Jump to content
FAS Goran
Mali Gasha

Fiat Grande Punto 1.2 8v - čudan zvuk iz motornog prostora?

Recommended Posts

Pozdrav drugari, opet imam nov problem... Ako moze pomoc neka :)

 

Danas mi drugar ocisti klapnu gasa, zameni termostat (posto je riknuo), zamenimo antifriz... Prodje sve to ok i medjutim... Kada sam upalio auto posle svega, cujem neko zujkanje pa onda posle 7-8 min auto kao da hoce da se ugasi (imam plin, ali mi se to nije desavalo pre zamene svega ovoga), pa posle 2 h voznje cujem neko zujkanje kada se gleda iz kabine (sa desne strane negde nesto zuji ne znam sta :( ... ) pa pocne da zuji i prilikom palenja auta, to se sve desava kada dajem gas a kada stoji u mestu upaljen cuje se onako kao da radi radi pa samo sto se ne ugasi pa onda opet radi radi pa isto ... Jel imao neko slicnih problema i da li mozda zna sta je problem ? Hvala puno, Pozdrav

 

Grande punto 1.2 8 v plin

Edited by neshaoct
dodao napomenu oko modela auta u naslov teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugari,

Imam Grande punta benzin-gas 1240 kubika i 48kw

Auto sam kupio nedavno i odmah sam primetio da ima dodatni zvuk pri radu motora koji mi nije baš normalan.

Zvuk dolazi iz dela gde je kompresor klime i alternator ali mi više dolazi iz donjeg dela tj. gde je alternator.

Zvuk je isti bio motor hladan ili vruć uglavnom nije konstantno struganje nego je sa prekidima, da opišem to kao da je na primer rotor alternatora malo izdeformisan pa samo na jednom delu zapinje pri obtajima, naravno kako motor povećava broj obrtaja tako je i ovaj zvuk brži.

Napravio sam kraći video zapis i postavio na you tube pa poslušajte ako neko može da mi da savet, hvala vam puno svima na pomoći.

 

https://www.youtube.com/watch?v=tZ_qpOLiAqc

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uff nadam se da nije to, sve računam da su ležajevi na alternatoru pa to i mogu rešiti al o kompresoru pojma nemam ni kako radi ni šta bi moglo u njemu da struže. :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam dal smem skinuti kompletan remen pa da auto radi bez obrtanja alternatora i kompresora klime, može li auto privremeno na akumulatoru da radi bez okretanja alternatora i mogu li kablovi sa alternatora da se otkopčaju pa da isto tako motor privremeno radi, ima li moguće štete na neku elektroniku u autmomobilu bez alternatora? Pitam sve ovo da znam da nađem problem a ovo sa otkopčavanjem kablova alternatora me ovako inače zanima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...može li auto privremeno na akumulatoru da radi bez okretanja alternatora

 

Može. I, to više nego privremeno. ;) Kada mi je riknuo alternator vozio sam 20 kilometara tako od kuće do servisa, doduše bez farova i muzike (nisam uklju;čivao), i servo volana (sam komp. tada ugasi servo).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima. Problem je ovakav.

Imam Grande Punto 1.2 8v 2007 godina, pre par dana sam primetio da pri samom kretanju i do nekih 40-50 km/h motor ili šta već proizvodi konstantno tiho lupkanje koje baš nervira i stvara osećaj nesigurnosti. Kada već ubrzam i vozim preko 50 km/h ništa se više ne oseti i sve je normalno. Kada izbacim iz brzine to lupkanje pri manjim brzinama se NE čuje. Tražio sam na forumu ali nisam uspio da pronađem da li je neko ima sličan problem. Hvala na odgovorima. 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odakle se tacno cuje lupkanje? Iz motornog prostora, tockova??

Jel mozes da snimis kako to zvuci pa da okacis ovde, pomoglo bi?

Mozda otici do majstora gde servisiras auto pa da se podigne, mozda je neka banalnost u pitanju, tipa neka plastika koja se otkacila i negde zapinje...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/5/2016 at 10:42 PM, lufti said:

Odakle se tacno cuje lupkanje? Iz motornog prostora, tockova??

Jel mozes da snimis kako to zvuci pa da okacis ovde, pomoglo bi?

Mozda otici do majstora gde servisiras auto pa da se podigne, mozda je neka banalnost u pitanju, tipa neka plastika koja se otkacila i negde zapinje...

Nakon sto je pocelo lupkanje iz motornog prostora i cudan zvuk bio sam kod majstora i rekao je da je sve uredu medjutim pre neki dan u toku voznje pri samom kretanju prebacivanje iz prve u drugu brzinu osetio sam da mi je kvacilo propalo, i u tom trenutku je nesto puklo, nakon toga kvacilo je postalo osetno mekse, nakon par stotina metara, zaustavio sam se da pogledam i imao sam sta i da vidim ulje je kapalo po putu, nazvao sam majstora koji je par kilometara udaljen i rekao mi je da dovucem auto do njega, vozio sam koliko toliko "normalno" mogao sam da menjam brzine samo sto je kvacilo bilo sve mekse i nestajalo ga je, kod majstora sam ostavio fiata za pola minute kad sam se zaustavio ispod je bila lokva ulja velicine fudbalske lopte.. majstor je pregledao i rekao mi da je u menjacu nesto puklo i da je probijeno kuciste menjaca na dva mjesta, te da je najpametnije rijesenje zamjena menjaca, nasao mi je polovan menjac isti, napravio je sve i vratio samo je sada kvacilo malo nize, mislim ima pri samom stiskanju papucice malo vise "slobodnog hoda" nego sto je bilo, vise se ne cuje cudan zvuk iz motornog prostora pri sporijem kretanju, tako da je Grande ponovo Grande. 

Edited by denkan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...