Jovans 0 Posted November 11, 2014 Kao sto pise u naslovu, radi se o lezaju zadnjeg tocka za pomenuti auto. Kocioni sistem bez ABSa. Lezaj sa glavcinom kosta oko 3.500 din, Pitanje je, da li odgovara od nekog drugog vozila. Recimo od Zastave 101 ? I da li se moze kupiti samo lezaj bez glavcine kako bi se samo on zamenio. U tom slucaju koja je oznaka lezaja ? Bilo bi dobro ako neko ima skinutu staru glavcinu da izmeri i napise dimenzije lezaja bez glavcine. Poz Quote Share this post Link to post Share on other sites
IlijaGM 5 Posted November 12, 2014 (edited) Pasuje od novog tipa keca ako nemas ABS,mislim da lezaj sa glavcinom kosta 2000din Edited November 12, 2014 by IlijaGM Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jovans 0 Posted November 17, 2014 (edited) Tacne informacije su:PASUJE iz malu doradu. I stavka -Kada se sve sklopi dobos je 0,5 - 1 mm vise unutra. Ova stavka se zanemaruje zbog toga sto nema nikakvog uticaja na fukcionalnost.II stavka -Glavcina od FIATA ima rame preko kojeg nailazi dobos i to rame je precnika i duzine kao i rupa na dobosu (drzi dobos u centru). Precnik glavcine gde nailazi felna je istog precnika kao i precnik glavcine od keca. Sto znaci da felna od keca (bez bilo kakve prerade) original odgovara na Fiat Brava/Bravo. Pomenuto rame na glavcini FIATA je za 1 mm veceg precnika nego precnik glavcine od keca (jedina razlika je u tome sto glavcina od keca nema pomenuto rame gde nailazi dobos vec je kompletna povrsina ravna i dobos od keca ima manju rupu). Precnik rupe na dobosu od keca isti kao precnik rupe na felni od keca kao i na felni od FIATA Brava. Dobos od keca ne odgovara. Kako sam resio problem. Sve sam sklopio i pre montaze tocka, otpustio ona dva vijka na dobosu (vodjice za felnu), izmedju glavcine i dobosa ubacio 4 kom. lima 0,5 x 5 x 4 mm rasporedjeni pod 90 stepeni kako bi se dobos postavio u centar i stegao vijke-vodjice. U voznji i pri kocenju ne trese (probano pri brzini do 110 km/h). Da li vam se isplati ovakva ugradnja procenicete sami, ja sam vec imao polovan dobar lezaj sa glavcinom tako da nisam kupovao nista. Novo od keca je 1200 din. Jedino ne znam da li je to stari ili novi tip glavcine sa lezajem ? Glavcina od keca je imala seger osigurac tako da sam iz nje mogao da izvadim lezaj, ali glavcina od FIATA nije vec je bila pertlovana. Rupe u lezajevima su iste pa pretpostavljam da je i spoljni precnik.Mozda bi mogla da se primeni varijanta da se skine seger, izvadi lezaj, navari povrsina koja treba da ima rame i obradi kod strugara (ako se ne placa navarivanje i struganje). Navarivanje samo na 4 mesta rasporedjeno pod 90 stepeni, ne pun krug. Edited November 17, 2014 by Jovans Quote Share this post Link to post Share on other sites
psyman 1 Posted May 6, 2015 Koliko treba zategnuti centralni sraf koji drzi zadnju glavcinu na osovini? Nema nikakav osigurac pa zato pitam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
psyman 1 Posted May 14, 2015 Pricao sam sa majstorom koji mi je rekao da se centralni sraf zateze "do kraja". Quote Share this post Link to post Share on other sites