Jump to content
FAS Goran
Markobgd

Lancia nuova Delta 2.0 MJet - oil pressure low

Recommended Posts

Preključe mi se prvi i jedini put dosada prilikom prvog paljenja javila poruka na ekranu -oil pressure low- praćena zvučnim signalom i trajala toliko da sam jedva video šta piše. Namerno nisam pisao ništa dok ne proverim da li će se ponoviti ali me eto kopka pa reko da pitam.

Naravno nije se ponovila ni juče ni danas pa me živo interesuje može li biti neki bag ili...

Ulje menjano pre 8~8,5k. Vidim da se spominje davač pritiska ali do hebenog ne mogu doći bez dizalice ili kanala da ga skinem i eventualno očistim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Elem, jutros pri paljenju ista meta isto rastojanje pojavi se greška ali toliko kratko da nisam ni video šta je pisalo. Uzeću danas ulje i filter da promenim kad već idem kod majstora Selenia WR PE naravno.

Čudno mi je da se isto dešava samo pri prvom paljenju, da je loš pritisak na pumpi valjda bi u vožnji kada je zahtevnije pa još sa zagrejanim-ređim uljem trebao da pravi probleme a ne na hladno.

Da li da i senzor pritiska monjam napamet ili ...?

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi nivo ulja, mozda ga je podigao zbog regeneracija i njihovog prekidanja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda verovatno brljavi neki senzor, u svakom slučaju bolje svrati i odradi mali servis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je Bravo ponekad pri hladnom startu znao da prijavi preveliku temp. rashladne tecnosti, kazaljka zakuca, motor vergla (pretpostavljam da neka elektronska zastita sprecava startovanje "pregrejanog" motora) i onda vratis kljuc i drugi put sve ok. Rekao bih da je i tvoj slucaj slican - mala preosetljivost elektronike na napon akumulatora. :)

Edited by Mirko_NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguće. Jotros normalno sve! Dobiće vanredni mali servis pa kud puklo! Očistiće se senzor i manometrom izmeriti pritisak na ptvom jutanjem paljenju da se sa sigurnošću poroveri isti pa će vidimo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negde sam procitao na interentu, neki je imao slican problem kao ti, a valjda mu je akumulator bio slab..

To je opste poznato, da recimo na stilu, kada je akumulator slab da zna da pali lampice po izboru :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam kupio STILA JTD pre 2.5 godine i od tada, uvek kad palim prvi put auto, mi se pali obaveštenje LOW OIL PRESSURE, TURN OFF ENGINE. I tako...ja već dveipo godine vozim,a još nisam utvdri u čemu je problem. Ako ugasim motor i opet upalim onda se ne pali, znači samo kad se pali posle odeđenog vremena. 

Akumulator sam zamenio i isto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na novom Bravu to random paljenje gresaka pri startovanju je znatno redje nego kod Stila - desavalo se 1-2 puta godisnje. Kod Stila je uglavnom pocinjalo sa prvim, hladnijim i vlaznijim danima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zahvaljujući kolezi .ik urađena dijagnostika večeras i ista pokazuje da nema nikakvih grešaka u vezi sa ovim problemom što bi se dalo za protumačiti kao da je stvarno "bug"!
Malo se provozasmo sa nakačenom dijagnostikom i sve u najboljem redu, tako da ću se distancirati od ovog problema u narednom periodu i samo pratiti dalji razvoj situacije.
Napravio sam malu grešku što se tiče pređene kilometraže od poslednje zamene ulja - pređeno je 11700 km a pošto sam sinoć dolio ulja na max odnosno na onoliko koliko je bilo kada je zamenjeno potrošnja je čitavih 100g na ovu kilometražu. Degradacija ulja je na 60% trenutno.

Moram samo da dodam da je prilikom kretanja u "test" vožnju zapušenost DPF-a bila na 95% i nakon pređenih 5~6km urađena regeneracija te se zapušenost spustila na 20% samo !

Kolega .ik još jednom Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel on preko dijagnostike pokrenuo regeneraciju ili se sama pokrenula. I sta pise pre koliko ti je radio poslednju?

Ma Mare menja ulje na 30k ko pravi Italijan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne preko dijagnostike sama se pokrenula!
Inače Mićo zapušenost ide do 140% pa tek tada iziskuje prinudnu regeneraciju što se kod mene očigledno ne dešava. Eto na tih 95% je pokrenuo regularno za par minuta sveo na 20% i zdravo.
Mialim da je posledna bila pre oko 250km.
Ulje je kupljeno pa će i biti zamenjeno. Inače po knjižici piše da sam ECU prikazuje potrebu za zamenom kada degradacija dostigne određeni nivo ili zamenu jedanput godišnje ako se vozi isključivo grad iako nije prikazao upozorenje za zamenu ili jedanput u dve godine ako se vozi isključivo na otvorenom putu. Servisni interval je po uputstvu na 35000km što ja naravno ne praktikujem ali isto tako mislim i da je bacanje para menjati na 7~8000.

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako ti za par minuta zavrsi to je ekstra. Jel ga teras muski tada ili jok..

Meni radi i do 10tak minuta, ali ga teram na vecem broju obrtaja. Kad mi se desi u gradu, vozim u 2goj na 3000 obrtaja :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa malo smo ga ganjali ali ne konstantno tih par min. Ma sviđa mi se što pada zapušenost na samo 20% jer sam čitao na par mesta da ljudima i posle prisilne neće ispod 60~70%

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...