Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Video ubrzanja, neka se javi neko ko zeli da snima, ja cu da drzim volan.

Sutra, prekosutra, nije problem, moze i ovde u temi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razlika je u tome sto kad vozis auto koji ti se svidja sredjujes svaku sitnicu i stalno imas ulaganja jer je to ipak polovno i staro. A kad vozis nesto sto ti vise nije zanimljivo moze sve da lupa a ti mislis da nema ulaganja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razlika je u tome sto kad vozis auto koji ti se svidja sredjujes svaku sitnicu i stalno imas ulaganja jer je to ipak polovno i staro. A kad vozis nesto sto ti vise nije zanimljivo moze sve da lupa a ti mislis da nema ulaganja.

 

Bravo, sazvakano u dve recenice.

 

Osim Brava kojem sam takodje dao mnogo i trudio se da bude uvek u top stanju, sve ostalo sam vozio u fazonu, boli me uvo... Ide, neka lupa, skripi, raspada se.

 

Mogu do sutra da menjam automobile, ali ako mi se nesto svidi i vec toliko stvari uradim, nista me nece spreciti da napakujem auto da bude kao casa.

 

Za 200e sredjivanje celog trapa ne boli previse, makar bilo i jednom godisnje.

 

Delova na sve strane, odrzavanje ne boli, uglavnom, svaki auto ima svoje mane. Pre ili kasnije uvek nesto zaboli.

 

A ko sta i kako odrzava kola, to je posebna prica.

 

Kada nemas vremena i zivaca da odrzavas auto, nije auto kriv, kriv je onaj sto ga je kupio znajuci da ce da ga nervira :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Merak nema cenu, evo u kratkim crtama šta je uradio naš zajednički drugar na GIV:

 

Glavna fora je u tome sto je motor tjuniran i sto zahteva potpunu ispravnost da bi sluzio kako treba, a ne zelim da ga vozim na stock mapi... jer TDI (Tako Dobro Ideee) biggrin.pngbiggrin.pngbiggrin.png . Sa stock mapom i laganica voznjom bi proslo sve i sa ravnanjem glave i drugim dihtungom, ali da li je to resenje ? Pa nije...
Da sumiram sta je uradjeno...
1. zamenjena je glava koja je imala naprsline oko otvora dizni za remontovanu koja ima...
2. nova lezista dizni (vrlo bitna stvar za PD motore, jer ako ima previse luft dizna u glavi, dolazi do mesanja goriva i ulja, a moguce je i da ulje iz motora izazove iberturu...)
3. nove ventile
4. nove vodjice ventila
5. nove gumice ventila
6. stavljeni su novi lezajevi bregaste (ovo kod svakog PD motora bude istroseno)
7. novi podizaci ventila (podizaci se pohabaju i ostete bregastu, tri komada su bila naceta)
8. novi ulosci dizni i dizne podesene na BOSCH masini na fabricke parametre (sada auto manje trosi i to osetno)
9. novi srafovi dizni (iz originala iskljucivo) ... vrlo bitno da se ne poglodje leziste dizne
10. novi srafovi glave motora... od ARL koji ima fabricki 150KS. (tokom vremena dolazi do blagog istezanja srafova i izdizanja glave, zbog cega moze da ode dihtung, narocito na tjuniranom agregatu)
11. nov dihtung glave
12. ociscena usisna grana (solidna kolicina garezi se nakupi u usis i blokira protok vazduha)

U suštini ovo bi trebalo da se uradi na svakom polovnom TDI PD agregatu nakon predjenih 200-250-300K. Blok motora, klipovi i hilzne su u savršenom stanju, vide se honovi na stublinama. Da li je potrebno trošiti reči o trajnosti pravilno održavanog ovakvog agregata ?

Osim toga nedavno je dobio i 4 KONI amorta, R32/TT silent blokove, Eibach Sportline opruge i nove GoodYear Eagle F1 Assymetric 2 gume 225/45/17.
Ne mogu da kazem da ovo sve nije kostalo, ali zadovoljstvo u voznji je neizmerno. biggrin.png To definitivno vise nije onaj automobil koji sam kupio. 3gears.gif

 

I nova namena glave sa prskotinama, koja inače prolazi hidro test i može da se vozi auto sa njom bez problema

291p0z5.jpg

Jbg, kada hoćeš da šuriš moraš i da održavaš. Ovaj gnoj ima 175KS i tričavih 450Nm, a vlasnik nije baš baždaren. Sabio je sa njim 40.000km za godinu dana, i zamislite, sve šljaka kao i posle sređivanja, a ima olovnu desnu nogu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/28/2015 at 11:13 PM, nenad said:

Vule je navikao da ne ulaze dinara, zaleteo se a nine mogao visoko da leti :D

Uglavnom, ima momenata, ali nikada da sredis jedno pa to isto napravi problem.

Jesam hteo da je zapalim, bacim u Dunav, ali nisam, dao sam sta je htela, ok, kosta, ali sada bar znam sta vozim.

Ovo za kvalitet unutrasnjosti da je ispod Fiata, ne znam sta bih ti rekao, ne znam da li se salis ili sta vec?

Izgleda da je tebi nesto pogresno ostalo u secanju, da si odmah zamenio gornje viljuske, nista ne bi zvakalo i krckalo.

Zvakali su oni cajgeri jadni sto si ih vadio, no i to je sanirano, kad si indijanac :D

Alfa nije za tebe i tvoj posao, bolji auto od Brave ti ne treba.

Sam si priznao da ti nedostaje i da bi voleo da je imas...

Jedno je kad uzmes dresh, pa moras da ulazes pare, drugo je kad uzmes poludresh kao ja pa ga sredis do kraja.

Treba zivaca i vremena, da li se isplatilo ili ne, vise me nije briga.

Uzivam trenutno, nadam se i dalje.

U klasu ispod se ne bih vratio nikada niti bih dao novac za drugu grupaciju u ovoj klasi sa o im sto nudi Alfa.

 

Ja bih ipak morao da iskoristim ovu priliku pa da pozdravim druga Fantoma koji je menjao Alfu za Pasata lubeničara matorog, sa drvenim trimom unutra i automatskim menjačem, zato što je počupao svu kosu od ulaganja u Alfu, od krckanja table, škriputanja, labavljenja delova itd... Čisto da se podsetimo ovog posta koji sam citirao :D:D:D

 

Volim ja tebe brate moj, ali znaš da sam u pravu :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mogao na alfi da reši fantomski rad zadnjeg brisača, koji je skinuo da ne bi ronzao non stop. 

Vule, da li sada ima blow of  na paji? Ništa bez toga na dizelu :D

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

zza2700.jpg

 

Evo, dosta je i ovoliko.

Posle Alfe, ovo je tenk koji ne skripi, ne krcka i moze da potera mnogo lubenica

 

zza2701.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unutrašnji prvii restajl je imao displej problem, a VW, Audi i ostali do 2007me negde...

Ovo sam nasao da bih prodao, za dva meseca koliko je Alfa bila u oglasima, nijeda poziv, dva sms-a, zamena za lagunu karavan 59kw i vectru 2.2dti... Horor.

Kombinacija ključ za ključ plus veliki servis i trap na Paji.

Ovo je bre das Auto za onu lamperiju, dusu sam joj dao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo jos četri slike, nek' ide zivot

 

zza2702.jpgzza2703.jpg

zza2704.jpgzza2705.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nije.

Ako nisi imao Alfu, ne mozes da razumes agoniju :D

A i znas kako, da trosi ispod 10L, da moze da ide 150, da je automatik, da nije mnogo trulo i to je to...

 

zza2706.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj neku fotografiju enterijera :D Ili ćeš prvo da ga prepakuješ nekim očuvanim pa da slikaš? 

Da li je moguće da je Alfa Romeo 156 auto koji je toliko malo tražen? 

Čestitam na novom prevozu, i objasni ženi da se lakše parkira nego AR156. Ugradi parking senzore, ako treba i kameru, i ćao. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

zza2707.jpg

 

Evo jedna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...