vicent 1263 Posted December 8, 2014 Ako sam radiš,delovi trapa i set kvačila su oko 500-550 eur. Trebao bi da budeš miran bar 80 hkm.Auto nećeš prepoznati,keži kao pegla ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted December 8, 2014 Ja sam prosle godine menjao gumice blans stangle i vec je cujem da lupka.Ubi je polako put preko Mk,izgleda.Narucio sam neke strongflex preko ebay-a pa cemo videti kako ce se pokazati.Trap nisam pipnuo 2 god,viljuske pupupu d ga ne ureknem,made by Tejovic.Inace Vule je u bandi Alfista Srbije iz NS pa je zna u sraf. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted December 8, 2014 Ako sam radiš,delovi trapa i set kvačila su oko 500-550 eur. Trebao bi da budeš miran bar 80 hkm.Auto nećeš prepoznati,keži kao pegla ! Da, tako nešto sam i računao, stim da će kvačilo ići na remont i ojačavanje, fabrički setovi nisu dovoljno dobri svakako, što u startu ispadne i jeftinije, plus viljuške od Tejovića, to sve neće izaći više od 300, ali tu su i silne gumice, zadnji trap, mali servis... To je to, 500-550 Quote Share this post Link to post Share on other sites
asterix 7 Posted December 8, 2014 Kad vec radis ceo prednji trap,zameni i gumice balans stangle,ali druze imas gomilu krsa.Gadjaj neke sa teflonom,jace su i trpe vise, da znas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted December 8, 2014 Pogledaj na temi "chip tuning" mój reparirani set, sinter lamela,Mislim. da bi tako nešto odradjivalo posao. Problem je što majstori izbegavaju reparaciju seta,kao na AR,gde druk vuče korpu Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted December 8, 2014 (edited) Vule alal vera! Ja gledao 156 za sebe, pregledao 5, 6. Sve su bile preko 4000e i u sve je bilo potrebno uloziti bar 1000e da bi bile top. Pa sam odustao i uzeo megana. Ali ova tvoja je bombona. Da se lepo navozas Edited December 8, 2014 by cane Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted December 8, 2014 Meni nece slike da otvori Kada vec napisa naslov t.s. vozio sam 156 2.0ts,ide dosta dobro,ali najvise me zvuk odusevljava,inace na ovom rest modeli 156 mi se ne dopada radio aparat kako je ugradjen,kao da ga je neko samo ubacio i tu je gde je,inace satovi su dobri,jer su izdeljeni Vule alal vera! Ja gledao 156 za sebe, pregledao 5, 6. Sve su bile preko 4000e i u sve je bilo potrebno uloziti bar 1000e da bi bile top. Pa sam odustao i uzeo megana. Ali ova tvoja je bombona. Da se lepo navozas E znao si sta ces da uzmes Renoaa ,pih bre Quote Share this post Link to post Share on other sites
Baccara 0 Posted December 8, 2014 (edited) Ne bih se slozio ni sa "ide dosta dobro", ni sa "zvuk me odusevljava". Imao, bila je realno odlicna nije trosila gram ulja, ali zvuk je tako obican, a auto za svojih 155 konja ne ide nikako! EDIT:Sorry za off, tek sad vidim da je tema o licnom vozilu Edited December 8, 2014 by Baccara Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted December 8, 2014 Moj kum imao dve i trose ulje sve Ts i idu bre odlicno. 200km/h dok trepnes Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted December 8, 2014 Ja umalo kupio AR 2.0 JTS,bila u top stanju,zatekao sam je ogoljenu,prali tepihe i sedista, limuzina,srebrna i isla kao metak. Tek je spremana za prodaju. Kad sam cuo da plinski uredjaj kosta 1000 eur i da trosi i plin i benzin, pa veliki servis,malo trapovi, odustadoh. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted December 8, 2014 Jts je posebna prica. Jos bolja ali samo za ljubitelje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted December 8, 2014 TS i JTS sam i sa Bravom prao u hladnoj vodi... Lep zvuk, ali sve ostalo đubreks. Zato i ovaj naslov Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted December 8, 2014 Ne bih se slozio ali da ne off-ujemo ovde Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted December 8, 2014 Nije off, jer to piše u naslovu Odeš kod bilo kog majstora i samo izgovoriš Twin Spark, izbaci te napolje iz radionice... Ko ih je radio, zna zašto ih nikada ne bi preporučio Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted December 8, 2014 2.0ts nije djubre i dobro ide. A majstori...necu da komentarisem Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted December 8, 2014 Jes malo problematičan motor za održavanje,a i ne prelazi mnogo. Očajno je rešen varijator,ima i BMW vanos,Tojota vvt i mnogi drugi ali nigde ne pravi problem kao na TS-u. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SikterBre 31 Posted December 8, 2014 Kažu da ko ga ima, počne da se zove sa majstorom na slavu koliko se druže. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted December 8, 2014 Ma da..srpske kafanske izmisljotine. Sve sto nije karburator i platina je za izbegavanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zoranic MNE 0 Posted December 8, 2014 ma najljepsi karavan ikad! 10 puta ljepsi od limuzine! tezi svega 70kg od 147ice s istim motorom, duzi 30cm. Pravi mali smekerski karavan! i nemojte mi tu pricat o Alfinim trapovima ka da su od sira kumim vas kapom! vala ja evo 2 god vozim Alfu,zivim u mjestu dje pjeske nogu mozes slomiti i uzivam! sve utezeno i kako treba, i sve to na gumama 215 45 17! Alfi su trapovi VRLINA a ne mana! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted December 8, 2014 Evo još jedna i to je to, nemam više, dok ne odem u Šabac u šoping Nešto postimage ne radi, zato ni one prve nešto neće da se otvore trenutno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted December 8, 2014 Kažu da ko ga ima, počne da se zove sa majstorom na slavu koliko se druže. Ma šta na slavu, odma se bratime !!!Aj bez zezanja,majstoru je najbolja mušterija ona koja se stalno vraća. Što bi majstori savetovali izbegavanje tih motora,što bi sekli granu na kojoj sede. Taj motor je veoma teško srediti da radi kako treba, a i kad se ušteluje, to ne traje dugo ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted December 8, 2014 Meni je majstor super drugar recimo, znamo se 10 godina, pa kad mi kaže, beži brzinom svetlosti od TS-a (iako ga nikad nisam ni razmatrao, nego ono - priča neka se potegla) onda znam da je zaista tako. Mogu ja čitati po forumima šta hoću, ali kad ih čovek servisira ceo život i kaže ti da ni ne pomišljaš sebi da ih kupiš, to je onda to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted December 8, 2014 ma najljepsi karavan ikad! 10 puta ljepsi od limuzine! tezi svega 70kg od 147ice s istim motorom, duzi 30cm. Pravi mali smekerski karavan! i nemojte mi tu pricat o Alfinim trapovima ka da su od sira kumim vas kapom! vala ja evo 2 god vozim Alfu,zivim u mjestu dje pjeske nogu mozes slomiti i uzivam! sve utezeno i kako treba, i sve to na gumama 215 45 17! Alfi su trapovi VRLINA a ne mana! Alfi trapovi jesu vrlina,zbog njih ima izuzetno ležanje,upravljivost i vozne osobine ! One jednostavno nisu pravljene za srpske oranice i ležeće pandure na svakih 100 met. Imao je i znam. Trapove ne treba raditi parcijalno već kompletno,jer ako ih radiš delimično,vrlo brzo strada ono što nije menjano.E, taj udarac boli jer Tejovićevi delovi kompletnog trapa su oko 250 eur.,birth-ove gumice su 80-ak eur., a majstor zna da uzme i više od 100 eur. Nakon toga si miran 100 hkm.Naši ljudi se retko odlučuju za kompletan remont, i onda se žale da im na trapu stalno nešto fali i otuda priče o mekanim trapovima.Zadovoljstvo ima svoju cenu,a taj auto stvarno to može da priušti. Tamo gde sa Puntom ulazim sa 80 kmh, sa 156,opušteno 110 kmh. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted December 8, 2014 Prelepa ti je ova Alfa Vule!Poenta - "majstori" nisu dovoljno strucni! Nasi majstori su svastare, slabo uce, slabo ulazu u sebe, alat, znanje, zato je i situacija takva kakva jeste, zato su i digli kroz protekle godine matore nemce u nebesa. Ja kad sam imao 33-ojku i to 1.3 sa dva karburatora, nijedan majstor u regionu nije znao da je popravi, a auto je imao prost problem. Iz uvoza, stajao dugo, zapusili se karburatori, membrane popucale ali ljudi nemaju pojma. Jedan stariji majstor iz grada koji me zna, ceo zivot je vozio Alfe i zna ih covek u prste. Zadnjih godina radi mehaniku i odlican je majstor ( iako je auto limar i to los, srpska posla ) Kaze ostavi je i napravicu je sutra, mislim da imam negde nov set gumica i membrana. Sutra odem po auto on kao nov! Ne cuje se, potrosnja 7l, kida kako ide. 500din popravka, cisto da nije dzabe. Set tih gumica bio nesto smesno jeftin u nekoj radnji u Bg-u. Drugar mehanicar je dugo imao 156 2.0ts i odradio generalu i prodao je, kum imao 2, jedna manuelna a druga Momo selespid, isto bez problema, komsija 1,8ts vec 3godine i to na plin, i nije je ni pipnuo, a prelepa. Boja ko tvoja a unutra svetlo krem plisani enterijer.. Ne kazem da prelaze mozda neku zavidnu kilometrazu ti motori, ali kazem da nisu nikakvo djubre nego skroz ok po meni i nekim mojim iskustvima i da uz redovno pravilno odrzavanje mogu da traju i da 2.0ts pruza po meni skroz zadovoljavajuce performanse. 2.0jts je vec nesto sasvim drugo ali opet zbog goriva i odrzavanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted December 8, 2014 TS nije sjajan motor ako pricamo o 2.0TS i tu nema sta da se prica. I kilavo ide, kad sam seo iz xsare u gtv 2.0ts kao da sam seo u 1.4 ali bez preterivanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites