Markobgd 609 Posted December 1, 2014 Preključe mi se prvi i jedini put dosada prilikom prvog paljenja javila poruka na ekranu -oil pressure low- praćena zvučnim signalom i trajala toliko da sam jedva video šta piše. Namerno nisam pisao ništa dok ne proverim da li će se ponoviti ali me eto kopka pa reko da pitam.Naravno nije se ponovila ni juče ni danas pa me živo interesuje može li biti neki bag ili...Ulje menjano pre 8~8,5k. Vidim da se spominje davač pritiska ali do hebenog ne mogu doći bez dizalice ili kanala da ga skinem i eventualno očistim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 1, 2014 Da! Teram za svaki slučaj u subotu do majstora da prekontroliše taj senzor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted December 1, 2014 Ma verovatno je bag. U svakom slucaju mogu da ti dam stila i neki € za deltu u takvom stanju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 1, 2014 'Se nađemo na pola puta da nisi u trošak... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted December 1, 2014 Na moj rizik nek ide Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 2, 2014 (edited) Elem, jutros pri paljenju ista meta isto rastojanje pojavi se greška ali toliko kratko da nisam ni video šta je pisalo. Uzeću danas ulje i filter da promenim kad već idem kod majstora Selenia WR PE naravno.Čudno mi je da se isto dešava samo pri prvom paljenju, da je loš pritisak na pumpi valjda bi u vožnji kada je zahtevnije pa još sa zagrejanim-ređim uljem trebao da pravi probleme a ne na hladno.Da li da i senzor pritiska monjam napamet ili ...? Edited December 2, 2014 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted December 2, 2014 Vidi nivo ulja, mozda ga je podigao zbog regeneracija i njihovog prekidanja.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 2, 2014 Nije nivo visok, proveravao. Spustio se od zamene pre nekih 8~8,5k za par milimetara od max na koliko je nasuto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted December 2, 2014 Onda verovatno brljavi neki senzor, u svakom slučaju bolje svrati i odradi mali servis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 2, 2014 Do vikenda rešavam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mirko_NS 19 Posted December 3, 2014 (edited) Meni je Bravo ponekad pri hladnom startu znao da prijavi preveliku temp. rashladne tecnosti, kazaljka zakuca, motor vergla (pretpostavljam da neka elektronska zastita sprecava startovanje "pregrejanog" motora) i onda vratis kljuc i drugi put sve ok. Rekao bih da je i tvoj slucaj slican - mala preosetljivost elektronike na napon akumulatora. Edited December 3, 2014 by Mirko_NS Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 3, 2014 Moguće. Jotros normalno sve! Dobiće vanredni mali servis pa kud puklo! Očistiće se senzor i manometrom izmeriti pritisak na ptvom jutanjem paljenju da se sa sigurnošću poroveri isti pa će vidimo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted December 3, 2014 Proveri i akumulator Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 3, 2014 Jašta. Dolivao sam mu vodu u jednu ćeliju juče. Proveriću napon ujutro pre paljenja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted December 3, 2014 Negde sam procitao na interentu, neki je imao slican problem kao ti, a valjda mu je akumulator bio slab..To je opste poznato, da recimo na stilu, kada je akumulator slab da zna da pali lampice po izboru Quote Share this post Link to post Share on other sites
DAARKO 0 Posted December 3, 2014 Ja sam kupio STILA JTD pre 2.5 godine i od tada, uvek kad palim prvi put auto, mi se pali obaveštenje LOW OIL PRESSURE, TURN OFF ENGINE. I tako...ja već dveipo godine vozim,a još nisam utvdri u čemu je problem. Ako ugasim motor i opet upalim onda se ne pali, znači samo kad se pali posle odeđenog vremena. Akumulator sam zamenio i isto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 3, 2014 Eto vidiš?! Ma buni me samo što do sada nisam imao taj problem evo već skoro 30000km.Javljam šta sam napravio za vikend. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mirko_NS 19 Posted December 3, 2014 Na novom Bravu to random paljenje gresaka pri startovanju je znatno redje nego kod Stila - desavalo se 1-2 puta godisnje. Kod Stila je uglavnom pocinjalo sa prvim, hladnijim i vlaznijim danima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 4, 2014 Zahvaljujući kolezi .ik urađena dijagnostika večeras i ista pokazuje da nema nikakvih grešaka u vezi sa ovim problemom što bi se dalo za protumačiti kao da je stvarno "bug"! Malo se provozasmo sa nakačenom dijagnostikom i sve u najboljem redu, tako da ću se distancirati od ovog problema u narednom periodu i samo pratiti dalji razvoj situacije.Napravio sam malu grešku što se tiče pređene kilometraže od poslednje zamene ulja - pređeno je 11700 km a pošto sam sinoć dolio ulja na max odnosno na onoliko koliko je bilo kada je zamenjeno potrošnja je čitavih 100g na ovu kilometražu. Degradacija ulja je na 60% trenutno.Moram samo da dodam da je prilikom kretanja u "test" vožnju zapušenost DPF-a bila na 95% i nakon pređenih 5~6km urađena regeneracija te se zapušenost spustila na 20% samo !Kolega .ik još jednom Hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted December 4, 2014 @Marko,, pa na koliko km menjas to ulje? Dpf 95%!? Samo ti daj zeni da je arci po gradu.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted December 4, 2014 Jel on preko dijagnostike pokrenuo regeneraciju ili se sama pokrenula. I sta pise pre koliko ti je radio poslednju?Ma Mare menja ulje na 30k ko pravi Italijan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 4, 2014 (edited) Ne preko dijagnostike sama se pokrenula!Inače Mićo zapušenost ide do 140% pa tek tada iziskuje prinudnu regeneraciju što se kod mene očigledno ne dešava. Eto na tih 95% je pokrenuo regularno za par minuta sveo na 20% i zdravo.Mialim da je posledna bila pre oko 250km.Ulje je kupljeno pa će i biti zamenjeno. Inače po knjižici piše da sam ECU prikazuje potrebu za zamenom kada degradacija dostigne određeni nivo ili zamenu jedanput godišnje ako se vozi isključivo grad iako nije prikazao upozorenje za zamenu ili jedanput u dve godine ako se vozi isključivo na otvorenom putu. Servisni interval je po uputstvu na 35000km što ja naravno ne praktikujem ali isto tako mislim i da je bacanje para menjati na 7~8000. Edited December 4, 2014 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted December 4, 2014 Pa ako ti za par minuta zavrsi to je ekstra. Jel ga teras muski tada ili jok..Meni radi i do 10tak minuta, ali ga teram na vecem broju obrtaja. Kad mi se desi u gradu, vozim u 2goj na 3000 obrtaja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 4, 2014 Pa malo smo ga ganjali ali ne konstantno tih par min. Ma sviđa mi se što pada zapušenost na samo 20% jer sam čitao na par mesta da ljudima i posle prisilne neće ispod 60~70% Quote Share this post Link to post Share on other sites