Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Porsche 911, visoke štikle i kratka suknja :) / Gunther Werks

Recommended Posts

porsche-911-visoke-stikle-i-kratka-suknj

 

Ukoliko želite da automobil kao što je Porsche, vozite do njegovih krajnjih granica onda vam je potreban brz, precizan i sinhronizovan rad nogu. Evo kako to, u viskoim štiklama, izvodi ova devojka.

Voziti automobil kao što je Porsche 911 uopšte nije laka stvar, ukoliko naravno želite da ga vozite brzo i oštro, za šta je inače napravljen. Ova devojka je pokazala kako se to radi. Obučena u kratku crnu suknju, cipele/sandale (devojke pomozite) sa visokom štiklom, i naravno kacigom iz bezbednosnih razloga zgodna devojka sjajno barata papučicama. Za slučaj da nekog zanima kaciga je ''Arai''. Inače, u pitanju je starija generacija modela 993 što vožnju ali i menjanje brzina čini još zahtevnijim. Ko je misteriozna devojka ne znamo ali to nije razlog da joj ne šaljete bračne ponude.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Edited by neshaoct
update naslova teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gunther Werks predstavio svoju viziju Porschea 993

 

gunther-werks-porsche-911.jpg

 

Firma iz Kalifornije, pod imenom ''Gunther Werks'', predstavila je svoju verziju karoserije Porschea 911, iz generacije 993, izrađenu od karbonskih vlakana. Uz ovu karoseriju, firma je tokom 2018 Monterey Car Week događaja pokazala i svoju prvu serijsku jedinicu: 993 911 u ''Chelsea Gray'' boji. Gunther Werks ima na umu da usavrši 993 generaciju Porschea 911 sa svojom karoserijom od karbonskih vlakana, koju proizvodi u kući. Očigledno, materijal sam po sebi smanjuje težinu vozila, što za uzvrat donosi bolje ponašanje automobila u vožnji. Pored toga, omogućava Gunther Werksu da proširi blatobrane za 7,6 mm u sva četiri ugla, i uz to zadrži tradicionalni dizajn.

Iz kompanije navode da ne uzimaju 993 platformu ''zdravo za gotovo'', već da jednostavno žele da spoje modernu tehnologiju sa analognim osećajem iz prošlosti. Karoserija izrađena od karbonskih vlakana predstavlja osnovu za Guntherov resto-modovan 911. Svaki od ovih 911 modela iz 993 generacije budu rastavljeni do ''srži'' pre nego što kompanija upotrebi svoju karoseriju. Originalni motor bude zamenjen 4.0 litarskom vazduhom hlađenom jedinicom. Ovaj motor je delo ruku iz Rothsport Racinga, i proizvodi 400 KS i 447 Nm obrtnog momenta. Svaki automobil je opremljen JRZ aktivnim ogibljenjem za vrhunsko prianjanje. Proširene blatobrane popunjavaju Pirelli P Zero Corsa pneumatici dimenzija 295/30/18 napred i 335/30/18 pozadi. Za kočenje su zaduženi Brembo CCM-R karbon keramički diskovi od 15 inča. Gunther Werks planira da proizvede samo 25 jedinica resto-modovane 911.

 

gunther-werks-993-carbon-exoskeleton-18.jpggunther-werks-porsche-911-sport-touring-package-5.jpggunther-werks-993-carbon-exoskeleton-15.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mArr3tcypKf2r2nWjQtngnITo5_ko74tTt5 Petrolicious video: 1995. Porsche 993 Speedster

 

Porsche je napravio samo jedan primerak modela 911 (generacija 993) u verziji Speedster. Taj jedan je posebno napravljen za Ferdinanda Alexander ''Butzi'' Porsche. Suštinski, nisu ga ni pravili nikada za prodaju. ''Običan narod'' se zato morao zadovoljiti sa klasičnim kabrioletom. Jerry Seinfeld je imao jedan od kabrioleta i prvi je dao svoj auto jednoj kompaniji da ga preradi i napravi od njega Speedster. Posle njega je još ljudi uradilo isto, ali niko nije mogao da napravi baš svaki detalj kao na originalnom primerku. Karen i njen muž Jäger su veliki fanovi generacije 993, imali su i kabrio njegovu verziju. Međutim, za razliku od svih pre njih, oni su najviše pažnje posvetili detaljima, sakupljanju što više informacija o originalnom Speedster-u, pa su sa tim razlogom i skoro čitav svet proputovali. Njihova prerada kabrioleta se danas smatra najuspelijom, i svakako imaju unikatni Porsche.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gunther Werks Porsche 993

 

gunther 04.jpg

 

Gunther Werks je kompletirao još jedan neverovatni Porsche 911 generacije 993. Ovaj projekat je nazvan Irish Green Commission, automobil je lakiran u zelenu boju koja je savršena za njegove zaobljene linije karoserije, posebno na zadnjem delu. Kontrast prave linije izoženog karbona i krov, a bočno su linije svetlo zlatne boje te felne u istom tonu.

 

gunther 03.jpg

 

U unutrašnjosti se nalazi kombinacija engleske kože, alkantare u boji uglja, kao i mnogo karbonskih delova. Kupac je zatražio automobil s touring specifikacijama koja podrazumeva deblju kožu u unutrašnjosti zbog bolje zvučne izolacije. Zbog toga je sportska vožnja prijatnija. Zeleni klaster odgovara boji karoserije.

 

gunther 02.jpg

 

Automobil pokreće 4.0 6-cilindrični bokser motor koji razvija 435 KS i 454 Nm obrtnog momenta. Za zaustavljanje se brinu Brembo kočnice, a oslanjanje potiče od kompanija Eisenlohr Racing i JRZ Suspension Engineering.

 

gunther 01.jpg

 

Irish Green Commission je deo 993 Remastered programa koji je ograničen na svega 25 automobila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gunther Werks 993 Speedster Remastered

 

217219-gunther 04.jpg

 

Kompanija Gunther Werks iz Kalifornije na događaju Monterey Car Week u Americi predstavlja svoj 993 Speedster Remastered, modifikovani Porsche 911 serije 993. Primerak na izložbi je inače u Cannes Green boji, uz narandžasti kožni enterijer.

 

217220-gunther 03.jpg

 

Speedster Remastered pokreće značajno unapređeni 4.0 šestocilindrični motor, uz zadnji pogon i modifikovanu verziju originalnog Getrag manuelnog menjača iz serije 993. Speedster Remastered raspolaže sa 435KS i 454 Nm obrtnog momenta.

 

217221-gunther 02.jpg

 

Takođe, Speedster Remastered ima i karakteristični zadnji spojler (''duck tail''), izmenjeni vetrobran, doterani prednji branik sa spojlerom od ugljeničnih vlakana, lakšu prednju haubu, Fuchs style alu točkove, aluminijumske retrovizore i ručice na vratima, adaptivno oslanjanje, a u unutrašnjosti prednji panel, volan i školjke sedišta od ugljeničnih vlakana.

 

217222-gunther 01.jpg

 

U planu je serija od samo 25 primeraka, proizvodnja startuje početkom 2022. godine, ali cena još nije saopštena.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

mrjwwyoutubelogo.jpg Mr JWW: Gunther Werks Porsche 911 (993)

 

Ovo je Gunther Werks Porsche 993 Restomod. Može li biti bolji od Singer 911?

Odlučite nakon što pogledate inženjering na ovom vazdušno-hlađenom atmosferskom 4.0 šestaku, koji se vozi kao trkački automobil i daje sve prave zvukove koji donose osmeh na lice vozača:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gunther Werks Porsche 993 Speedster

 

221252-gunther 03.jpg

 

Gunther Werks će obradovati 25 dobrostojećih kupaca, jer će im uskoro isporučiti svoju izvanrednu restomod kreaciju za čiju inspiraciju je poslužio izuzetno retki Porsche 911 Speedster iz Serije 993 koji je napravljen u samo dva primerka. Ono što čuvena kompanija Singer ručno pravi na osnovi Porschea 911 iz Serije 964, u Gunther Werksu rade na osnovi naredne generacije ''Elfera'' koja se krila iza broja 993 i ostaće upamćena kao poslednja generacija Porschea 911 čije legendarne boxer motore je hladio vazduh. Poslastica iz GW-a je inspirisana originalnim modelom 993 Speedster koji je Porsche svojevremeno napravio u samo dva primerka (jedan za Ferdinanda Alexandera Porschea, drugi za komičara Jerry Seinfelda) i tako ga učinio jednim od svojih najpoželjnijih modela.

 

221253-gunther 023.jpg

 

Za 25 dobrostojećih kupaca koji nisu dobili priliku da kući odvezu originalni 993 Speedster Gunther Werks je pripremio izvanrednu zamenu koja je nastala na restauriranom i modifikovanom Porscheu 993, a na objavljenim fotografijama može da se vidi kako izgleda prvi naručeni primerak restomod Speedstera čiji kupac je odabrao ljubičastu boju karoserije.

 

221254-gunther 01.jpg

 

Osim vrata, svi karoserijski paneli su napravljeni od ugljeničnih vlakana, što je uveliko pomoglo da masa dvoseda bude samo 1.175 kilograma, a sa modifikacijama ispod poklopca motora stigao je 4.0 6-cilindarski boxer motor koji razvija 440KS i 455 Nm obrtnog momenta. Podsećanja radi, najsnažniji produkcijski Porsche 911 (993) na sebi je nosio dodatak GT2 i razvijao je 450KS. Za prenos snage na zadnju osovinu kojoj pomaže ograničena mehanička blokada diferencijala je zadužen ručni 6-stepeni menjač Getrag G50 uz koji Gunther Werks nudi nekoliko opcija prenosnih odnosa, a za efikasno kočenje se brinu kočnice renomirane italijanske kompanije Brembo. Standardno oslanjanje je zamenjeno adaptivnim oslanjanjem sa tri radna programa koji se krije iza ojačanih 18-inčnih aluminijumskih felni u prepoznatljivom Fuchs stilu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električni Porsche 911 Carrera RS

 

porsche 911 old ev03.jpg

 

U proteklim godinama je takozvani ''restomod'' postao veoma popularan među ljubiteljima klasičnih automobila, a jedan od novijih primeraka je 911 Carrera RS. Dokazani eksperti poput Singera i Eagela su privukli dosta pažnje i poštovanja zahvaljujući svojim neverovatnim kreacijama, a u vreme kada svet sve više prihvata elektrifikaciju, sve više klasičnih automobila se pretvara u električne.

 

porsche 911 old ev02.jpg

 

Najnoviji Porscheov restomod dolazi iz holandske kompanije Voitures Extravert koja je specijalizovana za električne konverzije automobila. Zvanično nazvan ''Quintessenza RS'', automobil je baziran na legendarnom Porscheovom modelu 911 Carrera RS iz sredine sedamdesetih godina prošlog veka, a holandski stručnjaci su ovaj klasični nemački sportski automobil modernizovali i ugradili električni pogon.

 

911 old ev01.jpg

 

Reč je o električnom motoru nazvanom ''ssenza 700'', koji je razvila holandska kompanija, a koji razvija 700KS/700Nm obrtnog momenta. Reč je o najsnažnijem automobilu kompanije Voitures Extravert, koji je 20% snažniji od standardnog njenog modela ''Quintessenza'', odnosno njenog prvog električnog modela 911. Performanse RS-1 nisu objavljene, ali standardni model od 0 do 100 km/h ubrzava za manje od 6 sekundi. Baterija od 59 kWh mu omogućava domet od 400 kilometara. Automobil je težak 1.395 kg, a punjenje od 15 minuta je dovoljno za prelazak 100 km. Kočnice su unapređene na moderne standarde, veće su i efikasnije u odnosu na originalni automobil, a rade u tandemu sa Electronic Magnetic Control sistemom oslanjanja, odnosno prilagodljivom postavkom koja omogućava vozaču da prilagodi ponašanje oslanjanja. Mekane opruge pružaju maksimalno udobnu vožnju bez žrtvovanja upravljivosti i užitka vozača jer se automobil ne naginje previše u krivinama.

 

Quintessenza RS je zaista lep automobil, lakiran je u baby plavu boju, a ima polirane Fuchs felne, Carrera nalepnice i prepoznatljivi RS spojler. Restauracija je trajala mesecima, a šasija je u potpunosti rastavljena pre nego je s mnogo ljubavi i truda ponovo sastavljena. Cena automobila nije objavljena, ali verovatno zavisi od želja kupca i toga da li kupac ima donorski klasični 911. ''Original je definitivno najbolji, ali danas ih ne viđate na putu. Vlasnici ih radije čuvaju u garažama kao vrednu imovinu. Zbog toga smo predstavili model Quintessenza RS'', izjavio je Martijn van Dijk, komercijalni direktor Voituresa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfectionyoutubelogonovi.jpg Carfection: Guntherwerks 993 - Porsche 911 Restomod

 

Günter Wendt - Nemac, rođen u Nemačkoj ali je svoj radni vek proveo u Americi. Njegovo lice je bilo poslednje koje su NASA astronauti videli pre poletanja na vrhu raketa u misijama Mercury, Gemini i Apollo. Njegova pozicija se zvala ''Pad Leader'', što je ustvari značilo da je glavni oko svega što se tiče lansirne rampe.

Zbog svoje inženjerske predanosti radu, posvećenosti najsitnijim detaljima, perfekcionizmu i savršenstvu kojem je uvek u svom poslu težio, bio je omiljen među astronautima jer su znali da kad je on tu ništa ne može biti prepušteno slučaju. Mnogo godina kasnije, njegovo ime je inspirisalo jednu drugu grupu ljudi da tako nazovu kompaniju koja će se baviti naknadnim usavršavanjem nemačkih automobila - Guntherwerks.

 

Jasno je šta žele time da kažu o svom radu, a Henry Catchpole odlazi u Kaliforniju da se na licu mesta uveri da li njihovi dorađeni 911 (993) mogu da stanu uz rame ''Singer'' ili ''Theon i Paul Stevens'' automobilima...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfectionyoutubelogonovi.jpg Carfection: Porsche 993 Speedster by Guntherwerks

 

Baziran na generaciji 993 (poslednji vazdušno hlađeni Porsche 911), a Henri veruje da je ovaj Restomod 911 Speedster, kompanije Guntherwerks, pravi automobil za kanjonske puteve Kalifornije.

Snimio i montirao Marc Ganley.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autoart 993R Restomod

 

autoart 04.jpg

 

Specijalista za Porsche restomod vozila Paul Stephens prikazuje modernu interpretaciju Porschea 911 iz serije 993, sa značajnom manjom težinom i više snage. Kreacija je nazvana Autoart 993R, kombinuje izmenjenu karoseriju standardnog, vazdušno hlađenog 993 Carrera 2 sa originalnim Porsche 993RS kompletom, kao i novim delovima izrađenim po meri.

 

autoart 03.jpg

 

Ovo automobilu, kako kažu iz kompanije, daje ''sirovost i šarm Porschea sa vazdušnim hlađenjem'', ali opremljen modernom tehnologijom i inženjeringom koji pruža poboljšane performanse, stil i iskustvo vožnje u odnosu na originalni model, ali sa modernim komforom.

 

autoart 02.jpg

 

Automobil ''spreman za proizvodnju'' je težak 1.220 kg, 150 kg je lakši nego kada je 911 993 prvi put predstavljen. To je postignuto uklanjanjem originalnog krovnog otvora, zamenom čelične haube aluminijumskom verzijom Porsche Motorsporta, upotrebom novih prednjih i zadnjih branika, kao i laganim trkačkim staklom. Motor je šestocilindrični sa 360KS, baziran na motoru iz 993RS kome je zapremina povećana sa 3.6 na 3.8 litara. Takođe, dostupna je i jeftinija opcija od 330KS. Snaga se šalje na zadnje točkove, a kočnice dolaze od modela 993RS.

 

autoart 01.jpg

 

Unutrašnjost je prilagođena po meri, što uključuje Recaro sedišta od ugljeničnih vlakana, zaštitni kavez i svu nebitnu elektroniku koja je izbačena da bi se smanjila težina i poboljšao angažman. 993R je opremljen Wavetrac diferencijalom sa ograničenim proklizavanjem, podesivim vešanjem i modifikovanim Cargraphic izduvnim sistemom. Automobil se pravi po narudžbini, sa cenama baziranim na specifičnim uputstvima, ali sa originalnim 993-ima u skoro savršenom stanju koji se prodaju za više od 100.000 evra, očekujte veoma visoku doplatu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gunther Werks Project Tornado

 

227472-gunther 04.jpg

 

Kalifornijski Gunther Werks prikazuje svoj najnoviji projekat u vidu laganog sportskog automobila na bazi Porschea 911 (generacija 993). Nazvan Gunther Werks Project Tornado, automobil je težak tek 1.225 kg i raspolaže sa do 700 konja.

 

227473-gunther 03.jpg

 

Prednji trag točkova je znatno širi od standardnog, karoserija je uglavnom napravljena od ugljeničnih vlakana, a veliki deo unutrašnjosti je prerađen (hi-fi retro izgleda, presvlake od alkantare, aluminijumske obloge, sedišta sa naslonom od ugljeničnih vlakana...).

 

227474-gunther 02.jpg

 

Tu su i elektronski kontrolisani amortizeri holandskog specijaliste JRZ, sa tri nivoa podešavanja.

 

227475-gunther 01.jpg

 

Za motor se pobrinuo američki specijalista Rothsport, koji je zapreminu povećao na 4.0 litara, pri čemu standardno ima 600KS, odnosno 700KS u Track modu. Motor je uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem, dok je pogon na zadnje točkove.  Gunter Werks nije objavio cenu za Project Tornado, ali je poznato da će kompanija napraviti ograničenu seriju od samo 25 primeraka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gunther Werks Porsche 911 Bubblegum

 

235979-gunther 04.jpg

 

Kalifornijska kompanija specijalizovana za Porscheova vozila, Gunther Werks, predstavila je impresivan Porsche 911 (993) restomod na Festivalu brzine Goodwood.

Nazvan Bubblegum, ovaj unikat je napravljen za posebnog klijenta iz Velike Britanije. Ime mu potiče od karoserije u roze boji, a u stvari je reč o specijalnoj trostepenoj roze bisernoj nijansi s ultra finim metalik nijansama. Ovo je svakako neobično, ali ne može se reći da Porscheu roze boja ne pristaje.

 

235980-gunther 03.jpg

 

Sredinom automobila se proteže linija od ogoljenog karbona, a iz Gunther Werksa kažu da ova unikatna kreacija obeležava zvanični debi kompanije na različitim evropskim tržištima i u Velikoj Britaniji.

 

235982-gunther 02.jpg

 

Gunther Werks nije objavio nikakve dodatne informacije, ali velika je mogućnost da Bubblegum pokreće turbo motor. Velika je šansa da je reč o 4.0 litarskom 6-cilindričnom motoru koji razvija do 700 konja.

 

235981-gunther 01.jpg

 

Bubblegum ima manuelni menjač putem kojeg se snaga prenosi na zadnje točkove.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...