drfedja 39 Posted June 11, 2016 Na izduvnom sistemu se takođe radilo... Komplet je promenjen na Fi 60, što je više nego dovoljno za ovu snagu. Kat je naravno, uklonjen, nazad je stavljen protočni prohromski lonac sa rezonatorom i sa fi60 ulazom. Da bi se lonac lepo uklopio sa zadnjim branikom, uzeo sam spojler, tj. lip od 2.8 4 motion-a... koji ima izrez za lonac sa dve cevi: Pošto je nedavno došlo vreme za zamenu diskova i pločica, naručio sam ovog puta veće diskove... od Audi S3 i TTS modela. U pitanju su ATE Power diskovi prečnika 312mm, fabrički su 288mm. Kočiona čeljust je identična, jedina razlika je u nosaču čeljusti koji je dublji, taman koliko su veći novi diskovi: Raspon rupa je isti, ali je dubina 73mm umesto 61mm. Montira se šraf na šraf na postojeće glavčine. Cena nosača je oko 40€. Disk: Kočenje je znatno poboljšano sa većih brzina, kočnice se teže zapale, a i veći diskovi izledaju lepše. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jtds 0 Posted June 11, 2016 Auuu odlicno ,to bi moglo i na moj ARL 150? Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted June 11, 2016 Apsolutno isto tako.... s obzirom da su ASZ i ARL iste mašine. Jedina razlika je u šrafovima za glavu motora, ARL ima jače...ali ja sam još ranije stavio te šrafove. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted June 11, 2016 (edited) Jako lepo, sve odradjeno po PS-u a samim tim imas dosta vise snage ali u jednom skroz stabilnom setup-u. Ps - Vidim na klipu da si onih 6.27 sekundi secnuo cim kazaljka pipne 100 km/h, a meni se zameralo isto jer moj, odnosno svaki cajger laze, pa tako neki mere od 0-100, a neki dodaju +10km/h jer eto... Edited June 11, 2016 by Milutin-NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted June 11, 2016 Cajger kod mene laže 2-3 kmh na 100 Kmh u odnosu na GPS, tako da možeš da kažeš da ide 6.4 sec do 100. Nije kod svih isto, nekima laže i 10 Kmh, nekima manje. U odnosu na broj obrtaja brzina je tačna, kada uzmem u obzir prenosni odnos. Gume su mi 225/45/r17. Fabričke su 195/65/r15. U odnosu na fabrički setup... preticanje od 80-120 trećom je smanjeno sa 6,35 sec na 3,25 sec. Remap fabričkog turba je preticanje skraćivao na 4,35 sec. Ubrzanje četvrtom od 100-160 je sada 7.8 sec, bilo je 10,6 sa 170KS remapom, a stock nekih 15 sec. Dakle, razlike su drastične. Evo kako je išao auto sa remapom na 170KS... i...kako je išao potpuno stock: Preticanje 80-120 stock vs remap vs GTB1756VK Quote Share this post Link to post Share on other sites
jtds 0 Posted June 12, 2016 Kako leti kazaljka jbt koja razlika... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted June 12, 2016 Ja sam rekao Feđi da više ne sedam sa njim u auto ako ne nauči da malo skine nogu sa gasa Nije mi bilo sve jedno kada smo uz Bubanj Potok izleteli sa 180-190 u 6 oj brzini, ceo uspon po svim krivinama. Jeste da je vešanje dorađeno, ali sam se isekao Direktor Neša, Boki, Nemke i još par ljudi su videli i čuli auto na skupu pre par nedelja, grmi duboko, na mom autu se aktivira alarm Vešanje je dovoljno udobno za svaki dan (malo je mekši od mini Cooper), a opet odlično leži po krivinama. Nekima smeta buka, dok je meni podnošljiva, sabili smo jedan dan oko 350km, i nije strašno. Doduše, u svim mestima su pešaci su se okretali da vide šta to ide kada čuju grmljavinu. Verovatno je nekome naporno da izdrži put od 1000 km, pa neka stavi čepove u uši. Quote Share this post Link to post Share on other sites
m1hajlo 3 Posted June 12, 2016 Ja sam bio zamorce te nedelje, osedeo sam xD Ide kao zmija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted June 12, 2016 LOL! Nisam znao da ću morati da ti plaćam farbanje kose....Izvini! @marko.jovanovic Ne grmi previše, dok se ne potopi gas. Aj sad... ljudima pucali prozori i tako to... Svakako ima da se još poradi na izduvnom sistemu, želim da bude tiši i uglađeniji malo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drfedja 39 Posted July 29, 2016 Evo da se malo pohvalim.... Nabavio sam povoljno AEM WMI kit sa diznom za 1.9 motore, pumpom za alkohol i vodu od alfiste Žeksa koji je rešio da rasproda kit sa njegove fantastične GT koja je izvukla 272KS. GT je išao na 250KS sa GTB2260VK bez WMI ubrizgavanja, a čak na 272 KS sa. Moje ambicije nisu da imam veliki turbo lag i snagu u piku, pa ću se zadovoljiti sa manjim i upotrebljivijim u svakodnevnom životu GTB1756VK i 215KS odnosno 230-235KS sa WMI. Zamenio sam sva creva od turba i intercoolera, pa je snaga skočila za dodatnih 6KS, odnosno 5KS na točku, što svakako nije za bacanje. Izmereno je 420Nm što je manje nego zimus, a razlog tome je razume se, vreo vazduh zbog kojeg je turbo pomalo lenj na nižim rpm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted August 10, 2018 Evo epiloga gaženja skoro 100.000km sa 220ks, i dostizanja EGT od 920C nekoliko puta 1 PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted August 11, 2018 Lep i edukativan video. Quote Share this post Link to post Share on other sites