selim026 0 Posted August 12, 2021 (edited) BUMP Odneo ga juce na diagnostiku diagnostika je pokazala klapnu gasa , dal te promene mogu da se desavaju samo zbog toga?? Ili tu postoji jos nesto , mada diagnostika je samo izbacila to ... p.s Takodje sam primetio kad pustim gas obrtaji mi se ustekaju na 1 sec tacnije ostanu isti pa pocinju da se spustaju... Edited August 12, 2021 by selim026 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted August 12, 2021 Kakva strucna tema! klapna gasa i filter vazduha... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted August 12, 2021 Remont turbine bato. Demoni je kidaju 1 Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 12, 2021 @selim026 Pročitaj sada, nakon spajanja tema, sve ranije napisano u temi na kojoj si. Ne treba da te zanima šta se dešava sa čukicom turba...to nemoj gledati. Ni ono za trenutnu potrošnju na boardu nemoj gledati...al' to je sad druga tema. On 11/14/2014 at 10:44 AM, nidza said: ...turbina radi nezavisno, tj ima svoju mapu i održava pritisak u sistemu kakav treba da bude. Kod mene takođe stalno šeta. Najviši je pritisak kad lagano ubrzavam iz niskih obrtaja zapravo. U višim obrtajima je pritisak niži, jer očigledno motoru nije potrebno toliko natpunjenje kao pri nižim. To što se spusti na trenutak, verovatno ispusti višak vazduha napolje. Da bilo šta ne valja itekako bi se osetilo i auto bi gubio snagu poprilično primetno. 1 nidza reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites