neshaoct 9584 Posted March 14, 2019 CarsGuide video: Test 2019. Mazda CX-3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 24, 2019 CarTellTV video: Test 2019. Mazda CX-3 Tu je od 2015. godine uz konstantna unapređivanja, kako u smislu tehnologije tako i dizajna: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 28, 2019 WhatCar? video: Test 2019. Mazda CX-3 Od svih SUV modela koje Mazda pravi, da li joj je ovaj najmanji iz ponude sa imenom CX-3 ustvari najlepši? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 17, 2019 Parkers video: Test Mazda CX-3 Da je ova Mazda izašla pre nekoliko godina bio bi joj mnogo lakši put na tržištu. Ali, pojavila se u vreme kada je izašla nova verzija i rodonačelnika ovog segmenta - Nissan Juke, zajedno sa plejadom novih modela, tako da Mazda ima teži zadatak. Pogledajte kako uspeva da se izbori: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 30, 2020 Mazda CX-3 G121 Revolution na testu Auto magazina Mazda CX-3 je i dalje jedan od najsofisticiranijih SUV modela B segmenta. Posle skoro četiri godine, usledio je redizajn. Doneo je fina podešavanja, dostojna premium segmenta. Za poslednjih pet godina imali smo priliku da se u više navrata družimo sa Mazdom CX-3. Testirali smo skoro sve verzije i slobodno možemo da kažemo da je ovo jedan od najsofisticiranijih SUV automobila B segmenta. Po mnogim detaljima ozbiljno zalazi među premijum modele, pogotovo posle redizajna. Sa druge strane, kritičari navode praktičnost kao najveću manu, tačnije prostranost. Istina, Mazdini konstruktori ciljnu grupu ovog automobila nisu zamišljali na način na koji su to uradili neki proizvođači niskobudžetnih modela. CX-3 je konceptualno potpuno drugačiji auto u odnosu na njih. Pozadi je skromniji prostor za putnike, pogotovo ako napred sede visoke osobe. Naravno, to ne znači da iza njih ne može da se sedne, ali nije za duže relacije. Jednostavno, CX-3 nije zamišljen kao auto koji bi trebalo da posluži kao jedini prevoz u višečlanoj porodici, sa kojim bi se išlo na more, a ponekad preterala i po koja veš-mašina ili odradio neki prevoz za potrebe malog biznisa. Sa druge strane, CX-3 je ubedljivo najotmeniji u klasi u pogledu materijala i završne obrade. Kompletna komandna tabla je od meke plastike, a bogato tapacirane površine eko-kožom se nalaze u vratima pa čak i na centralnoj konzoli, što je zaista redak slučaj u B segmentu. Osim toga, CX-3 je među malobrojnim modelima u klasi koji ima pogon na sva četiri točka i ne samo to; dvolitarski atmosferski benzinac je takođe jedinstven među konkurentima. Doduše, i ovde ima dežurnih kritičara koji tvrde da je to težak motor i da mnogo troši. Naravno, reč je o ljudima koji nikada nisu seli u neku od novijih Mazdi. Nije nam cilj da omalovažavamo, branimo ili kritikujemo bilo koga, ali ovakav auto je, na žalost, konstruisan bez namere da se dopadne prosečnom kupcu u Srbiji, već onima viših platežnih sposobnosti kojima nije prioritet najprostranija kabina i gepek, već visok kvalitet materijala, završne obrade, lajfstajl izgled i naravno - vrhunska tehnologija. Na test smo preuzeli model sa oznakom G121 Revolution. Reč je o četvrtom po redu od ukupno šest paketa opreme, slabijom verzijom atmosferskog 2.0 benzinca sa 121 konjskom snagom i pogonom na prednjim točkovima. Može se reći da je ovo sama sredina ponude, s obzirom da, osim opreme, skuplje varijante imaju snažniji motor iste zapremine od 150 konja, automatski menjač i pogon na sva četiri točka. Naravno, sve navedeno je moguće kombinovati, pa sa sve novim dizelašem čija je zapremina povećana sa 1.5 na 1.8 litara, cenovnik Mazde CX-3 broji ukupno 25 verzija. Auto može da se nabavi već od 16.790 evra, a test primerak košta 21.290 evra. Kod Japanaca volimo to što nema mnogo toga za doplatu, a već bazni modeli sadrže ozbiljnu količinu opreme. Redizajnirana Mazda CX-3 se lako prepoznaje po novim svetlima i prednjoj masci. Ako niste baš sigurni, zavirite u unutrašnjost - električna ručna je novitet i sada je standard u svakom modelu. Omogućila je više mesta za sitnice, pa su Japanci iskoristi priliku da naprave pregradu za čaše. Bolje verzije imaju enterijer presvučen pravom kožom. Komande automatske klime i dalje izgledaju analogno. Nema displeja ali automatika sjajno radi. Iznenadili smo se da i dalje nema automatike za sva četiri podizača prozora, već samo za vozačev. Ergonomija je tradicionalno na visokom nivou. Iako je SUV, u Mazdi CX-3 može da se sedi prilično nisko ako sedište spustite do kraja. Sedi se zavaljeno, a noge nisu savijene u kolenu kao kod drugih krosovera, već su prilično ispružene, pogotovo leva kada se kvačilo pritisne do kraja. To je jedan od razloga zašto je vozačevo sedište pomereno unazad više nego što je uobičajeno, pa samim tim ostaje manje mesta pozadi. Sedišta su nešto kraća, što je tipično za B segment. Dosta detalja i prekidača je presvučeno aluminijumom, što nije baš uobičajeno za ovaj segment. Interesantno je da je čak i senilo instrumenata od meke plastike sa imitacijom štepa. Kada smo već kod cajgera, bolje verzije, kao i ova sa testa, na centralnoj poziciji imaju obrtomer, sa digitalnim brzinomerom. Ipak, ono po čemu se CX-3 izdvaja od konkurenata nisu samo sjajni materijali i visok kvalitet završne obrade, već i vrlo specifična tehnologija. Mazda je i dalje jedinstvena sa atmosferskim Skyactiv benzincima velike kompresije od 14.0:1. Pod haubom našeg test vozila je, kao što rekosmo, slabija varijanta 2.0 motora sa 121 konjskom snagom. Na papiru velika zapremina i relativno mala snaga deluju neobično, ali u praksi se auto ponaša tako da izaziva nevericu vozača koji nema iskustva sa mazdinom strategijom u konstruisanju benzinaca. S obzirom na relativno laganu karoseriju stiče se utisak da motor ima turbo. Ubrzanja su linearna i vrlo snažna čak i na niskim obrtajima, što nije baš uobičajeno za atmosferce. Ozbiljno povlači već od 1.000 obrtaja, s tim što se na 3.000 i 4.000 obrtaja dodatno ''otkačinje''. Ovako veliki radni opseg sa crvenim poljem koje počinje na 6.500 obrtaja je prava uživancija za sve petrolhede i istinske ljubitelje vožnje i tehnologije. Naravno, i oni drugi neće imati ništa protiv ovakvog motora, naprotiv. Bez problema možete da ga vozite na niskim obrtajima i da brzine menjate rano. Ne buni se ako u šestu ubacite već pri 50 km/h, s obzirom da je dosta elastičniji u poređenju sa ostalim atmosfercima. Na taj način drastično se smanjuje potrošnja koja lako može da se spusti i na 6.5 l/100 km po širem centru Beograda. Ne brinite ako ne nameravate da pazite u kojoj ste brzini, prosek će porasti za pola litra do litar. O većim ciframa nema ni govora. I na otvorenom je niska potrošnja; pri 130 km/h obrtomer je na niskih 3.000 obrtaja a putni kompjuter tada pokazuje oko 6.5 l/100 km. Naravno, pri ovoj brzini međuubrzanja su slabija, pa je potrebno šaltati naniže i ipak zavrteti motor, ali se nikako motor ne može nazvati lenjim i tromim, naprotiv. S obzirom na malu masu, kada je vozač sam u automobilu, osećaj je kao da se vozi turbo-benzinac. Još nešto po čemu se CX-3 izdvaja je preciznost komandi i sjajno podešen servo koji prenosi dosta informacija sa podloge na volan. Auto je zapravo prilično sportski, ne samo u pogledu performansi već i načina na koji skreće. Za to su zaslužni nešto tvrđe ogibljenje ali i niskoprofilne 18-ce. Generalno, Mazda CX-3 je u samom vrhu B segmenta i pruža osećaj komfora i vožnje kao malo koji drugi konkurent. Na svu sreću, cene nisu previsoke, čak i kada se uzme u obzir da se na automobile proizvedene u Japanu plaća carina od 12.5%. Zato i ne čudi što je Mazda u našoj zemlji postala ozbiljan alternativa za premium brendove i kupce koji jednostavno ne žele da se eksponiraju vozeći neke od ''kompromitovanih'' brendova. Za kupce koji se odluče za kupovinu Mazde CX-3, pripremljena je posebna ponuda. Prilikom kupovine, možete izabrati poklon paket dodatne opreme u vrednosti od 1.500,00 evra. Izbor poklon dodatne opreme je vaš a evo i nekih primera: Navigacija + metalik boja + originani zadnji parking senzori ili set aluminijumskih felni 16'' + zimske gume + navigacija. Za automobile sa lagera možete očekivati i drugačije pogodnosti o kojima više možete saznati prilikom posete nekom od salona. Do sada je opcija snimanja saobraćajnih znakova o ograničenju brzine bila rezervisana samo za najviši paket opreme. Ova informacija je bila dostupna samo na ''hed-ap'' displeju, a sada se ograničenje prikazuje i na instrument-tabli. Ugrađena je i nova kamera za automatsko kočenje, koja sada prepoznaje i pešake u noćnim uslovima pri brzinama između 10 i 80 km/h. Redizajn je doneo velike novine i u unutrašnjosti. Umesto klasične poluge ručne kočnice sada je postavljen taster električne, sa auto-hold funkcijom. Multimedija je ostala nepromenjena, sa džojstikom na središnjoj konzoli između sedišta koji je pomeren unapred. Za pohvalu je kvalitet standardnog ozvučenja koje ima vrlo snažan bas, veliki frekventni opseg i iznenađujuću snagu. Čak i kada ''odvrnete'', nema izobličenja. Izbacivanje ručne kočnice omogućilo je uvođenje velikog prostora za sitnice, sa pregradom za čaše. Ona se lako skida, sklapa i postavlja sa unutrašnje strane klizno podesivog naslona za ruke, čime se otvara maksimalan prostor pregrade. Ovo se pokazalo kao vrlo korisna alternativa pregradi ispred ručice menjača koja je i dalje mala i iz nje štrče telefoni čak i prosečne veličine. Autor: Aleksandar Bursać preuzeto sa - magazinauto.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 20, 2020 Mazda CX-3 dobija 1.5 atmosferski benzinac Javna je tajna da je Mazda svojom gamom krosovera prilično uzdrmala tržište u ovom najpopularnijem automobilskom segmentu. Najmanja Mazda CX-3 predstavljena 2016. dobija uskoro i neka osveženja. Ona se najviše odnose na motorizaciju, pa će ubuduće ovaj model biti dostupan i sa 1.5 atmosferskim benzinskim agregatom od 111 KS i 144 Nm. Postojeći 2.0 benzinac i 1.5 turbodizel ostaju i dalje u ponudi. Prema najavama iz Mazde, novi agregat će održati nivo performansi dvolitarskog prethodnika uz znatno manju potrošnju i emisiju izduvnih gasova. Osim toga, u restilizovanoj CX-3 nas očekuje nešto moderniji enterijer i ponuda novih boja, ''Polymetal gray Metallic'' i ''Perla White''. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted May 21, 2020 CX-3 i CX-5 su jako lepi automobili. Bas sam uzivao oba da vozim. Ali ga tupe sa ovim motorima nevidjeno. Niti idu kao turbo, a i trose dosta. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted May 21, 2020 Spolja gladac iznutra jadac 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17449 Posted May 21, 2020 Ja ne bih rekao da tupe, jednostavno imaju svoju viziju kako to treba da izgleda. Pored toga, izuzetno postujem to sto se nisu priklonili ovom sveopstem ludilu downsizing-a motora. A znamo koje su sve probleme proizvodjaci imali zbog toga, te male zapremine, te dvo i trocilindrasi, te nasvirani turbaci... Lista je poprilicna, neke stvari treba gledati i dugorocno. Vozio sam sluzbenu CX-5 prethodne generacije (2.0 Sky-G 165 KS), meni to sasvim pristojno deluje. Slazem se da nije bas za petrolheadse, ali za vecinu sigurno sasvim dovoljno. Doduse, obrtni joj je na nivou matorih T-Jet (recimo iz nase grupacije), cini mi se 210 Nm. Pisao sam i potrosnju, cini mi se 7.5l na 130 km/h na tempomatu. Sto je pristojno za toliki auto i benzinac. Po Euro VI d, ova zadnja deklarisana je na 6.4 l kombinovane. PS: Evo nadjoh: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38285-kolika-vam-je-potrošnja-goriva/&do=findComment&comment=957326 Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted May 21, 2020 2.0 u cx3 ide kao blesav dok je u cx30 slob9dno mogu reci pristojan ali ne i dinamican kao u cx3. Oba pokrece 120 ks. Kolega ima oba modela. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 31, 2020 Autogefuhl video: Test 2021. Mazda CX-3 Restajling model, sa glavnim problem na tržištu u vidu svog brata modela CX-30. Pogledajte zašto i dalje ima rezona kupiti CX-3, a ne samo veći CX-30: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 6, 2020 ChasingCars video: Test 2021. Mazda CX-3 U ''Akari'' paketu opreme i pogonom na svim točkovima, u susret rivalima poput Ford Puma, Volkswagen T-Cross, Škoda Kamiq: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 18, 2021 Motormouth: 2021. Mazda CX-3 2.0 ispod haube sa 150 konja i automatikom sa 6 brzina. Osnovni model ima manuelac: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 22, 2021 Mazda CX-3 Super Edgy Manji Mazdin crossover CX-3 je na japanskom tržištu dostupan i u novoj ediciji Super Edgy. Razlike u odnosu na standardni model su u dvobojnom eksteriju (gornji deo vozila je u crnoj boji), sjajnim crnim elementima, crnim ali točkovima, kao i crno-belom enterijeru gde su i detalji u boji bakra i sedišta delimično prekrivena veštačkom kožom. Kao opcija se nudi i Qi bežično punjenje, a standardno se dobija bežični Apple CarPlay. U paleti boja su inače četiri boje, uključujući i novu nazvanu Platinum Quartz metalik. CX-3 Super Edgy u Japanu startuje po ceni od 2.491.500 jena (18.920 evra). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 27, 2021 Mazda CX-3 ide u penziju pre kraja godine Još u maju je Mazda objavila kraj prodaje CX-3 u Americi, a sada će najmanji krosover japanske kompanije istu sudbinu doživeti i na Starom kontinentu. Poljski magazin Auto Katalog citirao je PR menadžera Mazde Poljska koji je poručio kupcima da reaguju što pre jer će proizvodnja modela CX-3 biti obustavljena pre kraja godine. Ipak, to i nije iznenađenje jer Mazda sada ima CX-30 u svojoj gami. Iskreno, malo je i čudno što ova kompanija nudi oba modela istovremeno već oko dve godine, jer je noviji krosover pametniji izbor, a nije značajno skuplji. Što se tiče Mazde CX-3, ona će svoj život nastaviti u Japanu gde je nedavno dobila i specijalnu ediciju naziva Super Edgy. I dalje nije poznato šta će biti sa ovim modelom u budućnosti, pogotovo kada se uzme u obzir da će CX-5 biti u ponudi zajedno sa novim CX-50 u Americi. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites