Jump to content
FAS Goran
hamas

Fiat Punto 1.9 JTD 132ks

Recommended Posts

Da predstavim puntica 2001 godiste 1.9 jtd bio 86ks sada 132ks,inace auto u fabrickom stanju...

 

Odradjene neke sitnice,cip,tamljenje stakala,ksenoni,led pozicije napred i osvetljenje tablice,popravljen vufer i cd sanzer,inace auto uvezen 2008godine iz nemacke od prvog vlasnika,a od 2010 stajao u garazi i hvatao prasinu,i na kraju dosao kod mene :)

 

10390052_914998315193759_712349330212070  10322621_914998408527083_467574544240608

 

10403106_914998438527080_134777024209605  10458019_914998715193719_305010096993776

 

IMG_20140625_164558.jpg  IMG_20140625_164613.jpg

 

Bez imalo muke stigao i na Pefkohori :)

 

10575129_972694002757523_453256179892636

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auh ove felne mi se bas svidjaju, mada bih za sebe verovatno trazio 15". Ove su pretpostavljam 14"? Vidim da ima i navigaciju. Da li to cudo uopste funkcionise?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za sumnjive ljude dokaz :)

 

10303960_649124648538569_812628429193260  10801620_649124155205285_263336456270621

 

Inace to vozim na autu jos najvise 2,3 dana i momentalno skidam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo, raspisi se malo covece. Utisci sa autom, sa mapom, servisi, ovo ono :)

Ne bi bilo sumnjicavih onda a i imali bi oko cega ta komentarisemo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marko bgd to ti je konjaza na tocku,ocigledno se ne razumes,a na tih 110.1 dodaj 20% pa preracunaj pravu konjazu ;)

 

Utisci su jako dobri mislim sto se tice vuce,povlacenja izmedju brzina itd,ali najveci je problem sto dimi kao lokomotiva i kliza mi lamela u 4 i 5 brzini.

I zato cu to da skinem ukoliko sutra.

Jel bolje da prezalim pare za cip nego da dam posle za korpu i lamelu jos toliko i vise :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa onda tačno tako ispada 110 na točku x 1.2 = 132 na radilici. Sve u svemu mnogo je to za stock delove, to što puši nema veze ako je samo crn dim, ali da ti kliza lamela u 4 i 5 ne bi smelo ako već nisu pri kraju :) Imaš li možda neku snimku kako ubrzava ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep puntic,da nisi kupio u Obrenovcu auto ili okolini,ovakav isti je Gaja vozio,cak iste felne,ista boja klesta i dobosa i crna stakla ? Mislim mozda je slucajnost :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel to onaj :) cccc...

Ima i snimak na netu...puntica od 130 ks... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima Punto sa istim 1.9 JTD motorom na forumu koji je izmerio nepunih 130 na točku:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/51001-dyno-runs/?p=880073

 

Ali, nije samo mapa na njemu promenjena. 

Bilo bi zanimljivo videti razliku uživo. :D

Ima i Punto na HR forumu sa izvornim 1.9JTD motorom 220ks bez nitra :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

izvorni motor sa 220 ks...tesko rodjo :) pre ce biti da je mozda samo izvorni blok 1.9...sve ostalo custom upgrade...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mora da ima i drugu cr pumpu,jer stock pumpa ne moze da nahrani te dizne...motor kao motor nema tu nesto modifikacija...ima vise takvih primera jtd motora,svi znamo po nekoliko :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mrzelo me da citam bas sve...al uglavnom,to je to sto sam i mislio...aj da ne off-ujemo coveku temu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plan mi je bio da podignem ovaj auto oko 120ks na tocku cistih hp,ali izbio nam je problem,sa tim sto auto ima elektronsku boost kontrolu,tj elektro ventil,i turbinu smo trebali da podignemo da radi na 1.4 bara,ali jednostavno elektronika nece da ocita parametar,uspeli smo da je podignemo za oko 0.2 i odmah je poceo manje da cadi,i dobio odmah jos 4hp tj sa 102hp sa tocku na 106.2hp,sledece sto smo uradili je zamena map senzora koji je pravio problem i dobili smo ocitavanje sa novim 2.5.5 i tu je odmah skocio na 110.1hp,ali i dalje je problem u pritisku turbine posto zeza elektronska kontrola pritiska,a da je obicna klasika crevo sa rasteretnog ventila na turbinu za 30e moze da se resi problem i da se podigne pritisak opusteno,i sada mi je resenje ili turbina 2.4jtd ili prepravka rasteretnog i ugradnja istog koji ima u sebi fabricki odusku kada treba da rastereti posto moj nema,ali nisam ni lud da se zamlacujem sa tim,jel i ovako vidim da ce kvacilo da vrisne,inace sto se tice potrosnje odusevio sam se 5,5 do 5 na otvorenom,i 6 do 6,5 po gradu do 2000rmp,a kada se pritisne ljucki ode i do 10 na 100km.

 

Inace da bi se na puntu izvukla ovolika konjaza od fabrickih 74hp na tocku,potrebno je da sve bude u top stanju,ja sam mog proverio detaljno pre cipovanja,znaci turbinu,motor,menjac,sve i opet je posle cipovanja pokazao gde je los,prvo map senzor,posle lamela itd.

 

Evo i snimka nista posebno cisto da se vidi ubrzanje.

http://tinypic.com/player.php?v=160ya7o%3E&s=8#.VHOvsclRyHh

 

Ovo je bilo do cetvrte brzine,tj cetvrta na 3800rmp,za petu nisam imao puta,vozili smo ga dve glave kad je uradjen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskopah i ove slike kad sam ga tek uzeo..

 

Ovo je bilo hitno za menjanje :)

IMG_20140614_201606.jpg  IMG_20140614_204109.jpg

 

Rasturanje,pranje i voskiranje

 

vosak.jpg  vosak_2.jpg

 

vosak_3.jpg

 

Detaljno opran motor i motorni prostor holadanjaci vezni limovi itd

 

vosak_4.jpg

 

Sve u kompletu izvoskirano detaljno

 

vosak_5.jpg

 

Farbanje dobosa

 

IMG_20140614_204020.jpg

 

Kompletno rasturanje farova,ciscenje,poliranje,dihtovanje ugradnja led pozicija ksenona i osram sijalica sa dugo svetlo. Steta sto nisam sve uslikao dok su sredjivani farovi imam samo sliku od sijalica lol

 

IMG_20140614_230122.jpg

 

Kompletno sredjeni

 

10462890_582287951887986_379857532137524

 

Vrh gepeka presvucen u karbon kao i stubovi vrata

 

10492116_582287468554701_128296267031001

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...