sedan, kupe i karavan. Druga fabrika koja je privremeno obustavila proizvodnju nalazi se u Kaselu i zapošljava oko 16.000 radnika, ali je poslednjim merama obuhvaćeno oko 400 zaposlenih. U njoj se godišnje proizvede oko 4 miliona menjačkih kutija i pojedini delovi karoserije Passata. U Kaselu rad će biti obustavljen 1, 5. i 8. februara i očekuje se da tokom ovog meseca više obustava ne bude. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites