hamas 0 Posted November 23, 2014 Da predstavim puntica 2001 godiste 1.9 jtd bio 86ks sada 132ks,inace auto u fabrickom stanju... Odradjene neke sitnice,cip,tamljenje stakala,ksenoni,led pozicije napred i osvetljenje tablice,popravljen vufer i cd sanzer,inace auto uvezen 2008godine iz nemacke od prvog vlasnika,a od 2010 stajao u garazi i hvatao prasinu,i na kraju dosao kod mene Bez imalo muke stigao i na Pefkohori Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted November 24, 2014 Samo chip i 132ks ima, jesi li siguran? Fino izgleda punto Share this post Link to post Share on other sites
Phikret 0 Posted November 24, 2014 Auh ove felne mi se bas svidjaju, mada bih za sebe verovatno trazio 15". Ove su pretpostavljam 14"? Vidim da ima i navigaciju. Da li to cudo uopste funkcionise? Share this post Link to post Share on other sites
MiroslavCurcic 0 Posted November 24, 2014 Lep Punto, neka te dobro služi, samo i ja sam sumnjičav za tih 132ks Share this post Link to post Share on other sites
hamas 0 Posted November 24, 2014 Za sumnjive ljude dokaz Inace to vozim na autu jos najvise 2,3 dana i momentalno skidam... Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted November 24, 2014 110 I 132 nije isto čini mi se! Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted November 24, 2014 Prvo, raspisi se malo covece. Utisci sa autom, sa mapom, servisi, ovo ono Ne bi bilo sumnjicavih onda a i imali bi oko cega ta komentarisemo Share this post Link to post Share on other sites
hamas 0 Posted November 24, 2014 Marko bgd to ti je konjaza na tocku,ocigledno se ne razumes,a na tih 110.1 dodaj 20% pa preracunaj pravu konjazu Utisci su jako dobri mislim sto se tice vuce,povlacenja izmedju brzina itd,ali najveci je problem sto dimi kao lokomotiva i kliza mi lamela u 4 i 5 brzini.I zato cu to da skinem ukoliko sutra.Jel bolje da prezalim pare za cip nego da dam posle za korpu i lamelu jos toliko i vise Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted November 24, 2014 Nisam znao. Ondak sorry! Share this post Link to post Share on other sites
MiroslavCurcic 0 Posted November 24, 2014 Pa onda tačno tako ispada 110 na točku x 1.2 = 132 na radilici. Sve u svemu mnogo je to za stock delove, to što puši nema veze ako je samo crn dim, ali da ti kliza lamela u 4 i 5 ne bi smelo ako već nisu pri kraju Imaš li možda neku snimku kako ubrzava ? Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 24, 2014 Lep puntic,da nisi kupio u Obrenovcu auto ili okolini,ovakav isti je Gaja vozio,cak iste felne,ista boja klesta i dobosa i crna stakla ? Mislim mozda je slucajnost Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 24, 2014 Ima Punto sa istim 1.9 JTD motorom na forumu koji je izmerio nepunih 130 na točku:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/51001-dyno-runs/?p=880073 Ali, nije samo mapa na njemu promenjena. Bilo bi zanimljivo videti razliku uživo. Share this post Link to post Share on other sites
voxxx 0 Posted November 24, 2014 Jel to onaj cccc... Ima i snimak na netu...puntica od 130 ks... Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 24, 2014 Da, ona lepota od Punta... Share this post Link to post Share on other sites
voxxx 0 Posted November 24, 2014 Potezanje Punto JTD VS Coupe 2.0 16v turbo: Share this post Link to post Share on other sites
MiroslavCurcic 0 Posted November 24, 2014 Ima Punto sa istim 1.9 JTD motorom na forumu koji je izmerio nepunih 130 na točku:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/51001-dyno-runs/?p=880073 Ali, nije samo mapa na njemu promenjena. Bilo bi zanimljivo videti razliku uživo. Ima i Punto na HR forumu sa izvornim 1.9JTD motorom 220ks bez nitra Share this post Link to post Share on other sites
voxxx 0 Posted November 24, 2014 izvorni motor sa 220 ks...tesko rodjo pre ce biti da je mozda samo izvorni blok 1.9...sve ostalo custom upgrade... Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted November 24, 2014 Taj iz hr ima vece dizne,turbo i ic,ostalo je stock sto se motora tice. Share this post Link to post Share on other sites
voxxx 0 Posted November 24, 2014 mora da ima i drugu cr pumpu,jer stock pumpa ne moze da nahrani te dizne...motor kao motor nema tu nesto modifikacija...ima vise takvih primera jtd motora,svi znamo po nekoliko Share this post Link to post Share on other sites
MiroslavCurcic 0 Posted November 24, 2014 http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=71471.0 Share this post Link to post Share on other sites
voxxx 0 Posted November 24, 2014 mrzelo me da citam bas sve...al uglavnom,to je to sto sam i mislio...aj da ne off-ujemo coveku temu Share this post Link to post Share on other sites
hamas 0 Posted November 24, 2014 Plan mi je bio da podignem ovaj auto oko 120ks na tocku cistih hp,ali izbio nam je problem,sa tim sto auto ima elektronsku boost kontrolu,tj elektro ventil,i turbinu smo trebali da podignemo da radi na 1.4 bara,ali jednostavno elektronika nece da ocita parametar,uspeli smo da je podignemo za oko 0.2 i odmah je poceo manje da cadi,i dobio odmah jos 4hp tj sa 102hp sa tocku na 106.2hp,sledece sto smo uradili je zamena map senzora koji je pravio problem i dobili smo ocitavanje sa novim 2.5.5 i tu je odmah skocio na 110.1hp,ali i dalje je problem u pritisku turbine posto zeza elektronska kontrola pritiska,a da je obicna klasika crevo sa rasteretnog ventila na turbinu za 30e moze da se resi problem i da se podigne pritisak opusteno,i sada mi je resenje ili turbina 2.4jtd ili prepravka rasteretnog i ugradnja istog koji ima u sebi fabricki odusku kada treba da rastereti posto moj nema,ali nisam ni lud da se zamlacujem sa tim,jel i ovako vidim da ce kvacilo da vrisne,inace sto se tice potrosnje odusevio sam se 5,5 do 5 na otvorenom,i 6 do 6,5 po gradu do 2000rmp,a kada se pritisne ljucki ode i do 10 na 100km. Inace da bi se na puntu izvukla ovolika konjaza od fabrickih 74hp na tocku,potrebno je da sve bude u top stanju,ja sam mog proverio detaljno pre cipovanja,znaci turbinu,motor,menjac,sve i opet je posle cipovanja pokazao gde je los,prvo map senzor,posle lamela itd. Evo i snimka nista posebno cisto da se vidi ubrzanje.http://tinypic.com/player.php?v=160ya7o%3E&s=8#.VHOvsclRyHh Ovo je bilo do cetvrte brzine,tj cetvrta na 3800rmp,za petu nisam imao puta,vozili smo ga dve glave kad je uradjen. Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted November 24, 2014 Izvinjavam se sto je moja celava glava upala u kadar Na onom prvom snimku. Share this post Link to post Share on other sites
hamas 0 Posted November 24, 2014 Iskopah i ove slike kad sam ga tek uzeo.. Ovo je bilo hitno za menjanje Rasturanje,pranje i voskiranje Detaljno opran motor i motorni prostor holadanjaci vezni limovi itd Sve u kompletu izvoskirano detaljno Farbanje dobosa Kompletno rasturanje farova,ciscenje,poliranje,dihtovanje ugradnja led pozicija ksenona i osram sijalica sa dugo svetlo. Steta sto nisam sve uslikao dok su sredjivani farovi imam samo sliku od sijalica lol Kompletno sredjeni Vrh gepeka presvucen u karbon kao i stubovi vrata Share this post Link to post Share on other sites
bane000 108 Posted November 25, 2014 Dobar Punto. Kakva je potrosnja nakon cipovanja? Share this post Link to post Share on other sites