Jump to content

Recommended Posts

Mazda CX 3 - novi mali krosover

 

Mazda nastavlja sa ofanzivom novih modela. Posle novih generacija Mazde MX-5 i Mazde2, u kratkom vremenskom periodu predstavljen je i prvi pod-kompaktni krosover japanske kompanije.

 

1277967473546c5213619c8667801616_640x357

 

Mazda CX-3 imala je svetsku premijeru na sajmu automobila u Los Anđelesu, koji je za predstavnike medija otvoren u utorak, 18. novembra. Iako na tržište malih krosovera stiže za zakašnjenjem u odnosu na modele drugih proizvođača, ovaj automobil ima kvalitete kojim može da nadoknadi taj zaostatak.

 

https://www.youtube.com/watch?v=0jvwSEd-6KQ

 

Kompanija je iskoristila privlačan i još uvek svež, "Kodo" dizajn koji je karakterističan za sve nove modele Mazde od 2011. do danas, a novi krosover oblikom najviše podseća na smanjenu Mazdu CX-5.

 

1493860351546c52178c2dc468622871_640x372

 

Mazda CX-3 postavljena je na platformu nove Mazde2. Dva automobila imaju identično međuosovinsko rastojanje (2.570 mm), ali je sa 4.275 mm CX-3 duži za 215 mm. Očekivano, krosover je sa visinom od 1.550 mm i viši od Mazde2, i to za 55 mm.

 

1295864875546c521b9896f767348422_640x427

 

Unutrašnjost je takođe veoma slična enterijeru nove Mazde2. Od oblika komandne table, volana, preko instrumenata, do komandi klima uređaja na centralnoj konzoli. Ekran multimedijalnog sistema izdvojen je poput tableta na vrh centralne konzole, što je rešenje koje primenjuje sve više proizvođača automobila, a Mazda ga je kao praksu u svojim modelima uvela na novoj "trojci". Slično je i sa asimetričnom postavkom otvora za ventilaciju, koja je već viđena na Mazdi2 - na strani vozača otvor ima kružni, a kod suvozača pravougaoni oblik.

 

1367931969546c521fa73c7557967203_640x358

 

Na evropskom tržištu Mazda CX-3 biće dostupna sa dva dvolitarska SKYACTIV-G benzinca i 1.5 litarskim SKYACTIV-D dizelašem. Motori će biti upareni sa šestobrzinskim manuelnim ili šestostepenim automatskim menjačem, a osim modela sa prednjim pogonom, u ponudi će biti i verzija kod koje se snaga prenosi na sva 4 točka. Mazda nije saopštila specifikacije pomenutih motora, ali poznato je da u Mazdi3 2.0 benzinci proizvode 88 kW/120 ks i 121 kW/165 ks. Što se tiče 1.5 dizel motora, on u Mazdi2 razvija 77 kW/105 ks.

 

1061486477546c5223c5bc3158754509_640x336

 

1993310119546c570919194478998411_big.jpg

 

915563376546c572a9c8fb575640594_big.jpg

 

1688689016546c5747c6831576639256_big.jpg

 

1195086824546c577157e08564785756_big.jpg

 

 

Zvanični tehnički detalji pogonskih jedinica i informacije o cenama biće poznati uoči početka prodaje u Evropi, koji je zakazan za proleće 2015. Kada stigne u prodajne salone, Mazdu CX-3 dočekaće snažna konkurencija, od modela Renault Captur, Opel Mokka, Peugeot 2008, Nissan Juke, pa do najnovijh krosovera iz ovog segmenta, kao što je Honda HR-V ili Suzuki Vitara.

 

izvor - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa tobom, po meni auto koji nema neku posebnu upotrebu kao ovo, ono i tamo i vamo, a ima felne 20ce i gume 5 cm od felne, prva bara i on tu ostane, a kao nesto..ne znam inace, sto se tice japanaca mislim da su autineee :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valjda ne znaju šta će više pa kao ajd crosover, muzu potrosače za pare.

Šteta potrošenog lima i metala

Share this post


Link to post
Share on other sites
Najnoviji Mazdin model CX-3 je, ujedno njen prvi predstavnik u sve popularnijem segmentu krosovera. Iako je prvenac, nije neiskusan, jer je pokupio najbolje teničke elemente ''dvojke'' i ''trojke'', dva modela japanske fabrike koja su već dobro prihvaćena na tržištu. Da bi se suprotstavila rivalima, nudi atraktivan dizajn, i unutrašnjost koja imitira unutrašnjost premijum vozila. Uz to, tu su još si brojni sistemi koji povećavaju nivo bezbednosti.

 

Emisija SAT

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Mazda CX-3 GT Sport

 

mazda%20cx3%20gt.jpg

 

Mazdini prodavci u Velikoj Britaniji za 22.895 funti nude i novu GT Sport verziju crossovera CX-3. Vozilo ima blago doterani eksterijer, alu točkove od 18 inča, Ceramic Metallic ili Meteor Grey boju, Nappa kožu u enterijeru, GT-Line patosnice, kožni volan, prednja sedišta sa grejanjem, head-up displej, zadnju kameru, Bose audio sistem sa 7 zvučnika, navigaciju i 7.0-inčni ekran. Za pogon se brine 2.0 litarski benzinski motor sa 120KS i 204 Nm, u kombinaciji sa šestostepenim manuelnim ili opcionim šestostepenim automatskim menjačem. Serija je ograničena na samo 500 primeraka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2018 Mazda CX-3

 

169786-mazda%20cx3%2044.jpg

 

Uz nekoliko poslednjih poboljšanja Mazdin najmanji crossover sigurno će i dalje ostati među najpoželjnijim automobilima u svom segmentu. U Mazdi su s poboljšanjima modela CX-3 primarno krenuli iznutra ka spolja, a u standardnoj opremi zgodnog crossovera sada je sistem za asistenciju "Smart City Brake Support" koji će u slučaju potrebe autonomno aktivirati kočnice pri brzinama do 30 km/h. Tu je i sistem "G-Vectoring Control" koji će u kombinaciji s pametnim integralnim pogonom i-ACTIV obezbeđivati optimalni obrtni moment na svakom točku pojedinačno.

 

mazda%20cx3%204.jpg

 

Unapređenja uključuju i rekalibrisane amortizere, a poboljšani su i nosači motora, što će natprosečno upravljiv automobil (sada s još boljim odzivom motora i menjača) učiniti još upravljivijim. S ciljem poboljšanja zvučne izolacije putničke kabine nove su i zaptivke na vratima, zadnja stakla su nešto deblja, a poboljšane su i sve postojeće izolacione obloge. Pored redizajniranog upravljača, CX-3 će uz pojedine pakete opreme biti opremljen i "head-up" displejom u boji. Ponuda motora, menjača i pogona ostaje nepromenjena.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam priliku da isprobam CX-3 u prilicno lepoj opremi sa 2.0 120ks Skyaktiv agregatom pa da napisem koju o tome :)

 

Pre nego sto krenem u opis da napomenem 2 stvari:

 

1) Ovo je jedan od autonobila koji me je najvise zaintrigirao prosle godine i ozbiljno sam razmatrao kupovinu istog. Ali, usled ponude samo dva nivoa opreme nikada nisam otisao na test voznju

 

2) Cenim da imam ok pregled klase s obzirom da sam u skorije vreme vozio Mokku, Juke i 500X na istoj ruti.

 

Mozda zbog toga sto sam ocekivao previse, ali vrlo brzo po pokretanju kola je usledio hladan tus. Stavise i pre pokretanja posto sam se sokirao kada je u gepek stao samo moj kofer koji i nije nesto prevelik.

 

Pozicija sedenja mi generalno ne odgovara u visim vozilima, ali ovde je bila posebno nelagodna jer je volan dosta visok,  a auto pored bas jakog nivoa opreme nije posedovao naslon za ruku tako da mi je desni lakat konstatno landarao.

 

Klima: krajnje cudna. Ima automatsku klimu sa tockicem koji ima ogranicen hod kao na manuelnoj klimi (nesto kao Opel, ali dosta gore), a temperatura se pokazuje na navigaciji tako da upotreba nije bas najsjajnije iskustvo.

 

Sa navigacionim uredjajem sam bio posebno odusevljen posto mi je bio u "BMW fazonu", a na kraju se pokazao daleko neprakticnijim od touch screen-a posto je umetnost uneti duzu adresu. Takodje, vec pomenuti landarajuci desni lakat vrlo cesto zavrsi na tockicu koji je iza menjaca i izazove zbrku.

 

Upravljanje je u rangu drugih "wanna be SUV" vozila i trazi lagano rukovanje volanom ukoliko ne zelite da saputnicima presedne voznja.

 

Oprema je bila bas dobra, ali nekako "hladna". Odnosno nista od dodatne opreme mi zaista nije olaksalo voznju.

Upozorenje za gazenje trake je samo smetalo pa sam ga iskljucio.

Senzor mrtvog ugla detektuje vozila koja su i po 4-5m iza i vise zbunjuje nego sto pomaze jer ako bih slusao upozorenje nikada ne bih promenio traku po gradu.

Adaptivni tempomat izaziva mucninu na magistrali :)

Kamera za voznju u rikverc se ne pomera za zakretanjem volana sto postoji kao opcija kod konkurencije.

 

Motor: pa recimo da 2.0 Skyaktiv nije ispunio moja ocekivanja na osnovu citanja specifikacije.

U poredjenju sa 1.4t je sporiji, vuce linearnije jer nema dodatka snage na 4000rpm i dosta vise trosi. Na punom gasu nije uspeo da dohvati 200km/h.

 

Menjac je kratak i savrseno precizan. Rucica ima takvu ergonomiju i polozaj da period navikavanja ne postoji. Prenosni odnosi bi mogli da budu malo duzi za moj ukus, ali cenim da  bi to izazvalo jos tromija ubrzanja.

 

Sve u svemu, poredeci 1.6 e-torq 500X i 2.0 CX-3, X mi je ostavio dosta lepsi utisak i deluje kao daleko sarmantiniji automobil iako je CX ipak dosta kvalitetniji. 

 

U toj klasi bi moj favorit definitivno bio Renegade koji, po mom misljenju, ima najveci smek i odlican odnos para i muzike :)

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dmotion test: Mazda CX-3

 

DSC_9173.jpg

 

Kompaktni crossover - šta se dobije kada se automobil B segmenta malo podigne, malo produži, usprave sedišta i ubaci pristojan motor?

Ko li je zapravo smislio i pokrenuo danas mega popularne kompaktne crossovere? Ko se setio da napravi subsegment i pogoditi u metu možda i više nego što se nadao. Da li je to bio Nissan Juke još 2010.? Možda to sada više i nije bitno, obzirom da je teško naći proizvođača koji u svojoj ponudi nema model definisan kao kompaktni crossover. O čemu se ovde zapravo radi? U principu, radi se o postojećoj platformi modela B ili C segmenta, koja je dobila malo povećan klirens od tla i malo povišenu karoseriju. I dobro, poneki proizvođač nudi i opcioni pogon na svim točkovima, koji poslovično potroši prtljažni prostor stražnjim diferencijalom. A šta zapravo kupac dobija time što se odluči i plati nešto što više nije ''mali gradski'', a nije ni terenac nego nešto između?

 

6x3.jpg

 

Zapravo ova ''modifikacija'' monovolumena može da izgleda sasvim dobro i interesantno. Mazda je još 2014. prvi put prikazala svoje viđenje malog crossovera, počela da ga prodaje 2015. a već za ovu godinu ga malo osvežila. Oznakom CX3 malo skreće pažnju sa činjenice da je ovaj simpatični monovolumen postavljen zapravo na, inače odličnu, platformu Mazde 2. Ali, CX3 je ipak osetno veći od Mazde 2 ali i manji od Mazde 3. Tačnije, gabaritom je negde na pola puta između ova dva modela. Karoserija je duga 4.27 metra (Mazda 2 4.04, Mazda 3 4.46), ali međuosovinski razmak ima identičan kao Mazda 2 - 2.57 metara. Šta god brojke govorile, CX 3 odlično izgleda, i sasvim je dovoljno svoj da ne bi bio pomešan sa pomenuta dva modela. I ono što je možda najbitnije, svojim proporcijama dobija i taj neophodni duh snage i robusnosti upakovan u dovoljno malo i zgodno vozilo.

 

3x1.jpg

 

CX3 jeste na platformi Mazde 2 što se mehanike tiče, ali je enterijer preuzet od veće Mazde 3. Samo, tu stižemo do malog problema. Vozilo koje je stiglo na Dmotion test bilo je u vrhunskoj Takumi opremi što znači mnogo u ukupnom utisku. Pre svega mnogo kože, elektropomično vozačevo sedište, HUD i još dosta toga, pa nekako treba odvojiti formu od suštine. Suština je dobra ponuda prostora i napred i pozadi, i odlično oblikovana prednja sedišta. Četiri osobe bez problema mogu na duži put ukoliko su napred osobe do 185cm visine. Naravno, ovako povišena karoserija donosi mnogo prostora za glave putnika i napred i pozadi. Međutim, visoki ''struk'' vozila znači i dosta male staklene površine, pa CX3 u enterijeru stvara i pomalo ''bunkerast'' osećaj, ali isto tako, upravo zbog toga, i prijatan osećaj sigurnosti.

 

3x1.jpg

 

Jedino, treba nekako shvatiti običaj Japnaca da pomešaju stvari, pa lepe i precizne kožne aplikacije na armaturi instrument table iskombinuju sa tvrdom plastikom, i sasvim osrednjom plastikom na vratima. Realno, ne pipka se armatura svaki dan, ali drugi to ne rade. Isto tako, zafaliće malo prostora za odložiti novčanik ili telefon, ako ih ne držite po džepovima ili u torbici.

 

5x3.jpg

 

Takođe, suština je i odlična ergonomija i pozicija sednja za upravljačem, koji ima izrazito duge hodove po visini i dubini. Suština je i odlična preglednost u prednjih 270°, ali i loša kroz malo stražnje staklo i uz debele C stubove, pa je kamera za vožnju unazad pravo blago.

 

3x3.jpg

 

Sa 350 litara prtljažnik je za 16 litara manji od onoga što nudi Mazda 3, i sasvim je zadovoljavajuće zapremine. Jedino se prilikom utovara stvari mora računati na visok i debeo prag petih vrata, kao i relativno mali otvor prtljažnika uslovljen specifičnim zaobljenim stražnji delom, što je slučaj i kod većine vozila u ovom segmentu.

 

3x2.jpg

 

Instrument tabla je preuzeta iz Mazde 3, analogna, neobična i originalna. Zapravo, govorimo o velikom centralnom obrtomeru unutar kojeg je digitalno očitavanje brzine. Zaista podseća na trkačke automobile u kojima je vozaču najbitniji podatak o broju obrtaja. Ali, u svakodnevnoj vožnji traži privikavanje i pogledom traženje podatka o brzini. HUD je svakako koristan, ali će se informacija o brzini i saobraćajnim znacima vozačima određene visine i položaja sedenja očitavati preko ivice poklopca motora i brisača, bez obzira koji ugao ekrana postavili, što baš nije najbolje rešenje. Vozača očekuje i prijatno mali upravljač sa veoma mekim prekidačima komandi. Svi modeli su opremljeni ekranom osetljivim na dodir od 7'', sa rotacionim kontrolerom dobro pozicioniranim iza parkirne kočnice. Traženje funkcija i korišćenje navigacije je jednostavno i intuitivno, a očitavanje sa ekrana jasno.

 

DSC_9121.jpg

 

Mazda CX3 jeste na osnovi Mazde 2, ali je ozbiljno motorizovana. Kada se kaže benzinac od 2 litre sa 120 KS, zvuči kao da je iz prošlog veka, ali nije. Ovo je agregat iz aktuelne Skyactive generacije kombinovan sa šestostepenim automatskim menjačem. Velika zapremina i ne previše konja donose pristojnih 204 Nm pri 2.800 o/min. Ovome treba dodati da je CX3 lagano vozilo, pa mu 120 KS postaje odlična motorizacija. U svetlu svega toga vožnja ovog malog crossovera i jeste i nije iznenađenje. Dinamičan i precizan najbolje i najkraće definiše vožnju. Kombinacija relativno velikog atmosferskog motora i automatskog menjača je odlična. Menjač (zatvaranje torque konvertera je na 100%) je izuzetno brz u automatskim promenama stepena prenosa, a i papučice na upravljaču donose posebnu zabavu i zadovoljstvo u vožnji.

 

DSC_9152.jpg

 

Ubrzanjem do 100 km/h za malo preko 9 sekundi, CX3 potpuno zadovoljava i onoga ko želi temperamentnije vozilo. Upravljač je progresivno elektro servo pojačan, tačno onoliko koliko treba da bi dao pravu povratnu informaciju o zakrenutosti točkova i stanju podloge pod njima. Samo, da bi sve ovo postigla Mazda CX3 je izrazito tvrdo trimovana, a pogotovo na točkovima od 18'' jasno prijavljuje neravnine na dumu. Međutim, ovu neudobnost bogato kompenzuje dinamikom i preciznošću, a ujedno i lakoćom kojom se vozi. Jedino što tom svojom potrebom da mami na oštriju vožnju, teško može da se svrsta u ekonomične sa prosečnom potrošnjom na testu od 8 l/100 km.

 

DSC_9272.jpg

 

U slobodnijem prevodu crossover bi moglo značiti preći ili prevesti. Da li će vas u slučaju Mazde CX3 crossover prevesti (žednog preko vode)? Neće, sasvim sigurno. Ovo je upotrebljiv automobil, kompaktan i zabavan za vožnju. Da li je za neke odlaske van asfalta? Pa i nije, barem ne na teren preko kojega i običan automobil može. Da li se dobija više nego u običnom hatcbacku istog gabarita? Da, dobija se nešto više prostora, bolja preglednost i malo drugačiji osećaj u vožnji. Koliko mora da se plati? U Takumi opremi sa automatskim menjačem popriličnih 23.390 evra, tačnije isto onoliko koliko košta znatno veća Mazda CX5. Ali, dobra vest je da se CX3 sa ovim agregatom i dinamičnošću može kupiti od 16.200 evra, a to je već neuporedivo prihvatljivija cifra, za mnogo slabije opremljen, ali podjednako zabavan i dinamičan automobil.

 

preuzeto sa - dmotion.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed test: Mazda CX-3 Takumi

 

mazda cx-3 takumi ts.jpg

 

Japanski proizvođač je nedavno obogatio model CX-3 interesantnim Takumi paketom opreme. Ovaj dodatak podiže luksuz na viši nivo kako bi se krosover iz Hirošime lakše nametnuo u sve jačoj konkurenciji. Sa Mazdom CX-3 upoznali smo se pre dve i po godine u Barseloni, kada je zvanično predstavljena evropskim novinarima. Tada nam se predstavila u odličnom svetlu, ističući u prvi plan kompaktan, atraktivan dizajn, kao i dobre vozne karakteristike. Prvi mali SUV iz Hirošime se već uveliko prodaje na domaćem tržištu, kao uostalom i na čitavom Starom kontinentu, a kako bi proširili krug kupaca u jakoj konkurenciji, Japanci su ponudili model CX-3 u specijalnoj Takumi opremi koja na standardni Revolution paket dodaje braon/siva kožna sedišta, električno podesivo sedište vozača i naplatke od 18 inča. Ali, za početak, ostavimo specifikaciju opreme po strani…

 

Mazda_CX-3_Takumi-28.jpg

 

Mazda CX-3 je izrađena na temelju Mazde2 i to je smešta u relativno novi i sve popularniji krosover B segment. Tu se nadmeću relativno mali automobili koji svojim oblikom podsećaju na veća SUV vozila što im daje na praktičnosti, a ističu se i povišenim klirensom, te velikim naplacima. Takvi su, recimo, Nissan Juke od kog je sve i krenulo, zatim Opel Mokka, Renault Captur, itd. Ako pretpostavimo da presudnu ulogu pri izboru automobila u ovom segmentu ne igraju performanse, već dizajn i praktičnost, Mazda ostvaruje polovičan učinak.

 

Mazda_CX-3_Takumi-27.jpg

 

Zahvaljujući agresivnim crtama lica koje se efektno nadovezuju na kompaktno oblikovanu karoseriju, dobija blagu prednost u odnosu na većinu konkurenata koji izgledaju dosta mekše. Na prvi pogled, ovaj model podseća na veću Mazdu CX-5. To najviše važi za atraktivno stilizovane prednje svetlosne grupe, na koje se skladno nadovezuje velika, sportski naglašena maska hladnjaka. Zahvaljujući obilju hroma, značajno je podignut ukupan utisak o izgledu automobila. Poseban efekat ostvaruju LED svetlosne grupe koje daju prepoznatljiv Mazdin potpis.

 

Mazda_CX-3_Takumi-25.jpg

 

Bok poseduje dinamičnu formu, ali naglašava i elemente karakteristične za segment krosovera, kao što su istaknuti lukovi sa ojačanjima od čvrste plastike, povećan klirens, ali i veliki točkovi od 18 inča. Zadnji deo automobila, kao i prednji, krasi sportski izgled, kojem najviše doprinosi dvostruki završetak izduvnog sistema. Kod testiranog automobila se ističe i nova Ceramic Grey siva boja, koja pomalo podseća na onu kod luskuznih brendova kao što su Audi i Porsche, a opet, savršeno pristaje ovom urbanom krosoveru.

 

Mazda_CX-3_Takumi-1.jpg

 

Unutrašnjost je još lepša od spoljašnjosti, utoliko pre što se u kokpitu oseća visok nivo kvaliteta izrade. To je, inače, nešto na čemu u Mazdi predano rade u poslednjih nekoliko godina. Jasna je namera Japanaca da se, korak po korak, gde god je to moguće, priključe premijum segmentu. Zahvaljujući pomenutom Takumi paketu opreme, testirani model dolazi sa sedištima u kombinaciji kože i alkantare, a tu je i obilje kožom presvučenih detalja, kao što su delovi unutrašnjih stranica vrata, instrument table, itd.

 

Mazda_CX-3_Takumi-4.jpg

 

Što se tiče ostalih elemenata enterijera, dopao nam se sportski stilizovan upravljač, dok se iza njega nalazi instrument tabla sa centralno postavljenim obrtomerom, a pokazatelj brzine je u digitalnoj formi. Jedan od digitalnih pokazivača je i head-up displej, nešto što se ne sreće često u ovoj klasi, za razliku od displeja osetljivog na dodir, koji je postao standard. Svi ti elementi formiraju ambijent koji daje prijatan osećaj prilikom boravka u automobilu.

 

Mazda_CX-3_Takumi-3.jpg

 

Međutim, kada je reč o ponudi prostora, Mazda CX-3 ostaje ispod proseka klase jer je ograničena spoljnim dimenzijama. Kako bi oslobodili više mesta za putnike pozadi, konstruktori su se opredelili za nešto kraća prednja sedišta, ali ni to nije previše pomoglo jer zadnja klupa nudi dovoljno gostoprimstva jedino deci. S obzirom na mali prostor u kabini, očekivali smo da je prtljažnik nešto veći, međutim, njegova zapremina iznosi 350 litara što predstavlja rezultat koji dostižu novi modeli u B segmentu, dok većina krosovera prebacuje 400 litara. Sve u svemu, prostranost i funkcionalnost nisu jača strana, za razliku od dizajna i kvaliteta, gde nema šta da se ospori.

 

Mazda_CX-3_Takumi-2.jpg

 

Tokom višednevnog testiranja na autoputu, gradskim ulicama, ali i magistralnim putevima, Mazda CX-3 sa dvolitarskim atmosferskim benzincem od 120 konja poseduje veoma dobru voznu dinamiku, kao i lakoću upravljanja. Uske gradske ulice i skučena parking mesta rešava sa lakoćom, zahvaljujući malom prečniku okretanja, a prilikom manevrisanja na tesnom prostoru, dosta pomaže i kamera za vožnju unazad, koja je standard u Takumi paketu.

 

Mazda_CX-3_Takumi-21.jpg

 

Pri dinamičnoj vožnji, bez obzira na relativno visoko težište i mali međuosovinski razmak (2.570 mm), Mazda CX-3 se ponaša stabilno i daje dobar osećaj na volanu. Krstarenja na višim brzinama od 120 do 130 km/h su prijatna jer je buka svedena na minimum. Agregat koji pokreće testirani primerak je poznati benzinac od 120 KS sa 204 Nm maksimalnog obrtnog momenta, uparen sa odličnom automatskom transmisijom sa šest stepeni prenosa.

 

Mazda_CX-3_Takumi-23.jpg

 

Ova konfiguracija bez poteškoća nosi mali i lagani automobil,mase oko 1.200 kilograma. Inače, menjač radi izuzetno, a sa naglim pritiskom papučice gasa, bez oklevanja menja brzine, nezavinso od toga da li ste u klasičnom D modu ili stepene prenosa birate ručno, preko polugica iza upravljača. A za one koji ipak preferiraju više snage, Mazda nudi i agregat od 150 KS, kao i pogon na sva četiri točka, a u ponudi je i 1.5 dizel od 105 konja.

 

Mazda_CX-3_Takumi-6.jpg

 

Zaključak koji možemo da iznesemo jeste da su Japanci sa modelom CX-3 ponudili nešto drugačiji koncept od svojih rivala. Dok drugi igraju na kartu praktičnosti i udobnosti, Mazda sa modelom CX-3 nudi više sportski karakter sa akcentom na dinamične sposobnosti i luksuzan enterijer, a sve to posebno dolazi do izražaja kada je automobil u Takumi opremi.

 

Mazda_CX-3_Takumi-16.jpg

 

Za ovakav primerak potrebno je izdvojiti pozamašnu svotu novca - 21.590 evra, dok osnovni model kreće od 16.290 evra. Naravno, na nešto jače cene utiče i to što se za modele iz Hirošime plaća carina jer je Mazda ostala jedan od malobrojnih proizvođača koji nema svoju fabriku u Evropi. Mazda je sa modelom CX-3 u TAKUMI paketu opreme uspela da napravi dopadljiv automobil visokog kvaliteta, ali je zbog tog koraka žrtvovala dosta mesta u enterijeru.

 

Tekst i fotografije: Aleksandar Savin/TopSpeed

 

preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ovaj auto ima lepa sedista u visokim paketima opreme!

Enterijer mi je lepsi nego u nizim klasama BMWa koji kopiraju. Ali zato funkcionalnost da sednes i places :D

Presao sam 70ak km na autoputu dok sam uneo lokaciju sa ovim multi tasterom posto navi nije touchscreen.

Takodje lane asist je ozbiljan tabadzija i ume da izenadi kad udari.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×