Jump to content
FAS Goran
Markobgd

Lancia nuova Delta 2.0 MJet - oil pressure low

Recommended Posts

Marko nema na čemu. Tu sam uvek kad nešto zatreba.

Što kažem - kad se već nudiš.

 

Što se tiče regeneracije, neprimetna samo je digao temperaturu u DPF-u i to je sve. 

Inače preko dijagnostike se lepo isprate parametri i nema da glava boli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sad se setih...

Zamenom ulja i filtera, skidanjem i pranjem senzora pritiska ulja sam rekao bih rešio problem. Potvrdiću sigurno kad odere neki minus jer je tad paljenje lampice bilo izraženo.

Uglavnom od pomenutih radova nisam niti jednom imao pomenuti problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da i ovde napišem. Trebaće nekom nekad sigurno!

E očišćen je odozgo a do vikenda ili za vikend nadam se biće očišćen i odozdo komplet (ako ima uopšte šta da se čisti).

Zahvaljujući kolegi Tosoniju koji me je uputio na skupu na rešenje "problema" koji se zimus bio javio u par navrata sa onim prijavljivanjem niskog pritiska ulja pri startovanju na niskim temperaturama.

Kupljen uzročnik problema odnosno gumica na spoju sita i uljne pumpe koja koliko sam shvatio Milančeta iz Bogunovića strada baš na ovim kilometražama (isto reče i Tosonije).

IMG_20150601_221430.jpg IMG_20150601_221442.jpg IMG_20150601_221455.jpg

Sem tih dva tri puta što mi je prijavio zimis pri paljenju slabiji pritisak ulja nisam imao drugih problem ali da se ne čeka nešto ozbiljnije rešavamo što pre. Da sam znao ranije za ovo već bih promenio. Juče saznao, danas pazario 1550,00din čini mi se.

Javljam sa slikama kako to sve izgleda kad se skine karter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slucajno i ja saznah za ovo na skupu.

Hvala Nesi sto mi je skrenuo paznju na ovaj problem, koji moze da izazove znacajno skuplju intervenciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno, da mi neko nije skrenuo paznju na to, totalno bih je iskulirao.

Bilo mi je prvo cudno sto lampica gori par sec po paljenju, ali kad se ugasila posle 2 sec, bilo je ma ko zna sta se istripovalo. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega je pre 5-6 godina imao punta 1,3 I imao je problem sa ovakav problem sa gasenjem lampice.

Deluje mi da je to isti problem tj uzrok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam kupio STILA JTD pre 2.5 godine i od tada, uvek kad palim prvi put auto, mi se pali obaveštenje LOW OIL PRESSURE, TURN OFF ENGINE. I tako...ja već dveipo godine vozim,a još nisam utvdri u čemu je problem. Ako ugasim motor i opet upalim onda se ne pali, znači samo kad se pali posle odeđenog vremena. 

Akumulator sam zamenio i isto.

Prijatelji, pomazite... Ovu poruku Sam okacio jos odavno I sa istim problemom we nosio do prosle nedelje. Tada konacno resih da kupim neki senzor pritiska ulja (400)din I da zanenim. Majstor mi zameni kad onto jos gore. Sada se poruka low oil pressure pali u krivinama I nekad PRI naglom kocenju. Idem na put za par Dana, pa me malo plasi. Sta bi to moglo da bude. Naglasavam da Sam 3god vozio I da mi se upozorenje palilo samo PRI prvom paljenju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nek ti majstor mehanički izmeri pritisak motora. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav kolege,jel neko mozda menjao ovu gumicu? 

i ja sam je menjao pre godnu dana.. od tada nikakvih problema.. pre toga na prvom hladnom paljenju low oil pressure...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjena gumica,nije bas mali posao.Skida se izduvna grana,poluosovina.jedno par sati posla.Nego nije samo gumica bila problem,sito pumpe je bilo skoro zapuseno i talog na karteru.Tako da sam sprecio i kvar na motoru.Preporucujem svima kome se pali ta lampica upozorenje da zamene,ne mora da znaci da je samo gumica.Zasto zbog pedesetak evra ukupno sve da vam motor strada.Meni je palio lampicu kad se temperatura spusti u minus i nesto preko plusa ali je drzao lampicu ulja par dobrih sekundi i to samo kod jetarnjeg paljenja.Sad pri paljenju odmah ugasi lampicu i na leru bolje radi a i podmazivanje motora je mnogo bolje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izduvna grana se ne skida već pletenica sa parčetom cevi. Poluosovina takođe e mora da se skida već se samo popusti nosač sa ležajem kroz koji prolazi.

Kod mene nije bilo T od taloga i sito je bilo čisto kao suza. Koliko imaš km na satu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda je na Bravu drugacije,skidali su celu poluosovinu,lakse im je bilo i i tu pletenicu otkacili gde je famozni filter. 170000,pitanje je ko je i kako menjao ulje i kakvo je sipano.Mada mislim da svi ti nasi automobili nisu presli ispod 250 i 300 hiljada.Nego su jako kvalitetni pa ne mamo problema sa njima.uglavnom resen je problem za malo novca a znaci mnogo. Meni je ovo drugi Bravo i prezadovoljan sam sa njima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Listam forum pa naiđoh na ovo opet...

Čisto da ostane info o učinku pošto sam rekao da je zima i minus merodavan pokazatelj učinjenog. Prođe zima a problema sa pritiskom ulja i upozorenjem nije bilo ni u najavi. :thumbup:

Znači, sa ovim motorom na prve znake lošijeg pritiska ulja pravac majstor na zamenu duhtunga/gumice između pumpe i cevi za usis ulja iz kartera. Naravno kvalitetan filter ulja i kvalitetno ulje se podrazumeva.

 

IMG_20150601_221442.jpg

 

Ova gumica je u pitanju i evo vidi se i kataloški broj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam mijenjao gumicu (brtvilo pumpe)...da vidite kakav je bio kevesh sa mojom...nadam se da ce sutra da upali regulara :)...HVALA @Markobgd na korisnom savjetu ;)

 

WP_20160423_11_01_28_Pro.jpg

 

WP_20160423_11_01_37_Pro.jpgWP_20160423_12_30_37_Pro1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auuuuu pa tvoja se ukovrnula prilikom montaže kartera. Verovatno je nekad skidan karter pa nije majstor pažljivo vraćao karter.

Nema na čemu. Sve što znam rad sam da podelim. 

Vama je sad lako kad sam ja pola Delte rasklapao pa mogu da sufliram:lol:

Aj baš javi rezultate.....ako se dobro sećam ti i ja smo vodili diskusiju o ovome daaaaavnooooo preko privatnih poruka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da da diskusija je bila davno...i ja skinem onu sliku koju ste mi poslali , te sve hajde uzet cu danas pa sutra i prodje godinu dana i evo konacno.A danas dok se nismo upucali,skinemo karter, ocistimo ga-ko nov,sve fino zavrsimo vratimo karter,naspemo ulje eh jos da provjerimo nivo ulja..kad ono zapela sonda za provjeru ulja-sve ispocetka :sleeping:...kako ne pitajte ni sami ne znamo :D .

Sutra budem javio kakva je situacija sa upozrenjem  oil pressure low,ako se ne bude vise javljalo znaci konacno ova je problematika rijesena i zakljucena na forumu.

Hvala jos jednom za korisne savjete ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj mi persirati molim te!

Javljaj rezultata obavezno!:thumbup:

E da, ako niste palili danas auzo posle sastavljanja a pretpostavljam da niste onda će ti ujutro sijati lampica i duže nego inače jer je prazan sistem.

Ne bi bilo loše i da na kvarno zaverglaš par puta da nabije ulje kroz glavu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...