Laserb 0 Posted March 15, 2015 @ neshaNe trolujem forum, ako upozoravam šta Markione planira.Ako je istina ono što govori...S druge strane, pričao sam sa 1 Italijanom iz Napulja,sve više počinju da negoduju jer Markione spasava Lancijuparama od FIATA.Medjutim Lancia ima jak sindikat, pa ne smeju da zatvorefabrike LANCIA!Sve nade se polažu u Alfu i Maserati.Tako bi višak profita prebacivali u Fiat.Kineza se ne plaše, jer je Toyoti i Mazdi trebalo 30 godda u Evropi naprave prodaju kakva je danas, a takva je danema razloga za brigu.Dečje bolesti, tako se čovek izrazio i dalje prate Hyundai-Kiavozila, napreduju, ali još uvek imaju mnogo nedostataka.Toliko od mene, ako smatrate da sam TROL, slobodno meizbacite sa foruma.Ja volim Fiat i Alfu, ali ne mogu da ćutim kada neko donosipogrešne odluke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted March 15, 2015 @ LaserbU debelom smo off-topicu. No je ti znaš da Lancia kao i Alfa nije nezavisna tj. da je dio FIAT-a i da financijska izvješća se prikazuju kroz FIAT? To je suprotno od recimo Ferraria i Maseratia. Tako da nema tu nikakve priče o prebacivanju novca sa jednih na druge, bar ne u slučaju Lancie. I isto tako svaka FCA tvornica u Europi je zasebno poduzeće, imaj i to na umu kada ovako pričaš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Laserb 0 Posted March 15, 2015 Ima li igde podatak koliko je komada Grande Evo Punta prodato?10 godina se proizvodi.U Italiji, Brazilu, Indiji, Australiji...Interesuje me ukupan br bez obzira na deo planete i bez obzirada li je Grande, Evo ili samo Punto.Hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted March 15, 2015 U Indiji i J.Americi su ti auta kao Punto luksuz pa sigurno nije da je brojka velika, a za zapadnu Europu to nije nikakva tajna:http://left-lane.com/european-car-sales-data/fiat/fiat-punto/Ako se ne varam njemu je tj. 3. generaciji 2006. prva puna godina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Laserb 0 Posted March 16, 2015 Opet su svetski mediji preneli apsurdnu izjavu Markionea o spajanju FCA grupesa Fordom ili GM-om. Prosli brak sa GM-om se pokazao kao totalna greska.GM je pokupio JTD i MJT tehnologiju, kao i savrsenu platformu za vozila do4m duzine.Sta je Fiat dobio iz tog braka?Nista Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted March 16, 2015 Činjenica je da FIAT iz tog braka tehnički nije dobio skoro ništa osim nekih mjenjača, na pamet mi padaju M32 i M40. Možemo reći da je FIAT dobio keš kod razvoda. Isto možemo reći da je to kod FIAT-a(mislim na grupu) usporilo ili do kraja umrtvilo razvoj novih tehnologija. Imam baš neke suhoparne brojke na primjeru Alfe 159 što je značio povratak na FIAT tehniku. Motor 2.2 JTS sa aluminijskim GM je imao 185 KS pri 6500 o/min i 230 Nm pri 4500 o/min. Kasnije ga je zamijenio FPT (FIAT Powetrain Technologies) 1.75 TBi (blok kao JTD motori) koji ima gusani blok, koji je 20-ak kg lakši, a koji je davao brojke od 200 KS pri 5000 o/min i dizelskih 320 Nm pri 1400 o/min. Nego da se vratim na priče o braku. Kada je riječ o GM-u i Fordu tu ne bi bio nikakav brak nego čista suradnje tipa ej treba nam mjenjač sa 10 brzina ajmo ga skupa razviti da podijelimo troškove. Inače taj primjer je suradnje samih Forda i GM-a iako osim toga veze jedni sa drugim nemaju. Apsurdni samo mogu biti zaključci koji se vade iz izjava.Ako je riječ o spajanju tj. pravom braku tu su kandidati Mazda i Suzuki. Molim moderatore da sve premjeste u neku odgovarajuću temu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Laserb 0 Posted March 16, 2015 Podela troskova znaci veci profit.Podela troskova ne znaci snizenje cene!Umesto da podelom troskova smanje cenu i takopostanu konkurentni, oni zadrze cenu i gube konkurentnost.To je ono sto dovodi do propasti.Pa posle Markione kaze, ne moze da se proizvede konku-rentan auto.Moze, podelom troskova razvoja.Nego nece.Samo hoce sto vecu zaradu.Menadzeri su pohlepni i misle samo kako sto vise da zaradea ne da ponude konkurentnu cenu i oteraju konkurenciju.Valjda treba biti konkurentan na trzistu i valjda za to sluziudruzivanje.Ili sam ja debil ili su oni saboteri?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted March 16, 2015 (edited) Tebi kao da još nije jasno da dobar dio masovnih proizvođača radi na pozitivnoj nuli ili u minusu. EDIT: Sergio je rekao riječ feasible. E sada to u tom kontekstu znači moguće. Nema priče o tome da je rekao da, surađivat ćemo, ili nešto tome slično. Edited March 16, 2015 by N.N. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 16, 2015 Oni su se sada fokusirali na aziju i tu im je jedan od kandidata Mitsubishi (sa kojim već imaju saradnju). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Laserb 0 Posted March 16, 2015 Ma da, svi oni posluju na pozitivnoj nuli, a vamo 5 vodećih menadžeraprimaju plate u milionima Evra!Kažu, razvoj jedne platforme košta Milion dolara?Pa šta? Dovoljnoje da prodaju 200.000 vozila da im se uloženo vrati.Zar ne? A oni posle tu platformu koriste za 3-4 modela i štancaju je u5-6 miliona primeraka. Znači vrati im se 30x više.Muka mi je od onog posluju na nuli. Imao sam prilike da vidim računkupovine novog vozila, kupe za 5.000€, a prodaju na akciji za 9.990€.5.000+20%pdv = 6.000€9.990€-6.000€=3.990€Baš je to poslovanje na nuli. Ne mogu više da čitam gluposti.Ne prodaju oni mesečno 1 auto, nego bar 250, sa maržom od 3.990€.Direktorka Delte Auta ogranak Fiat ima 3.000€ platu, njen zamenik 2.500€Radio sam u Delti i znam.To što je njoj zinulo .... trpe kupci i radnici Delte.A koliko se još ugradi od svakog prodatog primerka u vidu procenta.Kad kažem da ima platu 3.000€, mislim na redovnu platu bez procena.I kaže, sram je bilo: ,,Ko nema da izdvoji 100€ msečno, ne treba ni da vozi!ONA NEK IZDVOJI OD NJENE PLATE I 300€, NE OSETI RATU Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 16, 2015 Au prijatelju...odmori malo. Kakav Delta auto, kakve plate od 3.000 evra...oni ne postoje, kad su italijanski auti u pitanju, već godinama, ne rade...zatvoren i prodat salon i servis na Novom Beogradu, kao i onaj servis na Banovom Brdu.Plus, plate u dilerskoj mreži nemaju veze sa ovim što ti ljudi pričaju oko zarade samih proizvođača. Imaš njihove finansijske izveštaje, odvoj vreme ako te već zanima i čitaj koje su im stope profita... Quote Share this post Link to post Share on other sites