Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

cxcv990914.jpg  cxcv990915.jpg
 
Radilo se ozbiljno, mozda i vise neho sto binprosecan covek zeleo pre nego sto je olupa cekicem

Svakako, kad se utegne, merak nema cenu, kao sada ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opa djurdjoooo

Radilo se, vazda...
Dok je dosla do mene, Vule je uradio skoro sve sem kvacila.
Na lose kvacilo sam nesnosan, zamenjeno brzinski. Upasovali od novi set od Alfe 166 2.4.

Na trapu uradjeno sve, zamenio gornje viljuske koje su uvek dobre, pa cim zadjes iza coska od majstora, skripe.
Zamenjeno i to. Zamenjen veliki hladnjak, crevo interkulera. Odradjene kocnice. Veliki / mali servis.
Odradjen tjuning, lagano, ima prostora da se leti i jace, no 159.88ks na tocku, mislim da lepo ide, valjda, vise sam izgubio osecaj :D

Odradjeno i jos nesto pod velom tajne :D Sjajan auto, ima svoje gremline, Alfu volis i mrzis svaki dan.
Da je Vule nastavio da je vozi, verovatno bi i bubreg prodao da dodje do ovakvog stanja automobila kakav je sad. Sjajan menjac, 6 brzina, potrosnja grad 9L, otvoreno 6om na 120kmh 4.8L, na 150kmh 6.2.
Na privatnoj stazi po GPS-u hvata 218kmh.

 

cxcv990916.jpg
 
Nebitno, ali nacin na koji stize do 200kmh je brutalan.

Koliko je sjajan menjac sa 6 brzina, toliko je ubitacan po gradu.
Ili vozim drugom na 2500rpm sto je neprijatno, bar meni, ili opanjim do 3000 pa saltam dalje, sto je vec 60kmh.
Ne previse prakticno za grad, ]ali sta je tu je.

Kada vidi otvoten put i zavoje, zaboravi se na sve, tako pegla da je u pocetku sledio shok kada sam posmatrao brzine na otvorenom ako ga uporedim sa starim Bravom. Sve je izvakano dosta puta o direktnom volanu i upravljivosti, ovaj auto trazi gas, iako je dizel. Ima svasta jos da se pise, slika, no, ozenio sam je, bice radova.

Mali teaser, moguce da cu odraditi ako ne naidje gtb2056...

 

cxcv990917.jpg

Uglavnom, lep i praktican porodicni karavan, ove godine je dobio dosta od mene.

Sledeca, videcemo, zelim i od nje jooos :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam, sa druge Alfe je :D

Garrett 2060, sraf na sraf napravljena, ali puni tek od 2300rpm, ali zato do 4000rpm ne posustaje.

Za grad, neprakticno. Za jurnjavu ekstra, za motor i menjacki sklop idealno jer ne maltretira sve to iz malih obrtaja.

Videcemo, motor je doveden u perfektno stanje, zdrav je za dalje intervencije po pitanju povecanja snage.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala brate, bice sve po PS-u, godina je bila radna i naporna, sve je leglo kako treba sada.

Idemo dalje, lagano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jok..ja sam u cauri selena napravio male recke i napunio sa belom mascu.Nema da skripne ic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wurth silikonski sprej resava sve.

Recimo, gornja desna nije skripala, ali je lupkapa.

Ko god je cuo, zglob, amort, ne ne, viljuska skripi, ne moze da lupka.

Tek kada se digne prednji tocak i zalupa po istom, vidi se luft. Dok je na zemlji, lufta nema.

Verovatno cu ici na powerflex kao trajno resenje, mozda i sa mazalicama.

Bitno mi je da je trap prav kao puska, sve tolerancije na mestu, nema lufta, na 123/30 pustis volan i ides pravo, lagano.

Od Trifunovića sam ugradio gornje, vec 7 meseci rade kao doxa, poredio sam selene sa "fabrickim" varijantama iz AP i Kit komerca, dosta kvalitetnije prave gumu nego ovi turski setovi.

Powerflex ce biti prava stvar, lagano :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reci malo više o tom setu kvačila koji si ubacio.

Kako to ide, da li si menjao zmajac ili pasuje sve?

Pretpostavljam da si išao ma set sa 2.4 zato što je jači?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamajac je bio dobar, maltene bez lufta. Verovatno je menjan, Valeo je, ali nema sanse da je fabricka ugradnja.

Set od 166 2.4 JTD je prakticno identican, naravno, prodaje se skuplje nego ovaj za 156.

Razlika je u debljini lamele i malo drugacijem druk lageru, sa jacim / vecim silenom, ali je dimenzija rupe ista sto je najbitnije.

Korpa na oko izgleda isto, ali je potisni mehanizam pravljen za veci obrtni moment kod 2.4 jtd. Na oko isto, ali ispod potisne ploce postoje razlike.

Inace, kod svakog seta sa druk lagerom, tj. potisnim mehanizmom, bez hidraulike, uvek ista prica, druk se usece u korpu i stvrdne se sve.

Lamela je bila kao nova, korpa izjedena po krakovimaa od usecenog druka.

Oseti se razlika u ceni, set za 147 sa hidraulikom je skoro 9.000 dinara skuplji.

Do nekih 420Nm sam miran, ali dotle ima da se grize poprilicno. Sto na mehanici, sto na izmenama usisinih/ izduvnih elemenata.

Edited by FantomX

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heheh, tako nekako :)

cxcv990918.jpg
 
cxcv990919.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta bi tek bilo da je uzeta Alfa u losem stanju  :rolleyes:  :D

 

Ja sam se vratio na ovo neuništivo, Alfa nije za mene i moju kilometražu, nego za privatno švrćkanje i vozikanje, ako imaš živaca da svaka tri dana nešto popravljaš :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro de, ne preteruj :)

Kada se jednom utegne, ostaje odrzavanje.

Znas sta si odradio, znam sta sam odradio, nije bas tako kao sto prati prica Alfe.

Svaki auto ima svoje gremline, jedina je razlika u tome sto neki imaju strpljenja da srede nesto, neki ne.

Da je Brava ostala kod mene, imala bi zamenjen ceo trap, kvacilo, zamajac, znas i sam...

Jedno je kad se naviknes i kad te boli uvo, drugo je mazohizmam i zelja da sve bude fes.

Nekada i nemoguce, ali bar nije dosadno :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kakvo utezanje, budimo realni, hteo si da je zapališ već 10 puta. Nema tu utezanja, popraviš jedno, crkne drugo, popraviš treće, crkne ono prvo. Ja sam je zbog toga prodao, nije meni problem bio da sve ispopravljam, nego je problem što je ono što je već bilo zamenjeno vrlo brzo počelo da pravi sranja.

 

A ti si Bravu dovoljno dugo imao da središ sve pa nisi, bolelo je i tebe uvo :D I Punto ti je bio krš :D A Brava ne pita ništa, ide, ne staje, kvačilo kliza već 3 godine ali ide, zamajac kucka od kad je kupljen auto ali i dalje radi kao prvog dana, od kad sam je vratio nisam dinara MORAO da uložim :)

 

:cheers:


Kada nisi alfista u dusi, oni bi makar pola tih kategorisali kao bug ili feature :D

 

Da, kod Alfe je skoro sve "fabrička boljka", ali može da se sredi nekim remontom :D

 

Jeste ona lepa, enterijer je vrh (doduše samo dizajnerski, kvalitetom je ispod Fiata, žvaće tabla i sve moguće krcka u svim vremenskim uslovima), lepo sija crveno, super je za vožnju, direktan volan, ležanje u krivinama, nema tu poređenja, ali, po meni, to ne vredi živaca, novaca i vremena, bar ne mog :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vule je navikao da ne ulaze dinara, zaleteo se a nine mogao visoko da leti :D

Uglavnom, ima momenata, ali nikada da sredis jedno pa to isto napravi problem.

Jesam hteo da je zapalim, bacim u Dunav, ali nisam, dao sam sta je htela, ok, kosta, ali sada bar znam sta vozim.

Ovo za kvalitet unutrasnjosti da je ispod Fiata, ne znam sta bih ti rekao, ne znam da li se salis ili sta vec?

Izgleda da je tebi nesto pogresno ostalo u secanju, da si odmah zamenio gornje viljuske, nista ne bi zvakalo i krckalo.

Zvakali su oni cajgeri jadni sto si ih vadio, no i to je sanirano, kad si indijanac :D

Alfa nije za tebe i tvoj posao, bolji auto od Brave ti ne treba.

Sam si priznao da ti nedostaje i da bi voleo da je imas...

Jedno je kad uzmes dresh, pa moras da ulazes pare, drugo je kad uzmes poludresh kao ja pa ga sredis do kraja.

Treba zivaca i vremena, da li se isplatilo ili ne, vise me nije briga.

Uzivam trenutno, nadam se i dalje.

U klasu ispod se ne bih vratio nikada niti bih dao novac za drugu grupaciju u ovoj klasi sa o im sto nudi Alfa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joj sad ću esej da ti napišem, kad već moram :D

 

Kvalitet unutrašnjosti, da li se ti šališ? Ne sećaš se šta si mi pisao kad si je uzeo, joj brate, ovo krcka i žvaće, koliko je Brava bila utegnutija unutra? Ne sećaš se šta sam ja tebi pisao već prvo veče kad sam se vraćao kući s Bravom, jbt ovo je tenk, koliko je čvršća unutra, ništa se ne čuje na rupama? Tačno se sećam momenta :D I sutradan jadnog izmučenog drugara majstora Srđana koji je krv propišao na toj Alfi provozam u Bravi, kaže brate, pa ovo je novo :D

 

Što se tiče mog sećanja, nažalost svega se sećam, svih lupanja i kuckanja, jedino gornje viljuške na trapu nisam zamenio od celog faking prednjeg i zadnjeg trapa, ti si tu kao nešto sanirao a koliko znam još uvek nisi jednu viljušku sredio i lupa ti, ja kad radim, bar radim u paru i kompletu, a ne jednu po jednu :laughing:  A što se žvakanja cajgera tiče, ja indijanac, izvadio cajgere da sijalice zamenim jer su pocrkale, jedino cajgeri se nisu čuli jer kad nešto vraćam onda to i utegnem sa sve sunđerčićima i čupavom trakom, a žvaće cela prokleta tabla, gde god rukom da stisneš, žulja o šoferku, žulja o A stub, žulja plastika o plastiku, pojačaš muziku, ne znaš odakle sve vibracije dolaze, šasija je toliko mekana da se cela uvija kad silaziš s neke manje bankine, ne daj bože sa smotanim volanom, sve zvuke enterijera čuješ u momentu :D

 

Uostalom, ne znam što se mi sad tu raspravljamo, ja sam taj auto prodao jer ne može da izdrži moju kilometražu i stil vožnje, odgovara mi nešto drugo, nešto mnogo pouzdanije što zahteva samo redovno održavanje, tebi Alfa leži valjda, zato je u oglasima  :harhar:  Šalim se naravno, samo cepaj, naulagali smo se obojica da smo za te pare još jednu Bravu mogli kupiti, ali šta je tu je, bitno da je sad skoro sređena  :guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Em nije u oglasima, em si bas nalupetao sad, normalno da je skripalo sve kad nisi zamenio gornje viljuske a radis sve u fulu :)

Za viljusku sam ti javio isti dan da je sve u redu, da ne lupa nista, no nebitno.

Jasno mi je da si ogorčen i da si izjeo sam sebe sto si je ikada kupio, ali nemoj o bivsim devojkama sve najgore :)

Vozi Bravu, uzivaj, Alfa nije za tebe i previse si ljut na nju da bi bio realan.

Ne kupuje se kola zato sto ti sutradan trebaju, ali to si naucio na tezi nacin.

Cepaj Bravu i uzivaj, meni moja Julija pruza sasvim lepe i nezaboravne trenutke. :)

Vise nezaboravnih, no svakako lepih :D

Idi vejpuj, moze lock :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dodjoh do zakljucka da je ova alfa veliki krs :D ...Nego vule radi li se sta oko brave?.Postalo je dosadno na forumu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još uvek ništa, od kad sam je uzeo nazad samo uradih 2 mala servisa, šta ću kad ne crkava ništa :D

 

Isplanirao sam fiksni zamajac i set od TD100, moram menjati komplet kolevku dole, ima rđe, i tako neke sitnice malo da se predihtuju i dotegnu, pa ćemo naviti još malo :) Sledi joj jedan blaži remont, ipak, 5 godina gaženja i 120.000km bez ikakvog kvara, mora malo da joj se posveti pažnje :)

 

Sorry za off, nastavite o Alfi  :scooter:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...