Jump to content
Goran
dinja

Moj prvi automobil - Stilo 3 vrata 1.6 16v + TNG 03/04

Recommended Posts

pre svega pozdrav svim clanovima foruma, ja sam Milos iz Nisa i stila posedujem negde od pocetka godine...
forum pratim od kako sam kupio automobil,i mogu reci samo reci hvale o ovom forumu na kome ljudi mogu prikupiti dosta iskustava drugih vozaca i informacija o svemu sto ih zanima....
automobil nisam predstavio zato sto sam hteo da predjem odredjenu kilometrazu s njim da bih mogao da saberem utiske,pa da ih prenesem na forum...

 

1.Kupovina
ponuda automobila u segmentu kom stilo pripada zaista je velika i prilikom kupovine imao sam veliku dilemu sta uopste kupiti...
prilikom konsultacija sa raznim ljudima svako je vukao na svoju stranu, jedan kaze kupi fokusa, neces se pokajati, zakleti vagenovci vicu samo golf itd itd..
ja nikad nisam bio pristalica jedne marke automobila, i s tim u vezi u najuzi izbor usli su seat ibiza, honda civiz mk7 i naravno fiat stilo...

 

kako za dobru hondu nisam imao kesa (moj prvi izbor) presao sam na druga dva, i to je sve sporo islo na pocetku jer je na placevima bilo previse zivih leseva...
i tako jednog dana listam oglase i vidim njega, kako bi ljudi rekli, stoji a ide....nazovem sutradan, odem, pogledam, na pregled u ovlascenom servisu ljudi kazu super, istog dana kupljen i preveden (imao je tablice, nije sa placa)...
tako je auto kupljen, nastavak u sledecem postu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pratimo..cekamo.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

2.Eksterijer

Definitivno italijani znaju kako da naprave auto u koji ce se ljudi zaljubiti...

iskreno,po mom misljenju,a i misljenju vecine,stilo 3v je auto snova svakog ko voli lep dizajn,dok su za stila 5v misljenja podeljena (meni se ne dopada),a za karavana se moze reci da je ok...

moj primerak je metalik sive boje sa malim dodacima koji ga odvajaju od fabrickog stanja,kao sto su diskretni spojler sa abartha iznad zadnjeg stakla i aftermarket petokrakih alu felni 15" za letnji set,i 15" petokrake alu felne sa brava trofea za zimski set...

na automobilu su i sportske opruge eibach sportline koje su napred spustile automobil 5cm i nazad 3cm i to ga po izgledu bas odvaja od ostalih jer se bas primecuje da je dosta nizi od fabrike...

3.Enterijer

Stilo je u activ opremi,sto podrazumeva od prilike 6 vazdusnih jastuka,abs,podizace stakala,podesavanje vozacevog sedista i volana,el. retrovizori itd... :-D

enterijer je crno sive boje,a sedista u stanju kao da je juce izasao iz salona,koza na volanu i menjacu je takodje kao nova....

prostora,barem meni,ima sasvim dovoljno,i napred i nazad,a sedista su mi veoma udobna,ali jedina kritika je to sto u krivinama malo slabije drze gornji deo tela,ali opet kazem,meni ne smeta toliko...

odgovarajucu poziciju za voznju sam pronasao za 10 min i ako se mnogi zale da je ne mogu pronaci...

fabricki radio nemam,vec imam blendu sa fiokicom i pionir cd plejer sa usb i aux ulaskom...

izgled fabrickog radia mi se veoma dopada,i lepo se uklapa u enterijer,ali po funkcijama ne moze da pridje pioniru,tako da mi je taj kompromis sasvim ok...fabrickih 6 zvucnika perfektno rade svoj posao,zvuk vec postaje nepodnosivo glasan kada je 50% pojacana muzika... :-D

klima je manuelna i posao radi savrseno...

prtljazni prostor je za moje potrebe zadovoljavajuc iako imam tocak bocu za plin pa mi je rezervni tocak (onaj mali copavac) na podu gepeka,ali ne smeta mi uopste...

nastavak sledi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slike...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma sta ce ti slike,zamisli sliku ,sve je lepo objasnjeno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

trenutno forumu pristupam s mobilnog telefona u kome nemam ni jednu sliku,a ni auto nije trenutno kod mene,tako da cu sada ispisati samo utiske,a za jedno 10-ak dana kad budem imao pristup kompjuteru ubacicu slike...

nadam se da to nece biti problem...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kod koga je trenutno auto? :D

 

Posto imas tng,kako se krece potrosnja i koliko se razlikuju performanse na benzin i na plin?

Share this post


Link to post
Share on other sites

auto je kuci trenutno a ja sam zbog posla otisao na 20-ak dana u drugi grad,pa sad imam malo slobodnog vremena da pisem...

sto se tice potrosnje,prvo benzin,u gradu (Nis) potrosi meni sa jacom voznjom oko 11l na 100km,a caletu penzionerske voznje potrosi oko 9,5l...na otvorenom (auto put voznja 110-120) sam uspeo najvise da spustim na oko 7l...

e sad TNG,u gradu zimi,sa jacom voznjom potrosi 13l a sa istom voznjom leti 12l,dok caletu trosi oko 10,5l...na otvorenom takodje voznja 110-120 uspeo sam da spustim na 8l...

sve ovo je testirano,nemam razloga da lazem o potrosnji jer mi iskreno nije bitna,bitno mi je da uzivam u voznji,a ovaj auto mi to pruza...

sto se tice performansi,moj licni utisak je da nema jako puno razlika,jedino gde sam primetio razliku je kada idem nekom uzbrdo,recimo da bih tu mogao na benzinu da idem 3 brzinom do kraja,a na TNG-u u nekom trenutku moram da prebacim u 2 brzinu...

i jos jedan podatak je to da sam na TNG-u najbrze vozio 170km/h

Share this post


Link to post
Share on other sites

da nastavimo dalje

4.Motor,menjac,vozne osobine i jos po neka informacija

Kao sto sam vec stavio u naslovu stilo je proizveden krajem 2003,a prvi put je izasao na svetlost dana pocetkom 2004,i to u nemackoj...
auto poseduje servisnu knjigu u kojoj je sve uredno vodjeno...

 

auto sam kupio sa uradjenim velikim i malim servisom,novim letnjim gumama i sa ugradjenim TNG-om sa pisanom garancijom od 2 godine i za sve to su dokaz racuni za svaki deo koji je ugradjen...
ja sam morao da uradim neki nosac motora koji je ispod auta ( izgleda kao mali teniski reket ),zadnje kocione plocice i to je sve sto sam imao od ulaganja.. :-)
kilometraza na satu je prilikom kupovine bila oko 102-103 000,i bila je sumnjiva,a onda je prikacen na egzaminer (ili kako vec :-) ) i pokazalo se da se kilometraza poklapa,a onda je majstor konstatovao da su svi mehanicki delovi,a i diskovi (kao dobar pokazatelj predjene kilometraze) iz prve ugradnje,i da je enterijer perfektan,te da je ta kilometraza 99% tacna,i tu se otklonila svaka sumnja oko laziranja...
motor je 1.6 16v 76kw 103ks,sta reci osim wow...

 

motor je previse lenj do 2000 obrtaja, uopste mu ne prija takva voznja, prosto se gusi, ali cim predje 2000 motor prosto prodise, a vec posle 3000 krece ludilo jer motor potpuno promeni svoj svoj zvuk i vuce kao lud, imam utisak da bi u 2 brzini mogao da ide 100...( ali to nisam probao :-) )
o menjacu nemam sta mnogo da kazem osim da je precizan i da lako ulazi u brzine...
jos jedna stvar o kojoj bih hteo par reci da kazem je udobnost...ko ne voli truckavu voznju,i ko stalno penje auto na trotoare,nemoj ni da pomislja da menja opruge i spusta auto,meni licno ne smeta jer sam sa tim oprugama dobio mnoooooogo na stabilnosti,a trotoare izbegavam...
jos ovo i kraj :-)

 

5.Sabrani utisci nakon godinu dana voznje (ukratko)

Po mom misljenju ne postoji bolja kupovina u tom segmentu u kom se stilo nalazi, razlozi za to su to sto dobijete auto koji:

 

1. ima vise opreme nego konkurencija (npr vw golf)
2. izgleda veoma atraktivno
3. nije skup za odrzavanje
4 .nije preskup ( precenjen ) kao polovnjak

(da ponovim opet,sve ovo je moje misljenje, ne zelim da uvredim nikoga)

 

meni je stilo pruzio sve to,i uvek mi izmami osmeh na lice kad sednem u njega,sto je u sustini najbitnije,jer je to znak da sam odabrao pravi auto za sebe i da sam zadovoljan svojom kupovinom...
jos samo jedna stvar,a to je da bih kao sledeci auto voleo da ipak mogu da kupim hondu,ali ako ne bude para,nacice se za neki GP EVO ili novi bravo...
ja sam imao toliko,pozdrav jos jednom za sve :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

da nastavimo dalje

meni je stilo pruzio sve to,i uvek mi izmami osmeh na lice kad sednem u njega,sto je u sustini najbitnije,jer je to znak da sam odabrao pravi auto za sebe i da sam zadovoljan svojom kupovinom...

Ono što ja stalno ponavljam. Suština kupovine auta po meni! Uvek ima bolji, jeftiniji, ekonomičniji, nekome lepši.....ali ovo je ono što se tebi sviđa!

Dobar opis o dobrom autu koliko vidim! Samo napred!

Edited by Markobgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

znaci nisam pogresio sto sam imao utisak da moze do stotke... :-)

hvala na pohvalama,i pozdrav za sugradjanina,a sto se tice slika,rekao sam vec kakva je situacija sa njima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitivno jedno od najboljih predstavljanja automobila do sad, skoro da i nema potrebe za slikom :) Prosto sam pozeleo da odem kuci, sednem u mog stilisu i da se vozimo celi dan! Vlasnik sam istog modela i stvarno je auto savrsensto za te pare, pogotovo stilo sa troje vrata. Dizajn kao da ne stari, svaki dan mi je sve lepsi. Jos ako su tu pragovi i kacektic, ma bomba!  :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bas mi je drago da ti se dopalo predstavljanje,sve ovo sto sam napisao napisao sam onako u trenutku iz glave,bez nekog prethodnog smisljanja....

sto se tice dizajna,nema mu premca u klasi,tj bas kao sto si rekao,ne stari,a sto se tice pragova i kacketa,oni ga potpuno promene,naravno na bolje i lepse...

kako te sluzi,da li si imao nekih kvarova,menjao neki deo,i ako jesi kakve su cene?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U oktobru je bilo dve godine kako je kod mene. Zamenjen je motorni ECU posto je stari dosta brljao i prijavljivao greske kojih nema i samim tim izvlacio pare za neke sitnije popravke za kojim uopste nije bilo potrebe, tako da je cale resio posle mesec dana da uzme novi i od tada( da cuknem u drvo :) ) nema nikakve greske, radi sve kako treba. S vremena na vreme se ukljuci famozni airbag failure ali na njega su svi vlasnici stila ionako oguglali, i kad se oglasi ja ga ne cujem, ostalo je sve u najboljem redu. Tako da redovno servisiranje i zdrav ECU znace dosta predjenih kilometara bez ikakvih ulaganja. Mana su mu mozda sijalice u farovima(kratka svetla), ne znam da l je od nasih losih puteva ili im je kvalitet lose, ali mislim da dosta cesce se menjaju nego sto bi to trebalo. Tako da sledeci auto ce verovatno biti isto Fiat, i to Nuova Bravo, neki 2.0 Multijet od 165ks, red bi bio da se proba i neki dizel, mada i ova zverka je dobra samo ako znas kako da je vozis, zvuk ne moze ni da se poredi sa multijetom

Share this post


Link to post
Share on other sites

e ja sam ECU prebacio na kutiju akumulatora,a problema sa airbag-om nemam...sijalice crkavaju stalno,i ne znam u cemu je tu problem,a sto se tice sledeceg auta,nadam se hondi civic mk8 1.8 i-vtec :-)

@Buca_Tipo

da,svetlosivi trovratni benzinac sa petokrakim felnama je u pitanju,a ja sam iz naselja Medosevac,ti u kom si delu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja  sam stari prebacivao na akumulator i kad sam isao novi da uzmem majstor je uzeo novi i vratio ga na staro mesto, kaze da to premestanje nije od pomoci, deo je napravljen tako i od takvog materijala da trpi radnu temperaturu motora. Sto ljudi sto cudi. Opasna je honda skroz, ali mislim da je turbo surova potreba danasnjice :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

turbo jeste potreba danasnjice,ali turbo benzinjara kao npr onaj 2.0T u astri g bertone :-) a sto se tice ECU-a meni su u ovascenom servisu rekli da to svakako treba uraditi...

Buca_Tipo

radim u vojsci

e posto ste me napali za slike,napao sam ja burazera da mi posalje par komada,e sad,ubacio sam ih na postimg,ali sta dalje? :-(

Edited by retrovizor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...