Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Šalim se naravno, JTD 16V :)

 

image.jpg image.jpg

 

image.jpg

 

image.jpg

 

Ne znam gde se nalazim ova dva dana od sređivanja, kad se malo slegne sve, pišem dalje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas je ruzna. Sad ca da vidimo da li 16v moze do 250ks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pročitah twin spark i rekoh nema pojma, zajebava se :rolleyes:

 

Čudo SW? U poslednje vreme mi se sve više dopada ovaj 156 facelift.. Odlična boja!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daj malo vise slika, lepo deluje na prvu. Taj auto moze propisno da se cipuje, a ide jako dobro iako je karavan zbog smesno male mase. Sa srecom ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da su karavan i limuzina sa identicnim dimenzijama,a trik je sto su samo napravili guzu kao karavan.

On cak nije ni za tovarenje jer je identicno i ogibljenje.

Dakle od karavana ni K.

Ali zato prelep osecaj voznje predobra pozicija za vozaca i mnogo direktno upravljanje.

To su bar moje impresije.

Kocnice su isto mnogo bolje nego na stilu(opet moj utisak) a dizeli su vec proverena motorizacija iz torina.

Sve u svemu super autic,da se sa srecom navozas.

E da,kod restajlinga je resen bord comp,tako da sada nema bagova cim se ugreje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To i nije karavan,već sport wagon. Odličan auto,a mane su veoma veliki krug okretanja (ajnšlaht),i skupo održavanje trapova. Opruge napred su veoma malog prečnika tako da viljuške i ramena dosta trpe. Sablje pozadi su posebna priča, kao da su pravljene od lima za oluke. Osim toga sve je vrh,ležanje, upravljivost,performanse! Nek te lepo služi !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala drugari :)

 

Odlična je Alfica, ima da se poradi malo na trapu naravno, par nekih sitnica još, ali sam generalno baš zadovoljan. Turbo malko laguje na šaltanju, treba da poskidam da vidim šta je, kad se zavrti puni kao besan, raspalili smo neki remap odmah, pa ćemo da logujemo, ne stižem ništa kako treba...

 

Kao što reče neko gore, ležanje brutalno, pozicija sedenja fantazija, ovo mi je inače prvi auto koji posedujem u kom mogu komforno sesti iza vozačevog sedišta koje je podešeno spram mene, pojma nemam kako, valjda je cela instrument tabla sa sve volanom dosta napred pomerena, nije duboka, pa se malo bliže prednjem delu sedi, a opet imam fin ugao da se izvalim... Volan direktan, ali krug okretanja potpuno besmislen, moram da planiram unapred kuda ću da idem da izbegnem polukružno bilo kog tipa :D

 

Poručio sam kožni volan pošto je unutra drveni trenutno, poručio ručicu tempomata pošto ne poseduje isti, poručeni i projektori, sad samo sve to treba stići napakovati od nedelje :)

 

Izveštavam dalje kad bude nekih novosti :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedni od najboljih farova za nabacivanje projektora, radio sam jednu već drugaru:

 

20130903_173605.jpg

 

Totalno nerealno, čista fabrika...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala drugari :)

 

Odlična je Alfica, ima da se poradi malo na trapu naravno,

 

HA!

Koja alfa nema sta da se radi na trapu?!

Trap joj je uzas osetljiv,ali je bas zbog svih tih ramena jako stabilna.

Videces voznju po krivinama,stalno ce te terati da das gas gas gas gas!

Tejovicev set ramena gore i dole obe strane 120 evrica!

Posle toga izbegavas i kamencic na putu,a o rupama da i ne govorimo.

 

Opruge napred su veoma malog prečnika tako da viljuške i ramena dosta trpe. Sablje pozadi su posebna priča, kao da su pravljene od lima za oluke.

 

Ceo trap pozadi sem upornica je toliko slabasan da je to katastrofa!

Mislim da ti je bolje da ga ni ne proveravas.

Mana kod tog trapa je jos sto i ubija letvu volana.

Savet je da ako ti je losija,ne menjaj dok ne procuri.

NEMA dobre polovne letve,da znas odmah.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve znam, sa svim sam upoznat, uskoro ga dižem na dizalicu i menjam SVE odjednom, ceo trap, napred nazad, kvačilo, sve, da ne razmišljam više, svakako treba bar 20 minuta izgubiti da uopšte digneš auto na dizalicu zbog pragova, pa da ne radimo dvaput :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jer tako sam u mogućnosti  :laughing: Znaš ono, malo ne valja desna donja viljuška, leva je solidna, gornje nisu loše, ovo ono... Pa posle mesec dana ta što nije loša postane loša... Zato fino sve komplet novo, šta god može da se promeni i miran sam, putujem i ne razmišljam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoće, samo što ja za dva meseca pređem tu prosečnu godišnju kilometražu, zato i menjam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...